Mwhehehe.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
* Greys spuugt smoothie over laptopEn bedankt!
Haar post sprak boekdelen,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Hara, wat bedoel je, je spreekt in raadsels
Mee eensch.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:51 schreef senesta het volgende:
[..]
En toch heb ik liever dat je dat niet doet![]()
Ik vind het een prachtig doel en wil graag meewerken maar het moet niet in allerlei topics opgedrongen worden, vind ik tenminste.
Inderdaa Hara...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haar post sprak boekdelen, [afbeelding].
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:39 schreef Greys het volgende:
Ik loop dan vast nog niet lang genoeg mee op Fok om haar post direct te snappen.
Of ik ben er gewoon te oud voor![]()
Geeft niet, I try to keep up![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu weer ontopic
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Hij zit in Rotterdamquote:Macho is gevonden reutje van 1.5 jaar weet wat hij wil van de wereld. Hij doet wel grappige dingen, bijvoorbeeld verstopt hij zijn eten in zijn mandje (een appeltje voor de dorst). De naam is gegeven omdat hij zich een beetje stoer kan gedragen, maar uiteindelijk is het nog maar een puber in zijn gedrag. Want een van de dingen die hij heerlijk vindt is kroelen, dus niet zo stoer als hij zelf denkt. Wie komt onze Macho ophalen?
Dan staat er in TRU nog wel een leuk topic. Maar dat zou dan een andere kat moeten zijn. Die kat die de dood kon aan voelen komen is dood gemaakt met een po.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie niet in waarom dat niet met Bowie zou mogen.
Shit. Wat een lelijk dingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:44 schreef purplerose het volgende:
Idd! Ontopic met Macho
[afbeelding]
[..]
Hij zit in Rotterdam
quote:
Dus iemand is het er mee eens dat ie lelijk is?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooi van lelijkheid zoals mijn moeder zou zeggen![]()
Laat ik het zo zeggen; ik ken mooiere hondenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus iemand is het er mee eens dat ie lelijk is?.
die voelt de bui al hangen en blijft extra lang wegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
I knowDie van mij is nog aan het drummen, dus nog niet thuis
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
I knowDie van mij is nog aan het drummen, dus nog niet thuis
![]()
En dan zeggen dat je in de weg staatquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Die van mij zit in de kamer hiernaast te gamen en ondertussen te kletsen met de game-vriendjes.
Dan kan ik naakt de Polka gaan dansen vlak voor um, hij zou het niet eens zien (mits ik niet voor het beeldscherm sta dan![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:32 schreef purplerose het volgende:
Wow wat een lijst al!![]()
kudos to everyone!
Yup, ik heb ook Postbank. Misschien dat ie net rond 9:05 geactiveerd isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:30 schreef Greys het volgende:
De enige die het nog steeds niet doet is van Postbank naar Postbank, volgens mij!
Dat is natuurlijk ontzettend raar, want je zou zeggen dat Postbank internetbankieren de éérste zou moeten zijn die zijn eigen nieuwe rekeningsnummers herkent, niet de laatste
Of doet Postbank internetbankieren het nu ook? Dylanesque, heb jij ook met Postbank gedaan?
hahaha nee de hondjes zijn er nog hoor!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:19 schreef Greys het volgende:Fantastisch! Ik zet ze er bij in het lijstje! Onwijs bedankt!
(Er is toch niets met de hondjes gebeurd he, dat je de manden wegdoet?![]()
)
Wil je ze nog heel even bewaren? Tegen het einde van de actie (20 september) kom ik ze bij je halen, vanaf Bleiswijk is dat best te doen
Dat is helemáál top! Ik rij elke dag langs Wooning naar mijn werk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dus eind vd maand ff in B'hoek?
Lol ik hoop dat die diertjes er net zo blij mee zijn als jij!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is helemáál top! Ik rij elke dag langs Wooning naar mijn werk!
Geef maar een gil als ik het daar op kan halen (het liefst dus voor 20 september, gaat dat dan met je vakantie?)
You made my day!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:31 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Goedemorgen !
Gisteravond het spaarvarken omgekeerd, de muntjes geteld en de donatie gedaan...kan gelijk even laten weten dat van Postbank naar Postbank het nu doet, hoera !
Dit viel me toch even op op die site:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hahaha nee de hondjes zijn er nog hoor!!
ik heb zo,n hondenkussen voor ze gekocht via woefwoefkussen.nl
Toeval?quote:Het ideale hondenkussen, favoriet bij fokkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |