clowns vindt ik maar eng, helemaal na 'It' gezien te hebben..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Metalfreak het volgende:
Ow ja, ook nog eentje van vroeger uit nog:
Clowns![]()
Begreep vroeger al niet wat iemand daar leuk aan kon vinden...![]()
De lama's is inderdaad niet leuk voor mensen zonder humor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef Synthesist het volgende:
voetbal (stom kinderspelletje waar volwassen mannen de hele avond over kunnen wauwelen)
de lama's (niet leuk, voor mensen zonder humor)
Helemaal mee eens, wat een tenenkrommend programma is dat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef Synthesist het volgende:
de lama's (niet leuk, voor mensen zonder humor)
Jouw vrienden zijn op een hand te tellen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
-9 van de 10 series op tv
-romantische dramafilms
-alle nederlandstalige muziek
-hiphop, r&b, trance, dance, jumpstyle, alle commerciele popmuziek, hardcore, top40
-kort haar
-broeken van meer dan 60 euro
-'hippe merkkleding'
-krampachtig de mode volgen en iets niet meer dragen als het 'uit' is
-(vaak geblondeerd/geverfd) haar met een overdosis wax/gel/weet ik wat voor chemische troep
-macaroni
-pizza
-dronken zijn
-roken
-alle sport op tv, met name voetbal
-vrijwel alle discotheken en kroegen
-neuken/seks zonder verliefd te zijn of van iemand te houden
-zoenen zonder verdere bijbedoeling, puur voor het 'nummertje' en niet omdat diegene leuk is, of omdat je verliefd bent..
-vrijgezel zijn, en daarom heel veel feesten en dan jezelf 'vrijgezellig' noemen
-vrijgezel zijn over het algemeen
en waar ik nog het meest van walg
-religies![]()
![]()
![]()
![]()
enzovoort enzovoort enzovoort
Helemaal mee eensch!!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef papidelperla het volgende:
Van die walgelijke televisieshows als Jackass e.d.
gothicquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
-9 van de 10 series op tv
-romantische dramafilms
-alle nederlandstalige muziek
-hiphop, r&b, trance, dance, jumpstyle, alle commerciele popmuziek, hardcore, top40
-kort haar
-broeken van meer dan 60 euro
-'hippe merkkleding'
-krampachtig de mode volgen en iets niet meer dragen als het 'uit' is
-(vaak geblondeerd/geverfd) haar met een overdosis wax/gel/weet ik wat voor chemische troep
-macaroni
-pizza
-dronken zijn
-roken
-alle sport op tv, met name voetbal
-vrijwel alle discotheken en kroegen
-neuken/seks zonder verliefd te zijn of van iemand te houden
-zoenen zonder verdere bijbedoeling, puur voor het 'nummertje' en niet omdat diegene leuk is, of omdat je verliefd bent..
-vrijgezel zijn, en daarom heel veel feesten en dan jezelf 'vrijgezellig' noemen
-vrijgezel zijn over het algemeen
en waar ik nog het meest van walg
-religies![]()
![]()
![]()
![]()
enzovoort enzovoort enzovoort
Nee, dat zijn ze niet. Dat ik er een grafhekel aan heb, wil niet zeggen dat mijn vrienden dat allemaal doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jouw vrienden zijn op een hand te tellen?
Dankje, die was ik vergetenquote:
Iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:32 schreef Tahiti het volgende:
Meedoen aan alle hypes, zoals pokeren...![]()
ja dat bedoel ik dus wel, maar het EK was ik nog vergeten idd. voetbal in het algemeen, alleen om te doen is leuk, maar die hype er omheenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:01 schreef Nega het volgende:
[..]
Het is nog altijd EK/WK, ik ga er niet vanuit dat je met de competitie in Nederland een NK bedoelt.
OT: Friends.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |