abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:08:44 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52584289
quote:
Van Bommel (SP) viel vrouw op ambassade lastig

Een medewerkster van de Nederlandse ambassade in Amman (Jordanië) heeft een klacht ingediend tegen SP-Kamerlid Harry van Bommel wegens ongewenste intimiteiten.

Hij zou de vrouw op 12 juli hebben lastiggevallen, tijdens de reis door het Midden-Oosten van de Kamercommissie voor Buitenlandse Zaken. Dit meldt weekblad Elsevier deze week.

Minister Maxime Verhagen (CDA) van Buitenlandse Zaken is door ambassadeur Gajus Scheltema van het voorval op de hoogte gesteld. De bewindsman heeft de voorzitter van de Kamercommissie, Henk Jan Ormel (CDA), formeel van de klacht op de hoogte gesteld.

'Verkeerde keelgat'
Daarmee was de zaak een politiek feit. In Elsevier zegt Verhagen: 'De medewerkster heeft Van Bommel als zéér opdringerig ervaren. Niemand van ons personeel hoeft dat te dulden van een Kamerlid.'

Van Bommel zegt in Elsevier dat hij de dame slechts wilde complimenteren met haar uiterlijk, maar dat zijn opmerking 'in het verkeerde keelgat schoot'. De betrokkene heeft de Jordaanse nationaliteit en werkt als lokale kracht op de ambassade.

Buitenlandse Zaken spreekt echter tegen dat de kwestie draait om een cultureel misverstand. Van Bommel bood de vrouw naderhand excuses aan.

Misbruik
Minister Verhagen vond niet dat de zaak daarmee kon worden afgedaan. Ambassadepersoneel moet in voorkomende gevallen service verlenen aan de leden van Kamerdelegaties.

Volgens een bron van Elsevier verloor Van Bommel de juiste verhoudingen uit het oog, toen hij toenadering zocht tot een vrouw die geacht werd dienstbaar aan hem te zijn. Daarmee laadde hij de verdenking op zich misbruik te maken van zijn positie als Kamerlid.

Delegatie
Commissievoorzitter Ormel vertelt in Elsevier dat Van Bommel na een lunch in het gezelschap van de ambassademedewerkster de stad in ging. Hij spreekt binnenkort met Van Bommel.

Ormel: 'Gedurende zo’n reis is ieder Kamerlid 24 uur per dag lid van de delegatie. Allen moeten de naam van het parlement hoog houden. Daar spreek ik Van Bommel op aan.'
Bron

Als je met zo'n delegatie op pad gaat moet je je kunnen gedragen. Anders moet je niet meer mee gaan op dat soort delegaties.

Ben benieuwd trouwens of dit nog politieke gevolgen heeft voor van Bommel of dat het blijft bij aanspreken door Verhagen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Admin woensdag 22 augustus 2007 @ 11:10:28 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52584336
Puhlease!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:10:52 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_52584347
Ach hij zal wel iets gezegd hebben als "You look hot today" en dat is in het verkeerde keelgat geschoten... Mug/olifant.
pi_52584399
Het vermoeden rijst dat dit nergens over gaat.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_52584495
Mischien wilde hij haar een hand geven en stat haar 'cultuur' wel niet toe dat mannen vrouwen de hand schudden en vind men dat opeens een 'ongewenste intimiteit'?

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_52584528
Typische Elsevier poging om de kroonprins van de SP te beschadigen. Treurig, en het gaat helemáál nergens over. Concrete feiten zie ik er niet in terug.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:20:53 #7
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52584637
pff.. gaat nergens over dus...

ben ik trouwens de enige die moest lachen om
quote:
Ambassadepersoneel moet in voorkomende gevallen service verlenen aan de leden van Kamerdelegaties
in deze context?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_52584904
Elsevier heeft weer iemand van een buitenlandse geheime dienst bereid gevonden om Links Nederland aan te vallen.

Met Hirsi Ali, Elian en Jami 'pakken' ze Wouter Bos aan, nu roepen ze de hulp in van het beestachtige Jordanie om de NLer pootje te haken
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:30:16 #9
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_52584911
Zal ik ook even een duit in de zak doen?

Goede manieren zijn altijd te prefereren. Maar ja soms moet er geneukt worden. Ik begrijp m best.

Ik denk niet dat hier consequenties aan verbonden zijn. Het is nu natuurlijk mooi om als Verhagen de oppositie een klap(je) toe te brengen. Als valse gebruinde nicht is m niets van dit vreemd.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_52585144
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef teamlead het volgende:
pff.. gaat nergens over dus...

ben ik trouwens de enige die moest lachen om
[..]

in deze context?
nu zie ik het pas
pi_52585363
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:30 schreef NLweltmeister het volgende:
Elsevier heeft weer iemand van een buitenlandse geheime dienst bereid gevonden om Links Nederland aan te vallen.

Met Hirsi Ali, Elian en Jami 'pakken' ze Wouter Bos aan, nu roepen ze de hulp in van het beestachtige Jordanie om de NLer pootje te haken
Dat verhaal van Ehsan Jami blijkt nu ook gelul te zijn. Er zijn echt vuile spelletjes gaande.

De PCM moet maar eens met een linkse versie van De Telegraaf komen, om de boel weer in balans te brengen.

Sowieso is Van Bommel een prima politicus, het zou zonde zijn als hij hierdoor kapot wordt gemaakt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_52585556
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:41 schreef Demophon het volgende:
Ik ben geen voorstander van de SP, vind het een crypto-communistische partij, maar come on zeg! Beetje "storm in een glas water" verhaal, het is tenslotte komkommertijd en de Elsevier moet ook wat te "melden" hebben.

Wat is er mis met flirten en het geven van een compliment over iemands uiterlijk? Er wordt zo vaak geflirt op het werk en daar zijn ook relaties en huwelijken uit voort gekomen. Wat is daar mis mee? Hij bejegent haar toch niet onvriendelijk? Men! Gelijk een aanklacht indienen wegens ongewenste intimiteiten, die vrouw is wel heel erg prikkelbaar zeg!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:53:18 #13
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_52585601
ok, dan maak ik mijn grapje nogmaals:

HARRY VAN BOBBEL in zijn broek
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_52585704
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
De PCM moet maar eens met een linkse versie van De Telegraaf komen, om de boel weer in balans te brengen.
De media is al links genoeg...
Misschien een tip: de Volkskrant... Linkser dan dat wordt het niet.
Groeten, BB
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:59:16 #15
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_52585793
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:56 schreef bredabounce het volgende:
Jij leest de Volkskrant blijkbaar niet. De VK is net zo links als de PvdA, niet dus. In Nederland heb je eigenlijk alleen maar rechtse media die feiten verdraaien.
*zucht net z'n boute stelling. Dat is toch geen discussie...
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:00:25 #16
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52585823
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef Klopkoek het volgende:
Ik denk dat alle kranten behalve misschien de telegraaf vallen onder de linkse media. Dus je moet niet zo huilen
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:56 schreef bredabounce het volgende:
Ja wel de partijkrant van de CPN
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_52585879
Die SP-ers blijven natuurlijk allemaal boeren.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52585881
Van Bommel heeft wel een reputatie op dit gebied, dus. Maar ben benieuwd wat ie gezegd heeft.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:06:08 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_52586002
Wat een gezeik zeg
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:09:23 #20
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_52586068
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:00 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ik denk dat alle kranten behalve misschien de telegraaf vallen onder de linkse media. Dus je moet niet zo huilen
[..]

Ja wel de partijkrant van de CPN
Je moet niet zoveel denken. Elke keer bewijs je daarmee de fout in te gaan.

De Elsevier is gewoon allesbehalve objectief.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_52586110
Maar het is wel zo dat Harry van Bommel een reputatie heeft. Al is hij daarmee lang niet de enige op het Binnenhof.

Het beruchtste verhaal is dat iemand een gangkast in de Tweede Kamer open deed en dat Van Bommel daar met zijn broek op zijn knieen een mevrouw stond te amanderen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:15:07 #22
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52586235
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:10 schreef SCH het volgende:
Maar het is wel zo dat Harry van Bommel een reputatie heeft. Al is hij daarmee lang niet de enige op het Binnenhof.

Het beruchtste verhaal is dat iemand een gangkast in de Tweede Kamer open deed en dat Van Bommel daar met zijn broek op zijn knieen een mevrouw stond te amanderen.
Mmm, die man heeft dus meer op zijn geweten
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_52586237
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:10 schreef SCH het volgende:

En waarom lezen we dat soort verhalen niet in de krant? Onze media zijn wel erg lief voor de politici heb ik het idee (in vergelijking met Engeland bijv.).
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_52586251
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En waarom lezen we dat soort verhalen niet in de krant? Onze media zijn wel erg lief voor de politici heb ik het idee (in vergelijking met Engeland bijv.).
Waarom moeten we dat in de krant lezen???
pi_52586265
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:15 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Mmm, die man heeft dus meer op zijn geweten
Ja, hij neukt inderdaad. Het is me wat.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')