die had toch een klusbedrijf en is toch betaald?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:53 schreef k_man het volgende:
Er hebben eerder wel mensen meegeholpen. De vader van de zusjes bijvoorbeeld.
doodeng!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik vind één van dat homovriendenstel een beetje enge strakke ogen hebben. Kent iemand die ex-man van Liza Minelli, David Gest? Die dus. *bibber*
ik wilde net gaan slapen, dank jequote:Op woensdag 5 september 2007 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik vind één van dat homovriendenstel een beetje enge strakke ogen hebben. Kent iemand die ex-man van Liza Minelli, David Gest? Die dus. *bibber*
seriously?! die zijn net uit de luiers joh...quote:Op woensdag 5 september 2007 22:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik weet na de eerste aflevering alweer wie m'n favorieten zijn... Linda en Sander zijn tof!
ik ben nu alweer de namen kwijtquote:Op woensdag 5 september 2007 22:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik weet na de eerste aflevering alweer wie m'n favorieten zijn... Linda en Sander zijn tof!
Je bedoelt meneer en mevrouw controlfreak?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
seriously?! die zijn net uit de luiers joh...
ik vind ze allemaal vervelend, behalve die groenen, die vallen nog wel mee.....
[Spoiler ]quote:Op woensdag 5 september 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ken Eric vrij goed. Hij is een kennis van me en samen met wat vrienden gaan we met kerst op vakantie.
Eric is echt heel aardig in het echt, beetje plagerig, maar hart op de goede plek. Naast klusjesman is het ook een echte feyenoorder. Hun huis in Rotterdam is echt geweldig mooi ingericht met een schitterende en gewaagde vloer (soort asfalt maar dan anders).
Ik weet genoeg over het blok en kan wat spoilers geven als ik wist hoe dat met die tags werkte.
Ik vond die truc met de cadeaus wel grappig eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
Zo zie je maar weer dat sluikreclame helemaal niet zo goed werkt... De auto's zijn namelijk van Sixt...quote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef k_man het volgende:
Steeds die huurauto's van HERTZ in beeld...
psies.. ik dacht echt.. "damn... wat ben jij een valse nicht zeg"quote:Op donderdag 6 september 2007 10:27 schreef linebear het volgende:
ben ook al weer de namen vergeten... maar die mensen die hun vriendjes gingen bellen (team geel)...Oh maar ik heb allemaal vriendjes. Als ik wil bel ik die en die...
Enige die volgens mij zijn is team groen. De homo's worden weer lekker in beeld gebracht. En met die kadootjes... echt dom gewoon
Oh ja joh?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:22 schreef Michiel72 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat sluikreclame helemaal niet zo goed werkt... De auto's zijn namelijk van Sixt...
Kvond dat ook geen slimme actie. De andere deelnemers hun cadeau onthouden... wat mij betreft worden ze daarvoor gestraft door het programma. Bijvoorbeeld door zelf hun cadeau kwijt te raken ofzo.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef avotar het volgende:
psies.. ik dacht echt.. "damn... wat ben jij een valse nicht zeg"
Ja en Linda gaat winnen.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:32 schreef rubbereend het volgende:
Linda en Sander zijn toch die latters waar zij van uit Brabant komt en hij uit Rotterdam?
oke Linda isquote:Op donderdag 6 september 2007 23:27 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Ja en Linda gaat winnen.
Hem ken ik niet, maar ik ga ervan uit dat Linda weet waar ze mee bezig is.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke Linda isen dat vriendje van haar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |