Reageer dan niet...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:35 schreef PeZu het volgende:
dan lees je het toch niet !!@!@@ENIS!@#!%_!
Ja dat klopt, maar ik weet het niet hoor, de laatste tijd valt het me het heel erg op: anonieme brieven, aangezette artikelen. Zoals dat artikel over de verdwijning van Maddie:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
De Telegraaf was pre-SBS6 ook al zo, hoor.
En dan staat er een foto naast van een Duitse krant... vaag hoorquote:Gisteren bracht een Engelse krant het nieuws dat de politie op het spoor zou zijn van meerdere verdachten
En niet te vergeten GROOT de oproep bij willekeurige artikelen om reacties naar een mailadres te sturen (artikelen over files etc.). Dan kunnen ze daar weer een geweldig objectief artikel over schrijvenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik weet het niet hoor, de laatste tijd valt het me het heel erg op: anonieme brieven, aangezette artikelen. Zoals dat artikel over de verdwijning van Maddie:
[..]
En dan staat er een foto naast van een Duitse krant... vaag hoor
De Volkskrant zal je nauwelijks nietzeggende bijvoegelijke naamwoorden zien gebruiken in nieuwsartikelen. De subjectiviteit van de Volkskrant blijkt uit de achtergrondartikelen en dan nog valt het enorm mee. Bij de Telegraaf weet je bij geen enkel item wat er allemaal is bijgefantaseerd door de schrijver.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef LENUS het volgende:
De telegraaf laat duidelijk zien subjectief te zijn, terwijl de volkkrant pretendeert objectief te zijn.
achterlijk klaphark, jij bent echt dom, als je mijn post niet snaptequote:
In dat geval zou ik zo'n verkoper recht in zijn baard spugen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Meegemaakt bij een kiosk: Klant koopt een zaterdag-Telegraaf. Verkoper vraagt: "Wilt u er een tasje omheen of durft u er zo mee over straat?"
Iets zegt mij dat jij een abonnement op de Telegraaf hebt. Het zou iig je reacties hier op Fok! prima verklaren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zo'n verkoper recht in zijn baard spugen.
Nee gek genoeg niet, lees wel veel online: ad.nl, nrc.nl en JAWEL telegraaf.nl.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij een abonnement op de Telegraaf hebt. Het zou iig je reacties hier op Fok! prima verklaren.
Ach met fout zijn eh, zitten, hebben ze gelukkig ervaring he.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:53 schreef Slarioux het volgende:
Het mooiste vind ik nog aan de Telegraaf dat als ze weer eens in een of andere hoax trappen, dat ze dan de volgende dag heel verongelijkt een berichtje plaatsen als "woede om xxx-grap". Kansloze kneuters
Wtf is een klaphark?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
achterlijk klaphark, jij bent echt dom, als je mijn post niet snapte
Ik zie het nog gebeuren, mochten de moslims ooit Nederland overnemen en een Islamitische staat stichten, de Telegraaf de volgende dag al een Arabische editie klaar heeft liggen met een kop "Heil aan de nieuwe leiders!". Daar zie ik ze echt voor aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach met fout zijn eh, zitten, hebben ze gelukkig ervaring he.
Daarbij is het ontzettend dom om de telegraaf te kwalificeren als flutkrantje die alleen maar gelezen wordt door tokkies, omdat het de meest gelezen krant in het bedrijfsleven is. Maar die zijn in jouw ogen allemaal maar dom of niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij een abonnement op de Telegraaf hebt. Het zou iig je reacties hier op Fok! prima verklaren.
Of als kop "Een frisse wind waait door politiek Nederland". Sukkels.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zie het nog gebeuren, mochten de moslims ooit Nederland overnemen en een Islamitische staat stichten, de Telegraaf de volgende dag al een Arabische editie klaar heeft liggen met een kop "Heil aan de nieuwe leiders!". Daar zie ik ze echt voor aan.
Ja. Zegt genoeg over het intellect van de mensen in het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
Daarbij is het ontzettend dom om de telegraaf te kwalificeren als flutkrantje die alleen maar gelezen wordt door tokkies, omdat het de meest gelezen krant in het bedrijfsleven is. Maar die zijn in jouw ogen allemaal maar dom of niet?![]()
Dat moet haast wel, maar ik weet niet wat jij als "bedrijfsleven" kenmerkt? De meeste managers die ik ken in het MKB zijn ook namelijk oerdom.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
Daarbij is het ontzettend dom om de telegraaf te kwalificeren als flutkrantje die alleen maar gelezen wordt door tokkies, omdat het de meest gelezen krant in het bedrijfsleven is. Maar die zijn in jouw ogen allemaal maar dom of niet?![]()
In mijn bedrijfsleven niet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
quote:De dader reed in een M6, een supersnelle BMW die anderhalve ton kost. De politie wil nog niet de conclusie trekken dat de man te hard reed, maar het zegt genoeg dat de man als verdachte is gearresteerd.
Oerdom, maar wel slim genoeg om op een managers stoel te mogen zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, maar ik weet niet wat jij als "bedrijfsleven" kenmerkt? De meeste managers die ik ken in het MKB zijn ook namelijk oerdom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |