Ja da`s normaal bij onsquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:28 schreef Lois het volgende:
[..]
Moet jij het hier lezen?![]()
Gefeliciteerd Pinkelmeisje
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:10 schreef coolbabe het volgende:
Heb je toch nog je zin en zijn we samen zwanger he?
Oh oke, dan snap ik het, van harte he!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:59 schreef pinkelmeisje het volgende:
*verhaal*
Ik ooook!!quote:Op maandag 3 september 2007 13:10 schreef Dee-Dee het volgende:
Het regent al aardig streepjes!![]()
Ik wil ook een tweede streepje!
![]()
Jeetje wat een geduld heb jij! Goed zeg!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:05 schreef Jore het volgende:
Ik denk ook niet dat ik dat red hoorMaar ik ga wél echt pas testen als ik over mijn langste cyclus heen ga. Die cyclus was 43 dagen, ik zit nu op dag 30. Nog twee weken dus. Dat lukt me wel
![]()
Wauw, gefeliciteerd!! Wat een mooie foto...quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:04 schreef pinkelmeisje het volgende:
hallo weten jullie dat ik heb weer getest maar ik had eerst een hele lichte streep maar net binnen een half uur was die heel duidelijk!
ik heb daarom de net nog een testje gedaan maar die heb ik in een potje gehouden.
daar waren allebei de strepen veel lichter![]()
maar wel weer twee strepen!!!
en nu een uurtje later is die maar iets donkerder geworden.
mag ik er dan eindelijk van uit gaan dat het raak is![]()
[[url=http://fotobewaren.nl/output/1188672864.jpg]afbeelding][/url]
Ik heb eigenlijk helemaal geen geduld, ik doe gewoon alsof. Het liefst zou ik nu een test doen maar ik wil niet weeer teleurgesteld worden én geld kwijt zijn, dat is gewoon zonde. Als ik ongesteld word word ik dat vanzelf en als ik dat niet word binnen twee weken dan test ik.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:14 schreef Dee-Dee het volgende:
[..]
Jeetje wat een geduld heb jij! Goed zeg!Ik zou het niet kunnen... elke keer weer ben ik nieuwsgierig en kan ik haast niet wachten! Het voordeel is wel dat mijn menstruatie altijd een paar dagen voor dat ie echt doorbreekt al begint, dus hoef ik bijna nooit een test te doen
Als je al vaak teleurgesteld bent kan ik het me wel voorstellen... ik ga er ook steeds van uit dat het negatief is en dat scheelt wel, maar toch hoop ik er elke keer weer op!![]()
Succes ermee! Ben benieuwd!
Toch zou dat niet zo moeten zijn, want die streep komt er toch echt alleen maar als er hcg is?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:52 schreef Vivi het volgende:
Dat vroeg ik me dus ook af..de resultaten moet je toch na 3 minuten aflezen? Na een half uur verschijnt er bijna altijd een streep nml.
De streep komt soms ook als je niet zwanger bent na een poosje wachten...daarom staat op de bijsuiter ook dat het resultaat niet betrouwbaar is na de gestelde tijd..ik heb ook wel eens een vals positieve test gehad na een half uurtje. Daarom vroeg ik het me af, maar het zal idd wel goed zijn dan in het geval van Pinkelmeisjequote:Op dinsdag 4 september 2007 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch zou dat niet zo moeten zijn, want die streep komt er toch echt alleen maar als er hcg is?
Iig vertelde ze later dat ze nog een test met een directe plus gedaan had, dus dat zit verder wel goed lijkt me.
Misschien een verlate aanval van zwangerschapsdementie?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:25 schreef Vivi het volgende:
Dat was het idd! *dement wordt*.
Ach, hormonen zijn wel een heel dankbaar excuus voor alles hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:26 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Misschien een verlate aanval van zwangerschapsdementie?
Ik hoop echt dat ik daar geen last van krijg, ik ben al zo erg soms...![]()
Nou, even mijzelf quoten: ik ben dus ongesteld geworden. Eigenlijk totaal onverwacht en ik vind het ook heel erg jammerquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:02 schreef Jore het volgende:
[..]
Mijn menstruatie kondigt zich helemaal niet aan. Gewoon een plostelinge plens bloed
Wel lastig, want ik voel het de laatste tijd ook echt niet aankomen. Ieh. Spannend![]()
Gek he, ik heb hetzelfde gevoel. Kan het natuurlijk nergens op baseren maar toch voelt het zo...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:03 schreef KD-fotografie het volgende:
balen jore.
Ik moet nog 10 dagen wachten maar denk zelf niet dat het raak is deze keer, waarom weet ik niet eens maar dat gevoel heb ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |