Ik dacht al dat die naam mij niets zeiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het wel over een ander team
Een 22-jarige vrouw uit Argentinië is zwanger van wel iets heel bijzonders, namelijk een zevenling. Eind deze maand moeten de meisjes geboren worden. Dit is de eerste keer in de Argentijnse geschiedenis dat een zevenling ter wereld komt na een natuurlijke zwangerschap. Op 30 augustus zal de zevenling door middel van een keizersnee worden geboren, zo melden de toekomstige moeder, Yolanda, en haar man, Javier. Dit is Yolanda’s eerste zwangerschap. In haar familie zijn meerlingen geen uitzondering.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, heb maar geen illusies dat die alle 7 de eerste dag halen, dat kan bijna nietDit soort dingen wordt ook vaak vooral geprobeerd om de medische staf in het Guinness te krijgen lijkt me. Je gaat mij niet vertellen dat het voldragen van een 7-ling in welk belang dan ook van moeder of kind is
WEST moet er nog een beetje wennen aan dat jullie doel nog steeds niet door onze fantastische geweldige Maarten Stekelenburg verdedigd wordt hmmmquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:20 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht al dat die naam mij niets zei
bij nederland was het ook 2-1quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het wel over een ander team
Laat Steek maar gewoon bij nederland blijven hij is beter dan Henk Timmerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEST moet er nog een beetje wennen aan dat jullie doel nog steeds niet door onze fantastische geweldige Maarten Stekelenburg verdedigd wordt hmmm
quote:
Dat alleen alquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Ynske het volgende:
Wij willen dat alle meisjes uniek zijn. Daarom noemen we ze Zahara, Acsa, Aixa, Sjael, Zalma, Nahir en Zael.
Wacht maar, het komt misschien allemaal naar jullie ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
In Belgie schijnt het trouwens ook vrij populair te zijn. Daar hebben ze zelfs speciaal de Bond van Jonge en grote Gezinnen, met allerlei subsidieregelingen.
Dag landgenootquote:
quote:
ça va. Beetje slecht geslapen, maar dat nemen we er maar bij. Nog twee dagen en dan kan ik weer uitslapenquote:Het gaat en hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
![]()
ça va. Beetje slecht geslapen, maar dat nemen we er maar bij. Nog twee dagen en dan kan ik weer uitslapen![]()
Ik denk het nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna weekend ja
Ga je nog wat doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |