Ik doe dat wel heel stiekum hoorquote:Op woensdag 5 september 2007 09:50 schreef appelsap het volgende:
Ja, zo zielig. Ik zou hem dan het liefst uit bed halen en lekker troosten.
Aaah.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik doe dat wel heel stiekum hoor. Ik smeer dan wat spul op haar onderkaakje zodat ze fijn verder kan slapen meer eerst even lekker knuffelen met mamma
Richtlijn is wat E.T. Al aangaf, 6 maanden.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:43 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
de flensjes zijn nu 3,5 maand. ik heb het idee dat 5x 150 cc niet meer voldoende is (allebei zo'n 5,5 kilo), dus ben ik vandaag begonnen met 5x 180 cc. Vanaf wanneer mogen ze ook wat anders dan melk ? Of wanneer zijn jullie begonnen met fruit enzo?
tot gister ; 9, 12, 15, 18, 21 uur voedingen, ongeveer
Ik ben met Mikael ook met 3,5 maand begonnen met fruit. Maar dat heb ik wel in goed overleg met cb gedaan omdat Mikael geen fles meer wilde. En met af en toe een eetlepel fruit dronk ie zijn flessen ook gewoon weer.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:43 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
de flensjes zijn nu 3,5 maand. ik heb het idee dat 5x 150 cc niet meer voldoende is (allebei zo'n 5,5 kilo), dus ben ik vandaag begonnen met 5x 180 cc. Vanaf wanneer mogen ze ook wat anders dan melk ? Of wanneer zijn jullie begonnen met fruit enzo?
tot gister ; 9, 12, 15, 18, 21 uur voedingen, ongeveer
Ik ben wel geen Appelsap maar ik weet het ookquote:Op woensdag 5 september 2007 15:08 schreef Memmel het volgende:
K_P: 165 en 180 is inderdaad inclusief voeding. Ik geef haar voor de laatste voeding altijd iets meer, daar slaapt ze lekker op. Dus in totaal drinkt ze 840 cc voeding.
Qua tijden moet je natuurlijk je eigen schema aanhouden! Lekker hoor van 21 uur tot 9. Misschien ga je merken dat ze die 3 uur tussen relatief grotere flessen te kort gaan vinden. Dat ze dus makkelijk naar 4 uur tussen flessen kunnen. In dat geval ligt je schema weer overhoop...
Anna redt het nu van 23 uur tot ong 7 uur 's nachts. En dat is ook het schema wat aansluit bij ons werkschema, dus dat is ook wel makkelijk...
Appelsap: wat moeten we met rijstebloem? Extra voeding, dikkere flessen? Waarom kan ik dat geven? Als ze hongerig zijn na de flessen? Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk. Maak me eens wat wijzer alsjeblieft!
Nikky had je toch al een handige link gegeven? Hier is er ook nog eentjequote:Op woensdag 5 september 2007 20:24 schreef appelsap het volgende:
Nee, ben er ook wel blij om.
Al begin ik nu weer te twijfelen. Hij laat nu weer 150cc staan van de 200.
Ik weet het niet meer! Misschien toch het schema omgooien?
Hoeveel melk heeft een baby van 6 maanden eigenlijk nodig?
Ik snap het en dat laatste klopt ja. Niet in alle gevallen natuurlijk, maar je hebt wel veel minder kans op dat soort reacties als de darmpjes eenmaal echt goed gerijpt zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:25 schreef Memmel het volgende:
Over die alergische reacties heb ik toch nog een vraag: is het nou zo, dat een kind het in zich heeft om alergisch te reageren, onafhankelijk van het tijdstip waarop je het aanbiedt, of is het zo dat ze - wanneer ze er voor een bepaalde leeftijd niet mee in aanraking komen - als het ware over die alergie heengroeien en die reactie dus niet zullen vertonen?
Beetje krom gesteld, maar snap je wat ik bedoel?
Haha, ik zal alvast oordoppen in huis halen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:42 schreef Moonah het volgende:
Kersjes, dat tong uitsteken is puur ontdekken en oefenen! Is toch ook iets vreemds, zo'n natte lap in je mond! En wat je daar zoal mee kunt doen. Maak je borst maar nat hoor, als Devin over een poosje zijn stem gaat oefenen!![]()
![]()
Gillengillengillenbbbrrrrrrppprrrrtgillengillenbbbbrrrrppprrrt!
Ja, ik had toen nog geen tijd gehad om het uitgebreid door te lezen!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nikky had je toch al een handige link gegeven? Hier is er ook nog eentjeKlik
quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:23 schreef Bass-Miss het volgende:
Hadden jullie kindjes ook zo een pret toen ze net tandjes kregen? Fons zit steeds met zijn twee ondertandjes langs vanalles te raspen. En plezier dat hij heeft dan...
Wat ik daarover lees via Google is wel wat ernstiger dan wat Eva had, maar het was inderdaad eng. Ik blijf het maar in de gaten houden.quote:Op zondag 9 september 2007 07:23 schreef Sugar het volgende:
Wat eng, Linda. Volgens mij is dat Breath Holding Spell, toch? Eng lijkt me.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |