Het staat toch al in je sigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik ben de link naar dit topic heel schaamteloos doch enigszins bescheiden*kuch* aan het proberen hier en daar in andere topics er door te proppen. Zojuist in een spinnentopic
En dat Bowie zn hoofd dan laat zienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het staat toch al in je sig![]()
![]()
Laatst kwam er in verscheidene topics een hand met een biertje erin voorbij... (at random).. misschien een idee zG..![]()
Jij snapt hetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dat Bowie zn hoofd dan laat zien![]()
quote:
Ik snap 'm niet,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het staat toch al in je sig![]()
![]()
Laatst kwam er in verscheidene topics een hand met een biertje erin voorbij... (at random).. misschien een idee zG..![]()
En toch heb ik liever dat je dat niet doetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik ben de link naar dit topic heel schaamteloos doch enigszins bescheiden*kuch* aan het proberen hier en daar in andere topics er door te proppen. Zojuist in een spinnentopic
Dan kwam er van rechts/links/onder in een keer in het beeld (in een post) een yvonne/glas bier/ of Karel Kankerkachel...quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:52 schreef Greys het volgende:
Toen donroyco zei dat het al in mijn sig stond schaamde ik me al en heb ik het direct bij dat ene topic gelaten. Zal ik de post even wijzigen? Ik had er namelijk ook gewoon iets ontopics in gezet, dus ik kan de link gewoon weghalen als je wiltNo problem, en sorry
EDIT: heb het al aangepast...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Dankjewel. Ik sloeg echt een beetje door in mijn enthousiasme![]()
Zal niet meer gebeuren, beloofd!
Donroyco, we moesten die spontaan opduikende Bowie ook maar achterwege laten.
Maar wel een heel lief idee![]()
Thanks hun, wij begrijpen elkander.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
Selim, O RLY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |