abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52584461
quote:
Van Bommel (SP) viel vrouw op ambassade lastig
woensdag 22 augustus 2007 10:32

Een medewerkster van de Nederlandse ambassade in Amman (Jordanië) heeft een klacht ingediend tegen SP-Kamerlid Harry van Bommel wegens ongewenste intimiteiten.

Hij zou de vrouw op 12 juli hebben lastiggevallen, tijdens de reis door het Midden-Oosten van de Kamercommissie voor Buitenlandse Zaken. Dit meldt weekblad Elsevier deze week.

Minister Maxime Verhagen (CDA) van Buitenlandse Zaken is door ambassadeur Gajus Scheltema van het voorval op de hoogte gesteld. De bewindsman heeft de voorzitter van de Kamercommissie, Henk Jan Ormel (CDA), formeel van de klacht op de hoogte gesteld.

'Verkeerde keelgat'
Daarmee was de zaak een politiek feit. In Elsevier zegt Verhagen: 'De medewerkster heeft Van Bommel als zéér opdringerig ervaren. Niemand van ons personeel hoeft dat te dulden van een Kamerlid.'

Van Bommel zegt in Elsevier dat hij de dame slechts wilde complimenteren met haar uiterlijk, maar dat zijn opmerking 'in het verkeerde keelgat schoot'. De betrokkene heeft de Jordaanse nationaliteit en werkt als lokale kracht op de ambassade.

Buitenlandse Zaken spreekt echter tegen dat de kwestie draait om een cultureel misverstand. Van Bommel bood de vrouw naderhand excuses aan.

Misbruik
Minister Verhagen vond niet dat de zaak daarmee kon worden afgedaan. Ambassadepersoneel moet in voorkomende gevallen service verlenen aan de leden van Kamerdelegaties.

Volgens een bron van Elsevier verloor Van Bommel de juiste verhoudingen uit het oog, toen hij toenadering zocht tot een vrouw die geacht werd dienstbaar aan hem te zijn. Daarmee laadde hij de verdenking op zich misbruik te maken van zijn positie als Kamerlid.

Delegatie
Commissievoorzitter Ormel vertelt in Elsevier dat Van Bommel na een lunch in het gezelschap van de ambassademedewerkster de stad in ging. Hij spreekt binnenkort met Van Bommel.

Ormel: 'Gedurende zo’n reis is ieder Kamerlid 24 uur per dag lid van de delegatie. Allen moeten de naam van het parlement hoog houden. Daar spreek ik Van Bommel op aan.'
Goede promotie voor ons land! De viezerik
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_52585228
Ik ben geen voorstander van de SP, vind het een crypto-communistische partij, maar come on zeg! Beetje "storm in een glas water" verhaal, het is tenslotte komkommertijd en de Elsevier moet ook wat te "melden" hebben.

Wat is er mis met flirten en het geven van een compliment over iemands uiterlijk? Er wordt zo vaak geflirt op het werk en daar zijn ook relaties en huwelijken uit voort gekomen. Wat is daar mis mee? Hij bejegent haar toch niet onvriendelijk? Men! Gelijk een aanklacht indienen wegens ongewenste intimiteiten, die vrouw is wel heel erg prikkelbaar zeg!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:43:52 #3
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_52585305
Aha, Harry van Bobbel in zijn broek
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:46:22 #4
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52585392
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_52585417
die vieze SPers houden wel van machtsmisbruik
pi_52585455
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit topic was er eerder Van Bommel (SP) viel vrouw op ambassade lastig
Ga huilen omdat het topic er 6minuten eerder stond in POL....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_52585505
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Haha! Da's jammer, net te laat!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  FOK!fotograaf woensdag 22 augustus 2007 @ 12:48:45 #8
145146 Andyy
pi_52587169
risico van het vak
pi_52587351
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Je weet toch dat martijn per geplaats elsevier bericht zonder commenstaar hiervoor 5 euro ontvangt, ander openingsposts komen nooit van hem af.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:03:35 #10
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52587561
quote:
Van Bommel zegt in een reactie dat hij tegen de ambassademedewerkster alleen heeft gezegd dat ze er geweldig goed uitzag. Hij noemt het niettemin terecht dat hij daarover is aangesproken. Hij heeft de vrouw zijn excuses aangeboden.

http://www.nu.nl/news/120(...)n_Jordani%EB%27.html
In wat voor apocafeministische heilsamenleving zijn we nu weer beland?

Een vrouw complimenteren met haar uiterlijk, het moet godverdomme toch niet gekker worden? Wat is de volgende stap? Een bos rozen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_52587622
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:03 schreef Ringo het volgende:
Wat is de volgende stap? Een bos rozen?
Je weet toch wel dat een bos rozen in jordanie betekend dat je per rode roos die vrouw graag anaal wilt nemen en per witte roos gewoon normaal, als er dan ook nog tulpen tussen zitten dan hoort er ook nog een blowjob bij. Ja vreemde cultuur.
pi_52588066
Ophangen die slaaf van Moskou! Dat 'ie zich eerst maar eens gedraagt in het buitenland voordat 'ie begint te zemelen over parlementaire onderzoeken naar de oorlog in Irak!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:03:17 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_52594636
In dit geval steun ik van Bommel. Als je een vrouw niet eens meer mag complementeren met haar uiterlijk of haar zachtjes in haar kont mag knijpen, waar gaan we dan naar toe? Of het nu een Lubbers of een Bommel betreft. (What's in a name). Wanneer we dit soort klachten serieus gaan nemen dan komen we helemaal niet meer aan politiek bedrijven toe, en zijn we enkel nog bezig om ons straatje schoon te vegen.
The End Times are wild
pi_52594698
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:03 schreef LXIV het volgende:
In dit geval steun ik van Bommel. Als je een vrouw niet eens meer mag complementeren met haar uiterlijk of haar zachtjes in haar kont mag knijpen, waar gaan we dan naar toe? Of het nu een Lubbers of een Bommel betreft. (What's in a name). Wanneer we dit soort klachten serieus gaan nemen dan komen we helemaal niet meer aan politiek bedrijven toe, en zijn we enkel nog bezig om ons straatje schoon te vegen.
Je hebt gelijk, maar je weet vantevoren dat je in dat soort landen voorzichtiger moet zijn. Het is best dom van hem eigenlijk.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:17:50 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_52595067
Was het een lokale medewerkster of een Nederlandse?
The End Times are wild
pi_52595129
quote:
De betrokkene heeft de Jordaanse nationaliteit en werkt als lokale kracht op de ambassade.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:23:48 #17
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52595219
"Van Bommel stuurde scabreuze sms'jes"

Den Haag -- Kamerlid Harry van Bommel (SP)
zou tijdens zijn bezoek aan Jordanië het niet
hebben gelaten bij enkele complimentjes aan
het adres van een ambassademedewerkster.
Diplomatieke bronnen zeggen dat hij betreffen-
de vrouw 's nachts meerdere malen telefonisch
lastig heeft gevallen en sms'jes heeft verstuurd
waarin hij 'in niet mis te verstane bewoordingen'
de loftrompet heeft gestoken over de 'fysieke
kwaliteiten' van de vrouw, die de Jordaanse
nationaliteit bezit.
Buitenlandse Zaken had de kwestie eerder als
afgedaan beschouwd. Het is nog niet duidelijk
of minister Verhagen in dezen zijn standpunt
herziet, en een nader onderzoek instelt.

Rel à la Lubbers?
pi_52595890
de SP houdt dus toch van (bepaalde) mensen
pi_52595951
Dirty Harry
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:51:41 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_52595995
Ik zou wel eens een foto van deze medewerkster willen zien. Kijken of het echt zo'n knappe vrouw is.
The End Times are wild
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:55:38 #21
78498 classpc
I don't like change
pi_52596093
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:41 schreef Demophon het volgende:
Ik ben geen voorstander van de SP, vind het een crypto-communistische partij, maar come on zeg! Beetje "storm in een glas water" verhaal, het is tenslotte komkommertijd en de Elsevier moet ook wat te "melden" hebben.

Wat is er mis met flirten en het geven van een compliment over iemands uiterlijk? Er wordt zo vaak geflirt op het werk en daar zijn ook relaties en huwelijken uit voort gekomen. Wat is daar mis mee? Hij bejegent haar toch niet onvriendelijk? Men! Gelijk een aanklacht indienen wegens ongewenste intimiteiten, die vrouw is wel heel erg prikkelbaar zeg!
Wie zegt dat het klopt wat Van Bommel zegt?
In het bericht geeft alleen Van Bommel aan dat hij haar een compliment wou geven.
Die mevrouw geeft helemaal niet aan dat dat inderdaad het geval was.
Het kan best zijn dat Van Bommel nog wel meer heeft gedaan, maar dat hij dat in dit geval gewoon verzwijgt. Het zou niet de eerste keer zijn dat een politicus iets verzwijgt dan wel ontkent.

Hoezo te snel conclusies trekken?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_52596234
Waar zijn al die smsjes etc. gebleven dan? Geen bewijs, dus.
Dit, dus.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:12:28 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_52596535
Bovendien, als hij haar smsjes kon sturen, heeft zij hem eerst haar telefoonnummer gegeven. Dus niet janken achteraf!
The End Times are wild
pi_52596961
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:55 schreef classpc het volgende:

[..]

Wie zegt dat het klopt wat Van Bommel zegt?
In het bericht geeft alleen Van Bommel aan dat hij haar een compliment wou geven.
Die mevrouw geeft helemaal niet aan dat dat inderdaad het geval was.
Het kan best zijn dat Van Bommel nog wel meer heeft gedaan, maar dat hij dat in dit geval gewoon verzwijgt. Het zou niet de eerste keer zijn dat een politicus iets verzwijgt dan wel ontkent.

Hoezo te snel conclusies trekken?
So, en wat dan nog? Okee, misschien was hij met haar aan het flirten, vond hij haar leuk. Wat is daar mis mee? Wat is daar verwerpelijk aan? Is heel natuurlijk hoor, iemand leuk vinden.

Okee, is professioneel niet handig, maar come on zeg, het is geen misdaad! En hij is maar een mens.

Het zou wat anders zijn als hij haar had lopen bedreigen of zelfs geweld tegen haar gebruikt (aanranding ofzo). Maar daar hebben we het hier toch niet over? Djee, het is slechts een compliment, of misschien flirten. Wow, dat die vrouw daar zo van geagiteerd raakt!
pi_52599006
Oke, ik vind complimentjes krijgen ook heel leuk, jammie! Alleen het ligt wel aan de situatie en de persoon. Die lokale medewerkster van de Nederlandse ambassade in Amman was in functie, zo ook van Bommel.

"Ormel wilde zich inhoudelijk niet over de zaak uitlaten. „Ik ben er niet bij geweest.” Hij vindt wel dat leden van Kamerdelegaties in het buitenland „zich moeten realiseren dat ze 24 uur lid van de delegatie en ambassadeur van Nederland zijn” en zich dienovereenkomstig dienen te gedragen." Trouw En ook in Trouw: "Van Bommel zegt in een reactie dat hij tegen de ambassademedewerkster alleen heeft gezegd dat ze er geweldig goed uitzag. Hij noemt het niettemin terecht dat hij daarover is aangesproken. Hij heeft de vrouw zijn excuses aangeboden."

Hij had zich ten alle tijden moeten realiseren in welke hoedanigheid hij daar was. Van Bommel is echt geen groentje op politiek gebied, hij had dit moeten weten. Was hij haar tegen gekomen in z'n vrije tijd, op vakantie of zo, dan lag de kwestie natuurlijk heel anders. Maar dan nog, het betreft een lokale medewerkster, dus komt ze uit een nog best streng land, Jordanië ondanks de in gang gezetten 'vernieuwing.' Het is daarom ook respectloos wetend in welke cultuur hij zich bevond. Ik vind het een enorme macho-dombo-gebeuren van een vent die meent altijd en overal iets te moeten zeggen/opmerken tegen een vrouw, een flut-mentaliteit. Lijkt ook een beetje op aandacht te kort...leuk ook voor z'n partner Jacqueline J. Hissink. Ik leg er iig een drol op, op van Bommel dan.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:17:43 #26
78498 classpc
I don't like change
pi_52600162
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:28 schreef Demophon het volgende:

[..]

So, en wat dan nog? Okee, misschien was hij met haar aan het flirten, vond hij haar leuk. Wat is daar mis mee? Wat is daar verwerpelijk aan? Is heel natuurlijk hoor, iemand leuk vinden.

Okee, is professioneel niet handig, maar come on zeg, het is geen misdaad! En hij is maar een mens.

Het zou wat anders zijn als hij haar had lopen bedreigen of zelfs geweld tegen haar gebruikt (aanranding ofzo). Maar daar hebben we het hier toch niet over? Djee, het is slechts een compliment, of misschien flirten. Wow, dat die vrouw daar zo van geagiteerd raakt!
Volgens mij heb jij mijn comment totaal niet gelezen. Zegt het begrip begrijpend lezen je iets?

Daarnaast zei ik in mijn comment dat het wel eens anders kan zijn gegaan dan wat Van Bommel aangeeft.
Het lijkt wel alsof iedereen meteen aanneemt dat Van Bommel de waarheid spreekt, zonder ook maar de andere kant van het verhaal gehoord te hebben.
Begrijpelijk natuurlijk, als er nog geen andere kant is.

Maar ik vind dat het gewoon onlogish is dat omdat Van Bommel aangeeft dat er niets gebeurd is, dit ook aan te nemen.
Eerst de andere kant van het verhaal, dan zien we wel verder.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_52601986
Laat dit voor iedereen een les zijn....om misstanden te voorkomen dienen Arabische vrouwen gewoon als stront behandelt te worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:07:01 #28
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52602168
quote:
en sms'jes heeft verstuurd
waarin hij 'in niet mis te verstane bewoordingen'
de loftrompet heeft gestoken over de 'fysieke
kwaliteiten' van de vrouw,
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:44:15 #29
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52603761
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef Hathor het volgende:
Laat dit voor iedereen een les zijn....om misstanden te voorkomen dienen Arabische vrouwen gewoon als stront behandelt te worden.
Het is nu ook duidelijk dat jij een racist, anti-semiet en een seksist bent.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_52603885
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Het is nu ook duidelijk dat jij een racist, anti-semiet en een seksist bent.
Ik hecht weinig waarde aan wat mongolen als jij van mij vinden.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:55:27 #31
126836 Super7fighter
pi_52604318
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik hecht weinig waarde aan wat mongolen als jij van mij vinden.
Nu voel ik me niet aangesproken, maar heb jij ook iets tegen *'zwakzinnigen' (=zwakbegaafden)?
* ik spreek je aan met het woordgebruik dat jij hanteert
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_52604448
geen moslim vrouwen aankijken ook al kijken ze jouw wel aan, dat heb ik ook geleerd. je krijgt problemen met alle kerels die familie buren en weet ik veel zijn.
durf te wedden dat een andere man het zag dat hij vriendelijk praatte en die heeft aangifte gedaan
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:05:18 #33
126836 Super7fighter
pi_52604770
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef henkway het volgende:
geen moslim vrouwen aankijken ook al kijken ze jouw wel aan, dat heb ik ook geleerd. je krijgt problemen met alle kerels die familie buren en weet ik veel zijn.
durf te wedden dat een andere man het zag dat hij vriendelijk praatte en die heeft aangifte gedaan
Klopt, dit is puur een cultuurverschil. De Jordaanse vrouw is er niet van gediend om seksuele en intimiderende telefoontjes en sms'jes in de nacht te ontvangen. Hier in Nederland is er daarentegen een heel industrie voor ontwikkeld, de welbekende sekslijnen waar de helft van de Nederlandse mannen in de nacht mee bezig is. Hier is men dus gewend om vrouwen scabreuze sms'jes te versturen en seksuele telefoontjes te plegen naar ze. In Jordanië niet. Van Bommel heeft zich dus flink verkeken.
pi_52605174
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Nu voel ik me niet aangesproken, maar heb jij ook iets tegen *'zwakzinnigen' (=zwakbegaafden)?
* ik spreek je aan met het woordgebruik dat jij hanteert
Nee, en tegen jou heb ik ook niks, je mening interesseert me alleen niet, was dat niet duidelijk dan?
pi_52605646
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:05 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Klopt, dit is puur een cultuurverschil. De Jordaanse vrouw is er niet van gediend om seksuele en intimiderende telefoontjes en sms'jes in de nacht te ontvangen. Hier in Nederland is er daarentegen een heel industrie voor ontwikkeld, de welbekende sekslijnen waar de helft van de Nederlandse mannen in de nacht mee bezig is. Hier is men dus gewend om vrouwen scabreuze sms'jes te versturen en seksuele telefoontjes te plegen naar ze. In Jordanië niet. Van Bommel heeft zich dus flink verkeken.
Liever telefoon seks, dan onze Moslim vrienden die hun tengels niet kunnen thuis houden in het zwembad of op het strand.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:35:51 #36
126836 Super7fighter
pi_52606043
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:27 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Liever telefoon seks, dan onze Moslim vrienden die hun tengels niet kunnen thuis houden in het zwembad of op het strand.
Marokkanen kunnen weleens lastig zijn op straat, het zwembad en het strand. Maar de moraal of het gedrag van enige Marokkaanse straatkinderen en hangjongeren staat in geen enkel verband met de moraal die de desbetreffende vrouw uit Jordanie hanteert. Zij voelde zich geintimideerd door van Bommel, die haar in de nacht lastig viel met zijn Nederlandse zeden. Dat is zwaar verkeerd. Net zoals het gedrag van de door jouw aangehaalde Marokkaanse vrienden. Maar nogmaals, die Marokkaanse kinderen en snotapen hebben niks met dit voorval te maken.
pi_52607319
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:05 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ja vrouwen in egypte kunnen onder de doek vandaan heeel geil kijken maar ga er nooit op in , want er is altijd een buurman of broer in de buurt
pi_52607430
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:51 schreef LXIV het volgende:
Ik zou wel eens een foto van deze medewerkster willen zien. Kijken of het echt zo'n knappe vrouw is.
die lewinsky was ook al zo'n teleurstelling :
pi_52607923
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:14 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

die lewinsky was ook al zo'n teleurstelling :
Zal best een mooie vrouw geweest zijn, iraanse vrouwen zijn ook bloedmooi,maar ga maar naar de hoeren als je wat wilt
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:46:26 #40
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_52608408
Ik heb weinig op met Van Bommel, maar als Buitenlandse Zaken (i.c. Verhagen) zich bij het eerste het beste geval van vermoedelijke ongewenste intimiteiten op deze wijze uitlaat, zou je toch bijna een goed uitgevoerde smeercampagne vermoeden....

Normaal gesproken wil men dit soort akkefietjes namelijk koste wat het kost zonder al te veel publiciteit achter zich laten. Dit riekt naar reptielenstreken...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:41:13 #41
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52610684
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:31 schreef henkway het volgende:

[..]

Zal best een mooie vrouw geweest zijn, iraanse vrouwen zijn ook bloedmooi,maar ga maar naar de hoeren als je wat wilt
Iraanse vrouwen
pi_52620224
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:12 schreef LXIV het volgende:
Bovendien, als hij haar smsjes kon sturen, heeft zij hem eerst haar telefoonnummer gegeven. Dus niet janken achteraf!
Hij kon ook op geen andere wijze aan dat nummer komen?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:38:01 #43
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_52658331
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef Hathor het volgende:
Uiteraard komt het niet seksueel-getint aanspreken overeen met als strond behandelen .

Echt... sommige mensen .
Krekker is de bom!
pi_52659923
Harry was een beetje dom "Politici zijn soms net mensen - ik ook. En dus doe ook ik soms dingen die ik beter had kunnen laten. Zo maakte ik begin juli een overcomplimenteuze opmerking aan het adres van een erg aardige mevrouw in Jordanië, waar ik op werkbezoek was. Ik vertelde haar dat ze er geweldig uitzag. Zij heeft dat kennelijk als ongepast beschouwd en daarover haar beklag bij de Nederlandse ambassadeur gedaan. Die heeft dat bij minister Verhagen gemeld. Ik heb me daarop gerealiseerd dat ik echt beter op mijn woorden had moeten passen. Nederlands taalgebruik is voor mensen elders soms te direct en daarom ongepast. Het was gewoon dom om een getrouwde vrouw zo te prijzen. Ik vind het heel vervelend dat ze zich daar onggemakkelijk over heeft gevoeld. Ik heb haar mijn welgemeende verontschuldigingen aangeboden - en die heeft ze gelukkig aanvaard. Daarmee is voor haar, de ambassadeur, de minister en dus ook voor mij de zaak af. Maar dom blijft het. Daarom hoeft dit keer ook niemand te reageren, niet om me te vermanen, niet om me te bemoedigen, niet om me de waarheid te zeggen. Die ken ik: Ik had gewoon mijn mond moeten houden en me beter moeten gedragen."

Toegegeven, hij heeft een vette knieval gemaakt/gedaan en terecht, zoals ik eerder heb gepost, hij had beter moeten weten. Over tot de orde van de dag me jong. (schrijffouten heb ik letterlijk meegekopieerd)
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 04:17:52 #45
78918 SeLang
Black swans matter
pi_52669530
Van die linksen die de hele dag met een erectie rondlopen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_52746613
Van Bommel 'mannelijke nymfomaan'
AMSTERDAM - SP-kamerlid Van Bommel die er van langs kreeg nadat hij in Jordanië tegen een vrouw 'je ziet er sensationeel uit' had gezegd, heeft volgens dagblad De Pers een hele foute reputatie op dat vlak. 'Ik weet niet hoe mannelijke nymfomanen heten, wél dat Harry een absolute afwijking heeft op dat vlak’, schrijft de krant.

Het is niet de eerste keer dat Van Bommel in de publieke ruimte zijn voorliefde voor vrouwen tentoonspreidt, aldus de krant. 'Voor sommigen gaat hij daarin al een tijdje te ver. Ik weet niet hoe mannelijke nymfomanen heten, wél dat Harry een absolute afwijking heeft op dat vlak’, mailt een ex-SP Tweede Kamermedewerker aan De Pers.

'De medewerker heeft de partij verlaten en is inmiddels lid van GroenLinks. Rancuneus of niet, de quote wordt ondersteund door andere openbare moves van Van Bommel.'

'Op twee spreekbeurten werd hij intiem aangetroffen, meldden ooggetuigen. De eerste keer sprak hij in februari op een bijeenkomst van de politieke studentenvereniging Machiavelli in Club 8 aan de Amsterdamse Admiraal de Ruijterweg, een tweede keer was op een soortgelijke bijeenkomst in Leiden in café Barrera, wéér voor studenten. ‘Hij zonderde zich af met een studente en stond in een hoekje tegen haar aan’, vertelt een Leidse bestuurskundestudent die aanwezig was. Van Bommel: ‘Na een bijeenkomst ben ik zeker een ontspannen mens. Maar hier herken ik me niet in. Bij verkiezingsoverwinningen kan ik behoorlijk losgaan. Daar heeft de SP me wel eens op aangesproken, ja.’

De Pers heeft met de publicatie van het verhaal voor een opmerkelijke weg gekozen. Normaal geldt het ‘geheim van Nieuwspoort’ dat journalisten verbiedt om in het openbaar te spreken over dronkenmansnachten, erotische escapades en andere menselijke uitspattingen op het Binnenhof.

'En toch, en toch lijken de fatsoensgrenzen voor deze socialistische politicus nu in zicht te komen. ‘We hebben Harry van Bommel aangesproken op zijn gedrag in sommige situaties’, zegt SP-secretaris Hans van Heijningen tegen De Pers. Gelezen op telegraaf.nl

pi_52749130
Ik vind dat die vrouw wel klasse heeft, dat ze van Bommel op deze manier een pijnlijk blauwtje liet lopen. Er zijn namelijk zat van die vrouwen die wel happen omdat meneer status heeft.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53118206
SP-Kamerlid dronken in Jordaanse disco
AMSTERDAM - SP-Kamerlid Harry van Bommel blijkt zich veel erger te hebben misdragen in Jordanië dan tot nu toe naar buiten was gekomen. Hij is samen met de een Jordaanse ambassademewerkster in dronken toestand naar een disco en bar geweest. Daar is iets heftigs voorgevallen.

Dat meldt PvdA-kamerlid Martijn van Dam die Van Bommel escorteerde. Hij zegt dat in De Elsevier van deze week. Afgelopen maand werd duidelijk dat de ambassademewerkster een klacht had ingediend over het gedrag van Van Bommel. De SP'er zei zelf dat hij alleen maar had gezegd dat ze er 'sensationeel' uitzag.

Nu blijkt hij er tijdens een werkoverleg van de kamerdelegatie waarmee hij in Jordanië was, tussenuit gepiept te zijn met de dame in kwestie. Zij zou hem 'het uitgaansleven' van het Islamitische Jordanië laten zien. Van Dam, die zag dat Van Bommel 'aangeschoten' was, ging voor de zekerheid met hem mee.

Uit een reconstructie van Elsevier blijkt dat 'Martijn van Dam de SP’er heeft weggehaald uit een café in Amman, nadat deze op de late avond van 12 juli de medewerkster van de Nederlandse ambassade in Jordanië onheus zou hebben bejegend.'

Ook andere leden van de Nederlandse delegatie getuigden dat Van Dam met Van Bommel meeging omdat het SP-kamerlid teveel had gedronken. Van Dam gaat daar in Elsevier niet op in: ‘Ik wil niks zeggen over Harry’s alcoholgebruik. Dat is zijn eigen zaak.’

Volgens het weekblad was Van Bommel zó onder de indruk van de ambassademedewerkster dat hij zich ’s middags tijdens de lunch al niets had aangetrokken van de besprekingen met Jordaanse politici. Andere delegatieleden spraken hem aan op zijn onfatsoenlijke gedrag.

'’s Avonds in het café verloor Van Dam zijn SP-collega even uit het oog. Opeens vertelde de ambassademedewerkster hem dat Van Bommel iets had gezegd dat volkomen verkeerd viel. De vrouw heeft de Jordaanse nationaliteit. Van Dam merkte dat ‘de sfeer was omgeslagen’

De Elsevier gaat verder: 'Hij nam Van Bommel mee naar een disco ‘om daar nog iets te gaan drinken’. Daar aangekomen, vroeg hij Van Bommel wat hij precies had gedaan of gezegd. Van Bommel zei dat hij het niet wist.
Harry van Bommel putte zich onlangs al uit in excuses, maar daarmee leek de kous af. telegraaf.nl

De stouterd...
pi_53119326
Telegraaf blijft SP bashen.
Is het zelfde verhaal , nu voor de derde keer op de voorpagina.

Hij zal best gevraagd hebben of ze soms niet in het zelfde hotel wilde gaan slapen.

Ja, die contacten moet je door de liftboy laten regelen en niet zelf gaan rommelen, blijkt dat Bommel een amateur is.

Sensationeel ha, alle hoeren in egypte, Iran of Jordanie zien er sensationeel uit, zijn nou eenmaal hele mooie vrouwen.

[ Bericht 35% gewijzigd door henkway op 12-09-2007 13:16:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')