Volgens mij heb je de bedoeling van dit subforum en dit topic niet goed begrepen. Dit is een topic voor amateurfotografen en amateurmodellen die op TFP of TFCD basis met elkaar werken, en niet voor commerciele fotosessies.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:50 schreef hansderooij het volgende:
Hoi, graag word ik ook toegevoegd aan de lijst, als fotograaf (met eigen fotostudio), regio Utrecht. De website voor mijn modelfotografie is -verwijderd-
Ik heb beperkte mogelijkheden voor TFP (gratis) fotoshoots, maar wil dan wel dat het ook weer een uitbreiding voor mijn portfolio is. Zoals voor mijn thema bodyrocks
Of een duoshoot vv. Of iets richting gothic, tattoos. Of..? PB of mail mij maar als je een suggestie hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2008 03:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de bedoeling van dit subforum en dit topic niet goed begrepen. Dit is een topic voor amateurfotografen en amateurmodellen die op TFP of TFCD basis met elkaar werken, en niet voor commerciele fotosessies.
En dat is je goed recht natuurlijk!quote:Op zondag 6 januari 2008 03:13 schreef hansderooij het volgende:
Ik heb het wel goed begrepen.
Ik ben geen fotograaf van hoofdberoep. Ik heb alleen zoveel aanvragen voor gratis shoots dat ik op mijn website een prijs vraag voor iemand die foto's wil die buiten mijn eigen interesse vallen.
Ik bied hier juist een TFP / TFCD sessie aan voor amateurmodellen, ik ben niet op zoek naar prof modellen!
[..]
Hallo Roosje,quote:Op zondag 6 januari 2008 19:42 schreef roooosje het volgende:
[..]
En dat is je goed recht natuurlijk!
Al zou ik als ik jou was wat kritischer kijken naar de foto's van je site. De laatste series zijn erg geslaagd, maar van nummer 1 tot en met 100 vind ik het weinig aanspreken! Het is een tip.
Er is denk ik sowieso niemand, of niet veel die alle 1000 fotos gaan bekijken. Ik ben meer voorstander van kies gewoon de 10 beste. Maar dat was natuurlijk niet de opzet van je site, anders noemde je het niet de 1000quote:Op zondag 6 januari 2008 19:56 schreef hansderooij het volgende:
[..]
Hallo Roosje,
Je hebt gelijk, ik ben het helemaal met je eens. Die series zijn in 2004 en 2005 gemaakt, toen ik pas begonnen was met studiofotografie!
Ik sta zelf nog in dubio: of alle oude foto's weghalen en geen foto's meer laten zien van de eerste honderd mensen die ik gefotografeerd heb... of gewoon eerlijk toegeven dat ik in het begin helemaal niet zo goed was!
Tot nu toe leek mij het laatste wel zo eerlijk. Ook voor die mensen. En als ik de eerste 100 weghaal, kom ik nooit meer in de buurt van de duizend mooie mensen.![]()
Groet,
Hans
Haha, ik snap de opzet van je site ja! Wel een leuk idee, hoor! Alleen je zal wel balen dat je het niet de 100 mooie mensen hebt genoemdquote:Op zondag 6 januari 2008 19:56 schreef hansderooij het volgende:
[..]
Hallo Roosje,
Je hebt gelijk, ik ben het helemaal met je eens. Die series zijn in 2004 en 2005 gemaakt, toen ik pas begonnen was met studiofotografie!
Ik sta zelf nog in dubio: of alle oude foto's weghalen en geen foto's meer laten zien van de eerste honderd mensen die ik gefotografeerd heb... of gewoon eerlijk toegeven dat ik in het begin helemaal niet zo goed was!
Tot nu toe leek mij het laatste wel zo eerlijk. Ook voor die mensen. En als ik de eerste 100 weghaal, kom ik nooit meer in de buurt van de duizend mooie mensen.![]()
Groet,
Hans
Nee, dat ben ik met je eens, niemand gaat al die foto's van die 1000 mensen straks nog bekijken. Maar het is ook meer voor de lol, lekker kijken naar leuke en "mooie" mensen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:04 schreef -sobriquet het volgende:
[..]
Er is denk ik sowieso niemand, of niet veel die alle 1000 fotos gaan bekijken. Ik ben meer voorstander van kies gewoon de 10 beste. Maar dat was natuurlijk niet de opzet van je site, anders noemde je het niet de 1000
Waarom zoek je dan niet een manier waarop die 1000fotos toch nog nut hebben, maak bijvoorbeeld een onderverdeling op een leuke manier, dat je kan zeggen ik wil graag modellen zien die rood haar hebben een lange neus hebben, en dat je dan zeg maar aan naar wens van de bezoeker een selectie fotos laat zien. Want niemand gaat 1000fotos bekijken, maar 50 die hij/zij interessant vind wel.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:30 schreef hansderooij het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik met je eens, niemand gaat al die foto's van die 1000 mensen straks nog bekijken. Maar het is ook meer voor de lol, lekker kijken naar leuke en "mooie" mensen.
De mooiste 10 foto's (nou ja iets meer) noem ik mijn portfolio en die zitten in een mooie map die ik bij elke shoot in de studio laat inzien. Ik moet de digitale versie van mijn portfolio op www.hansderooij.nl nog een keertje updaten (een beetje weinig tijd voor gehad).
Dank je voor het meedenken, maar...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:36 schreef -sobriquet het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan niet een manier waarop die 1000fotos toch nog nut hebben, maak bijvoorbeeld een onderverdeling op een leuke manier, dat je kan zeggen ik wil graag modellen zien die rood haar hebben een lange neus hebben, en dat je dan zeg maar aan naar wens van de bezoeker een selectie fotos laat zien. Want niemand gaat 1000fotos bekijken, maar 50 die hij/zij interessant vind wel.
Je hebt er ook zeker mooie foto's van mooie mensen tussen zitten, mijn complimenten. Maar bij een inhoudelijke update zou ik als tip mee willen geven ook "de look van de site" aan te passen. Deze uitstraling doet een beetje (vooral de beste foto's) teniet.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:52 schreef hansderooij het volgende:
[..]
Dank je voor het meedenken, maar...
Het zijn geen duizend foto's maar duizend mooie mensen, die ik wil zien te shooten.
Ik maak van elke persoon een kleine reeks foto's en zet die online voor de persoon zelf (en zijn familie, vrienden en mogelijke andere geïnteresseerden). Voor aankomend fotomodellen is het meteen hun eerste mini-portfolio. De meeste mensen zijn er dus erg blij mee, dus heeft dat alleen al voldoende nut voor mij...
Heb al een offerte aangevraagd bij een webdesigner, een nieuw design is een van mijn wensen/voornemens voor het nieuwe jaar. Ken jij nog een goede webdesigner voor weinig geld?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hebt er ook zeker mooie foto's van mooie mensen tussen zitten, mijn complimenten. Maar bij een inhoudelijke update zou ik als tip mee willen geven ook "de look van de site" aan te passen. Deze uitstraling doet een beetje (vooral de beste foto's) teniet.
Mee eens, dit wordt een beetje te, iedereen verder graag PB's als je nog iets kwijt wil aan mijquote:Op zondag 6 januari 2008 22:02 schreef Xilantof het volgende:
Een beetje tips e.d. zijn natuurlijk best te doen. Maar complete vraagstukken over websites mogen in een ander topic
Kijk! Dat is heel tof te horen!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:17 schreef Erasmo het volgende:
Limpix de shoot was echt geweldigVeel geleerd en veel mooie plaatjes getrokken
Dan heb ik van jou zeker geen PM gehad?quote:
Aha, okequote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dan heb ik van jou zeker geen PM gehad?
Als fotograaf in genoemde regio?
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:17 schreef Erasmo het volgende:
Limpix de shoot was echt geweldigVeel geleerd en veel mooie plaatjes getrokken
Ben ik ook benieuwd naar, ik wil me hier ook eens wat meer in verdiepen.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kijk! Dat is heel tof te horen!
Kun je een beetje over de shoot vertellen? Hopelijk met wat fotootjes erbij?
De shoot was ontzettend leuk, ik heb vooral veel geleerd over belichting en het gebruiken van flitslichtquote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kijk! Dat is heel tof te horen!
Kun je een beetje over de shoot vertellen? Hopelijk met wat fotootjes erbij?
Ik heb vooral veel geleerd over licht en flitsen, ik denk dat ik ga kijken of ik mijn oude flitser kan aansturen en dan op jacht naar een synchkabeltje/rf setquote:Op maandag 14 januari 2008 22:01 schreef limpix het volgende:
[..]
Mooi, goed om te horen dat je er wat van opgestoken hebt !
Prik maar een datumquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:25 schreef enter het volgende:
Erasmo kom je nog een keer richting Den Haag?
Ik denk dat ik zondagavond wel kan komen, ik weet niet of jij er dan ook bent?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:25 schreef enter het volgende:
Erasmo kom je nog een keer richting Den Haag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |