Mij ook niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:02 schreef Armageddon het volgende:
Ik kan je één ding beloven. Ik moet nooit iemand meer van FOK.
Daar kan ik inkomen J.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Elke keer als ik naar d'r neus probeerde te kijken bleef ik net ff wat lager steken. Zover heb ik het dus nooit gered A.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed. Spaanse worstjes dus eten met rip.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:04 schreef MUUS het volgende:
Lekker eten met leuke mensen is dan wel weer tof..
Met Ripley ga ik altijd vreten, want daar zijn we heel goed in.
vast wel, toch? Ergens?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb het over vrouwen J.
Of zou er hier toch nog een stabiel persoon rondlopen?
Oh tof, zullen we weer?quote:
Doe je de weegschaal even een maandje in de kast? Dan kan je gewoon nog een bestelling doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:07 schreef Misstique het volgende:
MUUS! Die site is briljant!.
Eerste pakketje kwam vorige week binnen en bijna alles is al op..
www.xtcthuisbezorgservice.nl?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:07 schreef Misstique het volgende:
MUUS! Die site is briljant!.
Eerste pakketje kwam vorige week binnen en bijna alles is al op..
Voor je het weet eet je weer pizza en sjo-arma alsof het niks is men!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb net een broodje met kaas naar binnen gekregen! Het duurde 10 minuten maar hij zit er in!![]()
sjo -armaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor je het weet eet je weer pizza en sjo-arma alsof het niks is men!
Kweet het niet, ken nog net niet alle foksters persoonlijkquote:
Choesojei!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb net een broodje met kaas naar binnen gekregen! Het duurde 10 minuten maar hij zit er in!![]()
ach ik ben een enorme goedzak ooit ergens uit het verre oosten gekomen, overal ter wereld al gewoond en nu wat leuk werk doen en van alles weer meemakend.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben.... Jou vind ik op het forum al zo'n enorme drol. Wat moet dat IRL dan wel niet zijn, mên..
Al geef ik nog steeds de voorkeur aan worst uit Nederweert.quote:
Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooring!quote:
Das turken voer ouwe,.quote:
Ik had je heul nog niet in een hokje gestopt!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:12 schreef TALIN het volgende:
[..]
ach ik ben een enorme goedzak ooit ergens uit het verre oosten gekomen, overal ter wereld al gewoond en nu wat leuk werk doen en van alles weer meemakend.
mij krijg je niet moe, niet boos te krijgen en enorm relaxxed.
heb nooit wat te zeiken en al helemaal geen hokjesgeest ( hint hint )
Zolang je broodje kaas maar binnen blijft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En bedankt! Mijn thee weer tegen de laptop.
Het is zo'n saaie, doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-carpe-diem-ik-ben-gewoon-een-malle-meid-met-een-piemel-die-van-strandwandelingen-houdt-en-van-mijn-begrafenis-moeten-ze-een-feestje-maken-aannames-figuur, Jarno.quote:
Ik denk niet dat mijn garderobe daar blij mee zal zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Doe je de weegschaal even een maandje in de kast? Dan kan je gewoon nog een bestelling doen..
Daar wil je nog niet dood in gevonden worden MUUS.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
EN DA'S EEN KUTHOK OM IN TE ZITTEN HOOR!
Nope, lekkernijen uit Amerika en Canada die hier niet verkrijgbaar zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
www.xtcthuisbezorgservice.nl?
Nee, die link hoeven we niet hoor. Ech niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, lekkernijen uit Amerika en Canada die hier niet verkrijgbaar zijn..
Tussen de middag een bgoodje Dönnâh van de Duindogptugk gehad! Prima te nassen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:13 schreef Joene het volgende:
Das turken voer ouwe,.
Kut(hok)jes zijn okay !quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef Jarno het volgende:
Niks tegen kuthokjes he.
Reeces Pieces of Twinkies?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef Misstique het volgende:
Nope, lekkernijen uit Amerika en Canada die hier niet verkrijgbaar zijn..
Overloperquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tussen de middag een bgoodje Dönnâh van de Duindogptugk gehad! Prima te nassen.
Sure.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar wil je nog niet dood in gevonden worden MUUS.
ps: gmail acount vanavond?
Ik moest ff zoeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, die link hoeven we niet hoor. Ech niet.
ik ben meer van de: ramme met die handel, niet in oostenrijk gaan skieen maar snowboarden in Canada Whistler met een helicopter 20x omhoog, EK motorracen op circuits door heel Europa, geen bier maar Wodka drinken, op je 30ste een nieuwe BMX fiets krijgen, zaterdagavond uitgaan in Edinburgh en Glasgow, eigenlijk een pak aangemoeten maar toch maar een spijkerbroek, roken waar het ook maar enigszinds mogelijk is, trotst op zn Golf type 2 GTI maar eigenlijk in een Smart raced, geen zin in gezellig op de koffie tijdens een verjaardag dus dat KUTHOK heb ik dus nog nooit van dichtbij gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het is zo'n saaie, doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-carpe-diem-ik-ben-gewoon-een-malle-meid-met-een-piemel-die-van-strandwandelingen-houdt-en-van-mijn-begrafenis-moeten-ze-een-feestje-maken-aannames-figuur, Jarno.
EN DA'S EEN KUTHOK OM IN TE ZITTEN HOOR!
Omdat het ook stukken lekkerder is dan de McDonalds.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:23 schreef Joene het volgende:
Overloper
ga die troep ff promoten heb je straks helemaal op elke hoek van de straat zo een turk met zo een Donner Winkel , je ziet ze gvd al vaker dan mcdonalds.
Die eerste wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Reeces Pieces of Twinkies?
Beef Jerky's en pretzels!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moest ff zoeken..
http://www.americangoodies.nl.
Dat blijkt , ik weet het niet ik kom en nooit bij de MC , en ik kom ook nooit bij een turk. (gelukkig).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat het ook stukken lekkerder is dan de McDonalds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |