abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:35:48 #201
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_52634980
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Weleens een vulkaanuitbarsting onder water gezien? Drijft dat lava ook naar de oppervlakte of koelt het af en vormt het gesteente?
quote:
Volcanic rock washes up on north coast beaches

Posted Fri Feb 23, 2007 8:18am AEDT
Updated Fri Feb 23, 2007 1:25pm AEDT

Volcanic pumice rock from an island which popped out of the sea near Tonga last year is now washing up on New South Wales north coast beaches, and appears to be heading south along the coast.

Dr Leon Zann, a marine consultant and former lecturer in environmental science, says the rock has travelled about 3,500 kilometres in the past five to six months.

Dr Zann says it was in August that the island first appeared, with eruptions of the volcanic rock occurring for several months.

"I think the original eruption was the 12th of August, but over the next couple of months it put out huge rafts of volcanic pumice, floating rock, which reached Fiji, really cluttered a lot of the waterways around September, October," he said.

"It reached Vanuatu around December and I'm just getting the first reports that it's now appearing around northern NSW beaches."
Of bv. wikipedia die het volgende te zeggen heeft: http://en.wikipedia.org/wiki/Volcanic_rock
quote:
Volcanic rocks often have a vesicular texture, which is the result voids left by volatiles escaping from the molten lava. Pumice is a rock, which is an example of explosive volcanic eruption. It is so vesicular that it floats in water.
pi_52635133
quote:
Oke, waar is dit gevonden met andere lagen erop? Overigens zie ik dit niet als een probleem. Stel dit spul dreef naar de oppervlakte en verderop was een dikke aardbeving met onderzeese modderstroom als gevolg, kan dergelijke gesteente makkelijk meegesleurd worden en onder een laag modder begraven worden, waarna het na het wegtrekken van water in lagen gesteente gevonden kan worden.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:43:00 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52635257
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Oke, waar is dit gevonden met andere lagen erop? Overigens zie ik dit niet als een probleem. Stel dit spul dreef naar de oppervlakte en verderop was een dikke aardbeving met onderzeese modderstroom als gevolg, kan dergelijke gesteente makkelijk meegesleurd worden en onder een laag modder gevonden worden, waarna het na het wegtrekken van water in lagen gesteente gevonden kan worden.
Erm nee dat lijkt me niet mogelijk Was overigens op Kreta iirc.
In ieder geval, onmogelijke verklaring dus hoeven we hier niet verder over te gaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_52635309
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Oke, waar is dit gevonden met andere lagen erop? Overigens zie ik dit niet als een probleem. Stel dit spul dreef naar de oppervlakte en verderop was een dikke aardbeving met onderzeese modderstroom als gevolg, kan dergelijke gesteente makkelijk meegesleurd worden en onder een laag modder begraven worden, waarna het na het wegtrekken van water in lagen gesteente gevonden kan worden.
Time out. Geloof jij nog steeds dat er een wereldomvattende vloed was? Zo een die de Grand Canyon gevormd heeft?
pi_52635338
Maar dit is echt weer zo'n detail. Als ik dit doe bij de evolutietheorie gaan jullie mekkeren dat er 1 klein miniscuul dingetje is maar wat niet gelijk de hele theorie omver werpt. Dit is daar ook een voorbeeld van, al heb ik in dit geval nog wel een logische verklaring.
pi_52635420
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Time out. Geloof jij nog steeds dat er een wereldomvattende vloed was? Zo een die de Grand Canyon gevormd heeft?
Ja. De vloed zelf heeft de Grand Canyon niet gevormd trouwens he.
pi_52635581
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Van een 1 cellige amoebe naar een mens bijvoorbeeld.
qua complexiteit op cellulair iveau is een amoebe toch behoorlijk complex hoor, verkijk je daar niet op. en dan nog zou het een voorouder van een amoebe naar een mens moeten zijn. want amoebe naar mens is niet echt mogelijk.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_52635604
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Maar dit is echt weer zo'n detail. Als ik dit doe bij de evolutietheorie gaan jullie mekkeren dat er 1 klein miniscuul dingetje is maar wat niet gelijk de hele theorie omver werpt. Dit is daar ook een voorbeeld van, al heb ik in dit geval nog wel een logische verklaring.
Probleem is: jij hebt nog geen eens een hypothese, laat staan een theorie.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:53:27 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52635605
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Tot nu toe heb ik je dat nog niet met de evolutietheorie zien doen
Onikaan ni ov dovah
pi_52635632
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:52 schreef Bensel het volgende:

[..]

qua complexiteit op cellulair iveau is een amoebe toch behoorlijk complex hoor, verkijk je daar niet op. en dan nog zou het een voorouder van een amoebe naar een mens moeten zijn. want amoebe naar mens is niet echt mogelijk.
Goed, het allereerste organisme dan maar, wat jij wil.
pi_52635637
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja. De vloed zelf heeft de Grand Canyon niet gevormd trouwens he.
Maar kom nu toch. Heb je deze link niet gelezen? 2 mijl dikke lagen sedimenten die daar neergelegd zijn door een mijl diep wat, continenten die met 45 MPH door de oceaan scheuren, vouwen die helemaal niet kunnen ontstaan op die manier als sediment niet geklonken is die we toch vinden, water dat ineens weg is, kokend water dat mammoeten laat bevriezen...
pi_52635741
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Goed, het allereerste organisme dan maar, wat jij wil.
ik kan hier moeilijk een hele stamboom heen pleuren met alle miniscule wijzigingen die er in de loop van de tijd zijn ontstaan, met eventuele triggers erbij. Daarboor is dit forum niet groot genoeg, en heb ik niet genoeg tijd..
Twitch.tv/bensel15
pi_52635809
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:54 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Maar kom nu toch. Heb je deze link niet gelezen? 2 mijl dikke lagen sedimenten die daar neergelegd zijn door een mijl diep wat, continenten die met 45 MPH door de oceaan scheuren, vouwen die helemaal niet kunnen ontstaan op die manier als sediment niet geklonken is die we toch vinden, water dat ineens weg is, kokend water dat mammoeten laat bevriezen...
100 miljoen jaar aan geologische kolom die ineens weg is, een ijstijd die zonder warme oceanen maar een koude atmosfeer niet te verklaren is, fossielen van vechtende, barende of etende dino's, vissen met kop er nog aan (wat aantoont dat ze nog in 1 klap begraven zijn, anders was hun kop er wel afgevallen), lagen die gigantisch gevouwen en gedraaid zijn, lagen die door elkaar heen lopen, een colorado rivier die bergop heeft moeten stromen, grote hoeelheden mariene fossielen op het land, etc.
pi_52635885
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:57 schreef Bensel het volgende:

[..]

ik kan hier moeilijk een hele stamboom heen pleuren met alle miniscule wijzigingen die er in de loop van de tijd zijn ontstaan, met eventuele triggers erbij. Daarboor is dit forum niet groot genoeg, en heb ik niet genoeg tijd..
Dat hoeft ook niet, het ging er alleen om dat dat verhaal over allelen frequenties hier weinig mee te maken heeft.
pi_52635925
Ali, je mag beginnen met een verklaring voor de dieren in de ark.
Hier staat dat mooi verteld. Het zou al geloofwaardiger zijn als er nadien nog dieren bij geëvolueerd konden zijn, maar ja...
Daarna mag je nog uitleggen hoe die dieren het nu voor elkaar kregen om weer een halve wereld over te lopen/zwemmen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:04:58 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52635961
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

100 miljoen jaar aan lagen geologische kolom die ineens weg is, een ijstijd die zonder warme oceanen maar een koude atmosfeer niet te verklaren is, fossielen van vechtende, barende of etende dino's, vissen met kop er nog aan (wat aantoont dat ze nog in 1 klap begraven zijn, anders was hun kop er wel afgevallen), lagen die gigantisch gevouwen en gedraaid zijn, lagen die door elkaar heen lopen, een colorado rivier die bergop heeft moeten stromen, grote hoeelheden mariene fossielen op het land, etc.
Op onwetenheid gebaseerde onzin die al een keer uitvoerig behandeld is. Ik zei er alleen iets over vanwege dat extra puntje en de hoop je daarover aan het denken te krijgen... Ga je me teleur stellen?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:07:52 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52636056
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:03 schreef en_door_slecht het volgende:
Hier staat dat mooi verteld. Het zou al geloofwaardiger zijn als er nadien nog dieren bij geëvolueerd konden zijn, maar ja...
Daarna mag je nog uitleggen hoe die dieren het nu voor elkaar kregen om weer een halve wereld over te lopen/zwemmen.
Spaar je moeite Werkte de vorige keer ook niet.
Onikaan ni ov dovah
pi_52636233
quote:
Bekijk dit eens vanaf 29:30 want ik heb niet zo'n zin om alles weer helemaal uit te leggen. Dat heb ik al in zoveel topics gedaan. Niet al je vragen worden beantwoord maar de belangrijkste wel, en dat is hoe het mogelijk is dat er 1 boot was en we nu zoveel dieren hebben.
pi_52636244
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

... een ijstijd die zonder warme oceanen maar een koude atmosfeer niet te verklaren is...
Welke ijstijd heb je het over?
pi_52636392
De 'laatste' (enige)
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:20:58 #221
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_52636442
quote:
En waarom de kangoeroes allemaal naar Australië gingen en de ijsberen allemaal naar de noordpool.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:21:39 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52636473
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Bekijk dit eens vanaf 29:30 want ik heb niet zo'n zin om alles weer helemaal uit te leggen. Dat heb ik al in zoveel topics gedaan. Niet al je vragen worden beantwoord maar de belangrijkste wel, en dat is hoe het mogelijk is dat er 1 boot was en we nu zoveel dieren hebben.
Wat ik tot nu toe van die vent mee heb gekregen was niet veel beter dan Hovind...
En dit stuk is niet veel beter. Onvolledigheden en onwaarheden. De enige bijdrage die dit kan hebben is dat een soort een kunstmatig hokje is van in hokjes denkende mensen.
Onikaan ni ov dovah
pi_52636523
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Niet al mijn vragen? Niet 1. Zo weet ik nog steeds niet hoe die ijsbeer te eten kreeg, hoe die tijger die konijnen niet op begonnen te eten, etc etc. En hoe bleef die schuit varen, terwijl de wereld uit elkaar gescheurd werd en de oceanen bijzonder ruig geweest moeten zijn?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:24:20 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52636549
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De 'laatste' (enige)
Pardon? Gooi je nog een tak van de wetenschap op de vuilnisberg?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_age#Major_ice_ages
Onikaan ni ov dovah
pi_52636563
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:20 schreef Rasing het volgende:
En waarom de kangoeroes allemaal naar Australië gingen en de ijsberen allemaal naar de noordpool.
En hoe inteelt voorkomen kon worden.
pi_52636628
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De 'laatste' (enige)
Kun je die dateren? En waaraan is die te herkennen?
pi_52636858
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat ik tot nu toe van die vent mee heb gekregen was niet veel beter dan Hovind...
En dit stuk is niet veel beter. Onvolledigheden en onwaarheden. De enige bijdrage die dit kan hebben is dat een soort een kunstmatig hokje is van in hokjes denkende mensen.
Jongen toch, die man is hoofd van de faculteit zoologie geweest aan het grootste evolutionaire bolwerk in de wereld. Hij geeft veel meer uitleg over hoe de mechanismen werken om variatie te creëren etc, heeft veel meer verstand van zaken dan Hovind en dan jij. Ik snap niet dat je zo bekrompen kan doen.
pi_52636943
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:23 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Niet al mijn vragen? Niet 1. Zo weet ik nog steeds niet hoe die ijsbeer te eten kreeg, hoe die tijger die konijnen niet op begonnen te eten, etc etc. En hoe bleef die schuit varen, terwijl de wereld uit elkaar gescheurd werd en de oceanen bijzonder ruig geweest moeten zijn?
Als je het echt had bekeken en had nagedacht had je beseft dat er toen nog helemaal geen ijsbeer was die pinguiens of robben moest eten. En die boot hoefde niet te varen alleen maar te drijven.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:43:29 #229
41051 Rasing
pi_52637167
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Als je het echt had bekeken en had nagedacht had je beseft dat er toen nog helemaal geen ijsbeer was die pinguiens of robben moest eten.
Oh ja, ijsberen waren vreedzame planteneters destijds, is het niet? Van vreedzame planteneter tot het grootste landroofdier, en dat in een jaar of 4 à 5000. Van zulke snelle evolutie zou zelfs Darwin achterover slaan.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:46:49 #230
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52637250
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Jongen toch, die man is hoofd van de faculteit zoologie geweest aan het grootste evolutionaire bolwerk in de wereld. Hij geeft veel meer uitleg over hoe de mechanismen werken om variatie te creëren etc, heeft veel meer verstand van zaken dan Hovind en dan jij. Ik snap niet dat je zo bekrompen kan doen.

Heb je überhaupt de posts gelezen in de voorgaande topics over dit onderwerp? Het aantal fouten en onwaarheden dat in 10 minuten van zo'n lezing zat?
Onikaan ni ov dovah
pi_52637317
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef Rasing het volgende:

[..]

Oh ja, ijsberen waren vreedzame planteneters destijds, is het niet? Van vreedzame planteneter tot het grootste landroofdier, en dat in een jaar of 4 à 5000. Van zulke snelle evolutie zou zelfs Darwin achterover slaan.
Nu negeer je alle andere vormen van 'snelle evolutie' die door recenter onderzoek aan het licht zijn gekomen. Wel up to date blijven aub.
pi_52637485
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:27 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Kun je die dateren? En waaraan is die te herkennen?
Na de vloed en die zou zo'n 5000 jaar geleden geweest zijn. Hoe bedoel je waar is die aan te herkennen?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:08:33 #233
41051 Rasing
pi_52637805
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nu negeer je alle andere vormen van 'snelle evolutie' die door recenter onderzoek aan het licht zijn gekomen. Wel up to date blijven aub.
Die zorgen er niet voor dat een vreedzame planteneter in een paar duizend jaar een vervaarlijke vleeseter wordt.

Waar zijn trouwens de botten en fossielen van beren met platte tanden, voor het eten van planten?
pi_52637885
Ik vond dat gesprek tussen Oddman en Ali wel heel goed, voor beiden, maar dit is weer allemaal oude koek.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:14:24 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52637949
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Na de vloed en die zou zo'n 5000 jaar geleden geweest zijn. Hoe bedoel je waar is die aan te herkennen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_age#Evidence_for_ice_ages

Waarom is het ecosysteem van de aarde niet volledig kapot gegaan in die eerste 1000 jaar? Zonder roofdieren gaan er nml nogal wat dingen mis...
Onikaan ni ov dovah
pi_52637998
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:08 schreef Rasing het volgende:

[..]

Die zorgen er niet voor dat een vreedzame planteneter in een paar duizend jaar een vervaarlijke vleeseter wordt.
Wist je dat grizzlyberen ook bessen etc. eten? Beren zijn omnivoren. De ijsbeer zal zich later hebben aangepast aan zijn omgeving en carnivoor geworden. Genetisch zijn grizzlyberen en ijsberen trouwens nagenoeg hetzelfde.
quote:
Waar zijn trouwens de botten en fossielen van beren met platte tanden, voor het eten van planten?
Een pandabeer heeft tanden als een vleeseter, maar hij eet bamboe. Tanden zeggen lang niet alles.

Waar zijn alle botten en fossielen van alle miniscule veranderde 'tussenvormen' die we mogen verwachten volgens de evolutietheorie?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:24:47 #237
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_52638170
Evolutietheorie?

Laten we het vooral hier hebben over creationisme.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:27:31 #238
41051 Rasing
pi_52638231
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Waar zijn alle botten en fossielen van alle miniscule veranderde 'tussenvormen' die we mogen verwachten volgens de evolutietheorie?
Ik verwacht niet dat je

http://www.talkorigins.or(...)ogical_intermediates

zult lezen, maar toch.

En ik herhaal nog maar eens: het proces van fossilisatie is erg zeldzaam. Niet alle minuscuul veranderde tussenvormen zijn dus bewaard gebleven, laat staan gevonden. Maar dat is ook niets nieuws.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:27:36 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52638233
Ik heb nog even wat verder gezocht over Walter Veith. Het grappige is dat wat op creationisme sites staat niet klopt met wat de universiteit zelf aan info geeft.
http://www.answersingenes(...)fessing_creation.asp
http://www.uct.ac.za/faculties/science/departments/zoology/staff/

Dan ga ik toch eerder achter de info van de uni aan
Onikaan ni ov dovah
pi_52638308
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik heb nog even wat verder gezocht over Walter Veith. Het grappige is dat wat op creationisme sites staat niet klopt met wat de universiteit zelf aan info geeft.
http://www.answersingenes(...)fessing_creation.asp
http://www.uct.ac.za/faculties/science/departments/zoology/staff/

Dan ga ik toch eerder achter de info van de uni aan
heeft gewerkt

verleden tijd

werkt er niet meer dus

als je ze emailt willen ze je graag antwoord geven, dat hebben mensen voor jou ook al gedaan.
pi_52638360
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:27 schreef Rasing het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat je

http://www.talkorigins.or(...)ogical_intermediates

zult lezen, maar toch.
Het ging niet om logica maar de aanwezigheid ervan
quote:
En ik herhaal nog maar eens: het proces van fossilisatie is erg zeldzaam. Niet alle minuscuul veranderde tussenvormen zijn dus bewaard gebleven, laat staan gevonden. Maar dat is ook niets nieuws.
Herhaal? Ik kan me niet herinneren dat je het eerder hebt gezegd.
Fossilisatie is niet 'zeldzaam', je hebt alleen de juiste condities nodig. Dat is vocht, mineralen en ik geloof ook volledige begraving, het liefste vlug zodat je een gesloten omgeving hebt. Ik heb foto's gezien van gefossiliseerde hoeden in een mijn, dus het is niet zozeer dat het toevallig gebeurt, maar alleen onder de juiste omstandigheden, en die zijn echt niet zo zeldzaam.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:34:51 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52638370
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

heeft gewerkt

verleden tijd

werkt er niet meer dus

als je ze emailt willen ze je graag antwoord geven, dat hebben mensen voor jou ook al gedaan.
Waar heb je die info vandaan dan?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:36:09 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52638400
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het ging niet om logica maar de aanwezigheid ervan
[..]

Fossilisatie is niet 'zeldzaam', je hebt alleen de juiste condities nodig. Dat is vocht, mineralen en ik geloof ook volledige begraving, het liefste vlug zodat je een gesloten omgeving hebt. Ik heb foto's gezien van gefossiliseerde hoeden in een mijn, dus het is niet zozeer dat het toevallig gebeurt, maar alleen onder de juiste omstandigheden, en die zijn echt niet zo zeldzaam.
Als hij het niet was waren anderen het wel... Meerdere keren.
Onikaan ni ov dovah
pi_52638406
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar heb je die info vandaan dan?
Dat ie daar gewerkt heeft??
pi_52638498
Dit was de reactie die iemand kreeg op de vraag of ie daar gewerkt heeft:

I can confirm that Prof Walter Veith was a faculty member of the Science Faculty at the University of the Western Cape and a member of the then Zoology Dept. He was on our staff in the year 2000 as Professor. He was Head of Zoology for one term - though I think he stepped down before the end of his term - this I need to confirm with someone as I was at Louisiana State University at that time. In 2001, around March he left Zoology and became a staff member of the then Physiology dept., now called Medical Biosciences. It is my understanding that Prof Veith retired from our university at the end of 2003.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:47:02 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52638614
Dat komt niet overeen met het jaartal dat hij zelf opgeeft. Klopt overigens ook niet met wat je zelf net scheef.
Ik had net trouwens de uni fout kwam ik achter. De juiste uni heeft zo te zien nieteens een zoology dep.
http://www.uwc.ac.za/portal/public/academic/departments.htm
Onikaan ni ov dovah
pi_52638699
quote:
Net name de volledige begraving is zeldzaam!
De meeste dieren gaan dood op de grond of op een waterbodem en worden dan netjes kaalgevreten tot op verder dan het bot.
En dan ook nog de juiste combinaties van vocht en mineralen.
Zeldzaam.
Zelfs van mensen die in Nederland begraven worden (snelle begraving) blijft niet veel over na 50 jaar.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:54:54 #248
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_52638748
Kunnen we het nou over creatie hebben? Ik wil graag weten waardoor het gekenmerkt wordt, wat valt eruit te voorspellen, wat zijn de principes, etc ?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:57:31 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52638797
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kunnen we het nou over creatie hebben? Ik wil graag weten waardoor het gekenmerkt wordt, wat valt eruit te voorspellen, wat zijn de principes, etc ?
Hoe te falsificeren lijkt me ook een fijne.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:58:38 #250
41051 Rasing
pi_52638824
quote:
Niet ik, maar ik kan me niet voorstellen dat het hier nog niet is gezegd.
quote:
Ze zijn inderdaad niet dusdanig zeldzaam dat er geen intermediates gevonden worden. De Archaeopteryx bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')