quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:43 schreef Neuk het volgende:
Ik fiets heen altijd al snel maar op de terugweg nog harder om maar vlot thuis te zijn.
Zo te horen is Meike aan het overstappen van 3 naar 2 slaapjes per dag. Tenminste, ik herken het zo van Thies. En die fase kan best wel even duren. Lastig, want je kunt zo moeilijk iets afspreken (ene keer 2 slaapjes, andere keer weer 3). Zo is Thies al een poosje aan het klooien van 2 naar 1 slaapje per dag.quote:Op maandag 3 september 2007 17:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet....(en kan)
Misschien is hij toe aan een fles minder of gaf je de fles en het groentehapje/fruithapje te snel op elkaar?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef appelsap het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen.
Damian wil sinds gisteravond niet echt eten. Toen liet hij bijna anderhalve fles staan.
Nu vandaag heeft hij de eerste fles goed op, daarna ook bijna een halve laten staan, en daarna moest hij nog 2 flessen. Die heeft hij helemaal niet op. Enkel een groentehapje tussendoor.
Hij heeft iets meer dan 300 ml voeding op. Lijkt me erg weinig? Hij lijkt verder niet ziek..
Normaal eet hij trouwens groente en fruithapje en 4 flessen van 200 ml.
Hij heeft nuquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien is hij toe aan een fles minder of gaf je de fles en het groentehapje/fruithapje te snel op elkaar?
Koorts die op en afgaat en rode vlekjes op romp en hoofd doen me denken aan zesde ziekte of driedagenkoorts.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:21 schreef p_iglet het volgende:
Iemand hier bekend met vage vlekjes??
Pepijn had afgelopen weekend verhoging. En heeft sinds vandaag vlekjes/rode hobbetjes. Vooral op zijn romp en ook op zijn hals en hoofd. Niet op zijn armen en benen.
Ow ja hij heeft geen verhoging meer en zelf nergens last van. Maar het ziet er uhm... nogal gevlekt uit
quote:Op woensdag 5 september 2007 08:30 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Koorts die op en afgaat en rode vlekjes op romp en hoofd doen me denken aan zesde ziekte of driedagenkoorts.
Ik denk dat hij teveel krijgt mop.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:53 schreef appelsap het volgende:
Fruit of groentehap + fles is teveel, of er moet echt wat tijd tussen zitten dan eet hij het wel.
Hij is nu wakker en wil nog steeds niet eten. Het begint er nu op te lijken dat er wel wat aan de hand is. Volgens mij is hij toch een beetje ziek aan het worden.
Agossiequote:Op woensdag 5 september 2007 09:44 schreef appelsap het volgende:
Hij wilde pas om half 8 vanochtend weer eten.
4 flessen is inderdaad teveel voor wat hij nu aan groente en fruit krijgt, dus ik ga die fles van half 6 helemaal niet meer proberen. Mocht hij echt nog honger hebben dan geeft hij het zelf wel aan.
Maar het probleem was dus dat hij gister enkel een groentehap op had (niet eens fruit) en maar 2 flessen (en die had hij niet eens helemaal op). Nou leek het toch of hij zich gisteravond laat niet helemaal lekker voelde en vanacht hoorde ik hem af en toe huilen in zijn slaap. Dus ik denk dat het daar aan heeft gelegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |