Toch wel weer typisch: het zijn altijd de kinderen van anderen waar je je aan ergert, of waar men zich aan ergert. Ook op FOK! zie je het: zelf hebben we allemaal lieve kindjes die nooit schreeuwen in de supermarkt, die nooit jengelen in een restaurant en die nooit klieren op een familieverjaardag. Tijd om wat eerlijker te worden over onze eigen kinderen en onze eigen manier van opvoeden?quote:RIJSWIJK - Ruim driekwart van de ouders ergert zich aan kinderen van andere mensen. Ze vinden ze brutaal, asociaal en ongehoorzaam.
Dat blijkt woensdag uit een onderzoek dat J/M, een maandblad voor ouders met kinderen op de basisschool, liet uitvoeren ter gelegenheid van zijn 10-jarig jubileum.
Ouders hebben vooral kritiek op andere ouders. Ze vinden dat ze het zelf prima doen, al laat ruim 80 procent weten zelf ook wel eens een steek te laten vallen. Twee derde van de ouders wil dat kinderen steviger worden aangepakt. Van bijna negen op de tien vaders en moeders kan het wel wat strenger en meer gedisciplineerd op school.
Vier op de vijf ouders zijn van mening dat de maatschappij verloedert. Daarom vinden ze het belangrijk dat kinderen verantwoordelijkheidsgevoel wordt bijgebracht en dat ze leren rekening te houden met anderen.
Ouders meldden dat het hebben van kinderen een goede uitwerking heeft op hun welzijn. Wel klagen veel mensen erover dat ze weinig tijd overhouden voor zichzelf. Twintig procent bekent wel eens jaloers te zijn op mensen zonder kinderen.
Jaja, en ik heb nooit een tik gehad en ben ook netjes terecht gekomen. Kunnen we dat soort kort-door-de-bocht onzin achterwege laten?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:07 schreef MouzurX het volgende:
gewoon weer de correctieklap invoeren kappe met dat moderne opvoeden gedoe...
kijk is hoe ik er ben afgekomen gewoon nog met een ouderwetse opvoeding ..![]()
nooit een tik ? vind ik maar raarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jaja, en ik heb nooit een tik gehad en ben ook netjes terecht gekomen. Kunnen we dat soort kort-door-de-bocht onzin achterwege laten?
Op zich is overwicht op ene peuter van 3 redelijk eenvoudig verbaal op te vangen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nooit een tik ? vind ik maar raar
Ik denk dat je een tik teveel hebt gehad. Maar goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nooit een tik ? vind ik maar raar
Ik heb geen kind dus ik vind ze ALLEMAAL strontvervelend![]()
Mja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is ook gewoon zo simpel. Je eigen kind is misschien ook wel irritant, of zelfs schijtirritant, maar als je ziet hoe lief ie thuis altijd is met de kat, of als hij zo rozig ligt te slapen, dan ben je dat weer vergeten, denk ik. Maar van dat luchtalarm in de supermarkt ervaar je niet hoe lief ie is op andere momenten, dus vind je dat een kutkind. Tja. Meer begrip is mooi, maar ik denk dat het gewoon zo werkt. Dit zal je altijd wel houden, vrees ik.
correctieklap of slaan, wat eigenlijk voor mij hetzelfde is, vind ik abosluut niet nodig. Zelf ben ik ook met regelmatig correctieklappen, onder andere om respect voor mijn ouders te krijgen, het enige wat er gebeurde is dat ik pure angst voor hen voel(de)....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:07 schreef MouzurX het volgende:
gewoon weer de correctieklap invoeren kappe met dat moderne opvoeden gedoe...
kijk is hoe ik er ben afgekomen gewoon nog met een ouderwetse opvoeding ..![]()
Ik vind deze instelling van de ouders eigenlijk storender dan het kindergehuil zelfquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:22 schreef Jarno het volgende:
En mensen die zich niet willen ergeren gaan maar op Mars wonen. Alhoewel ze zich daar vast gaan ergeren aan de kleur rood ofzo.
Want?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:59 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik vind deze instelling van de ouders eigenlijk storender dan het kindergehuil zelf
Doorheen praten ( meestal schreeuwen ) als jij met de ouder in gesprek bent. ( En de ouder zegt daar niets vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:06 schreef senesta het volgende:
Ben wel benieuwd waar ze zich dan voornamelijk aan ergeren.
Dat zijn inderdaad ook dingen waar ik me aan kan ergeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Doorheen praten ( meestal schreeuwen ) als jij met de ouder in gesprek bent. ( En de ouder zegt daar niets van)
Overal aanzitten, in kasten snuffelen. ( en vooral niet naar de ouders luisteren )
Ongehoorzaamheid. ( zo erg dat de ouders het klaarblijkelijk hebben opgegeven )
Tegen alles en iedereen "je" en "jij" zeggen. ( tegen een vreemde is het nog altijd "u" )
Gelukkig kom ik ook een hoop goed opgevoede kinderen tegen.
Sowieso, als je Fokkertjes moet geloven is een supermarkt het speelterrein van gillende baby's, dreinende peuters en klimmende kleuters, hangende bejaarden die met hun rollators 6 breed de gangen versperren, jumpende tieners en verkrachtende mocro's.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:59 schreef KD-fotografie het volgende:
Echt winkel afbrekende kinderen heb ik nog nooit gezien gelukkig.
och die waren er welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nou en of!! Ik ergerde me dood op die meeting![]()
Nee, soms erger ik me wel eens aan de manier waarop sommige ouders op ongewenst gedrag reageren.
Ik vind daar wel degenlijk een verschil inzitten, ik heb ook wel eens eencorrigerende tik gehad (dus niet dat het pijn doet maar om het schrikeffect) maar het heeft op mij weinig indruk gelaten, ik weet het zelfs niet meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
correctieklap of slaan, wat eigenlijk voor mij hetzelfde is, vind ik abosluut niet nodig. Zelf ben ik ook met regelmatig correctieklappen, onder andere om respect voor mijn ouders te krijgen, het enige wat er gebeurde is dat ik pure angst voor hen voel(de)....
Misschien proberen ze het kind wel te negeren, het kind vraagt op een negatieve manier aandacht en negeren werkt vaak dan beter als op zijn donder geven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:34 schreef k_i_m het volgende:
Ik zat toevallig van de week hier nog aan te denken. Waar wij wonen heb je een soort van binnenplaats met een stukkie gras en een speeltoestel. En een aantal tuintjes van de mensen op de begane grond die daarop uitkomen. En er loopt hier dus een kind rond, wat kennelijk alleen maar kan communiceren door te janken. Maar dan niet janken, nee, KRIJSEN. En die ouders lijken niks te doen, of die zijn er al aan gewend ofzo
.
Tactiek schmactiek, je zadelt dan een ander op met je eigen gebrek aan overwicht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:08 schreef KD-fotografie het volgende:
Misschien proberen ze het kind wel te negeren, het kind vraagt op een negatieve manier aandacht en negeren werkt vaak dan beter als op zijn donder geven.
Dat is het ook vaak, je weet niet welke "tactiek" de ouders hanteren om ongewenst gedrag af te leren.
ik denk dat veel ouders bang zijn om een kind en publique op zijn donder te geven als het iets fout doet, puur weer ook omdat ze bang zijn voor de reactie van de omgeving. ik heb het wel eens gehad met het neefje van mijn vriend (waarmee ik wel vaker bizarre dingen van buitenaf meemaak). op dezelfde fietstoch als in een ander topic zat ie me toch te zeuren om een ijsje! nu, ik ben best streng geweest en bij de zoveelste klaagzang heb ik met een wat hardere toon dan anders gezegd dat als ie doordramt, hij helemaal geen ijsje krijgt. je had de mensen op het bankje naast me moeten zien kijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:08 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Misschien proberen ze het kind wel te negeren, het kind vraagt op een negatieve manier aandacht en negeren werkt vaak dan beter als op zijn donder geven.
Dat is het ook vaak, je weet niet welke "tactiek" de ouders hanteren om ongewenst gedrag af te leren.
GMTAquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Teveel ouders willen zich voor de buitenwereld als perfect voordoen, en doen dus net alsof hun kind ook perfect is en nooit eens iets uithaalt. Want als je in het openbaar je kind terecht wijst, laat je zien dat jouw kind niet vanzelf zich altijd als een engeltje gedraagd. Dat kan natuurlijk niet, dat verstoort het plaatje.
Plus natuurlijk dat je er van houdt, en van die andere kinderen niet, dat wil ook nog wel eens schelenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, nou, precies.
En als elk kind daadwerkelijk zo lief was als de ouders dachten dan vond niemand wiens kind dan ook irritant omdat het allemaal rose engeltjes waren.. Wat Swets ook zegt, je kent je eigen kind beter, en je kan het wat meer in balans plaatsen omdat jij fulltime met jouw kind van doen hebt ipv alleen die irritatiemomenten in een supermarkt.
Misschien is een beetje verdraagzaamheid tegenwoordig ook gewoon ver te zoeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Teveel ouders willen zich voor de buitenwereld als perfect voordoen, en doen dus net alsof hun kind ook perfect is en nooit eens iets uithaalt. Want als je in het openbaar je kind terecht wijst, laat je zien dat jouw kind niet vanzelf zich altijd als een engeltje gedraagd. Dat kan natuurlijk niet, dat verstoort het plaatje.
Helemaal mee eens! Een winkelcentrum is geen rouwcentrum.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien is een beetje verdraagzaamheid tegenwoordig ook gewoon ver te zoeken.
Toen ik vorige week mijn dochtertje terecht wees in een winkelcentrum kreeg ik heel wat verstoorde blikken.
Als ik haar echter haar normale wervelstormgang laat gaan door het winkelcentrum krijg ik dezelfde verstoorde blikken.
Het maakt gewoon niets uit, ik doe het op een manier waarop ik denk dat het beste is voor mij en mijn kinderen en tsja ik kan me niet echt druk meer maken of een ander het daar mee eens is.
Daar komt bij dat ik ook vind dat kinderen gewoon kinderen moeten kunnen zijn, en die zijn inderdaad soms druk, soms ongehoorzaam en soms luidruchtig.
Sommige mensen gun ik gewoon kinderen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tactiek schmactiek, je zadelt dan een ander op met je eigen gebrek aan overwicht.
Dan negeren ze het kind al een jaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:08 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Anna heeft mij compleet in d'r zak zitten. Kan niet boos worden als ze aan tafel (bewust!) al d'r eten op de grond gooit en er een dikke grijns achter aan gooit, gaat nog wat worden zo! Nee, ik ben helemaal voor streng opvoeden maar bij mij hoeft ze niet te zijn geloof ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
Goh, wat weten jullie het allemaal goed. Ben ik dan echt de enige die toe durft te geven dat ze haar kinderen niet op alle gebieden volledig onder controle heeft?
Nederland zit vol beroepszeikers. Maar dan ook écht vol: iedereen is kut, alles is klote en alleen ik ik ik heb recht van spreken en leven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:07 schreef nikky het volgende:
Ik woon vlakbij een klein speeltuintje en als ik in de tuin zit hoor ik altijd kinderen daar spelen. Persoonlijk vind ik dat geweldig dat gelach e.d. 1 van mijn buurvrouwern ergert zich eraan.
Hoe kun je je daar dan aan ergeren? Soms vraag ik mij af of die ooit wel kind had mogen zijn.
Moet zeggen dat ik Demi nu redelijk onder controle heb, met de nadruk op NU.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
Goh, wat weten jullie het allemaal goed. Ben ik dan echt de enige die toe durft te geven dat ze haar kinderen niet op alle gebieden volledig onder controle heeft?
Bij ons is het nét andersom. Nou, ik wil ook wel consequent optreden, maar hij trekt zich meer aan van papa dan van mamaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Anna heeft mij compleet in d'r zak zitten. Kan niet boos worden als ze aan tafel (bewust!) al d'r eten op de grond gooit en er een dikke grijns achter aan gooit, gaat nog wat worden zo! Nee, ik ben helemaal voor streng opvoeden maar bij mij hoeft ze niet te zijn geloof ik. Gelukkig is mama er nog
.
Ik heb vooral moeite met boos blíjven. Ze gaat dan zo zitten kijken met die stralende oogjes ("Kijk dan hoe lief ik ben papa!") dat ik alleen nog maar kan lachen dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Bij ons is het nét andersom. Nou, ik wil ook wel consequent optreden, maar hij trekt zich meer aan van papa dan van mamaMaar ik zal de goede weg uiteindelijk wel gaan vinden, hoor
We beginnen net!
![]()
hehe, maar ik denk dat anderen, die jou dan bezig zien, dat als een negatieve ervaring ervaren. zo van: zie die tegen haar kind tekeer gaan. je doet het dan zelf goed, want je bent bijvoorbeeld streng op de juiste manier of juiste wijze, maar anderen, die anders opvoeden, gaan dan scheef kijken. net alsof de eigen weg de juiste is bij die anderen. je had de mensen moeten zien kijken toen mijn broertje met een gat in zijn hoofd in de kinderwagen zat vroeger, nadat hij heel rap uit zijn kinderwagen was geklauterd toen ons ma net een tas boodschappen aan het inladen was in de auto. je wordt meteen als onvoorzichtig en carless bestempeld, terwijl mijn broertje gewoon hyperactief en altijd in beweging was.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:09 schreef KD-fotografie het volgende:
hahaha K-i-m, dat werkt dus niet.
Maar bedoel het ook meer in zijn algemeen.
@Jerruh, Demi krijgt van ons gewoon op haar donder, als staat heel de winkel toe te kijken, wat dat betrfet trek ik me dus niks aan van anderen.
Mijn man heeft daar idd wat meer moeite mee en die probeert wel eens te onderhandelen, en dat werkt dus totaal niet.
Maar het gaat steeds beter, dus we komen er wel.
dan smelt je toch gewoon! (dit zijn posts waardoor ik later dus echt vader wil zijn!)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb vooral moeite met boos blíjven. Ze gaat dan zo zitten kijken met die stralende oogjes ("Kijk dan hoe lief ik ben papa!") dat ik alleen nog maar kan lachen dan..
Als ze twee is en moedwillig een broodje in je macbook staat te proppen wordt je wel consequenterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb vooral moeite met boos blíjven. Ze gaat dan zo zitten kijken met die stralende oogjes ("Kijk dan hoe lief ik ben papa!") dat ik alleen nog maar kan lachen dan..
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ze twee is en moedwillig een broodje in je macbook staat te proppen wordt je wel consequenter
Dat zeker idd, krijg weleens blikken van, wat doe je dat kind aan!!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe, maar ik denk dat anderen, die jou dan bezig zien, dat als een negatieve ervaring ervaren. zo van: zie die tegen haar kind tekeer gaan. je doet het dan zelf goed, want je bent bijvoorbeeld streng op de juiste manier of juiste wijze, maar anderen, die anders opvoeden, gaan dan scheef kijken. net alsof de eigen weg de juiste is bij die anderen. je had de mensen moeten zien kijken toen mijn broertje met een gat in zijn hoofd in de kinderwagen zat vroeger, nadat hij heel rap uit zijn kinderwagen was geklauterd toen ons ma net een tas boodschappen aan het inladen was in de auto. je wordt meteen als onvoorzichtig en carless bestempeld, terwijl mijn broertje gewoon hyperactief en altijd in beweging was.
douwenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]!!!
of playdough douwen in je videorecorder (waardoor ik sindsdien nooit meer klei kreeg...)
preciesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:30 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Dat zeker idd, krijg weleens blikken van, wat doe je dat kind aan!!?
En dan zeg ik alleen maar 'hier hebben ze ook hoeken en zo niet dan bouw ik er zelf een!'
Werkt vaak wel, Demi is een actief ding dus als ze ergens een hekel aan heeft is het verplicht stilstaan in de hoek.
Maar wat andere ook al schreven, je krijgt altijd wel commentaar, en ook ik ga de mist in en als ik het nog niet heb gedaan dan komt dat nog wel.
idd ook met vallen, net alsof je dan niet goed oplet, ja hallo, kan gebeuren hoor en laatst nog een topic geopend met 'durf je kind te laten vallen'.
Denk ook dat het maar net is wat je zelf als storend ervaart, kinderen die druk zijn vind ik niet storend, dat hoor bij het kind zijn naar mijn mening.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:30 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, ik ben heel consequent zefls in het openbaar, en ook streng, maar dan nog zijn en blijven het drukke kinderen. Niet alles hoeft aan de opvoeding te liggen en ik denk dat ouders met oudere kinderen daar prima over mee kunnen praten.
Maar goed, waarom eigenlijk? Jij hoeft het niet te betalen, je hoeft ook het kind niet mee naar huis te nemen, waarschijnlijk zie je die mensen nooit meer, dus waarom zou je je ergeren? Ik denk soms wel van "dat had ik (hopelijk!) anders gedaan", maar ergeren? Nah.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:32 schreef JoPiDo het volgende:
ik erger me aan kinderen die jengelen om iets (snoep, speelgoed, ...) en dat de ouders dan roepen 'NEE NEE', maar na een tijdje jengelen zeggen 'OK, is goed'
maar dan erger ik me aan de ouders, niet het kind
Ja, jij, maar de meeste mensen toch echt niet hoor. Helaas.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:33 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Zolang ze niet de boel op stelten zetten natuurlijk maar gewoon wat rennen en lachen zie ik als spelen.
Zolang de meeste mensen:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, jij, maar de meeste mensen toch echt niet hoor. Helaas.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zolang de meeste mensen:
- SBS6 , RTL4 of Talpa kijken
- zich Oranje uitdossen bij een WK of EK
- Sonja Bakker boeken kopen en naleven
- zich als debielen gedragen zodra ze in een auto zitten
zal het met hun beoordelingsvermogen jegens mij wel meevallen denk ik zo. Ofwel: lekker belangrijk!
Dat probleem zou ik toch echt bij de meeste mensen laten liggen hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, jij, maar de meeste mensen toch echt niet hoor. Helaas.
Dat mogen mijn kinderen ook absoluut niet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:51 schreef Pruk het volgende:
Ik erger me meer aan hoe ouders soms met hun kinderen omgaan dan hoe de kinderen zijn. Tenslotte ligt het vaak aan de opvoeding. Als een kind hier op de banken gaat springen, dan verwacht ik dat de ouders er wat van zeggen (ook al mogen ze het thuis misschien wel). Je kan dan op zijn minst zeggen dat ze het aan mij moeten vragen of ze op de bank mogen springen of ze gewoon vertellen dat ze het niet mogen. Hetzelfde voor ongevraagd dingen uit laden en kasten pakken of gewoon de laden te gaan doorzoeken om te kijken of er iets inligt. Dat soort dingen doe je gewoon niet. Maarja, mijn tijd zal nog wel komen
het lullige is dat ik dan zowat een "hekel" aan dat joch krijg, terwijl hij er in feite niets aan kan doen, het wordt nooit echt 'afgestraft" door papa en mama , meestal volgt er "nu ja, je kan van een kind niet verwachten dat hij daar en daar vanaf blijft" .... uh ja, dat kan je wel dus, wel van een kind van 5.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:44 schreef lily het volgende:
moedwillig dingen kapot maken is "not done"
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, het is mij in dit topic duidelijk geworden waarom mensen zich ergeren aan kinderen van anderen, maar niet aan die van zichzelf.
Eigen kinderen zijn immers duidelijk, als anderen zich daar aan ergeren, dan zijn ze maar zielig en onverdraagzaam.
Triest.
...omdat dit topic daar ook niet over gaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, het is mij in dit topic duidelijk geworden waarom mensen zich ergeren aan kinderen van anderen, maar niet aan die van zichzelf.
krijsen en janken, en als je ze dan laat staan en doorloopt gaan mensen zich er juist mee bemoeien en ben je een slechte ouder dat zn kind gewoon over de zeik laat gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef phileine het volgende:
Het is geloof ik echt wel heel Nederlands om je te ergeren aan anderen.
en je doet het ook nooit goed in de supermarkt. Als je je kind zijn gang laat gaan kijken ze je geirriteerd aan, als je het stevig aanpakt dan krijg je ook kritische blikken. You can't win, en dat weet zo'n kind ook en gaat dan dus extra onmogelijk doen.
een kind is een kind en ik vind dat je (men) dat wel in het achterhoofd moet houden maar dit is de omgedraaide wereld natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:54 schreef milagro het volgende:
als ik dan van te voren al zeg " ik vind je een schat, maar heb toch liever dat je op een meter afstand blijft van 'datgene wat wel stuk kan, maar niet stuk mag' " dan ben ik de overdreven zeur die geen kindvriendelijk huis heeft en had ik het maar weg moeten zetten, hoor, want je weet hoe hij is
Het topic gaat volgens mij ook over de eigen koters.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:03 schreef milagro het volgende:![]()
dit topic gaat toch over "kinderen van anderen" ?
ja, daar erger ik me dan ook niet aan, en als ik het doe, dan zal ik er niets van zeggen, omdat ik weet dat mijn kinderen toen ze klein waren ook wel eens 'druk' waren ws voor anderen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:08 schreef lily het volgende:
[..]
een kind is een kind en ik vind dat je (men) dat wel in het achterhoofd moet houden maar dit is de omgedraaide wereld natuurlijk
sowieso; als je kind overlast bezorgt bij anderen moet je er als ouder voor zorgen dat het ophoudt (ookal vindt je het nog zo'n onzin); alleen; wanneer is het overlast?
Als een kind aan andermans spullen komt is het (voor mij althans) duidelijk maar voor sommigen is het al overlast als ze in een wachtkamer heen en weer lopen of met elkaar lachen bijvoorbeeld.
Eens, wat je ook doet met je kind in het openbaar, het is zelden goed. Maar dan denk ik maar, liever als te streng gezien dan een slappe ouder zijn omdat je bang bent voor wat de omgeving denkt/zegt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien is een beetje verdraagzaamheid tegenwoordig ook gewoon ver te zoeken.
Toen ik vorige week mijn dochtertje terecht wees in een winkelcentrum kreeg ik heel wat verstoorde blikken.
Als ik haar echter haar normale wervelstormgang laat gaan door het winkelcentrum krijg ik dezelfde verstoorde blikken.
Het maakt gewoon niets uit, ik doe het op een manier waarop ik denk dat het beste is voor mij en mijn kinderen en tsja ik kan me niet echt druk meer maken of een ander het daar mee eens is.
Daar komt bij dat ik ook vind dat kinderen gewoon kinderen moeten kunnen zijn, en die zijn inderdaad soms druk, soms ongehoorzaam en soms luidruchtig.
helemaal mee eens, maar ik maak dat niet zoveel mee eigenlijk (dat ouders niet ingrijpen en doen alsof hun neus bloedt....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:17 schreef milagro het volgende:
ik vond en vind het nog steeds zelf rete vervelend als mijn kinderen zich bij anderen onhebbelijk gedragen... snap werkelijk niet dat sommige ouders dan gewoon niet ingrijpen, verbaal, maar enkel beetje onhandig schaapachtig lachen erbij of het wegwuiven met "ach, nu ja, was het duur? "![]()
In een kledingwinkel werd ik eens boos op mijn dochter die alle gordijnen van de pashokjes open aan het trekken was. Ze moest van naast me blijven staan, vond ik niet eens zó gekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Eens, wat je ook doet met je kind in het openbaar, het is zelden goed. Maar dan denk ik maar, liever als te streng gezien dan een slappe ouder zijn omdat je bang bent voor wat de omgeving denkt/zegt.
Dit vind ik eigenlijk wel een goeie..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:17 schreef milagro het volgende:
van de bijbehorende ouders verwacht ik een heleboel
ik ook niet, hoor, het is meestal dus bij een en dezelfde, en ja, dat is dus familie, dus die zie je wat vaker dan anderen ( ik ken niet zoveel mensen met echt kleine kinderen verder) .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:20 schreef lily het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar ik maak dat niet zoveel mee eigenlijk (dat ouders niet ingrijpen en doen alsof hun neus bloedt....
(soms...)
Ik weet wel zeker dat er mensen zijn doie zich aan mijn dochter ergeren, sterker nog, ik erger me zelfs soms aan haar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het topic gaat volgens mij ook over de eigen koters.
Het stuit mij gewoon een beetje tegen de borst dat sommige kinderverwekkers niet helemaal door lijken te hebben dat andere mensen zich misschien kunnen ergeren aan hun voortbrengsels.
Dat vind ik dus echt volslagen belachelijk. Maar het lijkt er wel op alsof het niemand meer wat kan schelen wat hun kinderen uitvreten. Kinderen behandelen als gelijke enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:23 schreef moussy het volgende:
[..]
In een kledingwinkel werd ik eens boos op mijn dochter die alle gordijnen van de pashokjes open aan het trekken was. Ze moest van naast me blijven staan, vond ik niet eens zó gekik stond nota bene spullen voor haar uit te zoeken. Op een gegeven moment staat er een vrouw naast me, ze zei tegen haar dochter: Kijk nou eens, wees maar blij dat je niet bij zo'n moeder terecht bent gekomen, want dan mocht je echt nooit iets. Op zo'n moment baal ik toch wel héél even dat deze vrouw geen ondergoed aan het passen was in 1 van de hokjes......
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:23 schreef moussy het volgende:
[..]
In een kledingwinkel werd ik eens boos op mijn dochter die alle gordijnen van de pashokjes open aan het trekken was. Ze moest van naast me blijven staan, vond ik niet eens zó gekik stond nota bene spullen voor haar uit te zoeken. Op een gegeven moment staat er een vrouw naast me, ze zei tegen haar dochter: Kijk nou eens, wees maar blij dat je niet bij zo'n moeder terecht bent gekomen, want dan mocht je echt nooit iets. Op zo'n moment baal ik toch wel héél even dat deze vrouw geen ondergoed aan het passen was in 1 van de hokjes......
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Anna heeft mij compleet in d'r zak zitten. Kan niet boos worden als ze aan tafel (bewust!) al d'r eten op de grond gooit en er een dikke grijns achter aan gooit, gaat nog wat worden zo! Nee, ik ben helemaal voor streng opvoeden maar bij mij hoeft ze niet te zijn geloof ik. Gelukkig is mama er nog
.
Hier ligt een geweldige taak voor de overheid om met therapeuten (en een heleboel belastinggeld) kinderen van een betere opvoeding te voorzien.quote:Driekwart ouders ergert zich aan andermans kind
RIJSWIJK - Ruim driekwart van de ouders ergert zich aan kinderen van andere mensen. Ze vinden ze brutaal, asociaal en ongehoorzaam. Dat blijkt woensdag uit een onderzoek dat J/M, een maandblad voor ouders met kinderen op de basisschool.
Het blad liet het onderzoek uitvoeren ter gelegenheid van zijn 10-jarig jubileum. Ouders hebben vooral kritiek op andere ouders. Ze vinden dat ze het zelf prima doen, al laat ruim 80 procent weten zelf ook wel eens een steek te laten vallen. Twee derde van de ouders wil dat kinderen steviger worden aangepakt. Van bijna negen op de tien vaders en moeders kan het wel wat strenger en gedisciplineerder op school.
Vier op de vijf ouders zijn van mening dat de maatschappij verloedert. Daarom vinden ze het belangrijk dat kinderen verantwoordelijkheidsgevoel wordt bijgebracht en dat ze leren rekening te houden met anderen.
Ouders meldden dat het hebben van kinderen een goede uitwerking heeft op hun welzijn. Wel klagen veel mensen erover dat ze weinig tijd overhouden voor zichzelf. Twintig procent bekent wel eens jaloers te zijn op mensen zonder kinderen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:38 schreef Bijsmaak het volgende:
Tja, je mag er niets over zeggen in Nederland.
Als mijn kinderen gekke dingen zouden doen trapte ik ze een wervel uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:58 schreef longinus het volgende:
Tenslotte doen je eigen kinderen nooit gekke dingen he
Gelukkig bestaat er seksuele selectie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als mijn kinderen gekke dingen zouden doen trapte ik ze een wervel uit.
En dat is nou exact de reden waarom ze zich bij jou wel gedragen, maar uit het zicht van de ouders niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er revolutie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:07 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er seksuele selectie.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:54 schreef milagro het volgende:
[..]
het lullige is dat ik dan zowat een "hekel" aan dat joch krijg, terwijl hij er in feite niets aan kan doen, het wordt nooit echt 'afgestraft" door papa en mama , meestal volgt er "nu ja, je kan van een kind niet verwachten dat hij daar en daar vanaf blijft" .... uh ja, dat kan je wel dus, wel van een kind van 5.
als ik dan van te voren al zeg " ik vind je een schat, maar heb toch liever dat je op een meter afstand blijft van 'datgene wat wel stuk kan, maar niet stuk mag' " dan ben ik de overdreven zeur die geen kindvriendelijk huis heeft en had ik het maar weg moeten zetten, hoor, want je weet hoe hij is
Ik ken het. Ouders die het schattig vinden als hun kleine spruit 'kattekwaad' uithaalt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:54 schreef milagro het volgende:
[..]
het lullige is dat ik dan zowat een "hekel" aan dat joch krijg, terwijl hij er in feite niets aan kan doen, het wordt nooit echt 'afgestraft" door papa en mama , meestal volgt er "nu ja, je kan van een kind niet verwachten dat hij daar en daar vanaf blijft" .... uh ja, dat kan je wel dus, wel van een kind van 5.
Vreselijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ken het. Ouders die het schattig vinden als hun kleine spruit 'kattekwaad' uithaalt.
Gewoon niet ingrijpen, maar alles maar weglachen. Oh wat is het toch ook een boefje!! Haha!
Ik denk dat het hem niet zo zeer zit in twee woorden, al dan niet voornaam, of vinger opsteken (kinderen mogen van mij naar het toilet als ze moeten, behalve tijdens iets klassikaals of een toets), maar in duidelijkheid, respect (wat imo dus losstaat van u-zeggen), rekening leren houden met elkaar.quote:Op school de leerkracht netjes met twee woorden aanspreken. Wmb mag het grut weer gewoon in de rij als de bel gaat en je vinger opsteken als je een vraag hebt of naar de wc moet. Enz......
Ik zei altijd hoi tegen de familieleden enz .... en ook drinken/eten pakken zonder het eerst te vragen ( of meestal kreeg ik het vane "wat wil je drinken") was uit den bozequote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:39 schreef milagro het volgende:
kinderen, die hier niet echt kind aan huis zijn, maar wel zo mijn slaapkamer inlopen, om te kijken "wat ik heb" ...
kinderen, die hiet niet echt kind aan huis zijn, waaraan je vraagt of ze iets willen drinken, en dan zeggen wat heb je, en dan noem je op wat je hebt, en dan zeggen ze "heb je geen .....? oh, nou, geef dan maar...".
kinderen die hier voor het eerst zijn, en mij eigenlijk compleet negeren, meteen doorlopen naar de kamer van zoon 1 of 2, en waar van je alleen een Hoi krijgt, omdat ík hen gedag zeg.
een hand geven wordt altijd gewaardeerd, maar zo niet, dan toch echt wel een fatsoenlijk hallo, dag mevrouw, mijn voornaam, voor mijn part noemen ze me Kees, maar zeg me gedag, verdomme
zou ik horen dat mijn kinderen bij anderen zo zijn, zou ik dat echt niet prettig vinden, en er meteen wat van zeggen "jongens, denk eraan, stel je voor, zeg gedag, ook als je weggaat, en bedank voor het eten (als je er gegeten hebt uiteraard)
geen rampen, geen grote ergenissen echt, maar wel verbazing toch, en nee, ik ben zelf echt vrij makkelijk maar hecht wel aan bepaalde , ja, uh bescheidenheid zeg maar en ja, "normen" toch wel.
spontane kinderen zijn leuk, de mijne zijn, net als ik, niet echt spontaan, maar afwachtend en verlegen als ze iemand niet goed kennen en dat kan ms soms wat eenkennig of ongezellig overkomen, maar als spontaan vrijpostig wordt, dan vind ik dat toch wat minder.
Is dat niet met alles, de voor en nadelen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:47 schreef BretsiG het volgende:
Je moet er maar voor willen kiezen, kids....
Het is zo heerlijk om er geen te hebben, je krijgt er zoveel voor terug.![]()
je moeder dacht er anders over, helaas hèquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Kinderen zijn van nature niet negatief, maar ze in een indoctrinerende corrupte verhoerende wereld zetten, no thanks.
Wat ben jij lekker positief ingesteld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Kinderen zijn van nature niet negatief, maar ze in een indoctrinerende corrupte verhoerende wereld zetten, no thanks.
Ik heb geen hekel aan mijn leven al heb ik meer doorgemaakt dan de meesten, ik heb een hekel aan de corrupte fascisten die kinderen indoctrineren en tot consumentenslaaf maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:13 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Wat ben jij lekker positief ingesteld.![]()
gelukkig heb ik geen hekel aan mijn leven.
tja, ik heb ook meer meegemaakt van de meeste.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan mijn leven al heb ik meer doorgemaakt dan de meesten, ik heb een hekel aan de corrupte fascisten die kinderen indoctrineren en tot consumentenslaaf maken.
Ja, ik ook. Behalve thuis niet altijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Overigens heb ik ECHT heel leuke, lieve kinderen die goed luisteren!![]()
(sorry, maar:)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan mijn leven al heb ik meer doorgemaakt dan de meesten, ik heb een hekel aan de corrupte fascisten die kinderen indoctrineren en tot consumentenslaaf maken.
Nou bagataliseer je de boel ook wel weer een beetje erg de andere kant op hoor. Nu ik ook vader ben geworden hebben we veel meer kraamvisites enzo achter de rug en ik merk toch echt wel wie hun kinderen goed opvoedt en wie niet. En met goed bedoel ik, maatschappelijk aanvaard gedrag in bepaalde situaties.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
ja, kinderen die rennen en schreeuwen. Kinderen die zeg maar... spelen.... The horror.
Is dat in Nederland de gewoonte & wie voorziet die andere schoenen? Hier (België) vraag je dat & als ze liever hebben dat je niet schoenen rondspringt, dan loop je gewoon op je kousen verder.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:19 schreef hassanjassan het volgende:
Mijn kind doet op bezoek gewoon de straatschoenen uit en doet andere schoenen aan.
Voor mij kind (alstie kan lopen) neem ik eigen binnenschoene/slofjes mee).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:23 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Is dat in Nederland de gewoonte & wie voorziet die andere schoenen? Hier (België) vraag je dat & als ze liever hebben dat je niet schoenen rondspringt, dan loop je gewoon op je kousen verder.
Verder; kinderen die jengelen op restaurant. Ga er dan mee naar de pizzahut, maar op restaurant ga je om sfeervol & rustig iets lekkers te gaan eten, niet om daar een paar kinderen te horen lawaai maken...
Ik dacht het al, schoenen meenemen als je bij een ander gaat...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:54 schreef hassanjassan het volgende:
Voor mij kind (alstie kan lopen) neem ik eigen binnenschoene/slofjes mee).
In nederland is het normaal dat je met je straatschoenen gewoon iemands huis in loopt. Ik zelf heb een bordje opgehangen dat iedereen z'n schoenen moet uitdoen. Ik vind het zooo ranzig..naast dat mijn tapijt anders om de 5 jaar vernieuwd kan gaan worden. Nee dankje de koekoek
Damn wat een control freak met vleugje smetvrees ben jij zegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:54 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Voor mij kind (alstie kan lopen) neem ik eigen binnenschoene/slofjes mee).
In nederland is het normaal dat je met je straatschoenen gewoon iemands huis in loopt. Ik zelf heb een bordje opgehangen dat iedereen z'n schoenen moet uitdoen. Ik vind het zooo ranzig..naast dat mijn tapijt anders om de 5 jaar vernieuwd kan gaan worden. Nee dankje de koekoek
Ik zal je nog sterker vertellen. Bij mijn schoonfamilie is het normaal dat je met je straatschoenen tot naast je bed gaat staan. De eerste keer dat ik bij schoonmama ging slapen liep ik op blote voeten, nu doe ik minstens 1 paar sokken aan, maar heb ik sinds kort een paar slippers van mijzelf daar staan.
Voor gasten heb ik overigens wel slippers gekocht.
Over jengelende kinderen, dit hangt allemaal samen met opvoeding en leren je kinderen zich aan te passen aan de situatie. Kijk trhuis mogen ze van mijn part de boel afbreken en in de fik steken, maar ergens anders hoor je je behoorlijk te gedragen. En met behoorlijk daar bedoel ik mee maatsch. geaccepteerd gedrag.
En van die keurige kindjes die met een vies gezicht in je huis rond kijken als ze op visite zijn vind ik persoonlijk ook wel ergerlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef Havoc het volgende:
[..]
Damn wat een control freak met vleugje smetvrees ben jij zeg
Die flikkeren we er dan ook met kop en kont zo weer uit mocht het voorkomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En van die keurige kindjes die met een vies gezicht in je huis rond kijken als ze op visite zijn vind ik persoonlijk ook wel ergerlijk.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef milagro het volgende:
als ik vroeger bij mijn vriendinnetje thuis kwam, en haar moeder een koekje bij de thee gaf, kreeg ik er een schoteltje bij en zat haar moeder echt met argusogen te kijken of ik dat schoteltje wel onder het koekje hield
Extra kruimelen. Als ik dat soort dingen in mijn familie tegenkom neem ik abrupt zelf een koekje om het dan lekker door de hele kamer te verkruimelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef milagro het volgende:
als ik vroeger bij mijn vriendinnetje thuis kwam, en haar moeder een koekje bij de thee gaf, kreeg ik er een schoteltje bij en zat haar moeder echt met argusogen te kijken of ik dat schoteltje wel onder het koekje hield
oh ik was op een gegeven moment niet echt meer welkom vanwege mijn ...... hou je vast : "pin up haar"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]. Zei je de volgende keer niet dat je geen trek in een koekje had?
Wat voor een bomenknuffelde dolfijnzwemmer ben jij dan? Ga effe snel de zonnedans doen in een paddestoelenkring in het bos zegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef Havoc het volgende:
[..]
Damn wat een control freak met vleugje smetvrees ben jij zeg
Ga fietsen gek. Je schoenen goed afvegen of op je sokken lopen is toch meer dan voldoende. Jij wast ook je handen zeker een keer of 20 per dag om bacterieen geen kans te geven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Wat voor een bomenknuffelde dolfijnzwemmer ben jij dan? Ga effe snel de zonnedans doen in een paddestoelenkring in het bos zeg, pfff.... ik word zo moe van mensen die dit soort opmerkingen maken.
![]()
Gezien je gedachtenpatronen zal het een zegen zijn om jou niet te hoeven ontmoeten. Mijn kinderen worden geleerd de voeten te vegen en de schoenen uit te doen als ze vies zijn. Meer niet, ze hoeven van mij geen half uur ritueel uit te voeren om maar vooral te zorgen dat de steriele omgeving steriel blijft. Mijn kind mag namelijk best weerstand opbouwen tegen bacterieen.quote:Kijk als jij in een sociale huurwoning zit en je totaal geen respect hebt voor andermans spullen, dan moet je met je kinderen vooral bij mij uit de buurt blijven. Ik voed mijn kinderen wel op zodat ze veel vriendjes hebben en welkom zijn bij anderen en dat het een genot is om ze succesvol in de maatschappij te zien opgroeien.
Dude.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Wat voor een bomenknuffelde dolfijnzwemmer ben jij dan? Ga effe snel de zonnedans doen in een paddestoelenkring in het bos zeg, pfff.... ik word zo moe van mensen die dit soort opmerkingen maken.
![]()
Kijk als jij in een sociale huurwoning zit en je totaal geen respect hebt voor andermans spullen, dan moet je met je kinderen vooral bij mij uit de buurt blijven. Ik voed mijn kinderen wel op zodat ze veel vriendjes hebben en welkom zijn bij anderen en dat het een genot is om ze succesvol in de maatschappij te zien opgroeien.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:45 schreef Havoc het volgende:
En voor mij is het enige genot dat mijn dochter gelukkig, content en tevreden is. Succes hebben betekent niet automatisch gelukkig zijn.
Dit is echt zo'n opmerking, van oeh kijk mij eens stoer doen op internet.....maar ondertussen zit je bij je schoonmama wel als een mak hondje op een ikeastoel in een kring met die hema tom pouce op schoot en je kopje thee op tafel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Extra kruimelen. Als ik dat soort dingen in mijn familie tegenkom neem ik abrupt zelf een koekje om het dan lekker door de hele kamer te verkruimelen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef milagro het volgende:
ik krijg een mental image van een MKZ ontsmettingsbak bij de voordeur
Ja waar kan je die kopen en dan mag je er nog met je hoofd ook nog es in, sterker nog....ik schaf dan een hele douche aan voor dat soort stoere mensen, meteen alle vlooien weg...en als toetje mag je gorgelen met hetzelfde spul.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef milagro het volgende:
Hassanjassan slaapt dan zelf ook in een zuurstof tent, wel eerst medicinaal ontsmet natuurlijk. En ja tijdens de luizen tijd is het natuurlijk meteen de kinderen kaal scheren en oh wee als ze een luis meer naar huis nemen! Dan worden ze meteen van top tot teen ontsmet met dettol.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef milagro het volgende:
hahaha, dat zou je denken he? Nee ik voed mijn kinderen gewoon op zodat ze weten hoe ze zich netjes kunnen gedragen bij anderen. Dat was wat ik stelde en niet nu ineens het tij proberen te keren door te trachten mij hetzelfde toe te schuiven, want jij begon met opruiende opmerkingen en allerlei hele harde stellingen. Nou probeer je ineens van het onderwerp af te gaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hassanjassan slaapt dan zelf ook in een zuurstof tent, wel eerst medicinaal ontsmet natuurlijk. En ja tijdens de luizen tijd is het natuurlijk meteen de kinderen kaal scheren en oh wee als ze een luis meer naar huis nemen! Dan worden ze meteen van top tot teen ontsmet met dettol.
'Welkom in ons huisje, willen jullie zo vriendelijk zijn alle kleren uit te trekken. Hier heeft u een ziekenhuis hemd, (rukt verpakking open van schoenen) hier heeft u de klompen, wel graag de hoezen er om heen laten. Oh laten we het mondkapje niet vergeten want u ziet er wat moe uit, dat levert een verlaagde weerstand op en dat is funest voor de bacteriele aanwas. Meneer u heeft wat roos zo te zien, wilt u even dit O.K. mutsje op doen? Alvast bedankt."
"Zo! Gezellig he!"
ben je verplaatst naar paviljoen C, dat je al langer dan een halfuur kunt internetten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:00 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Ja waar kan je die kopen en dan mag je er nog met je hoofd ook nog es in, sterker nog....ik schaf dan een hele douche aan voor dat soort stoere mensen, meteen alle vlooien weg...en als toetje mag je gorgelen met hetzelfde spul.
Zo dat is pas een mentaal plaatje...
Ik blief geen tompouce, en thee komt alleen mijn keeltje door als ik ziek ben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef hassanjassan het volgende:
Dit is echt zo'n opmerking, van oeh kijk mij eens stoer doen op internet.....maar ondertussen zit je bij je schoonmama wel als een mak hondje op een ikeastoel in een kring met die hema tom pouce op schoot en je kopje thee op tafel.
Ja, ze zijn namelijk allemaal zoals jij bent Hassanjassan. Zelfs mijn zus heeft mij de deur gewezen nadat ik per ongeluk een wimperhaar op de grond liet vallenquote:hahahaha....ik zou zeggen put your money where your mouth is. Of ben je ondertussen al door heel je familie uitgekafferd en onterfd? Je bent zeker nergens meer welkom, behalve in het bos....die bomen zullen wel naar je luisteren hoor...
Nee ik durf niet naar buiten, zelfs de bomen zijn gemeen tegen mequote:Kan je wel, die arme bomen kunnen nergens naartoe....
Pffff....ga buiten spelen ofzo man....met die opruiende opmerkingen van je.
Waar HEB je het in vredesnaam over Milagro? Of ben ik niet zo esoterisch begaafd en verziekt door geurentherapie dat ik de link tussen luxaflex en kinderergenis niet meer zie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:01 schreef milagro het volgende:
ik heb net overal nieuwe luxaflex opgehangen en kwam plaatsen tegen waar ik dus nog niet meer geweest was sinds de vorige 'ophanging'
en dat geef je dan mee aan je kids... they are dooooooooooomed
Meer door het feit, dat IQ niet gekocht kan wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Waar HEB je het in vredesnaam over Milagro? Of ben ik niet zo esoterisch begaafd en verziekt door geurentherapie dat ik de link tussen luxaflex en kinderergenis niet meer zie?
opvoeding, hè, wat je mee geeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Waar HEB je het in vredesnaam over Milagro? Of ben ik niet zo esoterisch begaafd en verziekt door geurentherapie dat ik de link tussen luxaflex en kinderergenis niet meer zie?
Een hapje zand is ook zo achter de kiezen voor je het in de gaten hebtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef KD-fotografie het volgende:
Blote voeten lopen is overigens enorm gezond voor opgroeiende kinderen.
Ja dat krijg je ervan he, met je hippiegedrag. We leven in een samenleving, waaraan jij je je zult moeten aanpassen. Klinkt misschien erg totalitair, dictatoriaal voor je, maar tegenwoordig is er ook zoiets als sociaal wenselijk gedrag en empathie voor de medemens. Ja dat is raar voor je als je alleen gewend bent om via klankschalen met je voorouders te praten. Ik besteed mijn tijd liever aan een goede opvoeding van mijn kinderen, waarin ze een goede balans hebben tussen structuur, regels, vrijheid, liefde en plezier.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:06 schreef Havoc het volgende:
Ja, ze zijn namelijk allemaal zoals jij bent Hassanjassan. Zelfs mijn zus heeft mij de deur gewezen nadat ik per ongeluk een wimperhaar op de grond liet vallen. Mijn ouders willen me niet meer zien omdat ik me maar 1 keer per dag douche. Ik ben zo alleen
[..]
Nee ik durf niet naar buiten, zelfs de bomen zijn gemeen tegen me.
Toen jij kwam was zeker alles uitverkocht of oh nee...ze wilden je niet eens als klant hebben....hahahaha....ja havoc, als je gaat flamen en bashen dan doe ik mee hoor...of ben je al een beetje uitgeluld?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Meer door het feit, dat IQ niet gekocht kan worden.
Aaaarghhh. Daar is toch een stofzuiger voor uitgevonden. Wij hebben parkieten, dat zou wat zijn voor de moeder van je vroegere vriendinnetje!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef milagro het volgende:
Tijd zat, zelfs voor hippies, want ieder mens is gelijk, toch? Dus jij ook. Daarom verwijs ik je met liefde naar wat ik eerder heb geschreven voor je iets post wat niet klopt. Nou ik lees wel wat zinnigs als je het gelezen hebt ok, gaat dat lukken of heb je wat hulp nodig?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef milagro het volgende:
[..]
opvoeding, hè, wat je mee geeft.
jij geeft je kinderen mee dat je tapijt absoluut niet vuil mag worden, ik geef mee dat hoe lang je ook ergens woont, er valt altijd wat te ontdekken , het leven is een groot avontuur.
denk je aan je tijd?
euh, jij komt er net in, maar ik had het dus over dat mijn kinderen zich moeten beseffen hoe te gedragen bij anderen thuis. NIET hoe ze bij hun eigen thuis gedragen. Dus dat is het verhaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef KD-fotografie het volgende:
hassan, mogen je kinderen wel spelen of zitten ze de gehele dag stil op een stoel?
Sorry hoor maar het is een beetje overdreven, je hebt kinderen en dus is het risico groot dat er wel eens wat vies wordt, had je maar een kwantumkliklaminaatvloer neer moet leggen inplaats van dure vloerbedekking, dan is die angst ook meteen een stuk minder.
Blote voeten lopen is overigens enorm gezond voor opgroeiende kinderen.
hassan denkt nu...ach zielig, havoc heeft geen geld om echt eten te kopen, maar moet het doen met zandtaartjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:12 schreef Havoc het volgende:
[..]
Een hapje zand is ook zo achter de kiezen voor je het in de gaten hebt.
hassan denkt nu 'Oh! THE HORROR!'
Oh wacht...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:12 schreef Havoc het volgende:
hassan denkt
Als mijn oudste bij jou op bezoek zou komen, zou je alleen de eerste keer vragen of hij zijn schoenen uit wil doen. De volgende keer vraag je of hij a.u.b. zijn schoenen aan wil houden!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:54 schreef hassanjassan het volgende:
Schoenenverhaal.
Ja en toch is het wel eens handig om je kinderen zo op te voeden dat ze niet overal met hun vette klauwen overal aanzitten, TV, tafels, deuren, etc...je wilt als je op bezoek bent toch rusitg met de ouders kunne kletsen of zie ik dat nou verkeerd? Of vind je het normaal dat als je op bezoek komt, je je gastheer/vrouw nog effe met wat extra poets en schoonmaakwerk bezorgd? Dat doe jij zelf toch ook niet als je op bezoek gaat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Aaaarghhh. Daar is toch een stofzuiger voor uitgevonden. Wij hebben parkieten, dat zou wat zijn voor de moeder van je vroegere vriendinnetje!!
Overigens, ken ik ook mensen wiens kinderen, toen ze nog kleiner waren, nooit op een verjaardag een stukje stokbrood met salade mochten pakken. Want dat was voor de grote mensen. De kinderen kregen chips!! Ook leuk natuurlijk dat alle andere kinderen dat van hun ouders wel mochten, met dien verstande, wat je pakt, eet je ook op.
Tegenwoordig zijn dat allemaal tieners en eet dat gezin alles achter elkaar op, alsof ze thuis nog niks gehad hebben.
Tja, heel keurig!!
Hmmm je zit wel op je hippie stokpaardje he. Wat is er met je aan de hand jongen? Ben jij zo'n snelle rakker in zijn snelle auto op weg naar zijn snelle en flitsende baan, waar hij 'succes' heeft maar nooit echt liefde heeft gekregen van zijn ouders? Is dat het hassannetje? Ben je vroeger te weinig geknuffeld of zijn jouw ouders hippie mensen waar je je nu heel hard tegen af probeert te zetten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:21 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
hassan denkt nu...ach zielig, havoc heeft geen geld om echt eten te kopen, maar moet het doen met zandtaartjes.
Wakker worden havoc!!! Er bestaan mensen zoals boeren enzo en dat zijn mensen die het mogelijk maken dat anderen hun eten daar kunnen kopen of in supermarkt kunnen halen.
Je hoeft niet alles zelf te bakken of te plukken in het bos hoor. Maar ben je al bij al je familie langsgeweest met je kids en overal kruimels in hun huis neerpletteren? Je was toch zo stoer daarmee, of ben je erop teruggekomen?
Ik durf te wedden dat je dat NIET zou durven.
Ik heb nu al serieus medelijden met je kind. Wat een verknipt wezen gaat dat worden met jouw houding in het leven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Ja en toch is het wel eens handig om je kinderen zo op te voeden dat ze niet overal met hun vette klauwen overal aanzitten, TV, tafels, deuren, etc...je wilt als je op bezoek bent toch rusitg met de ouders kunne kletsen of zie ik dat nou verkeerd? Of vind je het normaal dat als je op bezoek komt, je je gastheer/vrouw nog effe met wat extra poets en schoonmaakwerk bezorgd? Dat doe jij zelf toch ook niet als je op bezoek gaat?
En de reden van wat je pakt eet je op, vind ik wel een hele goede regel. Zo leer je nl. iemand zich te beheersen en een goede keus te maken. Erg belangrijke vaardigheden kan ik je zeggen in het leven.
Alleen de uitvoering, tja...da's wat anders....ik vind nl. ook dat ze dingen mogen ontdekken, dus iets nieuws mogen ze van mij altijd proeven en hoeft niet op, maar dan weten ze wel wat het is en hoe het smaakt.
Voor elke gast die ooit bij jou komt een paar, of moet ik slippers aan die al door een ander gedragen zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:54 schreef hassanjassan het volgende:
Voor gasten heb ik overigens wel slippers gekocht.
Geen idee eigenlijk. Mijn dochter wordt door iedereen schattig en lief gevonden. Is een makkelijk meisje en luistert prima. Maar ik ben heel verdedigend al naar haar toe, dus als ik me moet proberen in die situatie te verplaatsen dan schiet ik zeker de verdediging in.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:30 schreef milagro het volgende:
genoeg aandacht voor deze relkloon toch nu wel weer of niet?
hoe reageren jullie als andere ouders klagen over jullie kinderen?
schiet je eerst toch in de verdediging, heb je de neiging om te zeggen "waar bemoei jij je mee".
ik heb het niet over situaties waar je zelf bij was en je dus ingrijpt voor dat de andere ouder kan gaan klagen evt, maar over klachten naderhand, ouders die verhaal komen halen en zo
hahahaha....heo oud is je oudste? Maar dat kan ik wel begrijpen hoor...enne toen ik tiener was waren mijn vriendjes het ook niet gewend om schoenen uit te doen, maar langzamerhand kwamen ze er toch ook wel achter dat het handig is om minstens 1x per week je sokken te verwisselen. Of ze kregen van mij een deo ter bescherming, niks erg hoor, stinkvoetjes....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Als mijn oudste bij jou op bezoek zou komen, zou je alleen de eerste keer vragen of hij zijn schoenen uit wil doen. De volgende keer vraag je of hij a.u.b. zijn schoenen aan wil houden!!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:35 schreef _evenstar_ het volgende:
hey psst kindertjes in een rolstoel flikekr je die ook eruit? of heb je daarvoor een paar extra reserve binnewielen![]()
Als ik mensen aan de deur zou krijgen die zouden zeggen dat één van mijn kinderen iets uitgevreten hebben, wat niet hoort, dan bedank ik ze vriendelijk en beloof ze mijn kind te straffen, wat ik ook doe.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:30 schreef milagro het volgende:
schiet je eerst toch in de verdediging, heb je de neiging om te zeggen "waar bemoei jij je mee".
ik heb het niet over situaties waar je zelf bij was en je dus ingrijpt voor dat de andere ouder kan gaan klagen evt, maar over klachten naderhand, ouders die verhaal komen halen en zo
Nou, die van hem wel. En hij trekt elke dag schone sokken aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:32 schreef hassanjassan het volgende:
niks erg hoor, stinkvoetjes....
Hee havoc, als je klaar bent met je slechte trip van je bedorven paddo's en beschimmelde skunk, misshcien kan je dan eens een normale reactie geven. Tot die tijd negeer ik je gewoon, want je begint nu wel persoonlijke aanvallen te doen. Vooral heel erg lage trappen begin je nu te maken over mijn ouders enzo. Dat slaat namelijk nergens op, je geeft nu al geen antwoord meer op de vragen, omdat je blijkbaar helemaal uitgeluld bent. Ik ga het ook maar eventjes rapporteren denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hmmm je zit wel op je hippie stokpaardje he. Wat is er met je aan de hand jongen? Ben jij zo'n snelle rakker in zijn snelle auto op weg naar zijn snelle en flitsende baan, waar hij 'succes' heeft maar nooit echt liefde heeft gekregen van zijn ouders? Is dat het hassannetje? Ben je vroeger te weinig geknuffeld of zijn jouw ouders hippie mensen waar je je nu heel hard tegen af probeert te zetten?
Klap van de molenwiek heb je wel degelijk gehad, nu is het uitvinden wat er precies allemaal in je jeugd is misgegaan beste hassannetje. Misschien wel een verdrongen traumaatje of zo.
goed idee milagro, ik heb havoc ook maar eventjes gemeld bij de mods vanwege flaming enzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:30 schreef milagro het volgende:
Kijk dat is toch netjes opgelost zo?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ik mensen aan de deur zou krijgen die zouden zeggen dat één van mijn kinderen iets uitgevreten hebben, wat niet hoort, dan bedank ik ze vriendelijk en beloof ze mijn kind te straffen, wat ik ook doe.
duidelijke straf dus...en vooral het vingertje dan he....foei foei !!quote:Ik heb hem gezegd dat hij er maar vooral niet meer mag aankomen, liefst ook niet meer naar wijzen.
Lekker, kaneelvoetjes...maar klopt ook wel, kids zijn gewoon erg actief en zweten ook veel op 1 of andere manier. Ik zweette als een otter vroeger...nu niet meer gelukkig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, die van hem wel. En hij trekt elke dag schone sokken aan.
Heb laatst op de pasar malam inlegzooltjes gekocht met kaneelgeur. Dat helpt redelijk moet ik zeggen. Nu stinken zijn zweetvoeten naar kaneel.![]()
Hij is overigens 15, jongste 13.
Ja dat gaat ook werkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
goed idee milagro, ik heb havoc ook maar eventjes gemeld bij de mods vanwege flaming enzo.
Verschrikkelijk he, ik sta perplexquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:57 schreef Jarno het volgende:
En dan zeggen ze dat die wijven erg zijn, in OUD..
Hé, als hij niets fouts gedaan heeft, hoef ik hem niet te straffen. Dat mens spoorde gewoon niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:46 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Kijk dat is toch netjes opgelost zo?
[..]
duidelijke straf dus...en vooral het vingertje dan he....foei foei !!![]()
Dat vind ik wel een heel gevaarlijke (en naieve) uitspraak hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:04 schreef Gia het volgende:
Maar ik ken mijn kinderen en die halen dat soort geintjes niet uit.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een heel gevaarlijke (en naieve) uitspraak hoor.
Wij niet inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:12 schreef Leah het volgende:
Ze wisten hoe Freek was, en wilden hem er toch erg graag bij.
Ik denk dat iedereen zich wezenloos geeergerd heeft aan Freek, behalve het bruidspaar.
OMFGquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:43 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Hee havoc, als je klaar bent met je slechte trip van je bedorven paddo's en beschimmelde skunk, misshcien kan je dan eens een normale reactie geven. Tot die tijd negeer ik je gewoon, want je begint nu wel persoonlijke aanvallen te doen. Vooral heel erg lage trappen begin je nu te maken over mijn ouders enzo.
Jouw vragen zijn zo doorspekt met haat naar de hippiegemeenschap toe, dat ik moeite heb de vragen er uit te filteren die daadwerkelijk het beantwoorden waard zijn. Maar ik heb een poging gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat de vragen die jij stelt niet voor verrijking van de eigen kennis zijn, maar puur alleen om je eigen frustraties, opgebouwd door nare jeugd, een plaats te geven. Sorry maar ik ben je psycholoog niet en als ik het zou wezen, zou ik toch ten zeerste euthenasie overwegen.quote:Dat slaat namelijk nergens op, je geeft nu al geen antwoord meer op de vragen, omdat je blijkbaar helemaal uitgeluld bent. Ik ga het ook maar eventjes rapporteren denk ik.
Ik zie anders een vermakelijk topic. Niets aan de hand en je doet zelf net zo leuk mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
goed idee milagro, ik heb havoc ook maar eventjes gemeld bij de mods vanwege flaming enzo.
Ik heb nog nooit klachten gehad maar ze is dan ook nog geen 2.5 jaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:30 schreef milagro het volgende:
Ok dan is het goed...dus bij deze hebben we toestemming om door te gaan. Dank je.....GAME ON HAVOC.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zie anders een vermakelijk topic. Niets aan de hand en je doet zelf net zo leuk mee.
En dit is niet de eerste keer dat het bij jou uit de hand loopt met andere users dan de keer ervoor.
Typerend.
We gaan wel gewoon ontopic en inhoudelijk posten. Gewoon flamen doen we niet aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:40 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Ok dan is het goed...dus bij deze hebben we toestemming om door te gaan. Dank je.....GAME ON HAVOC.....
Mijn moeder was/is gelukkig wel realistisch.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:08 schreef milagro het volgende:
[..]
weet je wat leuk is, als volwassene bepaald kattekwaad uit je jeugd opbiechten aan je moeder
de verbazing, de verwarring "moet ik nu alsnog boos worden op mijn dochter" , heerlijk![]()
Nee ik zou ook graag jouw houding helemaal verbaal de grond in willen trappen, omdat je te schijterig bent om daad bij woord te voegen of zelfs in te gaan op een vraag over je eigen stelling. Getuigt eerder van zwakte in psyche en fysiologie. Maar dat doe ik niet, want je snapt het toch niet, immers de IQ winkel wilde je niet als klant hebben....misschien is dat een cadeautip voor je?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
OMFG. lage trappen omdat ik je ouders hippies noem en me afvraag of je wel genoeg liefde van je ouders hebt gekregen
. Een echt lage trap zou zijn 'Hey hassanjassan, je ouders hebben je alleen maar verwerkt omdat de hond dood was gegaan en ze hadden nog 250 kilo aan vreetvoer over' . Maar die maak ik niet.
[..]
Daarom, IQ is best een handig iets om te hebben, dan kan je enigzins begrijpen wat er gezegd wordt, maar wellicht leef je in je eigen wereld...blijkt ook wel, gezien je uitlatingen en uitspraken.quote:Jouw vragen zijn zo doorspekt met haat naar de hippiegemeenschap toe, dat ik moeite heb de vragen er uit te filteren die daadwerkelijk het beantwoorden waard zijn. Maar ik heb een poging gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat de vragen die jij stelt niet voor verrijking van de eigen kennis zijn, maar puur alleen om je eigen frustraties, opgebouwd door nare jeugd, een plaats te geven. Sorry maar ik ben je psycholoog niet en als ik het zou wezen, zou ik toch ten zeerste euthenasie overwegen.
Zeg.. wat begreep jij niet aan de waarschuwing van Nikky?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:44 schreef hassanjassan het volgende:
IQ.
Ik zou echt een puike mod zijn he/quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:46 schreef Jarno het volgende:
Hey nou nokken in mijn topic, godverredomme!
In de verdediging schieten is een natuurlijke reactie (lees: bescherm je kroost), maar ondertussen heeft een verhaal altijd 2 kanten, dat weet je ook wel. Dus het is heel moeilijk om dan maar zomaar ervan uit te gaan dat jouw kind feilloos is. Het getuigt van volwassenheid en grote innerlijke kracht dat je kan beseffen dat je eigen kind ook wel eens rotzooi uithaalt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:40 schreef lily het volgende:
Ik zal de klacht zeker serieus nemen.
(maar ik heb ook de neiging, let wel neigingom in de verdediging te schieten)
Echt, ik zou op jou stemmen mochten het er ooit van komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zou echt een puike mod zijn he/
Ja maar dan moet je wel een iets andere nick nemen. Een beetje catchy. Iets van Mario of zo. En dan een Mario Bros. icoontje oid. Lijkt me wel tofquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik mijn kleurtje aan jou geven? Mag jij OUD een tijdje moddenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Beetje overdreven, dat heet gewoon gezond verstand.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef hassanjassan het volgende:
Het getuigt van volwassenheid en grote innerlijke kracht dat je kan beseffen dat je eigen kind ook wel eens rotzooi uithaalt.
Mario is wel een beetje corny. Hoe heette die broer van 'm ook alweer?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel een iets andere nick nemen. Een beetje catchy. Iets van Mario of zo. En dan een Mario Bros. icoontje oid. Lijkt me wel tof.
Luigiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mario is wel een beetje corny. Hoe heette die broer van 'm ook alweer?.
Ooooooooohja!quote:
Geef mij die van BE maar dan, die moet straks toch eerst met zwangerschaps verlof, dan een jaartje moederen en dan lever ik em weer in bij haar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef Lois het volgende:
[..]
Zal ik mijn kleurtje aan jou geven? Mag jij OUD een tijdje modden
als ik ga zeggen hoe ik over deze opmerking denk, heb ik in no time een ban wegens doodsverwensing, vrees ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat is zeker naar, zou me ook intens verdrietig maken, zo oneerlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als ik ga zeggen hoe ik over deze opmerking denk, heb ik in no time een ban wegens doodsverwensing, vrees ik.
kinderen zijn in staat de meest idiote fratsen uit te halen. daar moet je een beetje doorheen kijken vind ik, het zijn nou eenmaal kinderen.
het wordt een ander verhaal als er onwenselijk gedrag plaatsvindt zoals slopen, elkaar pijn doen of pesten of a-sociale grote bekken opzetten. dat accepteer ik niet van mijn kind en zeker niet van een kind van een ander.
maar wat me heel hoog zit is hetvolgende:
ik heb een kind met pdd-nos. er is niets aan hem te zien uiterlijk, maar hij kan qua gedrag enorm afwijken. hij kijkt je niet aan bijvoorbeeld, kan mensen straal negeren en geeft ook vaak geen antwoord op direkte vragen.
ik ben constant met hem bezig om hem dat maar aan te leren, maar echt vorderingen maak ik niet helaas, het blijft bij een enkele keer dat het goed gaat.
hij wordt heel vaak voor arrogant, a-sociaal, irritant kutkind uitgemaakt, terwijl hij er eigenlijk helemaal niets aan kan doen dat hij zo is.
geluk bij een ongeluk is dat dat ook langs hem heen gaat, maar men moest eens weten wat een pijn ze MIJ daar mee doen.
gelukkig nemen zijn vriendjes hem wel zoals hij is. daar kunnen veel volwassenen nog wat van leren.
dat wou ik even kwijt
Zou ik ook heel verschrikkelijk vinden als dat allemaal naar het hoofd van mijn kind geslingerd werd. Maar houd er wel rekening mee dat de opmerking van de Fok! rasmongool afkomt. BaajGuardian heeft nooit gespoort en zijn posts moet je derhalve ook in dat daglicht zien.quote:
ach rekening mee houden vind ik een groot woord en van mij hoeft het ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:02 schreef KD-fotografie het volgende:
Lady-wrb, ik herken wel een beetje wat je typt ibm mijn neefje die autistisch is, aan zijn uiterlijk zie je namenlijk ook niks.
Zijn moeder heeft ook al een gezegd, had hij maar een uiterlijke kenmerk zoals met down syndroom, dan wisten mensen tenminste dat hij er niks aan kan doen en kunnen ze er rekening mee houden.
Ik heb zelf de stempel pddnos gekregen dus pleur lekker van een kruk ofzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zou ik ook heel verschrikkelijk vinden als dat allemaal naar het hoofd van mijn kind geslingerd werd. Maar houd er wel rekening mee dat de opmerking van de Fok! rasmongool afkomt. BaajGuardian heeft nooit gespoort en zijn posts moet je derhalve ook in dat daglicht zien.
Doe maar even inscannen en uploaden dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb zelf de stempel pddnos gekregen dus pleur lekker van een kruk ofzo.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef lady-wrb het volgende:
maar mijn kind is echt woordelijk voor retard, achterlijk, idioot, autist, a-sociaal kutkind (en ik kan er nog wel een rij aanplakken) uitgemaakt.
alleen het eerste was aan baajguardian gericht, ik vind het hoe dan ook gewoon geen opmerkingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zou ik ook heel verschrikkelijk vinden als dat allemaal naar het hoofd van mijn kind geslingerd werd. Maar houd er wel rekening mee dat de opmerking van de Fok! rasmongool afkomt. BaajGuardian heeft nooit gespoort en zijn posts moet je derhalve ook in dat daglicht zien.
En dat is ook precies de reden dat ik altijd enorm voorzichtig ben irl om snel te oordelen over dit soort zaken. En me dus ook niet te snel te ergeren aan anderen. Je schiet er toch niks mee op, behalve dat je weer 3 hartslagen dichterbij een hartaanval of maagzweer bent en je kent de situatie van anderen toch niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef lady-wrb het volgende:
hij wordt heel vaak voor arrogant, a-sociaal, irritant kutkind uitgemaakt, terwijl hij er eigenlijk helemaal niets aan kan doen dat hij zo is.
geluk bij een ongeluk is dat dat ook langs hem heen gaat, maar men moest eens weten wat een pijn ze MIJ daar mee doen.
Het is nu maar goed dat ik geen kleurtje heb ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het probleem daarin ligt vaak niet eens bij alle ouders. Kinderen vormen groepjes. Groepsintimidatie is de ergste vorm van intimidatie naar mensen toe. Er hoeft maar 1 kind in dat groepje te zitten wat niet geleerd is om op een normale manier te communiceren en de rest neemt het bijna automatisch over. Als ik ooit van een ouder te horen krijgt dat mijn kind op die manier met andere kinderen om gaat, dan zal daar heel rap een halt aan toe geroepen worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
alleen het eerste was aan baajguardian gericht, ik vind het hoe dan ook gewoon geen opmerking
en natuurlijk weet niemand dat er in het hoofd van mijn zoon wat mis is en ik heb er geen enkel probleem mee dat hij erop aangesproken wordt. maar wel graag op een normale manier.
Ja want anders verwijderde je mijn postquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is nu maar goed dat ik geen kleurtje heb ook..
Wat denk je dat er eerder zal zijn J.? Wij mods van OUD of de oldbie tag?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is nu maar goed dat ik geen kleurtje heb ook..
Prima, maar zeg dat dan ipv ik schop em wervel uit zijn rug. Beetje minder impulsief gedrag zou je sieren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Trouwens natuurlijk zou ik nooit serieus een kind schade aanrichten, maar reken maar als iemand iets uitvreet ik hem/haar rustig aan haar oorlel naar de ouders toe sleep.
Als je toch zo weinig waarde aan je eigen woorden hecht, kan het wel weg ook kennelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja want anders verwijderde je mijn postwat erg.
wat mij betreft verwijderen ze je hele account, maar ja, IK heb het hier niet voor het zeggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja want anders verwijderde je mijn postwat erg.
Die opmerking over het wervel uittrappen was ten eerste aan niemand gericht ten tweede enkel een grap van zwarte humor, en nee niet bedoeld om de lachers op de hand te krijgen, het is juist de pret mensen die hun eigen beleving kapot nuanceren en daar dan zo gevoelig als een zenuw van worden mild te shokeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
alleen het eerste was aan baajguardian gericht, ik vind het hoe dan ook gewoon geen opmerking
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat mij betreft verwijderen ze je hele account, maar ja, IK heb het hier niet voor het zeggen.
Omdat die opmerking niet serieus te nemen is zo absurd, ik ben zelf een beetje geschokt nu eigenlijk dat mensen dat serieus namenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Prima, maar zeg dat dan ipv ik schop em wervel uit zijn rug. Beetje minder impulsief gedrag zou je sieren.
Sunchaser van fok.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef Havoc het volgende:
Zeg Baaj, wie is nu het vrouwtje binnen jouw relatie?
je moet idd wel ECHT pdd-nos hebben, anders had je geheid aangevoeld dat je met je opmerkingen mensen recht op het hart trapt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]niemand begrijpt mensen met pddnos. (tja hadden ze mij die stempel ooit maar moeten geven, grappig dat ik nu juist zo rustig en introvert ben als de pest, vroeger was ik absurd druk)
Neem dan ook niet dingen persoonlijk en serieus die nieteens aan iemand gericht zijn (stond geen naam bij, quote ook niemand) en te absurd zijn om waar te zijn, als ik dat soort dingen werkelijk zou doen zat ik in de bak, niet achter mijn pc... raar mens..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je moet idd wel ECHT pdd-nos hebben, anders had je geheid aangevoeld dat je met je opmerkingen mensen recht op het hart trapt.
en nu ben ik er klaar mee.
Trouwens, dont worry pddnos gaat gewoon over. Is eerder een psyche fase dan een ziekte.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je moet idd wel ECHT pdd-nos hebben,
Ik bén juist impulsief, ik kan me niet voorstellen om alles in structuur te doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Prima, maar zeg dat dan ipv ik schop em wervel uit zijn rug. Beetje minder impulsief gedrag zou je sieren.
Ik ook en soms zie ik situaties ontstaan waarin die impulsiviteit je juist nekt. Als je dat kan inschatten heb je het beste van beide werelden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik bén juist impulsief, ik kan me niet voorstellen om alles in structuur te doen.
Ik zeg niet dat ze nooit iets doen wat niet mag, maar geen vernielzucht. Ik ken ze goed genoeg dat ik dat wel met zekerheid kan zeggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een heel gevaarlijke (en naieve) uitspraak hoor.
Mijn moeder zegt altijd dat je ouwe schuld terug moet betalen. Oftewel, dat je zelf net zoveel moeite met je kinderen krijgt als je ouders vroeger met jou hebben gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:44 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik hoop zo dat Demi niet op mij lijkt.....![]()
Hmm.....moet ik het nou ook nog es aan je uitleggen havocje? Kom maar zitten bij bij Ome Hassan op schoot, wel je schoentjes uitdoen he en niet kwijlen op mijn mooie tapijtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:47 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zeg.. wat begreep jij niet aan de waarschuwing van Nikky?
Ik denk eerder dat mensen zichzelf nekken zo beknopt te zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik ook en soms zie ik situaties ontstaan waarin die impulsiviteit je juist nekt. Als je dat kan inschatten heb je het beste van beide werelden.
dat klopt, maar je mag wel de fictieve suggestie geven, want dat deed Havoc ook al onder toezicht van forumadminquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als ik ga zeggen hoe ik over deze opmerking denk, heb ik in no time een ban wegens doodsverwensing, vrees ik.
Nou ik kan me enigzins wel wat voorstellen, want ik heb een achterneefje dat autistisch is (Asprger) en die heeft nu ook gewoon geleerd om te zeggen dat hij autistisch is. Ik heb dus gemerkt, dat kinderen dat veel en veel prettiger vinden en dat ouders daar dan veel makkelijker mee om kunnen gaan. niet richting het zielige, maar meer door inlevingsvermogen. Zo zal je altijd wel wat scheve blikken trekken, maar dat zijn dan mensen die het niet willen snappen ofzoquote:maar wat me heel hoog zit is hetvolgende:
ik heb een kind met pdd-nos. er is niets aan hem te zien uiterlijk, maar hij kan qua gedrag enorm afwijken. hij kijkt je niet aan bijvoorbeeld, kan mensen straal negeren en geeft ook vaak geen antwoord op direkte vragen.
ik ben constant met hem bezig om hem dat maar aan te leren, maar echt vorderingen maak ik niet helaas, het blijft bij een enkele keer dat het goed gaat.
gelukkig nemen zijn vriendjes hem wel zoals hij is. daar kunnen veel volwassenen nog wat van leren.
dat wou ik even kwijt
Doet pijn, zeer zeker, maar retard is eigenlijk een normaal woord, retarded, betekent achtergesteld en dat is hij dan ook. Ok daar ben je niet mee geholpen, maar leert je denk ik wel relativeren. En uitleggen aan anderen zou misschien ook wel schelen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach rekening mee houden vind ik een groot woord en van mij hoeft het ook niet.
maar mijn kind is echt woordelijk voor retard, achterlijk, idioot, autist, a-sociaal kutkind (en ik kan er nog wel een rij aanplakken) uitgemaakt.
dat doet pijn.
Retorisch dumbo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:36 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Hmm.....moet ik het nou ook nog es aan je uitleggen havocje? Kom maar zitten bij bij Ome Hassan op schoot, wel je schoentjes uitdoen he en niet kwijlen op mijn mooie tapijtWant je begrijpt het niet anders stel je deze vraag niet.
beetje een geval van wie de schoen past trekke hem aan Havocje? Lijkt wel heel erg als de pot die de ketel vewijt datie zwart ziet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Iemand een wervel uit zijn rug schoppen is heel iets anders dan jouw ouders hippies noemen ventje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:46 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
beetje een geval van wie de schoen past trekke hem aan Havocje? Lijkt wel heel erg als de pot die de ketel vewijt datie zwart ziet.
gebrek aan IQ, check. Is er al subsidie voor je aangevraagd daarvoor? Er is een PGB voor wat je hebt he? Beetje normaal kunnen discussieren is ook een kunst hoor, daar moet je toch minstens 100 IQtjes voor hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:47 schreef Havoc het volgende:
[..]
Iemand een wervel uit zijn rug schoppen is heel iets anders dan jouw ouders hippies noemen ventje.
*gebrek aan relativerings vermogen 'check'
Daar ben ik dan ook bang voor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd dat je ouwe schuld terug moet betalen. Oftewel, dat je zelf net zoveel moeite met je kinderen krijgt als je ouders vroeger met jou hebben gehad.
Goede tip is dat, ik maak me er ook al klaar voor en de aanpak die ik hanteer o.a. mijn kids leren zich aan te passen in naar de situatie is iets wat bij mij goed is terecht gekomenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:48 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook bang voor.![]()
Ach, opzich valt het wel mee, ik heb gewoonweg een rotpuberteit gehad maar dat kwam door omstandigheden waar mijn moeder niks aan kon doen, juist haar omgang ermee heeft mij gemaakt tot hoe ik nu ben en daar ben ik blij mee.
Zolang Demi niet zal meemaken wat ik heb meegemaakt denk ik dat het allemal wel goed komt.
Maar toch hoop ik stiekem dat ze op mijn man lijkt, hij was een ideale puber en deed nooit iets verkeerd, netjes studie afgemaakt enz.
Een duidelijk niet serieuze post welk aan niemand gericht was persoonlijk nemen is iets heel anders dan een aanval op de persoon anders hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:47 schreef Havoc het volgende:
[..]
Iemand een wervel uit zijn rug schoppen is heel iets anders dan jouw ouders hippies noemen ventje.
*gebrek aan relativerings vermogen 'check'
Gevallen zoals jij zouden het verplicht op hun voorhoofd getatoueerd moeten hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
grappig dat ik nu juist zo rustig en introvert ben als de pest, vroeger was ik absurd druk)
Wow je bent er bijna hassan, reflectie begint tot de mogelijkheden te behoren. Nog even en je kan jezelf beschouwen en verbeteren tot een mens ipv een zeer matige kopie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:48 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
gebrek aan IQ, check. Is er al subsidie voor je aangevraagd daarvoor? Er is een PGB voor wat je hebt he? Beetje normaal kunnen discussieren is ook een kunst hoor, daar moet je toch minstens 100 IQtjes voor hebben.
Als jouw ouders hippies noem baaj, ben je dan op je pik getrapt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Een duidelijk niet serieuze post welk aan niemand gericht was persoonlijk nemen is iets heel anders dan een aanval op de persoon anders hoor.
Maar natuurlijk, "tevaak" volgens mij is dit toch echt voor het eerst dat ik het uberhaupt 'mention.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Gevallen zoals jij zouden het verplicht op hun voorhoofd getatoueerd moeten hebben
![]()
Jij flirt net iets te vaak met je geestelijke problemen om ergens aanspraak op te maken, je geniet er gewoon van.
Hee vergeet je niet te ademen met je beperkte IQ, ik voel me bijna vereerd van al die aandacht die je me geeft. Dank je wel lieverd !!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wow je bent er bijna hassan, reflectie begint tot de mogelijkheden te behoren. Nog even en je kan jezelf beschouwen en verbeteren tot een mens ipv een zeer matige kopie.
Niet persé, hangt van de context af.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:58 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als jouw ouders hippies noem baaj, ben je dan op je pik getrapt?
Hij is een reptilian mindreader from another dimension, baajquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, "tevaak" volgens mij is dit toch echt voor het eerst dat ik het uberhaupt 'mention.
En vanwaar de goddelijke kennis te weten hoe ik denk?
Ga jij eens naar de kapper voordat je andere mensen uitlacht.quote:
Ik heb altijd een zwak voor de labielen en mentaal ontredderde medemens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Hee vergeet je niet te ademen met je beperkte IQ, ik voel me bijna vereerd van al die aandacht die je me geeft. Dank je wel lieverd !!(als je maar niet verliefd op me bent...ik ben al bezet.
)
Blijkbaar, en ik geloof daar natuurlijk in enzo..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hij is een reptilian mindreader from another dimension, baaj.
psst...havoc kan er niks aan doen...alleen positieve woorden, veel kusjes en knuffels helpen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Een duidelijk niet serieuze post welk aan niemand gericht was persoonlijk nemen is iets heel anders dan een aanval op de persoon anders hoor.
Wordt vrijwilligerswerker!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb altijd een zwak voor de labielen en mentaal ontredderde medemens.
zwak ben je zeker ja. Maar dat is niet erg. We betalen allemaal braaf belasting zodat jij goed verzorgd kan worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb altijd een zwak voor de labielen en mentaal ontredderde medemens.
Klopt, die plekken heten: sociale werkplaats. Da's leuk joh havoc...kan je potten bakken, schilderijen maken, en muziek maken...en nog veeeeel meeer... moet je maar eens informeren, da's echt leuke joh !! kusjes !!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wordt vrijwilligerswerker!
Nee hoor, we hebben het nog steeds over ouders die zich ergeren aan andermans kind. Nou Havoc is iemand kind en ik ben ouder, dus totaal ontopic !!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Is dit nu de nieuwe diss battle?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Hassan wees origineel en lift niet mee op mijn posts, alvast bedankt.
Ik heb in genoeg topics gezeten waar jouw bijdrages in langskwamen, om er behoorlijk zeker van te zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Blijkbaar, en ik geloof daar natuurlijk in enzo..
![]()
Kapper? Zelfs voor jou, is dat vaag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga jij eens naar de kapper voordat je andere mensen uitlacht.
Als deel 2 gaat om wat je doet als je kind zich als een BG gedraagd, komt dat zo volquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:06 schreef Jarno het volgende:
[pre-OUD-mod mode aan]
Nou, een deeltje 2 hoeft ook niet meer he?
[/]
Jammer, 't was best een leuk topic J.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:06 schreef Jarno het volgende:
[pre-OUD-mod mode aan]
Nou, een deeltje 2 hoeft ook niet meer he?
[/]
Het lukt nog niet echt he hassan. Verder dan een beetje je als debiel gedragen kom je niet. Jammer, het had potentie.quote:
Als ze J. en mij nou even Lois en BE laten vervangen willen we het wel even opschonen, een bannetje aanvragen voor hassan en dan weer verder gaan met J.'s topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:32 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Jammer, 't was best een leuk topic J.
macht nichtsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef Gaoxing het volgende:
Oh hemel, sorry Jerruh, het was niet de bedoeling daartussen te komen.
tien jaar geleden had ik ms nog wel erover nagedacht, schat, maar give me a fucking break, ik word 45 over een maand, mag ik rust, nu mijn kinderen 14 en 18 zijn, heel lang en donkerharig en knap, maar niet van de herenliefde, dus daar hoef je ook niet naar te vissenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef Jerruh het volgende:
milagro, wil jij trouwens mijn draagmoeder worden?
dan ben ik verzekerd van skone kinders meej een goeie dosis overredingskracht.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef milagro het volgende:
[..]
tien jaar geleden had ik ms nog wel erover nagedacht, schat, maar give me a fucking break, ik word 45 over een maand, mag ik rust, nu mijn kinderen 14 en 18 zijn, heel lang en donkerharig en knap, maar niet van de herenliefde, dus daar hoef je ook niet naar te vissen
ik wel wel je oppasmoeder worden, van jou of je kind
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:46 schreef Jerruh het volgende:
overigens kan ik me soms wel ergeren aan van die gehaaide kinderen. mijn neefje is zo en die krijgt alles voor elkaar door bepaald gedrag te tonen wat ik niet zou tolereren als ik ouder was. maar goed, dat is dan ook weer deels de fout van de ouders die niet ingrijpen in dat soort situaties en het toelaten.
mijn neefje is er ook een ster in en die is ook nog es de afsluiter van de familie qua kleinkinderlijn van mijn oma, dus tja... die geniet vaak bescherming.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik zie dat soort gedrag in m'n dochter, maar dan bij haar oma. Ze weet zo vreselijk precies wat ze moet doen om haar om haar vinger te winden, en oma heeft het helemaal niet in de gaten. Schrikbarend als je kind (van 5) zoiets kan
![]()
Ach lieverd toch....moet je niet gaan huilen zo onderhand, want je begint steeds kinderachtiger te worden. Kom maar hoor bij ome hassan, krijg je een lollie en een aai over je bolletje....je kan er ook niks aan doen dat je zo bent.... kusje !!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het lukt nog niet echt he hassan. Verder dan een beetje je als debiel gedragen kom je niet. Jammer, het had potentie.
ach zou je dat nou wel lukken lieverd? die grote taak? Want wie is er nou begonnen met modder gooien jij toch? dus ga nou niet de onschuld uithangen, of ben je er niet toe in staat, om iets terug te lezen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:34 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als ze J. en mij nou even Lois en BE laten vervangen willen we het wel even opschonen, een bannetje aanvragen voor hassan en dan weer verder gaan met J.'s topic.
die zijn voor Havocje, want die lieve schat mag het laatste woord hebben, dat heeftie wel verdiend, hij doet zo zijn best, maar kan zich maar niet goed uitdrukken zonder te grijpen naar modder gooien....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:06 schreef Gia het volgende:
Het aftellen kan beginnen, nog 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |