abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52395852
Vorige topic: Zwangerschap en geboorte deel 313

De aanstaande papa's en mama's :

13 augustus 2007: Iksje
15 augustus 2007: B4CO (papa)
22 augustus 2007: DaviniaHR en PhysicsRules
22 augustus 2007: Echo99
25 agustus 2007: Razor21
28 augustus 2007: Gwennert
11 september 2007: Lishe en Xtracer
03 oktober 2007: DoctorB (papa)
06 oktober 2007: Nijna
22 oktober 2007: mariskasl
1 november 2007: Cyberbull (papa) en Luana1980
09 november 2007: amaranta en mex
17 november 2007: gr8w8 (papa)
19 november 2007: Lewis.de.boxer
30 november 2007: glossy
01 december 2007: Droeke en Droekestijger
02 december 2007: DeLiedje
02 december 2007: Sanger en Hellace
08 december 2007: Faja-Lobi
10 december 2007: klein_spookje en S-A-I-N-T
12 december 2007: S_oepstengel
13 december 2007: nanalune
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie***

**2008**

03 januari 2008: Ardenlyn
07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
19 januari 2008: vamperotica
21 januari 2008: Renda
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje
07 februari 2008 hestria en grim reaper
07 februari 2008: Randa_V en Magneet
07 februari 2008: Tup
14 februari 2008: Suerte
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh
17 maart 2008: k_i_m
**** 02 april 2008: ET en Swets ****

Nog onbekend:
ThaNetRunner
Popples
Hello_Dolly

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby\'s
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 22-08-2007 11:04:46 ]
Fake it till you make it...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:30:40 #2
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52395886
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:39 schreef Mibos het volgende:
Iksje ik had die harde buiken op het laatst echt bijna de hele dag door. 1 stap verkeerd of ik kon basketballen (zo noemde mijn lief het) met mijn buik. Ze waren wel niet pijnlijk inderdaad.
Hoe lang heeft dat bij jou geduurd? Ik heb het al ruim een week. Als ik stil zit, dan zo nu en dan een harde buik, maar omdraaien in bed, opstaan, of licht met handjes wapperen is al genoeg voor bowlingbal/kanonskogel/helm/whatever-buik.
Ook heb ik vandaag weer semi-continu last van rug, (ben gister naar fysio geweest en heb braaf met kruik geslapen, dus beetje raar) maar geen superharde buik als rug pijn doet. Ik vind het maar vreemd allemaal. Ik hoop echt dat dit dan echt het einde is, want het is zo verwarrend.
Al ben ik wel over de ergste frustratie heen en geniet ik zo goed en kwaad als het gaat van mijn vakantie.
Mijn dag vandaag: uitslapen tot 11 uur, om half 1 maar eens naar de bakker, om half drie terug van boodschapjes doen (waggel waggel) afleveringetje JAG gekeken, naar de drukker voor tweede proefdruk op te halen, half uurtje met vriendinnetje gebeld (inmiddels lichtelijk gekookt in de auto, niet erg intelligent ) auto door wasstraat gehaaald, en toen was het half zes. Op zich wel uit te houden, toch?

Als dit nou zou kunnen zonder lichamelijke ongemakjes zou ik helemaal blj zijn, mar ach je bent hoogzwanger of je bent het niet, dus k mag niet klagen.

@Tan, dat is inderdaad wel eng! Ik hoop dat ze uitsluitsel kunnen geven bij het uitgebreidere onderzoek...

[ Bericht 3% gewijzigd door DaviniaHR op 15-08-2007 17:37:50 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_52396106
Alweer 2 halve dagen geweest en het valt me redelijk mee. Het enige is dat ik het echt constant veel te warm lijk te hebben. Het zweet staat zo ongeveer de hele dag op mn hoofd, zijn vast de hormonen.
Verder heb ik weinig te klagen eigenlijk op dit moment.
Nog even mn leidinggevende gesproken, die kwam even polshoogte nemen .

En nu ga ik eens even eten maken.
pi_52396119
He Tan, dat is niet leuk om te horen.

Vandaag kreeg ik het geboortekaartje binnen van het vrouwtje dat op het einde bij mij op de kamer lag, ze is zaterdag bevallen
pi_52396183
Iksje ik heb ze misschien een week gehad en toen ik uiteindelijk ging bevallen heb ik de hele bevalling geen harde buik meer gehad... Inderdaad wapperen was soms al aanleiding voor een basketbalbuik.

Tan even een rare vraag want ik ken het fenomeen waternier niet dus ga zo even googlen. Wat is de optie als het niet goed zou zijn en probeer je niet teveel zorgen te maken want net zoals je zelf al zegt bij Jessai is het ook goed gekomen. Knuffel voor jou...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52396262
Tan , ik hoop dat het meevalt. Kan me voorstellen dat je je zorgen gaat maken. Ik heb er ook nooit van gehoord. Ga ook googlen.
pi_52396271
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:28 schreef Neuk het volgende:
Je bent zelf ook een felicitatie waard! Van harte!
Ahwww Dankjewel Neuk, DeLiedje en Iksje!

Tan, ik hoop met je mee op het beste.. Niet leuk zo'n uitslag. Toch hoop ik dat je een paar mooie beelden hebt gezien!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:48:08 #8
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52396342
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:41 schreef Mibos het volgende:
Tan even een rare vraag want ik ken het fenomeen waternier niet dus ga zo even googlen. Wat is de optie als het niet goed zou zijn en probeer je niet teveel zorgen te maken want net zoals je zelf al zegt bij Jessai is het ook goed gekomen. Knuffel voor jou...
Ja, de kans op spontaan herstel is 50%. Dat was bij Jessai binnen een jaar, maar was wel een jaar met hele vervelende onderzoeken (zoals een renogram, waarbij met een infuus nucleair materiaal wordt ingespoten en waarbij dan wordt gemonitord hoe snel de nieren dit verwerken) en veel bloedprikken etc.

Het is erfelijk, dus ik had het al in mijn achterhoofd dat deze baby het ook kon hebben. Het is allemaal nog niet zeker en het kan best meevallen, maar de vergrote nieren en blaas beloofden niet veel goeds. Volgende week hoop ik meer te weten en tot die tijd probeer ik me niet te veel zorgen te maken.

Er zijn allerlei doemscenario's te bedenken, die best vaak voorkomen, maar daar probeer ik maar niet aan te denken.

Oh ja en voor de googlaars, de medische term is 'hydronefrose'
pi_52397215
He dat had ik al gevonden goed he voor een blondje haha?? Nee hoor maar wat ik begrjip kunnen de klachten nogal varieren van een complete nierontsteking en de daarbijhorende klachten tot uiteindelijke dialyse. Dus het is een heel breed ziektebeeld zeg maar.

Maar net wat je zegt probeer er niet te veel zorgen om te hebben en ik hoop met je mee dat het meevalt.

Icicle nog van harte met je zwangerschap en leuk een brusje voor Merlijn.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52397471
tan laten we hopen dat het gewoon allemaal goed zit, en zo niet, dat het dan allemaal goed komt!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_52397641
Tan hopelijk krijg je volgende week goed nieuws sterkte.

icicle gefeliciteerd

ET heerlijk klink je
mama van 3 kids!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 18:49:35 #12
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52397744
En dank jullie voor het medeleven, het is niet zo dat ik nu helemaal in paniek ben, maar ik baal natuurlijk wel lichtelijk. Toch ben ik ook blij dat al het andere er prima in orde uit zag, de VK zei ook al dat het veel zorgwekkender was geweest als er meer afwijkingen waren, maar de rest zag er perfect uit.
pi_52400367
Tan, begrijpelijk dat een dergelijke ontdekking bij je kindje voor de nodige zorgen zorgt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52400419
En jaaaaah! Icicle!
Lieve lieve schat!
Ik feliciteer je hier nu ook maar even officieel!
Whhhhiiiieeeeehhhaaaa!!

En wa bende ok een ding he, onder een kloon....
pi_52400502
Icicle, van harte
pi_52400786
Tan
Bah, tuurlijk had je gehoopt dat er niets aan de hand was.... Kunnen ze met de komende onderzoeken in Zwolle al een beeld scheppen over wat het gaat worden? Of is dat afwachten tot na de geboorte?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:34:37 #17
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52400878
Icicle, gefeliciteerd!

Tan, wat vervelend jammer dat het zorgeloze er nu ook meteen vanaf is.

Over 12 uur stap ik in de auto om ons wondertje te gaan bekijken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52400959
Icicle, leuk dat Merlijn grote broer wordt net als Merlijn.
pi_52400984
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:34 schreef E.T. het volgende:
Icicle, gefeliciteerd!

Tan, wat vervelend jammer dat het zorgeloze er nu ook meteen vanaf is.

Over 12 uur stap ik in de auto om ons wondertje te gaan bekijken
Ja! Jippie! Dan gaat het morgen toch zomaar donderdag zijn!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:43:07 #20
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_52401207
icicle gefeleciteerd!

Tan wat moeilijk zeg. Ook al gooi je je niet helemaal in de stress het is toch iets waar je de hele dag aan denkt en dan duurt het nog lang het wachten tot volgende week. Ik hoop dat alles goed er uit ziet dan.
Probeer in ieder geval te genieten want je hebt al zo een mooi buik!

Morgen ga ik voor het eerst weer werken. ben benieuwd hoe het zal gaan.
En dan vrijdag weer naar de vk er zat ruim 8 wk tussen dus ben wel erg benieuwd hoe het nu gaat. mijn buik groeit nog steeds niet echt voel wel genoeg leven ondanks dat mijn placenta voor ligt.
En dat stelt me iedere keer weer gerust dat gespartel.
pi_52404543
Hallo mensen, Ik kom even gedag zwaaien, en melden dat ik weer thuis ben!!
Met Chris is alles weer ok. Hij hoeft ook niet meer terug naar de kinderarts..
Ikzelf ben nog wel eventjes bezig voordat ik weer 100% de oude ben. Maar het gaat al elke dag iets beter..
Ik kom later nog wel eens alle verhalen lezen, en meer vertellen over wat er nou allemaal gebeurd is...
Nu eerst even Chris voeden, kolven, en dan lekker slapen!!!
pi_52404776
Rust maar lekker uit Deepfreeze!
En kom je dan ook in het moedertopic vertellen hoe het met je gaat? Als je ooit nog eens tijd hebt?
pi_52404802
Oh, dat schrijf je al, dat je het allemaal nog komt vertellen.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:09:43 #24
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52404980
Tan, ik duim voor goed nieuws volgende week.

ET, heel veel plezier morgen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_52406041
E.T. veel plezier morgen!
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')