quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:42 schreef Moonah het volgende:Kersjes, dat tong uitsteken is puur ontdekken en oefenen! Is toch ook iets vreemds, zo'n natte lap in je mond! En wat je daar zoal mee kunt doen. Maak je borst maar nat hoor, als Devin over een poosje zijn stem gaat oefenen!
Gillengillengillenbbbrrrrrrppprrrrtgillengillenbbbbrrrrppprrrt!
Haha, ik zal alvast oordoppen in huis halen!
Onze kleine schreeuwerd heeft een longcapaciteit waar ik jaloers op ben: dat
volume dat er uit dat kleine lijfje komt!!
Toen Devin 6 dagen oud was moesten we noodgedwongen 2 dagen buitenshuis doorbrengen omdat ze in onze flat bezig waren met het riool, en we dus de hele dag geen gebruik konden maken van stromend water + wc. (geniale timing, ik weet het..
![]()
)
Dat werd een ware volksverhuizing...
Ik wachtte beneden in de hal tot mijn vriend de auto had voorgereden, compleet met stevig ingepakte (want: Hollandse zomer) baby in autostoel, kraamhulp, voedingskussen en 'n stuk of 4 volle tassen.
Baby werd wakker, had het niet naar z'n zin en begon
keihard te huilen.
Het was op dat moment 8 uur 's ochtends en spitsuur in de flat met allemaal mensen die naar hun werk gingen en langs ons liepen. Nog weken later werd ik erop aangesproken dat hij toch wel heel veel geluid produceerde voor een pasgeboren baby, ze hadden hem vrijwel allemaal ouder geschat, want "Pasgeboren baby's huilen in het begin toch nog niet zo hard!?"
Die van mij dus lekker wel!
Vannacht was weer erg onrustig, Devin
bleef maar wakker worden en (om aandacht?) huilen en jengelen...
Gister was ik weer werken en heeft hij de hele dag weliswaar knuffels en flesjes bij zijn oma gehad, maar blijkbaar moest hij toch nog wat inhalen vannacht ofzo...
Al de 4e haast slapeloze nacht op rij: zometeen na de voeding ga ik lekker mijn bed weer in!
.... met gevoel voor drama....