ligging, raampartijen, mogelijkheden om je eigen indeling te makenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:11 schreef amaranta het volgende:
Zouden jullie voor het grootste app gaan? hoe kies je?
Vorig jaar ging je ook nogal snel met je postsquote:Op woensdag 5 september 2007 21:25 schreef amaranta het volgende:
piles?
het wordt wel ieder jaar erger, nu zelfs verdiepingen zonder vloerquote:Op woensdag 5 september 2007 21:28 schreef MissX het volgende:
Ik snap niet dat ze ieder jaar weer zo verrast zijn over wat ze aantreffen. Je weet toch wat je kan verwachten
Ik weet ook nog niet of het beter als vorig jaar (en het jaar daarvoor) wordtquote:Op woensdag 5 september 2007 21:38 schreef Adelante het volgende:
wat 'n duffe koppels op het eerste gezicht
Welnee, is toch gezelligquote:Op woensdag 5 september 2007 21:33 schreef amaranta het volgende:
ja, ik ga er helemaal in op...heerlijk...
Maar ik zal anders wel een kladblokje erbij pakken en het in een keer posten...
Als je dat al 'vergeet' kan ik me voorstellen dat je het 10x erger vindquote:Op woensdag 5 september 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
dit is toch erg, op het maken van een fatsoenlijke indeling en bouwtekening kun je gewoon oefenen thuis
daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:53 schreef k_man het volgende:
Er hebben eerder wel mensen meegeholpen. De vader van de zusjes bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |