Dus, die studenten vinden het leuk dat alles escaleert, terwijl hun wens al was voldaan?quote:The protests began when University of Dhaka students called for the removal of an army post from the campus. The soldiers withdrew a day later after violent protests left 150 injured, but the students' demands escalated and the protests continued.
Een link naar dit topic zou wel handig zijn toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Rellen in Bangladesh, avondklok ingesteld
Klopt alles wat ik daar schrijf?
Staat er ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een link naar dit topic zou wel handig zijn toch?
Zou je er niet bij vermelden wat de aanleiding voor de rellen is? Nogal een nietszeggend bericht zo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Rellen in Bangladesh, avondklok ingesteld
Klopt alles wat ik daar schrijf?
Ben er nog aan bezig, toen ik dit bericht schreef zag ik het nog nergens.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zou je er niet bij vermelden wat de aanleiding voor de rellen is? Nogal een nietszeggend bericht zo.
Waarom post je een bericht wat nog niet af isquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ben er nog aan bezig, toen ik dit bericht schreef zag ik het nog nergens.
Ah joh, dat komt heus wel goed, christiaan is er niet eente van fire and forget.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zou je er niet bij vermelden wat de aanleiding voor de rellen is? Nogal een nietszeggend bericht zo.
Je kunt ook zelf zoeken, een volledig bericht schrijven en het dan posten. Komt wat professioneler over dan inhoudsloze berichten op een nieuwssite. En ik ga er van uit dat je als nieuwsposter wel bekend bent met news.google.com.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ben er nog aan bezig, toen ik dit bericht schreef zag ik het nog nergens.
Tuurlijk kan ik dat, maar ik dacht dat dat hier nog niet zo zou zijn, da's vaker zo bij nieuws dat users zelf brengen, meestal is daar nog niets over bekend in andere media. Ik dacht dat dat hier dus ook het geval was. Heb hem nu aangevuld in ieder geval.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf zoeken, een volledig bericht schrijven en het dan posten. Komt wat professioneler over dan inhoudsloze berichten op een nieuwssite. En ik ga er van uit dat je als nieuwsposter wel bekend bent met news.google.com.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |