En wat ik ook zo leuk vind aan het babybadderen/douchen vind ik het stukje vlak daarvoor, als hij bloot en luierloos op het aankleedkussen ligt.
Helemaal nu hij zo hoog zijn beentjes optrekt en met zijn hele lichaam druk aan het bewegen is. Daar geniet hij zo van! En dan,.met een klein warm bundeltje in je armen dat stukje naar de badkamer lopen
En zo zonder dikke luier en kleertjes erover lijkt 'ie
nog kleiner!
Gister was het dan zo ver: na 4 maanden verlof weer aan het werk
Het ouderwets dollen met collega's was gezellig, en ik kon vrij moeiteloos weer alles doen wat er van me verwacht werd, dat ging vrijwel automatisch.
Maar toch voelde ik me daar
een beetje misplaatst!
"Wat doe ik hier?!?" gonsde regelmatig door mijn hoofd, en dan moest ik me inhouden om niet weer naar huis te bellen, waar Devin tegenwoordig op maandag papa-dag heeft. Dan hoorde ik zijn brabbeltjes en sprongen de tranen in mijn ogen
Ik heb het netjes gedaan, heb maar 4 keer naar huis gebeld, maar Devin en mijn vriend hebben samen een heerlijke, vrij rustige dag gehad!
Vandaag lekker vrij, en da's maar goed ook want ik ben gesloopt: vannacht moest ik er 3 keer uit om te voeden.
Misschien toch compensatie van al die flesjes van gister en het missen van mama?
Chacama, sterkte met je springertje!
.... met gevoel voor drama....