Oeioei. Dat zal wat worden. Ze wind je nu al om d'r kleine pinkje heen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:18 schreef Freudie het volgende:
Nou, iemand ideeën om een baby overdag stil aan het slapen te krijgen in haar eigen bedje? 's Nachts slaapt ze wel, maar overdag valt ze alleen maar in slaap op je zeg maar, hoofdje in je nek. En we willen toch echt dat ze ook overdag 'alleen' slaapt....Maar ze begint te huilen...en dan smelt papa![]()
hihi, jammer he PM, dat het alleen tussen het jammeren door is. Nog even en dan weet je niet meer beter. Dan wordt je 's ochtends wakker door een Simon die heel hard van uit zijn bedje gaat roepen: Mama....mamaaaaaa, MAMAAAAAAAAAAAAAAAAA MAMAMAMAMAAAAAAAAAAA.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:08 schreef PM-girl het volgende:
Hier ook voorzichtige mèmè geluidjes, tussen het jammeren door![]()
![]()
Ik mag weer een lofzang afsteken?quote:
Cute he, die oogjes dan ook!quote:En Maud begint ondeugend te worden. Ooooooooh ik word alleen maar meer en meer verliefd. Heerlijk lachebekje van me.
Huh? Doet een kwaaie krokodil zo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef Vivi het volgende:
Dean zegt ook nog "bwabwa" en hij kan ook heel goed een kwaaie krokodil nadoen, "HSSSSJJJGGG"
Neuh. Thies is bij mij ook al twee keer van het bed af gevallen (één keer weliswaar opgevangen door de wasmand). J werd toen echt superkwaad op mij. Maar hé, dat gebeurt toch niet expres? Nee, ik was er ook niet blij mee toen hij van het bed afkukelde, schrok ook (zeker de eerste keer), maar tja, dat gebeurt. Hij zal vast nog wel vaker vallen....quote:Moonah, was je niet boos op je teerbeminde dat hij je spruit had laten stuiteren?
(ik zou mezelf inhouden maar inwendig denken "Zie je wel, alleen IK kan goed voor hem zorgen")
Wat leuk om te lezen! Ik heb jou indertijd die tip gegeven, jij geeft hem weer door.... Ik vond het ook een erg fijn boek Freudie! Geeft veel inzicht in slaappatronen en -gedrag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En Freudie; een aanrader: Inbakeren en regelmaat van Ria Blom
Mijn eigen kleine bijbeltje....![]()
Ik heb zoveel aan het boek gehad! Je hebt er niet alleen in combi met inbakeren wat aan, het geeft aan hoe je regelmaat brengt in het leven van een baby, ondertitel van het boek is voorkomen en verhelpen van onrust en huilen bij baby's
Maar je moet ook zorgen dat ze er goed inzitten hoor, dan bungelen ze niet! (lees: op juiste lengte afstemmen en natuurlijk nog met hoofd naar jou toe) Ik vind een draagdoek juist eng. Ben Anna steeds kwijt als ik haar in de lodger stop...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:03 schreef p_iglet het volgende:
....
Brrr ik vind die babybjorn echt eng voor die kleintjes. Ze bungelen dan zo. Ben super blij met onze draagdoek!! Tenminste lekker stevig!
Nee, helemaal niet - ik ben juist dolblij met al je tips en ervarings-verhalen!! Ontzettend bedanktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef chacama het volgende:
Oef, wat klinkt dit hard zeg. En ik zeg het ook niet om te kwetsen. Dus als je je aangevallen voelt.....sorry alvast.
Ja, Moonah meldt zich...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef chacama het volgende:
(daar weet Moonah wel wat over te zeggen).
Tja, dat hebben wij dus ondertussen ook al gehoordquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:25 schreef Moonah het volgende:
Hij werd beschouwd als een 'wakker, nieuwsgierig, sociaal kind'. Door zowel VK, CB en kraamhulp.
Tot je er niet meer vrolijk van zou worden...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:34 schreef jellyrose het volgende:
ik was anders gewoon vrolijk doorgegaan en gehoopt dat het vanzelf beter zou worden)
Ik twijfel nog steeds tussen de pacco en de bakerzak. Is de pacco goed stevig? Ze is namelijk nogal sterk. We hadden die pacco voor tot 4 weken al via internet gekocht maar daarmee werd ze af en toe om haar middel wakker. Dat kon dus echt niet meer. Is die pacco doek ook makkelijk alleen bij je baby aan te trekken?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef owlet het volgende:
Stiemie, ik zou voor pacco doeken kiezen. Die zijn net wat strakker en dus veiliger in mijn ogen dan een bakerslaapzakje.
Hou je rekening met de hongersignalen znu de borstvoeding nog niet helemaal 100% lekker loopt? Succes!
Hmm dan zie ik vast niet vaak baby's goed in een babybjorn hangen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:12 schreef Memmel het volgende:
[..]
Maar je moet ook zorgen dat ze er goed inzitten hoor, dan bungelen ze niet! (lees: op juiste lengte afstemmen en natuurlijk nog met hoofd naar jou toe) Ik vind een draagdoek juist eng. Ben Anna steeds kwijt als ik haar in de lodger stop...
Ik heb wel een hangmat in de box, die vind ze super!
Vooruit hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zo, Karin, kom jij nu ook nog even je verhaal vertellen?![]()
Jamaar, jamaar, K3 is muziekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:24 schreef chacama het volgende:
PM, ik kan me voorstellen dat babies dit leuk vinden. Kan me ook voorstellen dat ouders het verschrikkelijk vinden. Maud is inmiddels geindoctrineerd door d'r zus, dus die swingt op K3.
Dit vind ik zooooo ontzettend heerlijk om te lezen. En laat je niet uit het veld slaan als het niet meteen de hele dag lukt. Ook Ethan kan een off-day hebben en dan toch lekker bij je willen zijn. Maar, dat geeft niet, omdat je dat dan ook veel makkelijker herkent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:36 schreef jellyrose het volgende:
Wat heerlijk om te lezen die succesverhalen en wat ben ik blij dat wij er dankzij jullie zo snel bij zijn, echt nogmaals ontzettend bedankt voor alle tips en waarschuwingen en verhalen![]()
Ethan heeft vanochtend om 08:30 de fles gehad en ligt nu net heerlijk tevreden te slapen - we hebben na de fles samen wat tv gekeken en gekroeld en zo gauw hij begon te gapen heb ik hem weggelegd, hij heeft wat gemurmeld en af en toe een beetje gehuild, maar toen ik net even gluurde lag hij met z'n aapje in z'n armen te slapen![]()
Ik heb goede hoop voor de rest van de dag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |