Meest Feyenoordsupporters zijn homo... nix nieuws onder de zon dus...quote:Op woensdag 5 september 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:Eric is echt heel aardig in het echt, beetje plagerig, maar hart op de goede plek. Naast klusjesman is het ook een echte feyenoorder.
Wil interessant doen denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:01 schreef Yoni het volgende:
Heeft die opzichter ook wel eens geen sigaar in zijn muil?
![]()
Viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 12 september 2007 21:04 schreef MissX het volgende:
Lekker handig, zeggen dat je het ergens anders gaat zoeken, als je een waardebon hebt van dat bedrijf
Wel opletten hequote:Op woensdag 12 september 2007 21:06 schreef amaranta het volgende:
is het niet te vroeg voor n keuken??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:10 schreef babette21 het volgende:Waarom lees ik dat tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dat doe je zelf...quote:
Dito.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:13 schreef Yoni het volgende:
Wat een schijnheilige eikels die nichten. Vind ze niet leuk
Idd.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:16 schreef amaranta het volgende:
Als ik bovenstaande spoilers moet geloven dan klopt de spoiler, en als ik het voorstukje zo zie, dan klopt de spoiler.
Maar ziet er wel leuk uitquote:Op woensdag 12 september 2007 21:20 schreef amaranta het volgende:
vooral bianca is stom.
Iddquote:Op woensdag 12 september 2007 21:23 schreef MissX het volgende:
Ik vind nog geen van de stellen leuk eigenlijk.
Dat dus.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:23 schreef MissX het volgende:
Ik vind nog geen van de stellen leuk eigenlijk.
beetje een dooie boel daarquote:Op woensdag 12 september 2007 21:25 schreef Bruce117 het volgende:
Gezien de voorstukjes was dit wel te verwachten.![]()
Ik ook niet meer, niet dat ik het niet wil weten want Het Blok boeit mij op zich niet, maar ik kan mijn mond nooit houden tegen mijn vrouw die het niet wil wetenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:29 schreef Yoni het volgende:
Ik lees geen spoilers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |