Dus, die studenten vinden het leuk dat alles escaleert, terwijl hun wens al was voldaan?quote:The protests began when University of Dhaka students called for the removal of an army post from the campus. The soldiers withdrew a day later after violent protests left 150 injured, but the students' demands escalated and the protests continued.
Een link naar dit topic zou wel handig zijn toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Rellen in Bangladesh, avondklok ingesteld
Klopt alles wat ik daar schrijf?
Staat er ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een link naar dit topic zou wel handig zijn toch?
Zou je er niet bij vermelden wat de aanleiding voor de rellen is? Nogal een nietszeggend bericht zo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Rellen in Bangladesh, avondklok ingesteld
Klopt alles wat ik daar schrijf?
Ben er nog aan bezig, toen ik dit bericht schreef zag ik het nog nergens.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zou je er niet bij vermelden wat de aanleiding voor de rellen is? Nogal een nietszeggend bericht zo.
Waarom post je een bericht wat nog niet af isquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ben er nog aan bezig, toen ik dit bericht schreef zag ik het nog nergens.
Ah joh, dat komt heus wel goed, christiaan is er niet eente van fire and forget.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zou je er niet bij vermelden wat de aanleiding voor de rellen is? Nogal een nietszeggend bericht zo.
Je kunt ook zelf zoeken, een volledig bericht schrijven en het dan posten. Komt wat professioneler over dan inhoudsloze berichten op een nieuwssite. En ik ga er van uit dat je als nieuwsposter wel bekend bent met news.google.com.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ben er nog aan bezig, toen ik dit bericht schreef zag ik het nog nergens.
Tuurlijk kan ik dat, maar ik dacht dat dat hier nog niet zo zou zijn, da's vaker zo bij nieuws dat users zelf brengen, meestal is daar nog niets over bekend in andere media. Ik dacht dat dat hier dus ook het geval was. Heb hem nu aangevuld in ieder geval.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf zoeken, een volledig bericht schrijven en het dan posten. Komt wat professioneler over dan inhoudsloze berichten op een nieuwssite. En ik ga er van uit dat je als nieuwsposter wel bekend bent met news.google.com.
Dat wilde ik dus net komen vragen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:38 schreef Dagonet het volgende:
En KNAK, mocht je nog een foto hebben van een uitgestorven miljoenenstad of van rellen....
Omdat studenten nog wel eens lastig willen zijn tegen regeringen die niet gewenst zijn. Zoals ik begrijp uit artikelen online is de oppositie aardig monddood gemaakt en regeert het leger in principe. Politieke oppositie steunt de studenten, evenals docenten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:39 schreef zarGon het volgende:
Waarom wordt er in godsnaam een militaire clubje geplaatst op de campus van een Universiteit?
werken/studiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:43 schreef -skippybal- het volgende:
Wat doe jij da eigenlijk in Bangladesh?
Het is donker... 11uurquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:38 schreef Dagonet het volgende:
Ik gastmod deze even van KAA naar NWS trouwens, daar is nog helemaal geen topic over de rellen van de afgelopen weken.
En KNAK, mocht je nog een foto hebben van een uitgestorven miljoenenstad of van rellen....
Ik hoop dat je de wijk uit mag, maar wees er wel zeker van dat je er dan ook weer in magquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:59 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het is donker... 11uur
ik zou morgen een foto kunnen maken rond 12 uur ( als ik niet naar het vliegveld kan, wat ik om 8 uur in de morgen moet) , dan is het pas goed te zien
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:59 schreef Ge4ce het volgende:
Hoe voel je, je eigenlijk? Veilig, onrustig of?
Ik hoop het ook , vandaag kreeg ik te horen dat mijn vlucht naar Bangkok was ge-upgrade naar businessclass, cadeautje van mn travelagencyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de wijk uit mag, maar wees er wel zeker van dat je er dan ook weer in mag.
Ik zou er ook even zeker van willen zijn dat je er morgen gewoon weer in kunt, mocht je niet (op tijd) bij het vliegveld kunnen komen en je vlucht missen. Zou vervelend zijn als je dan niet meer je eigen wijk in kunt komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:11 schreef KNAK het volgende:
En er weer in? ja, ook dat, maar dan zijn we weer 5 dagen verder. dan zal het wel weer wat rustiger zijn (hoop ik) ....anders langer in Thailand blijvenzou ik niet eens zo erg vinden
![]()
Aangezien hij nog niet gepost heeft dat het niet gelukt is, ga ik er maar van uit dat TS gewoon op vakantie is. Hij had al lang op het vliegveld moeten zijn immers.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef e-wok het volgende:
even een ochtendschopje...
zal de ts op vakantie gaan?
Heet je verloofde soms Tineke?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:35 schreef Lorn het volgende:
Mijn verloofde woont in Dhaka. Heb nog wel via Skype met d'r kunnen spreken. GSM ligt er sinds 1400 uur Nederlandse tijd uit. Zwaar klote, zou willen dat ze gewoon lekker veilig in NL was!
Chang.. juck niet te drinken probeer een leo. Maar goed leuk dat je het toch gehaald hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:08 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heet je verloofde soms Tineke?
TS is op vakantie, ik zit met een lekkere Chang nu op een terrasje in Bangkok.![]()
De weg naar het vliegveld ging zonder problemen, rond 8 uur in de morgen ging ik op pad en het was heerlijk rustig
Op de weg naar het vliegveld wat een hele lange weg is stonden een zooitje millitairen die iedereen (die paar auto's die er reden) liet stoppen
Ze keken even de wagen in en ik mocht verder
Geen probleem dus
Nu maar eens zien hoe het dinsdag als ik terug ga er aan toe gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |