Mij ook niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:02 schreef Armageddon het volgende:
Ik kan je één ding beloven. Ik moet nooit iemand meer van FOK.
Daar kan ik inkomen J.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Elke keer als ik naar d'r neus probeerde te kijken bleef ik net ff wat lager steken. Zover heb ik het dus nooit gered A.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed. Spaanse worstjes dus eten met rip.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:04 schreef MUUS het volgende:
Lekker eten met leuke mensen is dan wel weer tof..
Met Ripley ga ik altijd vreten, want daar zijn we heel goed in.
vast wel, toch? Ergens?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb het over vrouwen J.
Of zou er hier toch nog een stabiel persoon rondlopen?
Oh tof, zullen we weer?quote:
Doe je de weegschaal even een maandje in de kast? Dan kan je gewoon nog een bestelling doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:07 schreef Misstique het volgende:
MUUS! Die site is briljant!.
Eerste pakketje kwam vorige week binnen en bijna alles is al op..
www.xtcthuisbezorgservice.nl?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:07 schreef Misstique het volgende:
MUUS! Die site is briljant!.
Eerste pakketje kwam vorige week binnen en bijna alles is al op..
Voor je het weet eet je weer pizza en sjo-arma alsof het niks is men!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb net een broodje met kaas naar binnen gekregen! Het duurde 10 minuten maar hij zit er in!![]()
sjo -armaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor je het weet eet je weer pizza en sjo-arma alsof het niks is men!
Kweet het niet, ken nog net niet alle foksters persoonlijkquote:
Choesojei!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb net een broodje met kaas naar binnen gekregen! Het duurde 10 minuten maar hij zit er in!![]()
ach ik ben een enorme goedzak ooit ergens uit het verre oosten gekomen, overal ter wereld al gewoond en nu wat leuk werk doen en van alles weer meemakend.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben.... Jou vind ik op het forum al zo'n enorme drol. Wat moet dat IRL dan wel niet zijn, mên..
Al geef ik nog steeds de voorkeur aan worst uit Nederweert.quote:
Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooring!quote:
Das turken voer ouwe,.quote:
Ik had je heul nog niet in een hokje gestopt!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:12 schreef TALIN het volgende:
[..]
ach ik ben een enorme goedzak ooit ergens uit het verre oosten gekomen, overal ter wereld al gewoond en nu wat leuk werk doen en van alles weer meemakend.
mij krijg je niet moe, niet boos te krijgen en enorm relaxxed.
heb nooit wat te zeiken en al helemaal geen hokjesgeest ( hint hint )
Zolang je broodje kaas maar binnen blijft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En bedankt! Mijn thee weer tegen de laptop.
Het is zo'n saaie, doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-carpe-diem-ik-ben-gewoon-een-malle-meid-met-een-piemel-die-van-strandwandelingen-houdt-en-van-mijn-begrafenis-moeten-ze-een-feestje-maken-aannames-figuur, Jarno.quote:
Ik denk niet dat mijn garderobe daar blij mee zal zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Doe je de weegschaal even een maandje in de kast? Dan kan je gewoon nog een bestelling doen..
Daar wil je nog niet dood in gevonden worden MUUS.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
EN DA'S EEN KUTHOK OM IN TE ZITTEN HOOR!
Nope, lekkernijen uit Amerika en Canada die hier niet verkrijgbaar zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
www.xtcthuisbezorgservice.nl?
Nee, die link hoeven we niet hoor. Ech niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, lekkernijen uit Amerika en Canada die hier niet verkrijgbaar zijn..
Tussen de middag een bgoodje Dönnâh van de Duindogptugk gehad! Prima te nassen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:13 schreef Joene het volgende:
Das turken voer ouwe,.
Kut(hok)jes zijn okay !quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef Jarno het volgende:
Niks tegen kuthokjes he.
Reeces Pieces of Twinkies?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef Misstique het volgende:
Nope, lekkernijen uit Amerika en Canada die hier niet verkrijgbaar zijn..
Overloperquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tussen de middag een bgoodje Dönnâh van de Duindogptugk gehad! Prima te nassen.
Sure.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar wil je nog niet dood in gevonden worden MUUS.
ps: gmail acount vanavond?
Ik moest ff zoeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, die link hoeven we niet hoor. Ech niet.
ik ben meer van de: ramme met die handel, niet in oostenrijk gaan skieen maar snowboarden in Canada Whistler met een helicopter 20x omhoog, EK motorracen op circuits door heel Europa, geen bier maar Wodka drinken, op je 30ste een nieuwe BMX fiets krijgen, zaterdagavond uitgaan in Edinburgh en Glasgow, eigenlijk een pak aangemoeten maar toch maar een spijkerbroek, roken waar het ook maar enigszinds mogelijk is, trotst op zn Golf type 2 GTI maar eigenlijk in een Smart raced, geen zin in gezellig op de koffie tijdens een verjaardag dus dat KUTHOK heb ik dus nog nooit van dichtbij gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het is zo'n saaie, doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-carpe-diem-ik-ben-gewoon-een-malle-meid-met-een-piemel-die-van-strandwandelingen-houdt-en-van-mijn-begrafenis-moeten-ze-een-feestje-maken-aannames-figuur, Jarno.
EN DA'S EEN KUTHOK OM IN TE ZITTEN HOOR!
Omdat het ook stukken lekkerder is dan de McDonalds.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:23 schreef Joene het volgende:
Overloper
ga die troep ff promoten heb je straks helemaal op elke hoek van de straat zo een turk met zo een Donner Winkel , je ziet ze gvd al vaker dan mcdonalds.
Die eerste wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Reeces Pieces of Twinkies?
Beef Jerky's en pretzels!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moest ff zoeken..
http://www.americangoodies.nl.
Dat blijkt , ik weet het niet ik kom en nooit bij de MC , en ik kom ook nooit bij een turk. (gelukkig).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat het ook stukken lekkerder is dan de McDonalds.
Heerlijk, even prikken met mijn vingertje en ik heb meteen de zere plek. Happerdehaphap.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:25 schreef TALIN het volgende:
[..]
ik ben meer van de: ramme met die handel, niet in oostenrijk gaan skieen maar snowboarden in Canada Whistler met een helicopter 20x omhoog, EK motorracen op circuits door heel Europa, geen bier maar Wodka drinken, op je 30ste een nieuwe BMX fiets krijgen, zaterdagavond uitgaan in Edinburgh en Glasgow, eigenlijk een pak aangemoeten maar toch maar een spijkerbroek, roken waar het ook maar enigszinds mogelijk is, trotst op zn Golf type 2 GTI maar eigenlijk in een Smart raced, geen zin in gezellig op de koffie tijdens een verjaardag dus dat KUTHOK heb ik dus nog nooit van dichtbij gezien
Ik ben ook saai, does prikkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heerlijk, even prikken met mijn vingertje en ik heb meteen de zere plek. Happerdehaphap..
L&S toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben maar 1 keer naar een fokmeeting geweest.
psst wie hapte er nou, en ik ben zeker nooit beroerd om ergens antwoord op te geven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heerlijk, even prikken met mijn vingertje en ik heb meteen de zere plek. Happerdehaphap..
En jij iets anders bij mij, omdat ik de buurt goed zou kennenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:39 schreef k_i_m het volgende:
Ja, die meeting waar jij mijn vriendinnetje wilde versieren.
Dit heet nou ontkenning.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:43 schreef TALIN het volgende:
[..]
psst wie hapte er nou, en ik ben zeker nooit beroerd om ergens antwoord op te geven.
Hm. Goede vraag. Een echte meet ( " " ) heeft natuurlijk een hele bult topics vooraf en na afloop.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Wanneer telt iets als een fokmeeting trouwens? Ik spreek wel eens af met mensen die ik van fok ken. Telt dat ook, of hebben we het alleen over op fok opgezette meetings?
Ja, dat lukte ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij iets anders bij mij, omdat ik de buurt goed zou kennen.
Hou eens op!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef Jarno het volgende:
Nondeju, net gegeten en alweer honger..
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Jarno het volgende:
Maar dat broodje is er wel ingebleven dus?
MUUSquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:12 schreef Jarno het volgende:
En dat allemaal dankzij MUUS.
Het kotsen is al overquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:13 schreef k_i_m het volgende:
Mijn eerste reactie toen mijn ex het uitmaakte was naar de plee rennen en kotsen.
Als je me pillen wil lene hoor ik het wel he Arma?.
Je kan ook gewoon vertrekken bij je kerel. Heb je meteen een mooie reden!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:14 schreef k_i_m het volgende:
En dan moet ik zo ook nog verplicht fussbal kijken.
Leuk, dan kan ik zwanger en al weer in mijn oude kamer bij mijn ouders thuis logerenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vertrekken bij je kerel. Heb je meteen een mooie reden!![]()
Klinkt als een leuke film.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Leuk, dan kan ik zwanger en al weer in mijn oude kamer bij mijn ouders thuis logeren.
Is toch lachen joh!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Leuk, dan kan ik zwanger en al weer in mijn oude kamer bij mijn ouders thuis logeren.
Die beesten zijn toch ook drugsverslaafd enzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef HeatWave het volgende:
4 keer per week, dus het zal wel leuk zijn. Ben 1 keer meegeweest, no way dat ik zo'n door het dolle heen beest aan mijn poot laat hangen.
Ik zat laatst met mijn moeder samen te tellen hoe vaak ik al naar huis terug was gegaan na mislukte woonprojecten. Het was niet op één hand te tellenquote:
nueh, deze zijn nog in opleiding, worden later aan de ME verkocht. Wat ze er daar mee doen weet ik nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die beesten zijn toch ook drugsverslaafd enzo?
Echt zo'n moeder-dochter momentje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zat laatst met mijn moeder samen te tellen hoe vaak ik al naar huis terug was gegaan na mislukte woonprojecten. Het was niet op één hand te tellen.
Webcamshots! Webcamshots!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nueh, deze zijn nog in opleiding, worden later aan de ME verkocht. Wat ze er daar mee doen weet ik niet.
Ben ondertussen de PC van een 15 jarig dochtertje van vrienden aan het fixen, dit is officieel DE BrEeZaH PC allertijden, wat een zooitje onzin etc. Ben het uiteraard niet aan het doorspitten, maar als MSN opstart weet ik al genoeg.
Mijn moeder zei gisteren tegen me als je het maar niet in je maffe hoofd haalt om terug te komen naar Amersfoort want dan sla ik je helemaal in elkaar. Kijk, dat is het verschil tussen winnaars en losers.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zat laatst met mijn moeder samen te tellen hoe vaak ik al naar huis terug was gegaan na mislukte woonprojecten. Het was niet op één hand te tellen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn moeder zei gisteren tegen me als je het maar niet in je maffe hoofd haalt om terug te komen naar Amersfoort want dan sla ik je helemaal in elkaar. Kijk, dat is het verschil tussen winnaars en losers.
Zou best kunnen ja, maar goed, zit niet te wachten op dat soort foto's van een meisje dat ik morgen weer lief gedag moet zeggenquote:
Dabedoelik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kan toch wel even de mijn afbeeldingen door gaan?
Wij wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja, maar goed, zit niet te wachten op dat soort foto's van een meisje dat ik morgen weer lief gedag moet zeggen.
Wie A zegt moet ook B zeggen ouwe!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef HeatWave het volgende:
Kank niet maken.
Ze heeft blijkbaar wel pp2g etc, staan wat links etc op..
Neuh, tis best een aardig meisje om te zien al, maar worden wij oudjes niet wild van hoorquote:
None taken. Mijn moeder heeft na mijn laatste keer "logeren" het bed uit mijn oude kamer gehaald en de boel verbouwd naar een walk-in closet.quote:
Echt, maar als ik moe word ben jij het schuld he!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:31 schreef Armageddon het volgende:
Doe toch maar even.
Gelijk heeft zequote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
None taken. Mijn moeder heeft na mijn laatste keer "logeren" het bed uit mijn oude kamer gehaald en de boel verbouwd naar een walk-in closet.
sue me!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt, maar als ik moe word ben jij het schuld he!!!
Prachtig dit. Al die huilies die het verdienen om kapot te worden gemaakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat ik afhaak.
"want het zijn toch allemaal mensen zonder leven, met puisten enzo."
"boehoe".
Hee! Hip! Nieuwste album? (die moet ik nog steeds laten downloaden door de neef van het vriendje van de achterbuurvrouw van mijn tantequote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:34 schreef Jarno het volgende:
Ik zet m'n muziek (Nightmares on Wax) er niet zachter voor heur.
Nee, dit is die ene. Eh, Inna Space Outta Sound. Ofzo. Is dat nieuw? Nee toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee! Hip! Nieuwste album? (die moet ik nog steeds laten downloaden door de neef van het vriendje van de achterbuurvrouw van mijn tante. )
Dan had je mij ook moeten mailen. Ik ben zo klaar met die gasten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:36 schreef k_i_m het volgende:
Ze mogen potdorie blij zijn. GS neemt te minste nog de moeite om filmpjes te mirorren.
Zo had de geweldige site volkomen kut ooit een filmpje van mijn homepeedzj afgehaald waardoor mijn peedzj plat ging. Toen ik bij ze ging klagen dat ze op zijn minst het filmpje even hadden kunnen hosten gingen ze allemaal naar tegen me doen en had ik het maar niet op internet moeten zetten.
you'll never walk alone ouwequote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:37 schreef Jarno het volgende:
Ben ik nou de enige die aan die hele Jos Brink gewoon geen klap aan vond?
Ik ook. Peedzj stuk, filmpje ook stuk. Jammer jongensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan had je mij ook moeten mailen. Ik ben zo klaar met die gasten.
Wat was dat dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook. Peedzj stuk, filmpje ook stuk. Jammer jongens.
Het was wel een hilarisch filmpje trouwens, al zeg ik het zelf.
Men ik kijk geen eens tv meer. Ik had filmnet genomen uit ellende maar dat is ook kut met peren. Je ken beter de hele zooi downloaden die het kijken waard zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:43 schreef Jarno het volgende:
Iron Eagle II op RTL 7.
Écht he? Dat je die film alweer durft uit te zenden. Die komt zo vaak op tv dat ik eerst dacht dat het een miniserie was..
Ik snap ook opeens weer waarom -ie uit stond.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Men ik kijk geen eens tv meer. Ik had filmnet genomen uit ellende maar dat is ook kut met peren. Je ken beter de hele zooi downloaden die het kijken waard zijn.
Hee, Brokeback Mountain is op film2 he?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Men ik kijk geen eens tv meer. Ik had filmnet genomen uit ellende maar dat is ook kut met peren. Je ken beter de hele zooi downloaden die het kijken waard zijn.
Je denkt toch niet dat ik naar twee van die heaumeaux ga zitten kijken he?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, Brokeback Mountain is op film2 he?
Gooi er een half varken in ouwe.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef Jarno het volgende:
Tering, ik ga echt even wat in de magni gooien hoor. *rammel*
Nee? De overstap is toch een stap tever?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik naar twee van die heaumeaux ga zitten kijken he?
Roti-kip rol. Goed bezig!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gooi er een half varken in ouwe.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee? De overstap is toch een stap tever?.
De frituurpan aanzetten ging met net weer een brug tever! Maar ik zou het zo kunnen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb hier nog bami schijven liggen. Geen idee hoe ik dat naar binnen moet krijgen.
Gaat helemaal goedkomen, dat zie ik zo!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef Armageddon het volgende:
Nog een paar dagen en Armageddon is weer op oorlogssterkte. Berg je dan maar.
Ow jah. Helemaal goed. En dan ben ik nog harder en sterker dan ik al was. Kan je het je voorstellen? Dat wor lachuh!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen, dat zie ik zo!
*haast niet kan!*quote:
Een baan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien is het nog keivroeg!
Heb je een kind ofzo!
Ik heb er gewoon de kracht niet meer voor, JK.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je gaat zeker nog zo'n poepfabriek produceren hè?,
,
!!!!!11
Haha, nietus!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kinderen zijn net als Apples, je doet eraan om er bij te horen, maar je wordt er intens navelstaarderig, oogklepperig en self-centered van.
Toch voelt dat niet zo Jk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
macht frei.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:03 schreef Armageddon het volgende:
Héé Remlof! Ja jij ja! Nee niet met die neus! Met die....
In beide gevalen:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:42 schreef Joene het volgende:
Whehheehe Goeiemorgen , tiefus vroeg, en nee J ik heb ook een tering hekel aan Jos Brink . Wel toeval btw he een Homo die aan DarmKanker overlijd ?
Ook niet een beetje in het weekend?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:52 schreef Joene het volgende:
Toch voelt dat niet zo Jk.
Mwah een klein beetje , maar werken macht absoluut niet vrij voor mij vind ik zelf.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook niet een beetje in het weekend?
Als je je zuurverdiende geld aan het uitgeven bent?
Moet je ff tegen je Pa zeggen.quote:
Nou lekker danquote:
Tevreden zijn is voor mietjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zegt de man met een eigen huis en een dikke Volvo.
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh allen.
Vanavond los, los zeg ik je!.
Had ik eerst, met de belmiepen, maar daar ga ik niet meer heen. Ga nu naar een bikerparty met stripsters etcquote:
Onze bedrijfsfeestjes tippen daar makkelijk aanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik eerst, met de belmiepen, maar daar ga ik niet meer heen. Ga nu naar een bikerparty met stripsters etc.
We zullen zien wie er het brakst is morgenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onze bedrijfsfeestjes tippen daar makkelijk aan
Noem je me nou verwend ? Want daarmee impliceer je dat ik namelijk niet moet werken voor het geld...quote:
Ik heb me voorgenomen om deze keer na het feestje naar huis te gaan. En niet d ehort op te gaan met d ejongens van Sport zoals de voorgaande kerenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien wie er het brakst is morgen. Al begin ik pas om 13:00.
Panda wordt 50, mega feest in het vondelpark......
Ik moet mezelf ook een beetje inhouden vanavond hoor. Maar dat het een bende gaat worden staat vastquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om deze keer na het feestje naar huis te gaan. En niet d ehort op te gaan met d ejongens van Sport zoals de voorgaande keren
Ik weet het. Maar onze feestjes zijn notorious
Dikke D. wil me ook mee hebben maar ik mag niet.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om deze keer na het feestje naar huis te gaan. En niet d ehort op te gaan met d ejongens van Sport zoals de voorgaande keren
Ik weet het. Maar onze feestjes zijn notorious
D is niet Dikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef TALIN het volgende:
[..]
Dikke D. wil me ook mee hebben maar ik mag niet.....
verkapte ik mag niet van mn vriendin, nee moet vanavond best veel doen, hoe laat sodemieteren jullie op? kan ik tenminste weer es wat doen?
Deerniswekkend is het U.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Vrouwen, je snapt er toch echt geen hol van. En dan moeten wij maar nuchter en zelfverzekerd blijven.
Vertelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Vrouwen, je snapt er toch echt geen hol van. En dan moeten wij maar nuchter en zelfverzekerd blijven.
Ja, want jij moet natuurlijk goed Voelen en Begrijpen wat zij Bedoelt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, ik vind dat we er een punt achter moeten zetten.
Nee, ik wil je wel beter leren kennen.
Nee, het is te beklemmend.
Nee, ik wil een monogame relatie met jou.
Nee, het gaat allemaal te snel.
Nee, ik wil je zien.
Blijf dan maar eens begripvol.
Ik volg nu de tactiek van zwijgzaam toehoren en af en toe samen te vatten wat ze zegt. Laat haar maar praten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, want jij moet natuurlijk goed Voelen en Begrijpen wat zij Bedoelt.
Ik kreeg hem altjd andersom om m'n oren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En haar Horen in plaats van naar haar te luisteren.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Je zou ze bekant allemaal opstoken om groene stroom op te wekken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kreeg hem altjd andersom om m'n oren.
"Je hoort wel wat, maar je luistert niet."
Zo gek als een deur. Al die wijven.
Wees niet ongerust. Jij bent ook zo. Allemaal zijn jullie zo. Het zit ingebakken in jullie onderbewuste. Kunnen jullie ook niets aan doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:11 schreef Misstique het volgende:
Damn, als ik dit soort verhalen lees, vraag ik me af of ik wel een vrouw ben.
Ik doe m'n best, H. Afreageren doe ik hier.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef Havoc het volgende:
Ik zie al dat een aantal van jullie de kunst van het tactisch negeren of om het verhaal heenlullen nog niet volledig onder de knie hebben.
Heul niet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wees niet ongerust. Jij bent ook zo. Allemaal zijn jullie zo. Het zit ingebakken in jullie onderbewuste. Kunnen jullie ook niets aan doen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wees niet ongerust. Jij bent ook zo. Allemaal zijn jullie zo. Het zit ingebakken in jullie onderbewuste. Kunnen jullie ook niets aan doen.
Heb het nog niet nodig gehad, het is dat ik fysiek bewijs heb dat een een meisje is, anders zou ik ook gaan twijfelenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef Havoc het volgende:
Ik zie al dat een aantal van jullie de kunst van het tactisch negeren of om het verhaal heenlullen nog niet volledig onder de knie hebben.
Er bestaat zelfs zoiets als 'olympisch curlen'quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bestaat er zoiets als "topsquash"?
Ja. De grootste sporter ooit was een squasher. 555 wedstrijden op rij ongeslagen. Maar dat heb ik al eens verteld, geloof ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bestaat er zoiets als "topsquash"?
Inderdaad, die had zo een moeilijke naam. Niet Jaap Stobbe, of zoiets, maar het moet dan gelijk weer apart.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja. De grootste sporter ooit was een squasher. 555 wedstrijden op rij ongeslagen. Maar dat heb ik al eens verteld, geloof ik.
Jahangir Khan. Grappige foto ook. Die man lacht altijd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef Havoc het volgende:
Kahn toch?
tjek!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik kreeg hem altjd andersom om m'n oren.
"Je hoort wel wat, maar je luistert niet."
Zo gek als een deur. Al die wijven.
Als ik niet verliefd ben, kap ik er gewoon mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:55 schreef Ripley het volgende:
Als een vrouw ligt te zeiken in het begin dat z eniet weet wat ze wil vindt ze je niet leuk genoeg. Maar dat is mijn mening
Ik lig iig alleen zo te zeiken als ik niet verliefd ben
Dat ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ik niet verliefd ben, kap ik er gewoon mee.
Zonder gezeur van JOUW kant danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ookOf ik scharrel zonder gezeur
Goed punt. Mannen kunnen namelijk óók zeuren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder gezeur van JOUW kant dan.
Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed punt. Mannen kunnen namelijk óók zeuren.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder gezeur van JOUW kant dan.
Ja. Of heel slecht timen. Het weekend voor Thailand wilden opeens 2 exscharrels half trouwen. Territoriumdriftquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed punt. Mannen kunnen namelijk óók zeuren.
As alwaysquote:
Ja, ik hoop dat bij mij ook gestort is, anders gaan al mijn wilde plannen voor morgen en overmorgen niet doorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
As always.
Ben blij dat het salaris weer gestort is, eerst met een Russische uit eten, daarna feesten, taxi naar huis... dure dagen dit...
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Of heel slecht timen. Het weekend voor Thailand wilden opeens 2 exscharrels half trouwen. Territoriumdrift
Heb maandag nog een laptop verkocht via FOK! anders was het helemaal een tikje karig geweestquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat bij mij ook gestort is, anders gaan al mijn wilde plannen voor morgen en overmorgen niet door![]()
Jawelquote:
Wilde plannen voor overmorgen? Territoriumdrift plotseling?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:43 schreef Ripley het volgende:
Ja, ik hoop dat bij mij ook gestort is, anders gaan al mijn wilde plannen voor morgen en overmorgen niet door![]()
Is dit een 'nee' ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel
Altijd blij met gewoon gescharrel, amar nu er een serieuze kaper op de kust is gaan ze opeens gek doen
You don't know what you've got till it's gone.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel
Altijd blij met gewoon gescharrel, amar nu er een serieuze kaper op de kust is gaan ze opeens gek doen
Soms weet je het juist al te goedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
You don't know what you've got till it's gone.
Heej!quote:
Het is dus een 'ja' ?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:07 schreef Ripley het volgende:
Jawel
Mannen? Men ze scheren zich vaak net in haar gevalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh wacht, dat zijn geen echte mannen natuurlijk, maar van die metromannen uit Amsterdam.
Hm, beetje yvonnesyndroom dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Mannen? Men ze scheren zich vaak net in haar geval.
Dude!!quote:
Ligt er aan of je haar spiraaltje kan laten vonken als een skoda met sneeuwkettingen door de gothardtunnel.quote:
Je gebruikt zeker ook Nivea gezichtscrème voor mannen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:05 schreef Jarno het volgende:
Of zal ik hier even melden dat ik net een iMac heb besteld?
Krijg je mij niet mee op de kast hoor, zolang je niet hier gaat verkondigen dat je leven pas compleet was toen je een Apple kocht en dat je daarna geen rampspoed of ongelukken meer hebt gehad, dat je het licht gezien hebt. Dan is er echt niets mis met Applequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:05 schreef Jarno het volgende:
Of zal ik hier even melden dat ik net een iMac heb besteld?
Yups.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De aluminium trouwens, J?
Biotherm!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je gebruikt zeker ook Nivea gezichtscrème voor mannen?
Neh, zijn leven was al compleet toen hij zijn dochter kreeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Krijg je mij niet mee op de kast hoor, zolang je niet hier gaat verkondigen dat je leven pas compleet was toen je een Apple kocht en dat je daarna geen rampspoed of ongelukken meer hebt gehad, dat je het licht gezien hebt. Dan is er echt niets mis met Apple.
Oh, die dingen... die dingen die dure Apples slopen... oh ok...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neh, zijn leven was al compleet toen hij zijn dochter kreeg.
Je weet wel, een kind. Een Kind. Misschien krijgt hij er wel meer. Dan heeft hij Kinderen.
wat je zelf ook ooit eens was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, die dingen... die dingen die dure Apples slopen... oh ok...
Ik ben veur.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef Havoc het volgende:
Tof J.
Maarre ik denk dat als wij mods van OUD zouden worden, je een van de grootste rellen op Fok! krijgt.
Doen dus!
Ja, en dat maakt het beter?quote:
Hm, dat spoort niet echt met elkaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik was een kutkind
...
En dan was ik een overdreven brave puber, geen strafblad, geen gedoe, geen ellende.
gewoon, verwend, vervelend. Maar geen crimineel gedrag oid, geen 15 jarigen zwanger maken etcquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hm, dat spoort niet echt met elkaar.
Verder vind ik het echt enorm sneu als je vader dat écht tegen je gezegd heeft. Maar goed.
Dus eigenlijk zet jij je af tegen kinderen omdat je eigen kindertijd om zeep werd geholpen door de haat die je vader koestert ten opzichte van kinderen. Denk je dan niet dat het tijd wordt om die vicieuze cirkel een keer te doorbreken en de wereld, maar vooral aan je zelf, laat zien dat jij wel die liefdevolle vader kan zijn die je zelf nooit gehad hebt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat maakt het beter?.,
Ik was een kutkind en mijn vader heeft gezegd dat hij er nooit aan was begonnen als hij de ellende allemaal had kunnen weten. En dan was ik een overdreven brave puber, geen strafblad, geen gedoe, geen ellende.
Ik geef hem groot gelijk.
Dat, dus. Als mijn pa zoiets tegen mij zou zeggen, zou ik er ook behoorlijk verknipt van raken denk ik. Zeggen dat je je vrije tijd mist, of het uitslapen? Prima, en begrijpelijk. Maar als je zegt dat je spijt hebt van je eigen kind, dan is het gewoon een shotgun wedding geweest of heeft je moeder de pil verstopt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:22 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zet jij je af tegen kinderen omdat je eigen kindertijd om zeep werd geholpen door de haat die je vader koestert ten opzichte van kinderen. Denk je dan niet dat het tijd wordt om die vicieuze cirkel een keer te doorbreken en de wereld, maar vooral aan je zelf, laat zien dat jij wel die liefdevolle vader kan zijn die je zelf nooit gehad hebt?
Hoho!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:22 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zet jij je af tegen kinderen omdat je eigen kindertijd om zeep werd geholpen door de haat die je vader koestert ten opzichte van kinderen. Denk je dan niet dat het tijd wordt om die vicieuze cirkel een keer te doorbreken en de wereld, maar vooral aan je zelf, laat zien dat jij wel die liefdevolle vader kan zijn die je zelf nooit gehad hebt?
Komt omdat ik het zelf ook meegemaakt heb J. Dat beweegt mij om de beste vader voor Pauline te zijn die ze maar kan wensen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat, dus. Als mijn pa zoiets tegen mij zou zeggen, zou ik er ook behoorlijk verknipt van raken denk ik. Zeggen dat je je vrije tijd mist, of het uitslapen? Prima, en begrijpelijk. Maar als je zegt dat je spijt hebt van je eigen kind, dan is het gewoon een shotgun wedding geweest of heeft je moeder de pil verstopt.
Die van hier of in OUD? Ik heb namelijk net in OUD foto's gepost.quote:
Indoctrinatie HW. meer is het niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho!
Je verdraait mijn woorden! Ik heb een prima jeugd gehad, met een prima band met mijn ouders, en mijn vader heeft geen kinderHAAT hij vind gewoon dat als hij het achteraf had geweten dat hij er niet aan was begonnen, zijn leven is gewoon overhoop gehaald. Hij kon niet meer de dingen doen die hij wou etc.
Mijn vader is een van de betere vaders die je kan hebben, een die eerlijk is, tegen je zegt wat hij denkt en waar ik gewoon prima mee op kan schieten. En hij snapt mijn anti-kinder houding gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |