abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52745688
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_52752553
hallo
vandaag getest met sensitest en die laat wederom een heeeeel licht streepje zien.
maar weer zo licht dat ik er niet zeker van ben of het een rot test is die positief lijkt en dat niet is.
of een hele goeie test die laat zien dat ik wel zwanger ben
ik weet het niet meer hoor!!
ik weet wel dat mijn hormoon huishouding een zooitje is.
en dat ik nog niet ongesteld ben.
maar je ei komt toch altijd ongeveer twee weken voor je rd?
want dan kan het zijn dat ik mijn ei net gehad heb ofzo en dat ik te vroeg getest heb.
het is tenslotte de eerste rd sinds 16 maanden door de borstvoeding.
dus helaas moet ik het spannend houden grr.
ik word er zelf ook een beetje moedeloos van hoor!
al die onzekerheid!!
ik heb eigenlijk zin om een potje te gaan janken nou.
niet dat dat helpt ofzo!!
want wie weet is het wel positief maar ik reken nu al vast nergens meer op.
vooral omdat de dokter gister zei dat het bijna onmogelijk is om zwanger te worden nu.
omdat ik nog steeds borstvoeding geef!
dan moet ik daar maar mee stoppen als ik het echt wil
waar slaat dat op dan moet ik me meissie maar opzei schuiven.
daar begin ik niet aan hoor ik wil het zo graag een tweede!!!!
maar nooit ten koste van haar.
dit schuif je toch niet opzij ook al is dit alweer een hele poos geleden
Charlie
Robbin
i might bring u some off my bad luck~>
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:49:57 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52752958
Pinkelmeisje, als je vorige week al een licht streepje had, dan had het nu toch eigenlijk wel een duidelijk streepje moeten zijn aangezien de hcg zich ongeveer elke 3 dagen verdubbeld.
Balen dat het nu nog niet duidelijk is.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:00:15 #104
30488 coolbabe
My little pwny
pi_52753199
Meid doe niet zo emo en wacht rustig af. Je bent net voor het eerst ongesteld geworden en je hebt nog geen idee wat je cyclus doet. Gun het wat tijd, je lijf moet nog ontzwangeren van je vorige zwangerschap, je kunt niet verwachten dat alles meteen weer op de rit is. Zwanger worden terijl je borstvoeding geeft is wel degelijk mogelijk, er lopen hier meerdere dames rond die dat kunnen bevestigen
Kop op, geniet van je meisje en laat de natuur haar gang gaan
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:00:22 #105
189729 Dee-Dee
What does this button do?!?
pi_52753203
Vervelend Pinkelmeisje!
Misschien moet je maar effe lekker janken , dat lucht vast op!
Je hebt echt een pracht dochter! dat is toch geweldig!
Vergeet niet al het moois wat je in je leven hebt.

ik weet het, soms wil je gewoon even niet vrolijk zijn, mag best hoor (vind ik)!
pi_52753242
nou idd maar zolang ik nog geen rd heb houd ik hoop!
ik ben allen bang dat ik ik straks gewoon mega ongesteld word!
en dat terwijl ik me echt zwanger voel!
ik ben in de war en me lijf nog meer volgens mij
Charlie
Robbin
pi_52760073
Maar ik heb hier toch altijd gelezen dat een lichte streep ook een streep is? Of heb ik dat zo verkeerd begrepen?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:53:34 #108
183588 snoeppie
geweldig baby's
pi_52762923
hahah meest wel maar deze streep is echt te licht om echt te zijn helaas
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:47:39 #109
189138 Tuc
Baby on board!
pi_52764761
Flowerbox gefeliciteerd!!!
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:41:45 #110
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_52768236
ik mag me ook weer melden met de rode duivels
Alweer een week te vroeg...
Mijn nieuwe NOD mag dan ook naar 18 september.
En nu maar hopen dat er idd hele mooie kindjes in Disneyland worden gemaakt

Flowerbox, gefeliciteerd!!!
Alle meiden die ongi zijn geworden, jammer en op naar de volgende maand!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:11:28 #111
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_52772927
Nijo ook voor jouw jammer meid.. dikke knuffel... en op naar disneyland meid

liefs lunastar
pi_52773237
Pinkelmeisje ik heb wel ervaring met die heel goedkope testen van zes voor XX euro en helaas heb ik geregeld een een licht streepje streepje gezien terwijl die er niet hoorde te zijn. Maar ik duim voor je dat je straks gewoon een dikke streep plast.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:10:10 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52774110
Balen Nijo!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:08:59 #114
189138 Tuc
Baby on board!
pi_52791343
Jammer Nijo!

Hier allerlei vage buikklachten en pijn in borsten, al sinds 3/4 weken, + opgezwollen buik.
Tel daarbij op een vage ongesteldheid van de afgelopen keer, dus vorige week toch maar een test gedaan, die was negatief..
Mja..de klachten houden, misschien morgen nog maar een keer testen, anders van de week toch maar even naar de huisarts toe..want dit is ook irritant aan het worden

Niet dat ik gelijk verwacht direct zwanger te zijn, maar dit soort klachten zijn heel vermoeiend en irritant
Zeker die opgezwollen buik, durf niks straks meer aan te trekken naar m'n werk, straks krijg ik vragen
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:49:49 #115
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_52796017
Hmmm lastig tuccie! Als je er gek van word is het misschien wel een idee om dan naar de huisarts te gaan!
pi_52802390
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:08 schreef Tuc het volgende:
Jammer Nijo!

Hier allerlei vage buikklachten en pijn in borsten, al sinds 3/4 weken, + opgezwollen buik.
Tel daarbij op een vage ongesteldheid van de afgelopen keer, dus vorige week toch maar een test gedaan, die was negatief..
Mja..de klachten houden, misschien morgen nog maar een keer testen, anders van de week toch maar even naar de huisarts toe..want dit is ook irritant aan het worden

Niet dat ik gelijk verwacht direct zwanger te zijn, maar dit soort klachten zijn heel vermoeiend en irritant
Zeker die opgezwollen buik, durf niks straks meer aan te trekken naar m'n werk, straks krijg ik vragen
Misschien heb je gewoon te vroeg getest?

Ik blijf duimen hoor voor jou! Ik ken genoeg mensen die direct zwanger zijn
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:35:02 #117
189138 Tuc
Baby on board!
pi_52817262
Te vroeg zou kunnen, was wel een week nadat ik ongesteld was geworden..
Zou je niet direct denken van te vroeg eigenlijk, maar wie weet!
Vandaag niet getest, misschien morgen even
In ieder geval van de week wel een afspraak bij de huisarts en eigenlijk wil ik voor die tijd nog wel een keer testen om het zeker te weten

Ach het hoeft niet direct raak te zijn, zou wel leuk zijn hoor, maar ergens einde van het jaar komt qua werk misschien wat beter uit
Ook al is dat overigens geen reden voor ons om het uit te stellen tot dan hoor..
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_52818219
Getest een week nadat je ongesteld was geworden? De eisprong is toch in een normale cyclus 2 weken na de menstruatie of toch iets in die aard? (ik ben nog helemaal niet zo aan het rekenen, hoor ).

Misschien is een afspraak bij de dokter idd een goed idee. Direct duidelijkheid
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:07:55 #119
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_52821779
Tuccie, hoezo had je dan getest een week nadat je ongesteld geworden was? Lijkt me inderdaad dat je dan een beetje aan de vroege kant was....of heb ik iets niet meegekregen aangezien je ook naar de huisarts gaat?

Goed dat je naar de huisarts gaat dan heb je iedergeval zekerheid en ik blijf voor je duimen!
pi_52823712
Ik snap 't ook niet helemaal Tuc, misschien een vertyping? Of heb je een cyclus van twee weken?

Vandaag kwam mijn moeder erachter dat ik met de pil gestopt ben. Mijn zusje had voor een medisch onderzoek een uitstrijkje laten maken en de uitslag was pap3a, ze is nog maar 21 dus ik vroeg me af of ik ook een uitstrijkje moest laten maken. Mijn moeder vond van wel omdat ik volgens haar al zo lang aan de pil was. Toen kon ik m'n gezicht niet in de plooi houden. "Dus dat betekent ook dat je zwanger kunt worden?" Vroeg ze snugger. Ja dus mam. Het is eigenlijk wel fijn dat ze het weet, heb ik iemand om tegenaan te kletsen als het niet goed gaat ofzo.

Wat zwanger worden betreft: ik weet 't deze maand echt niet. Ik heb we hebben op de goeie dagen gevreeën, tenminste, dat denk ik, en één van mijn tepels heeft een dikke blauwe ader rondom lopen. En ze doen zeer, mijn tepels, maar dat was vorige maand ook zo en toen was ik niet zwanger. Wieeeh. Maar weer afwachten tot mijn NOD, ik denk dat dat volgende week ergens moet zijn. Vannacht droomde ik trouwens dat mijn borsten bedekt waren met dikke blauwe aders, geen gezicht, maar ik wist wel zeker dat ik zwanger was. Jammer dat ik wakker werd
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:46:27 #121
189138 Tuc
Baby on board!
pi_52825664
Ik was "ongesteld" geworden, maar omdat dat niet de normale ongesteldheid was die ik normaal heb, veel minder erg dan normaal, heb ik een week later een test gedaan. Heb dus geen cyclus van 2 weken

Spannend Jore!
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_52831642
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:07 schreef Fruppel het volgende:
Tuccie, hoezo had je dan getest een week nadat je ongesteld geworden was? Lijkt me inderdaad dat je dan een beetje aan de vroege kant was....of heb ik iets niet meegekregen aangezien je ook naar de huisarts gaat?

Goed dat je naar de huisarts gaat dan heb je iedergeval zekerheid en ik blijf voor je duimen!
Ik denk dat ze bedoelt: 1 week nadat ze ongesteld had moeten worden, dus 1 week na de NOD.
pi_52831889
Ze is dus wel ongesteld geweest..
Ik zou gewoon je cyclus weer afwachten hoor, mijn menstruatie is ook heel anders sinds ik gestopt ben met de pil. Al zou je eventueel zwanger kunnen zijn, zou hij nu toch vet positief moeten zijn door je hormonen (1 week na de NOD).
Zou niet teveel hoop opbouwen voor jezelf.

Hier zijn de duivels hun koffers weer aan het pakken om de volgende vrouw lastig te vallen
Ik hoop op een goede ronde met een vette kans! (en een tweede streepje op het eind!)
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:33:13 #124
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_52832989
Ahhh ik snap het !

Fijn dat de duivels weer weg zijn!! Ik duim voor een goede kans!
Mijn ei had er gister moeten zijn maar ik heb niets gevoeld deze keer dus ik ben heel erg benieuwd!
pi_52844979
Ik voel ze ook maar om de maand. Aankomende maand is de 'voelbare' haha. Dus in ieder geval een eisprong

Misschien was je wel effe druk op het moment van de sprong? Dat je het niet gemerkt (of geregistreerd hihi) hebt?
pi_52845557
Of misschien was het 's nachts!
pi_52845681
Luna het lukt me niet een berichtje op jouw log achter te laten! Krijg steeds foutmeldingen!

oh al gelukt haha
pi_52846018
hallo
hier nog steeds geen rd ik ben nu wel benieuwd aan het worden.
wachten op het salaris en dan toch even een goede test kopen.
zijn er dames die weten of je cyclus meteen weer netjes is na de borstvoeding.
want misschien duurt het gewoon veel langer voor ik weer rd moet krijgen maar dan kan ik dus nog gewoon zwanger zijn toch??
als je ei ongeveer twee weken voor de rd komt!
ik ben echt heel benieuwd.
wist ik maar wat
Charlie
Robbin
pi_52846107
Door je hormonen die je borstvoeding regelen kan je cyclus wel ontregeld worden hoor!
Is heel normaal maar wel frustrerend en onduidelijk voor je!

Je kan altijd zwanger zijn, dat is het moeilijke!
Succes ik duim voor je!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:02:38 #130
189138 Tuc
Baby on board!
pi_52849513
Ik wacht ook rustig af hoor
Bouw ook geen hoop op ofzo, 't is gewoon vervelend dat ik de hele dag door krampjes/steekjes in m'n buik heb
Ben al 2 jaar van de pil af, dus dat moet het niet zijn
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_52850531
Oh lol dan is het inderdaad wel vreemd!!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:08:00 #132
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_52854629
Als ik dat gedoe met dat slijm mag geloven zou ik als ik het goed heb in mijn vruchtbare dagen zitten. Dus dan zou mijn NOD 14 september zijn ofzo.

Al heb ik werkelijk geen idee hoe het precies werkt, dus pin me er niet op vast.
pi_52862468
Welkom nieuwe meiden
Succes en hoop dat jullie snel streepjes mogen zien

Balen Nijo en andere dames die ongi zijn geworden

Ben gister ongi geworden na 25 dgn dus dat is mooi, alleen jammer dat het komende maand nu ook niks zal worden als die weer 25 dgn duurt aangezien mijn vriend net de vruchtbare dagen weg is voor zijn werk
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:46:15 #134
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_52863069
wat spijtig blablabla.. maar ik ga toch duimen dat je kansen krijgt deze cyclus

voor iedereen

liefs lunastar
pi_52865164
Hee meiden! Wij zouden ook erg graag een wondertje op de wereld willen zetten.

Ben net gestopt met de pil, daarna een normale bloeding gehad zoals altijd. Het is denk ik even wennen voor m'n lijf zo zonder pil, want heb nu, zo'n 8 dgn na laatste menstruatiedag, sinds gisteren wat bruin slijm-/bloedverlies. Oud bloed dus wrs?
Het is wel precies op dag 14 na de 1e dag van m'n menstruatie. Dus zou het evt ook een ovulatiebloeding kunnen zijn? Maar ga er eigenlijk niet vanuit dat mijn cyclus meteen weer precies 28 dgn is zo vlak na stoppen van de pil. Mocht dat wel zo zijn dan zou ik 14 september weer ongi moet worden. Of niet natuurlijk!

Spannend en erg leuk deze tijd!!

Voor alle anderen, veel succes en good luck!
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_52869913
Welkom Nilasha

Lief van je Lunastar
  zaterdag 1 september 2007 @ 18:03:37 #137
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_52871270
Again, het zou best kunnen hoor dat ik het gewoon gemist hebt, ben ook wel redelijk druk geweest!

Nilasha welkom hier!!!
pi_52875436
hallo weten jullie dat ik heb weer getest maar ik had eerst een hele lichte streep maar net binnen een half uur was die heel duidelijk!
ik heb daarom de net nog een testje gedaan maar die heb ik in een potje gehouden.
daar waren allebei de strepen veel lichter
maar wel weer twee strepen!!!
en nu een uurtje later is die maar iets donkerder geworden.
mag ik er dan eindelijk van uit gaan dat het raak is
Charlie
Robbin
pi_52875475
Had ik het niet gezegd?

Proficiat.

Einde van de klusweken dus voor jou...
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:06:34 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52875500
Je weet wat ze zeggen... een streep is een streep!

Gefeliciteerd!
pi_52875521
Pinkelmeisje, van harte
Fake it till you make it...
pi_52875890
ik durf het alleen nog bijna niet te geloven !
ik wou het zo graag en nu is het zover en nu denk ik dat heel die test niet klopt.
echt stom!!!
ik heb er zoveel gedaan zonder streep dat ik beter zou moeten weten.
alleen mijn gevoel werkt nog niet helemaal mee.
haha nou in ieder geval jullie allemaal ook maar gouw positief testen.
o ja die goedkopen test klopt dus toch want die gaf al een paar dagen een streep.
en die werd ook steeds duidelijker!
veel succes iedereen
xxx
Charlie
Robbin
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:21:14 #143
30488 coolbabe
My little pwny
pi_52875978
!

Weten pa&ma het al?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_52876150
Pinkelmeisje, van harte gefeliciteerd! Twee streepjes zijn twee streepjes hoor!

Jore, dat met die blauwe aders had ik ook heel snel, iets van 2 weken voor NOD al, hopelijk ben je zwanger!

Ben zelf nu ook zwanger, 7 weken nu. Het is heel snel gegaan, had het niet durven hopen...

Aan alle mensen die nog aan het klussen / wachten / proberen zijn, heel veel geluk gewenst, dat er maar snel een tweede streepje mag wezen!
  Jubileum moderator zaterdag 1 september 2007 @ 21:28:25 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52876210
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:21 schreef coolbabe het volgende:
!

Weten pa&ma het al?
Moet jij het hier lezen?

Gefeliciteerd Pinkelmeisje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52876281
Pinkelmeisje, gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:00:14 #147
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52877154
Van harte, Pinkelmeisje!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52877406
Gefeliciteerd Pinkelmeisje!
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:20:01 #149
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52877729
Heb je nu wel of niet binnen de aangegeven tijd 2 strepen Pinkelmeisje?
Het is logisch hoor, dat ze na een half uurtje donkerder worden of zelfs dat er een streep verschijnt zonder dat je zwanger bent... niet om je te ontmoedigen verder, maar ik kon het niet echt goed opmaken uit je verhaal
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:22:12 #150
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52877812
gefeliciteerd pinkel!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')