Wat is dit WEDEROM voor suggestief artikel van de Telegraaf. En nog wel op de voorpagina van de sitequote:De bestuurder van een race-BMW die een scooterrijder op een Brabantse dijk doodreed, is door de politie als verdachte aangehouden. Pim Gloudemans had geen schijn van kans toen de BMW, met twee kinderen op de achterbank, tegen hem botste.
De 18-jarige scooterrijder uit Schijndel stak de dijk over om op bezoek te gaan bij vrienden aan de Beusingsedijk. Buurtbewoners hoorden een enorme klap toen hij werd gegrepen door een BMW met een 45-jarige Berlicummer achter het stuur. In de auto verder twee kinderen van 9 en 17. "De klap was enorm", vertelt mevrouw Jennissen, die op amper vijftig meter van het ongeluk woont tegen het Brabants Dagblad.
"Ik heb hem nog een deken omgedaan voor de kou. Overal lagen stukken van de scooter. Het moet vreselijk hard zijn gegaan. De auto stond tegen de boom gekruld, bijna tachtig meter verderop. Ze moesten het ijzer van de BMW M6 uit de boom pulken. De neus was tot aan de voorruit om de boom gekruld', vertelt de vrouw tegen de regionale krant.
De dader reed in een M6, een supersnelle BMW die anderhalve ton kost. De politie wil nog niet de conclusie trekken dat de man te hard reed, maar het zegt genoeg dat de man als verdachte is gearresteerd. De plaats van het ongeluk is een onoverzichtelijk stuk weg. De man en de kinderen raakten overigens ook gewond door de klap.
Op de dijk waar het drama zich afspeelde liggen bossen bloemen. Een longdrinkglas met een kaarsje en een persoonlijk briefje. 'Rust zacht lieve Pim, we zullen je nooit vergeten!'.
De Budoclub Schijndel, waar Pim assistent trainer was en binnenkort de zwarte band hoopte te halen, heeft een condoleanceregister voor Gloudemans opgezet. 'Pim, het is voorgoed sorre-matte (einde wedstrijd)', staat er.
Af en toe maak ik die fout wel es jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
Je gaat zelf kijken op telegraaf.nl en dan klagen dat het een kutkrant is
Precies. Alsof heel Nederland 'Pim' kent en nu niet meer kan voortbestaan omdat 'Pim' niet meer onder ons is .....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:55 schreef Little_Meanie het volgende:
je koopt geen M6 om je mooi aan de regels te houden
gewoon wet van de sterkste, en wie is die kutpim?
Ik dacht dan ook eerst: Pim is toch doodgeschoten en niet overreden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Precies. Alsof heel Nederland 'Pim' kent en nu niet meer kan voortbestaan omdat 'Pim' niet meer onder ons is ......
Juist. En is het met vele artikelen. Probleem is dat half Nederland die krant leest én ook nog alles gelooft wat geschreven wordt. Gisteren ook: artikel over de PvdA met de kop in rode letters op zwarte achtergrondquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:54 schreef Jarno het volgende:
Staat dit echt zo op de voorpagina? Wat een kamperkrant is het toch ook he..
"Het zegt genoeg dat de man als verdachte is gearresteerd". GVD, wat nou journalistieke integriteit?. Whappa, u bent veroordeeld door de Telegraaf!
Idd. Ik zat al te denken aan een herziening van een doodsoorzaak...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:01 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik dacht dan ook eerst: Pim is toch doodgeschoten en niet overreden?
235? Nou, kun je dat met wat voor auto dan ook op dat stuk weg wel halen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:03 schreef THeeF het volgende:
Ik woon in de buurt en stond ook ff raar te kijken om het artikel.
Wat is dit voor een amateuristische bende ?
Net of heel NL Pim kent ?
Die BMW reed volgens de Politie 235.. (Volgens berekeningen)
WTF....235.....die automobilist is een idioot.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:03 schreef THeeF het volgende:
Ehm... waar heb je dat vandaan? Bron? (other than hearsay)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:03 schreef THeeF het volgende:
En weer een voorbarige conclusie...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:07 schreef bluebit het volgende:
[..]
WTF....235.....die automobilist is een idioot.
235 is wel heel hard en redelijk ongeloofwaardig. Dan kom je er echt niet meer levend uit. En je gaat toch echt geen 235 rijden met je kinderen op de achterbank...... en al helemaal niet op een andere weg dan een snelweg..... Nee daar geloof ik dus niks van!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:03 schreef THeeF het volgende:
quote:Waarom worden toch altijd BMW rijders in kwaad dagligt gezet. De meeste ongelukken gebeuren met andere merken auto's. De maximunsnelheid in Nederland is een lachertje. Snelwegen zijn gebouwd om minstens 120 te rijden. Die scooterrijders halen ook levensgevaarlijke toeren uit. Dit is een tragisch ongeval, hou toch op met het discrimineren van BMW-rijders. Geert Wilders, doe hier wat aan!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:10 schreef Saabmobiel het volgende:
De reacties op Telegraaf.nl hebben ook al een hoog "sneu" gehalte:
[..]
wat een klapharkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:10 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Ik hoop dat die niet serieus isquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:10 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
onzin, als ie 235 km p/u reed op een dijk met twee kinderen achterin, dan is ie een idioot. (no doubt about it)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En weer een voorbarige conclusie...
Nu doe je het beter. Je gebruikt het woordje 'als'.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:16 schreef bluebit het volgende:
[..]
onzin, als ie 235 km p/u reed op een dijk met twee kinderen achterin, dan is ie een idioot. (no doubt about it)
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:01 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik dacht dan ook eerst: Pim is toch doodgeschoten en niet overreden?
We wachten het officiële onderzoek wel afquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:16 schreef bluebit het volgende:
[..]
onzin, als ie 235 km p/u reed op een dijk met twee kinderen achterin, dan is ie een idioot. (no doubt about it)
Zou me ook een tegenvallen van Volkert als hij in een BMW M6 reed.quote:
Waarom nu wel ? De Telegraaf doet dat constant.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie aan de reacties onder dat artikel op de Telegraaf-site dat ik niet de enige ben die zich stoort aan de tendentieuze berichtgeving...
Die nieuwe BMW's kan je best aan 150 een boompje mee pakken zonder echt zwaar gewond te zijn, op mijn vaders werk hebben ze zelfs al gasten binnen gehad die aan dergelijke snelheden op een ander vliegen (met een moderne mercedes) en die er gewoon uit wegwandelen, dus wat dat betreft kan het wel, die auto's zijn echt goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:13 schreef bleiblei het volgende:
235 op een dijk, eindigen in een boom en alleen maar beetje gewond zijn.
Das best knap.
nu.nl :quote:A-junior slaat scheids bijna dood
AMSTERDAM -
Een 15-jarige speler van de Groningse voetbalclub Lycurgus heeft woensdagavond in Zuidlaren een scheidsrechter zo zwaar mishandeld dat de man in het ziekenhuis is opgenomen. Het voetbalseizoen is weer begonnen!
De politie gaat de A-junior aanhouden voor zware mishandeling. Het gebeurde tijdens een oefenduel tussen ZFC Zuidaler en de club van het crimineeltje. De scheidsrechter floot voor een overtreding van de 15-jarige.
Daarop ramde de junior de arbiter zo hard in zijn gezicht dat de man bewusteloos raakte. In het UMC in Groningen is het slachtoffer vanmiddag geopereerd aan een meervoudig gebroken neus, een gebroken jukbeen en een gebroken oogkas, zo meldt Dagblad van het Noorden.
quote:Jonge voetballer mishandelt bejaarde scheidsrechter
ZUIDLAREN - Een 72-jarige scheidsrechter uit het Drentse Schipborg is woensdagavond tijdens een voetbalwedstrijd mishandeld door een 15-jarige jeugdspeler.
De man liep daarbij meerdere neus-, jukbeen- en oogkasbreuken op. Dat meldde de politie Drenthe vrijdag.
De man floot een vriendschappelijke wedstrijd tussen de A-junioren van ZFC Zuidlaren en Lycurgus uit Groningen. De jeugdspeler ging door het lint toen hij na een overtreding door de arbiter werd aangesproken.
Volgens een woordvoerder van de politie is de man donderdag in het Universitair Medisch Centrum Groningen aan zijn verwondingen geopereerd.
Volgens de politiewoordvoerder is niet bekend of de man inmiddels weer thuis is. De identiteit van de jongen is bekend. Hij wordt zo snel mogelijk aangehouden, aldus de politie.
True. Maar bij dit artikel is het wel HEEEEEL duidelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom nu wel ? De Telegraaf doet dat constant.
Mwoah.. genoeg mensen die van dat niveau houden, hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:27 schreef Jarno het volgende:
Als je qua nivo wordt afgetroeft door Nu.nl heb je als krant toch een ernstig probleem hoor..
Er schijnen ook mensen naar De Gouden Kooi te kijken. Maarja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mwoah.. genoeg mensen die van dat niveau houden, hoor.
De Telegraaf was pre-SBS6 ook al zo, hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:29 schreef Saabmobiel het volgende:
vast en zeker een redacteur die vroeger voor Hart van Nederland heeft gwerkt.
Dat mensen het " nieuws" niet als waarheid gaan aannemen. Gek genoeg gebeurt dat maar al te vaak. Vooral bij nieuws over niet nader te noemen bevolkingsgroepen. Iedereen kan zich het incident van de mishandelde invalide vrouw met het opgehangen hondje nog wel levendig herinneren denk ik ...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
Telegraaf is een tabloid, wat verwacht je dan?
Ach, op vakantie leest het lekker weg.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:32 schreef gelly het volgende:
Dat mensen het " nieuws" niet als waarheid gaan aannemen. Gek genoeg gebeurt dat maar al te vaak. Vooral bij nieuws over niet nader te noemen bevolkingsgroepen. Iedereen kan zich het incident van de mishandelde invalide vrouw met het opgehangen hondje nog wel levendig herinneren denk ik ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |