Bijna iedereenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als iedereen weer aan het werk is.
Schrale kutzooi jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lucky bastard.quote:
Mja dat kan ik me nog wel herinneren. Toen had ik een week vrij geloof ik én zaten JD en ik een weekend stof te happen op een festival in België.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Schrale kutzooi jain april was het ook prachtig weer. Weet niemand meer.
Jawel, toen had ik ook vakantiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schrale kutzooi jain april was het ook prachtig weer. Weet niemand meer.
Volgend weekend moet okay zijn (dat wil ik, iig in Londenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
Je gaat toch zwemmen in London es
Niet dan? Zit ik er zo naastquote:
Ik hoop het, want ik was niet van plan mijn badpak mee te nemenquote:
Wetsuit danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik was niet van plan mijn badpak mee te nemen.
Idd wetsuit mee jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ha!.
Nu nog even afwachten of ze gelijk krijgen.
die heb ik nog welquote:
ik ga niet met de auto naar japan. hopelijk wordt ie niet total loss verklaard door het schadebedrijf, ze gaven me een kleine kans dat het nog goed gaat komen. En anders moet ik een anderequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker danNou, succes er maar mee... Vakantie gaat wel door gewoon?
Dit gaat je verzekering ook niet dekken zeker?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ga niet met de auto naar japan. hopelijk wordt ie niet total loss verklaard door het schadebedrijf, ze gaven me een kleine kans dat het nog goed gaat komen. En anders moet ik een andere![]()
Positief dus dat hij nu nog niet total loss is. Ik heb ook ooit een ongeluk gehad waarvan iedereen zei dat mijn wagen ging total loss zijn en uiteindelijk was ik er van af met een reparatie van +- 1500 euro.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ga niet met de auto naar japan. hopelijk wordt ie niet total loss verklaard door het schadebedrijf, ze gaven me een kleine kans dat het nog goed gaat komen. En anders moet ik een andere![]()
Heet dat zo ja?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef es70 het volgende:
Best wel lastig om een vragenlijst over je 'probleemkind' in te vullen als je er zelf niet van overtuigd bent dat het een probleemkind is.
Nee, probleemkind heb ik er zelf van gemaaktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heet dat zo ja?Ik zie het al voor me zeg
VRAGENLIJST PROBLEEMKIND
1. Hoe heet uw PROBLEEMKIND?
2. Hoe lang speelt het PROBLEEM?
3. Wat is eigenlijk het PROBLEEM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |