Dat vind ik nu eigenlijk niet zo erg...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt niet geacht voetbal te kijken, best een voordeel
ach ja, maar ik heb zoiets van altijd winnen ook al is het een oefenpotjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is ook maar een oefenwedstrijd hmm
Ik kijk er nooit naar, vind er geen reet aanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat vind ik nu eigenlijk niet zo erg...
Maar dat zal die overdaad aan mannelijke hormonen zijn die door mijn lichaam giert
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
op TT nog steeds 1-0 hoor
Bij jullie misschien wel jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is ook maar een oefenwedstrijd hmm
In mijn geval welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wou de gyn dat eigenlijk zomaar doen op zo'n jonge leeftijd?
Vroeger volgde ik het op de voetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit naar, vind er geen reet aan
Jawel hoor, alleen het ei vindt geen vruchtbare bodem meerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah kijk dat zou dan idd echt een wonder zijn
als je niet wil antwoorden, maakt niet, maar hoe kan het dan dat je toch nog ongesteld word?
er is toch geen eisprong meer?
whehe sommige spelers zijn wel goed. Vermaelen zie ik graag bij de selectie van oranje komenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij jullie misschien wel ja
Btw, beseffen jullie wel als we één land zouden worden dat jullie ook een deel van ons voetbalelftal er zou moeten bijnemen. Zeg maar doei tegen de grote rondes
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef leonieke het volgende:
Btw, beseffen jullie wel als we één land zouden worden dat jullie ook een deel van ons voetbalelftal er zou moeten bijnemen. Zeg maar doei tegen de grote rondes
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:42 schreef es70 het volgende:
[..]
In mijn geval wel. Ik heb tussen sept '96 en april 2000 4 kinderen gekregen, hij was het met me eens dat mijn gezin naar alle waarschijnlijkheid wel compleet was
. Hij heeft het in 1 moeite door gedaan na de laatste keizersnee
.
Nietusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met 4 stempeltjes was de kaart vol
Sorry
Maar dus toch een uitzondering om het op die leeftijd te doen als ik het zo leesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:42 schreef es70 het volgende:
[..]
In mijn geval wel. Ik heb tussen sept '96 en april 2000 4 kinderen gekregen, hij was het met me eens dat mijn gezin naar alle waarschijnlijkheid wel compleet was
. Hij heeft het in 1 moeite door gedaan na de laatste keizersnee
.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Nietus. Pat heeft namelijk bij de tweede gevraagd hoeveel keer er eigenlijk een keizersnee gedaan kan worden, en 10 keer was bewezen
.
ja, kei tof zijn diequote:
De regeringsvorming zit helemaal vast in België en er zijn nu overal discussies aan de gang over een mogelijke splitsing van België. En aangezien men ervan uit gaat dat Vlaanderen het alleen niet kan redden, MOGEN we weer bij Nederland komen (zeggen zequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
wat mis ik toch allemaal over belgie bij nederland?
er wordt gevoetbald. Nederland vriendschappelijk tegen zwitserland, belgie "om het echhie" tegen eoa prutsers kloteland, anders kunnen die patatvreters nooit voor staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
wat mis ik toch allemaal over belgie bij nederland?
En jullie houden één Belg op reserve voor de beslissende strafschoppen ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietdan zouden we die idioterie van 5 Nederlanders en dan dus ook 5 belgen schrappen, en de 11 beste spelers van De Lage Landen opstellen. Ik kan me voorstellen dat er voor jullie weinig bekenden tussen zullen zitten dan, maar zeg maar HOI tegen de grote ronden
Oh ja, dat ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
De regeringsvorming zit helemaal vast in België en er zijn nu overal discussies aan de gang over een mogelijke splitsing van België. En aangezien men ervan uit gaat dat Vlaanderen het alleen niet kan redden, MOGEN we weer bij Nederland komen (zeggen ze)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |