clowns vindt ik maar eng, helemaal na 'It' gezien te hebben..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Metalfreak het volgende:
Ow ja, ook nog eentje van vroeger uit nog:
Clowns![]()
Begreep vroeger al niet wat iemand daar leuk aan kon vinden...![]()
De lama's is inderdaad niet leuk voor mensen zonder humor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef Synthesist het volgende:
voetbal (stom kinderspelletje waar volwassen mannen de hele avond over kunnen wauwelen)
de lama's (niet leuk, voor mensen zonder humor)
Helemaal mee eens, wat een tenenkrommend programma is dat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef Synthesist het volgende:
de lama's (niet leuk, voor mensen zonder humor)
Jouw vrienden zijn op een hand te tellen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
-9 van de 10 series op tv
-romantische dramafilms
-alle nederlandstalige muziek
-hiphop, r&b, trance, dance, jumpstyle, alle commerciele popmuziek, hardcore, top40
-kort haar
-broeken van meer dan 60 euro
-'hippe merkkleding'
-krampachtig de mode volgen en iets niet meer dragen als het 'uit' is
-(vaak geblondeerd/geverfd) haar met een overdosis wax/gel/weet ik wat voor chemische troep
-macaroni
-pizza
-dronken zijn
-roken
-alle sport op tv, met name voetbal
-vrijwel alle discotheken en kroegen
-neuken/seks zonder verliefd te zijn of van iemand te houden
-zoenen zonder verdere bijbedoeling, puur voor het 'nummertje' en niet omdat diegene leuk is, of omdat je verliefd bent..
-vrijgezel zijn, en daarom heel veel feesten en dan jezelf 'vrijgezellig' noemen
-vrijgezel zijn over het algemeen
en waar ik nog het meest van walg
-religies![]()
![]()
![]()
![]()
enzovoort enzovoort enzovoort
Helemaal mee eensch!!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef papidelperla het volgende:
Van die walgelijke televisieshows als Jackass e.d.
gothicquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
-9 van de 10 series op tv
-romantische dramafilms
-alle nederlandstalige muziek
-hiphop, r&b, trance, dance, jumpstyle, alle commerciele popmuziek, hardcore, top40
-kort haar
-broeken van meer dan 60 euro
-'hippe merkkleding'
-krampachtig de mode volgen en iets niet meer dragen als het 'uit' is
-(vaak geblondeerd/geverfd) haar met een overdosis wax/gel/weet ik wat voor chemische troep
-macaroni
-pizza
-dronken zijn
-roken
-alle sport op tv, met name voetbal
-vrijwel alle discotheken en kroegen
-neuken/seks zonder verliefd te zijn of van iemand te houden
-zoenen zonder verdere bijbedoeling, puur voor het 'nummertje' en niet omdat diegene leuk is, of omdat je verliefd bent..
-vrijgezel zijn, en daarom heel veel feesten en dan jezelf 'vrijgezellig' noemen
-vrijgezel zijn over het algemeen
en waar ik nog het meest van walg
-religies![]()
![]()
![]()
![]()
enzovoort enzovoort enzovoort
Nee, dat zijn ze niet. Dat ik er een grafhekel aan heb, wil niet zeggen dat mijn vrienden dat allemaal doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jouw vrienden zijn op een hand te tellen?
Dankje, die was ik vergetenquote:
Iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:32 schreef Tahiti het volgende:
Meedoen aan alle hypes, zoals pokeren...![]()
ja dat bedoel ik dus wel, maar het EK was ik nog vergeten idd. voetbal in het algemeen, alleen om te doen is leuk, maar die hype er omheenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:01 schreef Nega het volgende:
[..]
Het is nog altijd EK/WK, ik ga er niet vanuit dat je met de competitie in Nederland een NK bedoelt.
OT: Friends.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:01 schreef Staafje het volgende:
Ik heb echt schijt aan pretparken, vooral achtbanen en dat soort dingen. Ik wordt er alleen maar misselijk/duizelig van en een kick geeft het mij ook niet bepaald.
Verder vind ik zoals gezegd de serie Friends echt kut. Volgens mij lacht iedereen maar om die kutgrappen omdat ze dan denken dat ze er bij horen. Echt van die humor die helemaal niet leuk is.
Ook voetbal kijken op tv vind ik zo gaar. Gezellig een potje spelen op het veld is wel tof, maar hele avonden wedstrijden kijken en schreeuwen tegen de tv vind ik zo kansloos
En dan vooral de volgende dag op school/werk praten over de wedstrijd van de avond er voren en doen alsof je er verstand van hebt
Vinden de meeste mensen die leuk dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:28 schreef Zygje het volgende:
Roemenen.
vieze zigeunersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:28 schreef Zygje het volgende:
Roemenen.
Dat ik die jankers vergeten ben. Al die aandacht voor iets dat alleen maar schijt en jankt. Wat is het toch schattig, zo'n stinkende baby.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Baby's, vertel me, wat is er nu mooi aan een mini -alien.
Koetsjie koetsjie koe...![]()
En kleine kinderen...![]()
dingen met water rulen iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:24 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Lightproducten (frisdranken, boter etc.)![]()
Pretparken (waterattracties vind ik te gek, de rest snap ik echt niet wat mensen daar leuk aan vinden)![]()
light is ook niet aan mij besteed, wat goor vind ik datquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:24 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Lightproducten (frisdranken, boter etc.)![]()
Pretparken (waterattracties vind ik te gek, de rest snap ik echt niet wat mensen daar leuk aan vinden)![]()
Eens!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Baby's, vertel me, wat is er nu mooi aan een mini -alien.
Koetsjie koetsjie koe...![]()
En kleine kinderen...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |