abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52886761
hihi raar gezicht he Deepfreeze, dat je denkt goh zo had ik hem toch niet in bed gelegd

Pepijn is ziekjes, vrijdag de hele dag bij Oma geweest samen met een neefje. En oma bleek een beetje grieperig dus heeft hem waarschijnlijk aangestoken.
Nu heeft ie verhoging en drinkt en slaapt veel. Tussendoor issie wel gewoon gezellig en alert wakker. Zelf lijkt ie er niet zo heel veel last van te hebben.
Hopen dat ie snel opknapt. En die prikjes die voor morgen gepland stonden die mogen nog mooi even wachten.
  zondag 2 september 2007 @ 11:51:56 #202
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52886877
Beterschap voor Pepijn P_iglet.

Dag mooie Storm! Tot over een maand! Geniet van je verjaardag,samen met Maria, papa en mama!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 2 september 2007 @ 15:43:35 #203
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52892088
Dag Storm! En bedank je mama voor alle goede adviezen!

Anna heeft sinds woensdag niet meer gepoept....
Moet ik nu iets doen?
Ze plast goed, eet prima, heeft er geen last van en laat scheten bij het leven. En de ontlasting die ze heeft ziet er goed uit. Oja ze krijgt 5 x 165 cc nutrilon.

Laatste nieuws: een poepluier om 16.15 uur. En mama kon ook gelijk onder de douche...

Maar toch, ik vind het wat weinig hoor, 2 keer in de week.

[ Bericht 21% gewijzigd door Memmel op 02-09-2007 16:17:47 ]
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 2 september 2007 @ 16:55:45 #204
19529 Fendy
True Spirit
pi_52894207
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:43 schreef Memmel het volgende:
Dag Storm! En bedank je mama voor alle goede adviezen!

Anna heeft sinds woensdag niet meer gepoept....
Moet ik nu iets doen?
Ze plast goed, eet prima, heeft er geen last van en laat scheten bij het leven. En de ontlasting die ze heeft ziet er goed uit. Oja ze krijgt 5 x 165 cc nutrilon.

Laatste nieuws: een poepluier om 16.15 uur. En mama kon ook gelijk onder de douche...

Maar toch, ik vind het wat weinig hoor, 2 keer in de week.
Toen Jayden net van de borstvoeding af ging liep het ook terug naar eens in de 4-5 dagen...en dan echt alles onder inderdaad. Tot aan zijn oksels...kwam eerst het waarschuwingsklontje eruit, daarna de volle lading

Als ze geen last van krampjes heeft zou ik me er niet al te druk om maken eerlijk gezegd...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  zondag 2 september 2007 @ 19:54:54 #205
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52898190
Fijne verjaardag Storm (& Maria!) en tot in de volgende serie
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_52906454
Fijne verjaardag Storm en Maria

Juliette krijgt 's morgens een half broodje met beker water, tussendoor rijstwafel of soepstengel of fruit oid, dan middageten weer halve boterham met wat water/limo/thee, dan bv met dutje (of soms eerst dutje, wisselt wat), dan weer tussendoortje, bv, avondeten met toetje, bv en slapen. Geen idee hoeveel cc enzo En soms nog weer 's avonds laat bv dus wel genoeg melk per dag.
  maandag 3 september 2007 @ 00:43:25 #207
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52906873
Van harte met de verjaardag van Storm en grote zus Maria, Sugar.
Beter laat dan nooit!
(Ik heb je trouwens een pb gestuurd een paar dagen terug. Misschien heb je er overheen gelezen?)

Memmel, da's idd wel weinig. Wat zeggen ze op het CB? Het lijfje moet het wel allemaal beginnen te leren he... Misschien is het niet eens zo heel vreemd...
Brent poepte eens per 10 dagen maar die kreeg BV. Zo gauw ik overstapte naar KV was het om de dag en nu 2x daags sinds hij ook groente/fruit en brood krijgt.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 3 september 2007 @ 10:40:03 #208
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52911732
Wil iemand even in het Oei, ik groei boek kijken en mij vertellen dat ik met mijn 9 maanden oude baby midden in een sprong zit. Mijn boek ligt bij een kersverse mama .
  Milf maandag 3 september 2007 @ 10:43:42 #209
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_52911791
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:02 schreef Deepfreeze het volgende:
He Sugar, gefeliciteerd met Storms verjaardag! Hopelijk hebben jullie een leuke dag!

Chris gaat een slaapzakmannetje worden...
Ik had hem in zijn ledikantje gelegd en lekker stevig ingestopt (laag opgemaakt). Hij was wat aan het huilen en dat hield niet echt snel op. Dus papa ging even boven kijken. Bleek Chris met zijn beentjes tegen het hoofdeind aan te liggen, en een armpje tussen de spijlen door.. Hij was dus 180 graden gedraaid.
Hij wurmt zich al bijna zijn hele leven boven de lakens uit. Maar nooit echt verder dan zijn middel, eergisteren al eens rechtomhoog, zodat zijn beentje net niet onder het laken zaten. En nu dus ook nog eens met een halve draai.
Toen Frumsel hier ook zich overal heen wurmde ben ik ook aan de slaapzak gegaan. Tegenwoordg ligt ze standaard op haar knietjes en kont omhoog . Ook kom ik haar wel eens tegen met de benen omhoog tegen het hoofdeinde. En slapend he . Dat ze zo lekker kunnen slapen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 3 september 2007 @ 11:07:12 #210
19529 Fendy
True Spirit
pi_52912211
quote:
Op maandag 3 september 2007 10:40 schreef chacama het volgende:
Wil iemand even in het Oei, ik groei boek kijken en mij vertellen dat ik met mijn 9 maanden oude baby midden in een sprong zit. Mijn boek ligt bij een kersverse mama .
in het boek staat inderdaad een sprong bij 81/2 maand, dus het zou inderdaad goed kunnen...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 3 september 2007 @ 11:25:48 #211
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_52912549
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:55 schreef Fendy het volgende:

[..]

Toen Jayden net van de borstvoeding af ging liep het ook terug naar eens in de 4-5 dagen...en dan echt alles onder inderdaad. Tot aan zijn oksels...kwam eerst het waarschuwingsklontje eruit, daarna de volle lading

Geweldig zeg
Gisteren ook weer een ervaring rijker:
Poepluier aan het verschonen, laat hij opeens een harde wind, en hoppa, nog een lading poep op het aankleedkussen en zijn eigen lijfje.
Nieuwe hydrofiele luier er onder, hem schoonboenen en wil ik hem snel zijn luier aantrekken om daarna de boel op te ruimen, begint meneer nog even vrolijk over alles heen te plassen

Ik stond echt even te kijken van hmmm wat nu
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  maandag 3 september 2007 @ 11:38:28 #212
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52912824
Flash, ik herken het helaas... Toen ik nog BV gaf was het tot in zijn nek gifgeel en nu met de tandjes plakt het vreselijk en stinkt het een uur in de wind.

Ik druk Brent met enige regelmaat in de bumbo (soort stoeltje) zo onder de douche want dan heeft er een ontploffing plaatsgevonden in zijn slaapzak en dan weet ik echt niet waar ik moet beginnen met puinruimen.
Iedere golf van de zee,
  maandag 3 september 2007 @ 11:50:03 #213
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_52913046
Van het weekend ook voor het eerst met Chris onder de douche geweest. (Niet vanwege poep/pies incident maar zomaar.)
Volgens mij vond hij het prima en zo kan je hem inderdaad goed schoonpoetsen, mocht het nodig zijn. Wel een beetje rode oogjes van het water, maar volgens mij is dat al weggetrokken.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  maandag 3 september 2007 @ 12:11:03 #214
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52913437
Wij hebben Brent vanaf dat hij een week of 2 was meegenomen de douche in. Hij vindt het heerlijk! In het begin is het wel makkelijk als er iemand bij is om het kindje over te pakken, af te drogen en aan te kleden maar nu kan ik het prima alleen (helemaal met die bumbo, ideaal ding!)
Iedere golf van de zee,
  maandag 3 september 2007 @ 14:10:56 #215
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52916194
Ethan is ook een doucher.. maar meer omdat ik gewoon zelf te lui ben om steeds dat badje iedere keer op te zetten enzo Als hij erge last van krampjes heeft dan is het enige wat hem (iig voor even) kalmeert een warme douche met z'n papa
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_52921082
Meike vindt douchen ook prachtig, dan kraait ze van plezier

Ze is inmiddels weer koortsvrij en vrolijk.
Alleen dat slapen van dr.....tjonge
Nu wil ze overdag steeds nog maar 45 min slapen per keer
Ze is meestal zo'n twee uur wakker, en gaat dan naar bed, eerder was het 1,5 tot 2 uur dat ze dan sliep, en nu meldt ze zich dus na 45 min. Ligt gezellig te kletsen....
We hebben al geprobeerd om meteen de speen te geven als ze zich meldt, of om haar te laten kletsen tot ze superkwaad wordt. Niks helpt.
Haal ik haar eruit dan is het prima, maar is ze na een uur weer moe. Niet genoeg geslapen dus....
Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet....(en kan)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 3 september 2007 @ 21:05:19 #217
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52925344
quote:
Op maandag 3 september 2007 11:07 schreef Fendy het volgende:

[..]

in het boek staat inderdaad een sprong bij 81/2 maand, dus het zou inderdaad goed kunnen...
dat verklaart d'r hele doen en laten. En ik roep nu dus heeeeeel hard:
't is een fase....tralalala......'t is een fase..........tralalala

en ik geloof dat het PM was die een tijdje terug riep. He, Simon wil opeens weer bij me aan de borst in slaap vallen. Ha, nou Maud is dus ook weer helemaal back tot basics. Het is even wennen, maar met de knop om gaat het al een stuk beter.

Oh en de spuitluiers heb ik de afgelopen week lekker gemist. Opa had alle eer. Maar, ik kreeg het wel in 'geuren' en kleuren verteld.

Oeh, en Maud heeft het zwaaien nu helemaal door. Dus nu gaat d'r handje om te haverklap omhoog en dan zeggen wij dus Daaaaaaaaaaaaaaaag en dan begint ze echt helemaal te glunderen. En 'Hoera' oefenen we ook.

Karin, sterkte met die kleine drup van je.

Storm....:W of hadden we dat al gedaan?

En al die andere mama & papa's..... ik lees wel, maar het reageren wordt een beetje gedwarsboomd door een 'springend' kindje

[ Bericht 12% gewijzigd door chacama op 03-09-2007 21:10:56 ]
  dinsdag 4 september 2007 @ 09:40:38 #218
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_52932371
En wat ik ook zo leuk vind aan het babybadderen/douchen vind ik het stukje vlak daarvoor, als hij bloot en luierloos op het aankleedkussen ligt.
Helemaal nu hij zo hoog zijn beentjes optrekt en met zijn hele lichaam druk aan het bewegen is. Daar geniet hij zo van! En dan,.met een klein warm bundeltje in je armen dat stukje naar de badkamer lopen
En zo zonder dikke luier en kleertjes erover lijkt 'ie nog kleiner!

Gister was het dan zo ver: na 4 maanden verlof weer aan het werk
Het ouderwets dollen met collega's was gezellig, en ik kon vrij moeiteloos weer alles doen wat er van me verwacht werd, dat ging vrijwel automatisch.
Maar toch voelde ik me daar een beetje misplaatst!
"Wat doe ik hier?!?" gonsde regelmatig door mijn hoofd, en dan moest ik me inhouden om niet weer naar huis te bellen, waar Devin tegenwoordig op maandag papa-dag heeft. Dan hoorde ik zijn brabbeltjes en sprongen de tranen in mijn ogen
Ik heb het netjes gedaan, heb maar 4 keer naar huis gebeld, maar Devin en mijn vriend hebben samen een heerlijke, vrij rustige dag gehad!
Vandaag lekker vrij, en da's maar goed ook want ik ben gesloopt: vannacht moest ik er 3 keer uit om te voeden.
Misschien toch compensatie van al die flesjes van gister en het missen van mama?

Chacama, sterkte met je springertje!
.... met gevoel voor drama....
pi_52936149
Karin fijn dat Meike weer wat beter is, misschien is ze een ander ritme aan het zoeken?

Kersje fijn dat het allemaal goed gegaan is!

Damian heeft de laatste dagen kei harde poep. 1 keer was het bijna zwart, heel zielig want hij had er duidelijk last van. Gelukkig gaat het nu wat beter! Ik had hem een hele banaan gegeven, dat was waarschijnlijk toch wat te veel.
pi_52936698
Heeft iemand een idee waar er plastic slabbetjes te koop zijn?
Ik heb ze tot nu toe niet kunnen vinden.
  dinsdag 4 september 2007 @ 13:32:26 #221
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52936778
bedoel je die met zo'n gootje? of gewoon plastic. Gootje geloof ik bij de IKEA en gewoon bij de zeeman.
pi_52936888
Nee, gewoon plastic.
Ik heb hier bij de Zeeman gekeken maar daar hadden ze alleen plastic aan de achterkant en badstof op de voorkant. Maar misschien eens in de stad kijken dan.
  dinsdag 4 september 2007 @ 14:03:55 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52937327
HansTextiel heb ik ze laatst zien liggen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52937472
Vandaag met Jet naar CB geweest. Ze is flink gegroeid! Ze weegt nu 5500 gram en is 61 cm lang en ze heeft ook haar prikjes weer gehad

Jet vind douchen ook waanzinnig! Ze gaat eigenlijk nog maar zelden in haar eigen tummy tub

Appelsap, ik heb van die plastic slabbetjes zien hangen bij Ikea, er zitten dan wel mouwtjes aan
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 4 september 2007 @ 14:32:21 #225
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52937839
Hallo allemaal, hier effe snel vanaf kantoor. Wel weer wennen hoor. Maar toch ook wel weer leuk om mijn collega's te zien en weer te lachen met elkaar.

Anna vindt douchen ook heerlijk. Ze valt vaak gewoon in slaap op mijn armen!

Anna is vandaag thuis bij papa en dat gaat allemaal goed. Gisteren is ze op het KDV geweest en dat vond ze ook leuk (ze heeft lekker liggen lachen en spelen en goed geslapen).
Ik heb mezelf echt voorgenomen om niet te bellen. En ik heb ook niet die drang om het te doen eigenlijk. Als er wat is, word ik vanzelf wel gebeld toch? En Anna is in goede handen hoor.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')