Mja, ik ook. Kut is dat. van 4 tot 6 uur klaarwakker gelegen, om me op te winden over iets wat niet echt heel belangrijk isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef leonieke het volgende:
Beetje slecht geslapen, maar dat nemen we er maar bij.
Bwa... Het kan erger ja, maar laat winkelen nu één van mijn niet-favoriete bezigheden zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:26 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker shoppen dus even, kan erger toch?![]()
Vandaag op de radio gehoord dat het zaterdag de laatste zomerse dag zal zijn...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
en WAAR BLIJFT ONZE VERDIENDE ZOMER??!! Verdulle
nah lekker is dat, dan moet ik weer werkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vandaag op de radio gehoord dat het zaterdag de laatste zomerse dag zal zijn...
belgie hoorde toch bij nederland? ';)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:22 schreef leonieke het volgende:
Dat is wel voor België hoor![]()
En ze geven ook voor zondag droog weer op, het zal gewoon niet meet zo warm zijn als op zaterdag (denk ik)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
belgie hoorde toch bij nederland? ';)
Kun je dat niet meer veranderen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:35 schreef Ynske het volgende:
ach, als ik moet werken boeit me dat ook nietheb nu alweer spijt dat ik gezegd heb deze 2 dagen hier te blijven en niet naar mijn ouders te gaan.
Grmblquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef leonieke het volgende:
Vandaag op de radio gehoord dat het zaterdag de laatste zomerse dag zal zijn...
t enige dat kan is nu in de auto stappen en morgenvroeg meteen doorrijden naar denhaagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kun je dat niet meer veranderen?
Het weer? Het werk? Iets anders?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
kut.
Nee, een kut is duidelijk wat andersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het weer? Het werk? Iets anders?
Dit jaar ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Volgend jaar normaalgezien wel he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |