abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52581070
quote:
RIJSWIJK - Ruim driekwart van de ouders ergert zich aan kinderen van andere mensen. Ze vinden ze brutaal, asociaal en ongehoorzaam.

Dat blijkt woensdag uit een onderzoek dat J/M, een maandblad voor ouders met kinderen op de basisschool, liet uitvoeren ter gelegenheid van zijn 10-jarig jubileum.

Ouders hebben vooral kritiek op andere ouders. Ze vinden dat ze het zelf prima doen, al laat ruim 80 procent weten zelf ook wel eens een steek te laten vallen. Twee derde van de ouders wil dat kinderen steviger worden aangepakt. Van bijna negen op de tien vaders en moeders kan het wel wat strenger en meer gedisciplineerd op school.

Vier op de vijf ouders zijn van mening dat de maatschappij verloedert. Daarom vinden ze het belangrijk dat kinderen verantwoordelijkheidsgevoel wordt bijgebracht en dat ze leren rekening te houden met anderen.

Ouders meldden dat het hebben van kinderen een goede uitwerking heeft op hun welzijn. Wel klagen veel mensen erover dat ze weinig tijd overhouden voor zichzelf. Twintig procent bekent wel eens jaloers te zijn op mensen zonder kinderen.
Toch wel weer typisch: het zijn altijd de kinderen van anderen waar je je aan ergert, of waar men zich aan ergert. Ook op FOK! zie je het: zelf hebben we allemaal lieve kindjes die nooit schreeuwen in de supermarkt, die nooit jengelen in een restaurant en die nooit klieren op een familieverjaardag. Tijd om wat eerlijker te worden over onze eigen kinderen en onze eigen manier van opvoeden?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52581083
Ik denk dat ik me ook best zou ergeren aan m'n eigen kind als die luchtalarmpje gaat spelen in de supermarkt...
pi_52581135
gewoon weer de correctieklap invoeren kappe met dat moderne opvoeden gedoe...

kijk is hoe ik er ben afgekomen gewoon nog met een ouderwetse opvoeding ..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52581161
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:07 schreef MouzurX het volgende:

Jaja, en ik heb nooit een tik gehad en ben ook netjes terecht gekomen. Kunnen we dat soort kort-door-de-bocht onzin achterwege laten?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 08:13:15 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52581184
Ik hoorde het vanmorgen al op de radio en vond het erg typerend.
Maar goed, je bent voor je eigen kinderen natuurlijk veel vergevingsgezinder. Je weet precies wat hun behoeften zijn en kan je dus ook beter inleven in hun gedrag.

Zo is Saskia regelmatig aan het eind van de dag strontvervelend, maar dan WETEN we dat ze moe is. Andere kinderen hebben dat wellicht ook, misshcien op een andere tijd (gemist middagslaapje) maar dat weet ik als buitenstaander niet. DAT kind wordt door mij dan dus sneller als vervelend ervaren.

Los van het feit dat ik redelijk weinig geduld heb en mijn kinderen misschien inderdaad wat strakker opvoed (en me dus relatief snel erger).
pi_52581191
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Jaja, en ik heb nooit een tik gehad en ben ook netjes terecht gekomen. Kunnen we dat soort kort-door-de-bocht onzin achterwege laten?
nooit een tik ? vind ik maar raar

Ik heb geen kind dus ik vind ze ALLEMAAL strontvervelend
pi_52581198
Het is ook gewoon zo simpel. Je eigen kind is misschien ook wel irritant, of zelfs schijtirritant, maar als je ziet hoe lief ie thuis altijd is met de kat, of als hij zo rozig ligt te slapen, dan ben je dat weer vergeten, denk ik. Maar van dat luchtalarm in de supermarkt ervaar je niet hoe lief ie is op andere momenten, dus vind je dat een kutkind. Tja. Meer begrip is mooi, maar ik denk dat het gewoon zo werkt. Dit zal je altijd wel houden, vrees ik.
It's my party and I'll cry if I want to.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 08:14:57 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52581202
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:14 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Op zich is overwicht op ene peuter van 3 redelijk eenvoudig verbaal op te vangen.
pi_52581206
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:14 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ik heb geen kind dus ik vind ze ALLEMAAL strontvervelend
Ik denk dat je een tik teveel hebt gehad. Maar goed.
pi_52581218
En geloof me, de leeftijd waarop je met een flinke tik nog tot rede te brengen bent is sneller voorbij dan sommige ouders denken. Ik heb op mijn 17e nog weleens een klap gehad, maar dat was uit pure onmacht van mijn ouders. Kijk, dan kan je nog 10x slaan, maar als je slaat uit onmacht heeft slaan geen zin.
pi_52581220
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is ook gewoon zo simpel. Je eigen kind is misschien ook wel irritant, of zelfs schijtirritant, maar als je ziet hoe lief ie thuis altijd is met de kat, of als hij zo rozig ligt te slapen, dan ben je dat weer vergeten, denk ik. Maar van dat luchtalarm in de supermarkt ervaar je niet hoe lief ie is op andere momenten, dus vind je dat een kutkind. Tja. Meer begrip is mooi, maar ik denk dat het gewoon zo werkt. Dit zal je altijd wel houden, vrees ik.
Mja.

Persoonlijk erger ik me niet zo snel aan iets of iemand, zeker nu ik weet 'hoe het is'. Heel Nederland heeft er een nationale sport van gemaakt om zich te ergeren aan elkaar lijkt het wel, ik haal vaak m'n schouders op en ga door met leven. Zouden meer mensen moeten doen. Niet dat ik me nooit erger hoor.
pi_52581243
Ja, nou, precies.

En als elk kind daadwerkelijk zo lief was als de ouders dachten dan vond niemand wiens kind dan ook irritant omdat het allemaal rose engeltjes waren. . Wat Swets ook zegt, je kent je eigen kind beter, en je kan het wat meer in balans plaatsen omdat jij fulltime met jouw kind van doen hebt ipv alleen die irritatiemomenten in een supermarkt.
pi_52581266
Van de week begon Anna voor het eerst te huilen in de supermarkt. Geen idee wat er was, en vast heel vervelend voor de rest (alhoewel boodschappen doen nooit het Fantastische Uitje is wat sommige menen dat het zou moeten zijn), maar ik heb gelijk ook ervaren hoe hulpeloos je dan als ouder staat. Tuurlijk krijg je d'r wel stil, en ze doet het echt niet om te etteren (ze is net 1), maar je staat daar toch maar. Met een hypertje van 5 of 6 jaar zal dat alleen maar erger zijn gok ik zo. .

En mensen die zich niet willen ergeren gaan maar op Mars wonen. Alhoewel ze zich daar vast gaan ergeren aan de kleur rood ofzo.
pi_52581283
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:07 schreef MouzurX het volgende:

correctieklap of slaan, wat eigenlijk voor mij hetzelfde is, vind ik abosluut niet nodig. Zelf ben ik ook met regelmatig correctieklappen, onder andere om respect voor mijn ouders te krijgen, het enige wat er gebeurde is dat ik pure angst voor hen voel(de)....

Maar goed, OT.....tuurlijk erger ik me ook aan andersman kinderen, ik denk dat ieder ouders dat weleens hebben,iedereen heeft z'n eigen manier van pvoeden en dat komt vaak niet overheen met je eigen manier. Maar mijn eigen kinderen kunnen ook het bloed onder mijn nagels halen.... wat natuurlijk snel wordt vergeten als ze later weer zo lief zijn...
pi_52581338
IK erger met niet aan andermans kinderen in het algemeen.
Ik erger me aan slecht opgevoede kinderen van anderen.
(en slecht opvoedende ouders)
Groeten, BB
pi_52582413
Nou en of!! Ik ergerde me dood op die meeting
Nee, soms erger ik me wel eens aan de manier waarop sommige ouders op ongewenst gedrag reageren.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:59:12 #17
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_52582784
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:22 schreef Jarno het volgende:
En mensen die zich niet willen ergeren gaan maar op Mars wonen. Alhoewel ze zich daar vast gaan ergeren aan de kleur rood ofzo.
Ik vind deze instelling van de ouders eigenlijk storender dan het kindergehuil zelf
Vampire Romance O+
  Moderator woensdag 22 augustus 2007 @ 10:06:10 #18
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52582923
Ben wel benieuwd waar ze zich dan voornamelijk aan ergeren.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_52582946
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:59 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik vind deze instelling van de ouders eigenlijk storender dan het kindergehuil zelf
Want?
  Milf woensdag 22 augustus 2007 @ 10:39:00 #20
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_52583612
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:06 schreef senesta het volgende:
Ben wel benieuwd waar ze zich dan voornamelijk aan ergeren.
Doorheen praten ( meestal schreeuwen ) als jij met de ouder in gesprek bent. ( En de ouder zegt daar niets van )
Overal aanzitten, in kasten snuffelen. ( en vooral niet naar de ouders luisteren )
Ongehoorzaamheid. ( zo erg dat de ouders het klaarblijkelijk hebben opgegeven )
Tegen alles en iedereen "je" en "jij" zeggen. ( tegen een vreemde is het nog altijd "u" )

Gelukkig kom ik ook een hoop goed opgevoede kinderen tegen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:33:11 #21
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_52584996
Ik erger mij regelmatig aan kinderen, waarvan de ouders ze de boel op stelten laten zetten, zonder ze te stoppen. Die gaan zitten, en verder de kinderen het zelf maar laten uitzoeken. Ja, dat is wachten op rennende, schreeuwende en klierende kinderen.
Maar dan erger ik me nog meer aan de ouders, dan aan de kinderen, eerlijk gezegd.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 11:34:28 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52585032
ja, kinderen die rennen en schreeuwen. Kinderen die zeg maar... spelen.... The horror.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:34:42 #23
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52585036
Ik zat toevallig van de week hier nog aan te denken. Waar wij wonen heb je een soort van binnenplaats met een stukkie gras en een speeltoestel. En een aantal tuintjes van de mensen op de begane grond die daarop uitkomen. En er loopt hier dus een kind rond, wat kennelijk alleen maar kan communiceren door te janken. Maar dan niet janken, nee, KRIJSEN . En die ouders lijken niks te doen, of die zijn er al aan gewend ofzo .

Dus vanaf het moment dat ik thuiskom uit mijn werk en de balkondeur opendoe, begint de ellende. Tot een uur of 8, dan ligt het eindelijk in bed . Ik heb me zelfs echt even angstig afgevraagd of ik nog wel zwanger wilde worden . Maarja, er zijn meer kinderen die niet de hele dag janken dan wel. Dus dan lijkt het mij toch iets waar de ouders wat aan kunnen doen. Die haat ik nu dus ook, terwijl ik nog nooit een woord met ze heb gewisseld .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Moderator woensdag 22 augustus 2007 @ 11:36:35 #24
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52585090
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:39 schreef nikky het volgende:

[..]

Doorheen praten ( meestal schreeuwen ) als jij met de ouder in gesprek bent. ( En de ouder zegt daar niets van )
Overal aanzitten, in kasten snuffelen. ( en vooral niet naar de ouders luisteren )
Ongehoorzaamheid. ( zo erg dat de ouders het klaarblijkelijk hebben opgegeven )
Tegen alles en iedereen "je" en "jij" zeggen. ( tegen een vreemde is het nog altijd "u" )

Gelukkig kom ik ook een hoop goed opgevoede kinderen tegen.
Dat zijn inderdaad ook dingen waar ik me aan kan ergeren.
Waar ik me ook aan erger zijn die ouders die als je aan de deur komt met iets gewoon niet willen horen dat hun kinderen zoiets doen.
pi_52585167
Ik heb jaaaaren in een supermarkt gewerkt, en daar zag ik zo vaak ouders die, in mijn ogen, onbegrijpelijk omgingen met onuitstaanbare kinderen. Een veelgehoorde/-geziene actie: kind in kwestie breekt de halve winkel af. Klimt op dingen die daar niet voor zijn, gaat aan rekjes hangen, gaat op mandjes staan, trekt een half schap leeg, dat werk. Zo'n moeder/vader stond daar dan heel neutraal naar te kijken, en als ze uberhaupt al iets zeggen is het 9 van de 10 keer: 'Kijk je uit dat je je niet bezeert?' Onvoorstelbaar, ik werd daar dus echt onwijs chagrijning van.

Oh, ik ben alleen zelf geen ouder .
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:59:30 #26
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52585799
Over het algemeen stoor ik me niet snel aan anderen, wel aan iemand in mijn directe omgeving, ze schreeuwt veel naar haar kinderen, ze vind het normaal dat dochterlief van 2.5 papa een klootzak noemt en een tik gebeurt vaker dan een kus.
Gelukkig is dit een uitzondering (hoop ik tenminste)

Aan een dreinende peuter in een winkel kan ik me niet storen, dat doet mijn peuter ook en samen met haar alle andere peuters.
Waar ik zelf niet tegen kan is als het kind de baas is over de ouder of waneer moeder zegt 'wacht maar tot papa thuis is!!'

Echt winkel afbrekende kinderen heb ik nog nooit gezien gelukkig.
pi_52585861
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:59 schreef KD-fotografie het volgende:

Echt winkel afbrekende kinderen heb ik nog nooit gezien gelukkig.
Sowieso, als je Fokkertjes moet geloven is een supermarkt het speelterrein van gillende baby's, dreinende peuters en klimmende kleuters, hangende bejaarden die met hun rollators 6 breed de gangen versperren, jumpende tieners en verkrachtende mocro's. .
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:01:52 #28
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52585872
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nou en of!! Ik ergerde me dood op die meeting
Nee, soms erger ik me wel eens aan de manier waarop sommige ouders op ongewenst gedrag reageren.
och die waren er wel

Weet je wta het is, kinderen zijn kinderen, en hoe ze zich gedragen is vaak een toonbeeld van de ouders vind ik.
Hier in de straat woont echt zo;n horror mens, en dat zoontje kan ook echt een etertje zijn.
Als ze hier in de straat voetballen prima, leuk. Maar als ze ebwust 10 keer de bal tegen je raam aan trappen , en na verzoek dit te laten ze nog doorgaan. DAN ben je een etter.
Maar een kind dat eens in de winkel jengelt, Mwoah ik lach meestal erom om de hulpeloze vader/moeder die met allemacht hun kind stil proberen te krijgen.
Denk maar zo dat wij dat soort streken ook wel eens uithaalden
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:04:58 #29
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52585973
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:23 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

correctieklap of slaan, wat eigenlijk voor mij hetzelfde is, vind ik abosluut niet nodig. Zelf ben ik ook met regelmatig correctieklappen, onder andere om respect voor mijn ouders te krijgen, het enige wat er gebeurde is dat ik pure angst voor hen voel(de)....
Ik vind daar wel degenlijk een verschil inzitten, ik heb ook wel eens eencorrigerende tik gehad (dus niet dat het pijn doet maar om het schrikeffect) maar het heeft op mij weinig indruk gelaten, ik weet het zelfs niet meer.
Het is dat mijn moeder het me verteld heeft.

Ik heb Demi overigens nog nooit een tik gegeven maar kan me voorstellen dat het uit reflex wel eens kan gebeuren.

Echt slaan (dus met de bedoeling dat het pijn doet) vind ik niet kunnen en om de haverklap een tik geven om het minste geringste vind ik ook niet echt pedagogisch verantwoord.

Nu zal ik wel een boel mensen over me heen krijgen maar dit is mijn mening.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:08:45 #30
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52586060
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:34 schreef k_i_m het volgende:
Ik zat toevallig van de week hier nog aan te denken. Waar wij wonen heb je een soort van binnenplaats met een stukkie gras en een speeltoestel. En een aantal tuintjes van de mensen op de begane grond die daarop uitkomen. En er loopt hier dus een kind rond, wat kennelijk alleen maar kan communiceren door te janken. Maar dan niet janken, nee, KRIJSEN . En die ouders lijken niks te doen, of die zijn er al aan gewend ofzo .
Misschien proberen ze het kind wel te negeren, het kind vraagt op een negatieve manier aandacht en negeren werkt vaak dan beter als op zijn donder geven.

Dat is het ook vaak, je weet niet welke "tactiek" de ouders hanteren om ongewenst gedrag af te leren.
pi_52586254
Sommige ouders zouden wel eens na mogen denken of ze het gedrag wat hun kinderen tentoon spreiden van andere kinderen net zo zouden ervaren.

Zou een hoop gilkindertjes in bijvoorbeeld winkels of openbaar vervoer schelen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_52586277
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:08 schreef KD-fotografie het volgende:
Misschien proberen ze het kind wel te negeren, het kind vraagt op een negatieve manier aandacht en negeren werkt vaak dan beter als op zijn donder geven.

Dat is het ook vaak, je weet niet welke "tactiek" de ouders hanteren om ongewenst gedrag af te leren.
Tactiek schmactiek, je zadelt dan een ander op met je eigen gebrek aan overwicht.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:17:38 #33
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52586302
quote:

[..]

ik denk dat veel ouders bang zijn om een kind en publique op zijn donder te geven als het iets fout doet, puur weer ook omdat ze bang zijn voor de reactie van de omgeving. ik heb het wel eens gehad met het neefje van mijn vriend (waarmee ik wel vaker bizarre dingen van buitenaf meemaak). op dezelfde fietstoch als in een ander topic zat ie me toch te zeuren om een ijsje! nu, ik ben best streng geweest en bij de zoveelste klaagzang heb ik met een wat hardere toon dan anders gezegd dat als ie doordramt, hij helemaal geen ijsje krijgt. je had de mensen op het bankje naast me moeten zien kijken !

opvoeden lijkt steeds meer een maatschappelijke reactie te krijgen: een stap in een onbekende of strengere richting en mensen beoordelen je daar al op. een corrigerende tik en men vindt je een kindermishandelaar. als je met de kleine van een ander een fietstoch maakt, vragen mensen zich al af wat ik toch met dat joch moet, of ik niet een viezerik ben... dus eerlijk gezegd verbazen de uitkomsten van dit onderzoek me niet zo. voor de rest ben ik het glad eens met swets en jarno hier.
put
your
clothes
on!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:27:11 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52586574
Grappig. Ik vind veel kinderen hier (Duitsland) beter opgevoed dan de mijne. Die rennen niet, zijn ook weleens stil, gaan als ze ergens op bezoek zijn rustig zitten.

De mijne niet: die zet je 's morgens aan en 's avonds gaan ze weer uit. Ze rennen, lachen, spelen, klimmen etc. En toch zijn er -vooral oudere mensen- die speciaal komen melden wat voor fijne voorkomende kinderen we hebben. Want ze delen graag met anderen, denken altijd aan het welzijn van andere mensen (uitgezonderd op het niveau van rust en geluidsoverlast).
U zeggen doen ze helaas niet (al zou ik ze dat wel heel graag aanleren, maar ik weet niet goed hoe dat moet in het Duits), astjeblieft en dankjewel zeggen altijd.

Al met al heb ik waarschijnlijk kinderen waar anderen zich aan storen, omdat ze gewoon DRUK zijn. Maar wel drukke kinderen met respect en aandacht voor de medemens.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:29:32 #35
153506 Captain_Fabulous
pi_52586637
Teveel ouders willen zich voor de buitenwereld als perfect voordoen, en doen dus net alsof hun kind ook perfect is en nooit eens iets uithaalt. Want als je in het openbaar je kind terecht wijst, laat je zien dat jouw kind niet vanzelf zich altijd als een engeltje gedraagd. Dat kan natuurlijk niet, dat verstoort het plaatje.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:29:58 #36
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52586643
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Teveel ouders willen zich voor de buitenwereld als perfect voordoen, en doen dus net alsof hun kind ook perfect is en nooit eens iets uithaalt. Want als je in het openbaar je kind terecht wijst, laat je zien dat jouw kind niet vanzelf zich altijd als een engeltje gedraagd. Dat kan natuurlijk niet, dat verstoort het plaatje.
GMTA .
put
your
clothes
on!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:31:55 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52586700
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, nou, precies.

En als elk kind daadwerkelijk zo lief was als de ouders dachten dan vond niemand wiens kind dan ook irritant omdat het allemaal rose engeltjes waren. . Wat Swets ook zegt, je kent je eigen kind beter, en je kan het wat meer in balans plaatsen omdat jij fulltime met jouw kind van doen hebt ipv alleen die irritatiemomenten in een supermarkt.
Plus natuurlijk dat je er van houdt, en van die andere kinderen niet, dat wil ook nog wel eens schelen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator woensdag 22 augustus 2007 @ 12:38:29 #38
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52586879
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Misschien is een beetje verdraagzaamheid tegenwoordig ook gewoon ver te zoeken.
Toen ik vorige week mijn dochtertje terecht wees in een winkelcentrum kreeg ik heel wat verstoorde blikken.
Als ik haar echter haar normale wervelstormgang laat gaan door het winkelcentrum krijg ik dezelfde verstoorde blikken.
Het maakt gewoon niets uit, ik doe het op een manier waarop ik denk dat het beste is voor mij en mijn kinderen en tsja ik kan me niet echt druk meer maken of een ander het daar mee eens is.
Daar komt bij dat ik ook vind dat kinderen gewoon kinderen moeten kunnen zijn, en die zijn inderdaad soms druk, soms ongehoorzaam en soms luidruchtig.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:38:30 #39
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52586881
Ik had hier enige tijd geleden het 5-jarig zoontje van een familielid op visite, zijn vader en ikw aren in gesprek en de kleine blaatte er vootdurend tussendoor "pappa, pappa, pappa, PAPPAAAA".

De ouders zeiden beiden niets, moeder keek zelfs vertederd naar haar blaatgrage spruit

Uiteijndelijk heb ik maar gezegd "papa en ik zijn even aan het praten, wil je even wachten tot we klaar zijn? "

Zoontje een knalrood hoofd en de vader idem dito
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52587184
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:38 schreef senesta het volgende:

[..]

Toen ik vorige week mijn dochtertje terecht wees in een winkelcentrum kreeg ik heel wat verstoorde blikken.
Als ik haar echter haar normale wervelstormgang laat gaan door het winkelcentrum krijg ik dezelfde verstoorde blikken.
Het maakt gewoon niets uit, ik doe het op een manier waarop ik denk dat het beste is voor mij en mijn kinderen en tsja ik kan me niet echt druk meer maken of een ander het daar mee eens is.
Daar komt bij dat ik ook vind dat kinderen gewoon kinderen moeten kunnen zijn, en die zijn inderdaad soms druk, soms ongehoorzaam en soms luidruchtig.
Helemaal mee eens! Een winkelcentrum is geen rouwcentrum. .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 12:54:42 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52587330
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Tactiek schmactiek, je zadelt dan een ander op met je eigen gebrek aan overwicht.
Sommige mensen gun ik gewoon kinderen.
pi_52587406
Het is geloof ik echt wel heel Nederlands om je te ergeren aan anderen.

en je doet het ook nooit goed in de supermarkt. Als je je kind zijn gang laat gaan kijken ze je geirriteerd aan, als je het stevig aanpakt dan krijg je ook kritische blikken. You can't win, en dat weet zo'n kind ook en gaat dan dus extra onmogelijk doen.
mooi he, alles
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:01:56 #43
14746 k_i_m
pi_52587517
quote:

[..]

Dan negeren ze het kind al een jaar . De mensen aan de andere kant van de tuin trekken een krijsend kind tenmniste mee naar binnen, en dat gaat naar bed als het niet meer normaal kan doen.
In my life
Why do I smile
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:06:38 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52587638
Goh, wat weten jullie het allemaal goed. Ben ik dan echt de enige die toe durft te geven dat ze haar kinderen niet op alle gebieden volledig onder controle heeft?
  Milf woensdag 22 augustus 2007 @ 13:07:12 #45
16000 nikky
pi_52587658
Ik woon vlakbij een klein speeltuintje en als ik in de tuin zit hoor ik altijd kinderen daar spelen. Persoonlijk vind ik dat geweldig dat gelach e.d. 1 van mijn buurvrouwern ergert zich eraan.
Hoe kun je je daar dan aan ergeren? Soms vraag ik mij af of die ooit wel kind had mogen zijn.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_52587701
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
Goh, wat weten jullie het allemaal goed. Ben ik dan echt de enige die toe durft te geven dat ze haar kinderen niet op alle gebieden volledig onder controle heeft?
Oh ik ook hoor. Anna heeft mij compleet in d'r zak zitten. Kan niet boos worden als ze aan tafel (bewust!) al d'r eten op de grond gooit en er een dikke grijns achter aan gooit, gaat nog wat worden zo! Nee, ik ben helemaal voor streng opvoeden maar bij mij hoeft ze niet te zijn geloof ik . Gelukkig is mama er nog .
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:09:13 #47
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52587703
hahaha K-i-m, dat werkt dus niet.
Maar bedoel het ook meer in zijn algemeen.

@Jerruh, Demi krijgt van ons gewoon op haar donder, als staat heel de winkel toe te kijken, wat dat betrfet trek ik me dus niks aan van anderen.
Mijn man heeft daar idd wat meer moeite mee en die probeert wel eens te onderhandelen, en dat werkt dus totaal niet.
Maar het gaat steeds beter, dus we komen er wel.
pi_52587726
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:07 schreef nikky het volgende:
Ik woon vlakbij een klein speeltuintje en als ik in de tuin zit hoor ik altijd kinderen daar spelen. Persoonlijk vind ik dat geweldig dat gelach e.d. 1 van mijn buurvrouwern ergert zich eraan.
Hoe kun je je daar dan aan ergeren? Soms vraag ik mij af of die ooit wel kind had mogen zijn.
Nederland zit vol beroepszeikers. Maar dan ook écht vol: iedereen is kut, alles is klote en alleen ik ik ik heb recht van spreken en leven.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:11:13 #49
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52587758
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
Moet zeggen dat ik Demi nu redelijk onder controle heb, met de nadruk op NU.
Ze is nog geen 2.5 jaar en enigskind, dat maakt het natuurlijk wel een heel stuk makkelijker.
Over een jaar of 2 als Demi een kleuter is en er hopenlijk een broertje of zusje is zal het wel een heel stuk lastiger zijn.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:15:56 #50
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52587926
Ik erger me zelden aan de kinderen, maar meer aan de ouders die er niks van zeggen en het allemaaal maar gewoon lijken te vinden (zoals eerder ook al aangegeven). Zelf denk ik juist niet dat ik alles zou goed weet, integendeel. Ik heb vaak het idee dat ik er een zooitje van maak ofzo
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_52588001
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oh ik ook hoor. Anna heeft mij compleet in d'r zak zitten. Kan niet boos worden als ze aan tafel (bewust!) al d'r eten op de grond gooit en er een dikke grijns achter aan gooit, gaat nog wat worden zo! Nee, ik ben helemaal voor streng opvoeden maar bij mij hoeft ze niet te zijn geloof ik . Gelukkig is mama er nog .
Bij ons is het nét andersom. Nou, ik wil ook wel consequent optreden, maar hij trekt zich meer aan van papa dan van mama Maar ik zal de goede weg uiteindelijk wel gaan vinden, hoor We beginnen net!
pi_52588037
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Bij ons is het nét andersom. Nou, ik wil ook wel consequent optreden, maar hij trekt zich meer aan van papa dan van mama Maar ik zal de goede weg uiteindelijk wel gaan vinden, hoor We beginnen net!
Ik heb vooral moeite met boos blíjven. Ze gaat dan zo zitten kijken met die stralende oogjes ("Kijk dan hoe lief ik ben papa!") dat ik alleen nog maar kan lachen dan. .
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:20:40 #53
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52588069
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:09 schreef KD-fotografie het volgende:
hahaha K-i-m, dat werkt dus niet.
Maar bedoel het ook meer in zijn algemeen.

@Jerruh, Demi krijgt van ons gewoon op haar donder, als staat heel de winkel toe te kijken, wat dat betrfet trek ik me dus niks aan van anderen.
Mijn man heeft daar idd wat meer moeite mee en die probeert wel eens te onderhandelen, en dat werkt dus totaal niet.
Maar het gaat steeds beter, dus we komen er wel.
hehe, maar ik denk dat anderen, die jou dan bezig zien, dat als een negatieve ervaring ervaren. zo van: zie die tegen haar kind tekeer gaan. je doet het dan zelf goed, want je bent bijvoorbeeld streng op de juiste manier of juiste wijze, maar anderen, die anders opvoeden, gaan dan scheef kijken. net alsof de eigen weg de juiste is bij die anderen. je had de mensen moeten zien kijken toen mijn broertje met een gat in zijn hoofd in de kinderwagen zat vroeger, nadat hij heel rap uit zijn kinderwagen was geklauterd toen ons ma net een tas boodschappen aan het inladen was in de auto. je wordt meteen als onvoorzichtig en carless bestempeld, terwijl mijn broertje gewoon hyperactief en altijd in beweging was.
put
your
clothes
on!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:21:28 #54
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52588091
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik heb vooral moeite met boos blíjven. Ze gaat dan zo zitten kijken met die stralende oogjes ("Kijk dan hoe lief ik ben papa!") dat ik alleen nog maar kan lachen dan. .
dan smelt je toch gewoon! (dit zijn posts waardoor ik later dus echt vader wil zijn!)
put
your
clothes
on!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 13:26:45 #55
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52588269
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als ze twee is en moedwillig een broodje in je macbook staat te proppen wordt je wel consequenter
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:27:52 #56
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52588303
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als ze twee is en moedwillig een broodje in je macbook staat te proppen wordt je wel consequenter
!!!

of playdough douwen in je videorecorder (waardoor ik sindsdien nooit meer klei kreeg...)
put
your
clothes
on!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:30:25 #57
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52588394
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:20 schreef Jerruh het volgende:

[..]

hehe, maar ik denk dat anderen, die jou dan bezig zien, dat als een negatieve ervaring ervaren. zo van: zie die tegen haar kind tekeer gaan. je doet het dan zelf goed, want je bent bijvoorbeeld streng op de juiste manier of juiste wijze, maar anderen, die anders opvoeden, gaan dan scheef kijken. net alsof de eigen weg de juiste is bij die anderen. je had de mensen moeten zien kijken toen mijn broertje met een gat in zijn hoofd in de kinderwagen zat vroeger, nadat hij heel rap uit zijn kinderwagen was geklauterd toen ons ma net een tas boodschappen aan het inladen was in de auto. je wordt meteen als onvoorzichtig en carless bestempeld, terwijl mijn broertje gewoon hyperactief en altijd in beweging was.
Dat zeker idd, krijg weleens blikken van, wat doe je dat kind aan!!?
En dan zeg ik alleen maar 'hier hebben ze ook hoeken en zo niet dan bouw ik er zelf een!'

Werkt vaak wel, Demi is een actief ding dus als ze ergens een hekel aan heeft is het verplicht stilstaan in de hoek.

Maar wat andere ook al schreven, je krijgt altijd wel commentaar, en ook ik ga de mist in en als ik het nog niet heb gedaan dan komt dat nog wel.
idd ook met vallen, net alsof je dan niet goed oplet, ja hallo, kan gebeuren hoor en laatst nog een topic geopend met 'durf je kind te laten vallen'.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:30:59 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52588409
Ach, ik ben heel consequent zefls in het openbaar, en ook streng, maar dan nog zijn en blijven het drukke kinderen. Niet alles hoeft aan de opvoeding te liggen en ik denk dat ouders met oudere kinderen daar prima over mee kunnen praten.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:31:43 #59
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52588424
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:27 schreef Jerruh het volgende:

[..]

!!!

of playdough douwen in je videorecorder (waardoor ik sindsdien nooit meer klei kreeg...)
douwen

ben op de laatste OUD meeting uitgelachen omdat ik zei,' Suus, doe maar douwen' inplaats van duwen
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:32:22 #60
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52588446
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:30 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]

Dat zeker idd, krijg weleens blikken van, wat doe je dat kind aan!!?
En dan zeg ik alleen maar 'hier hebben ze ook hoeken en zo niet dan bouw ik er zelf een!'

Werkt vaak wel, Demi is een actief ding dus als ze ergens een hekel aan heeft is het verplicht stilstaan in de hoek.

Maar wat andere ook al schreven, je krijgt altijd wel commentaar, en ook ik ga de mist in en als ik het nog niet heb gedaan dan komt dat nog wel.
idd ook met vallen, net alsof je dan niet goed oplet, ja hallo, kan gebeuren hoor en laatst nog een topic geopend met 'durf je kind te laten vallen'.
precies .

ach, in deze tijd zijn we allemaal potentiele kindermishandelaars schijnbaar.
put
your
clothes
on!
pi_52588464
ik erger me aan kinderen die jengelen om iets (snoep, speelgoed, ...) en dat de ouders dan roepen 'NEE NEE', maar na een tijdje jengelen zeggen 'OK, is goed'

maar dan erger ik me aan de ouders, niet het kind
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:33:15 #62
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52588482
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:30 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, ik ben heel consequent zefls in het openbaar, en ook streng, maar dan nog zijn en blijven het drukke kinderen. Niet alles hoeft aan de opvoeding te liggen en ik denk dat ouders met oudere kinderen daar prima over mee kunnen praten.
Denk ook dat het maar net is wat je zelf als storend ervaart, kinderen die druk zijn vind ik niet storend, dat hoor bij het kind zijn naar mijn mening.
Zolang ze niet de boel op stelten zetten natuurlijk maar gewoon wat rennen en lachen zie ik als spelen.
pi_52588521
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:32 schreef JoPiDo het volgende:
ik erger me aan kinderen die jengelen om iets (snoep, speelgoed, ...) en dat de ouders dan roepen 'NEE NEE', maar na een tijdje jengelen zeggen 'OK, is goed'

maar dan erger ik me aan de ouders, niet het kind
Maar goed, waarom eigenlijk? Jij hoeft het niet te betalen, je hoeft ook het kind niet mee naar huis te nemen, waarschijnlijk zie je die mensen nooit meer, dus waarom zou je je ergeren? Ik denk soms wel van "dat had ik (hopelijk!) anders gedaan", maar ergeren? Nah.
  Redactie Games woensdag 22 augustus 2007 @ 13:36:00 #64
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_52588577
Ik las het artikel vanmorgen in de krant J. en ik moest natuurlijk al meteen
Want natuurlijk!! je "eigen kind" is nooit vervelend...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:37:01 #65
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52588604
Weet je wat ik irritant vind he, de opa's en oma's
Die kunnen een jaar opvoeden in een dag verpesten.

Natuurlijk is dit wat overdreven maar merk wel dat Demi bij de opa's en oma's veel meer mag, en dat is ook logisch, daar zijn ze opa en oma voor.
Alleen wel lastig dat ze daarna ons weer gruwelijk probeert te testen en we dus wederom 30x op een dag Nee moeten zeggen.
Soms is consequent zijn dan best lastig.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:40:48 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52588705
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:33 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]
Zolang ze niet de boel op stelten zetten natuurlijk maar gewoon wat rennen en lachen zie ik als spelen.
Ja, jij, maar de meeste mensen toch echt niet hoor. Helaas.
pi_52588749
Ja, of moedwillig van alles uit de rekken trekken in de supermarkt, zich ondertussen niets meer van je aantrekken.
Iedereen die (in meer en mindere mate met meelij) naar je kijkt en waarschijnlijk denkt; Ach, daar heb je er weer een

Of 1,5 uur in een wachtkamer met 2 kinderen zitten die na een uur [-] zich stierlijk gaan vervelen en waar je alleen nog maar met een verhit hoofd politie-agent aan het spelen bent (de meewarige blikken om je heen waardoor je je alleen nog maar opgelatener voelt).

en jij maar denken dat je goed zit met je opvoeding (wat natuurlijk ook zo is)

maar hey; iedereen heeft toch zijn mening meteen klaar

Ik vind mezelf een consequente ouder, die haar kinderen waarden en normen probeert bij te brengen. De meeste ouders zullen dit van zichzelf vinden en het zal ook nog waar zijn maar kinderen zijn kinderen en mensen zijn mensen en soms gaat het gewoon wel eens mis, en heb je het niet in de hand en dan hebben ze net even geen zin om lief, rustig en engelachtig te zijn en ja mam, ja pap, je hebt helemaal gelijk, te zeggen.

En geef ze eens ongelijk...
pi_52588762
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zolang de meeste mensen:

- SBS6 , RTL4 of Talpa kijken
- zich Oranje uitdossen bij een WK of EK
- Sonja Bakker boeken kopen en naleven
- zich als debielen gedragen zodra ze in een auto zitten

zal het met hun beoordelingsvermogen jegens mij wel meevallen denk ik zo. Ofwel: lekker belangrijk!
pi_52588782
aan jengelende kinderen in winkels, ja, daar "erger" ik me aan, nu ja, het valt me op, en ik denk er wat van, vraag me af waarom die moeder in godsnaam in discussie of onderhandelen gaat met zo'n kind, ergeren is een groot woord, want ik kan er van weg lopen.

huilende babietjes in vliegtuigen, openbaar vervoer, daar erger ik me dan weer totaal niet aan, ondanks dat ik er niet van weg kan lopen... ik kan me daarvoor afsluiten, ik hoor het gewoon niet.

aan een familielidje van 5 dat alles wat hij aanraakt, checkt op duurzaamheid, vergezeld van het motto "alles kan stuk, als je maar wil" en zijn ouders die dan reageren met "ja, dat kun je verwachten van hem"... ja leuk in hun eigen huis, maar in mijn huis moet ik dat niet.... je moet echt alles wegzetten voor dat kind, broertje slaat suggesties voor verjaarskadootjes af met een "doe maar niet, ik wil het wel, maar xxxx maakt het toch maar stuk, en dat is zonde".
speelgoed, dvd's, videospelers, stofzuigers, planten, als er iets af te breken valt, hij is je kleuter

daar erger ik me dus echt groen en geel gaan en heb ik moeite het joch een leuk joch te vinden, ondanks zijn koddig uiterlijk en in deze tekort schietende ouders wmb, dat joch weet niet beter, of het is "leuk" en "ondernemend"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:43:56 #70
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52588806
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

Zolang de meeste mensen:

- SBS6 , RTL4 of Talpa kijken
- zich Oranje uitdossen bij een WK of EK
- Sonja Bakker boeken kopen en naleven
- zich als debielen gedragen zodra ze in een auto zitten

zal het met hun beoordelingsvermogen jegens mij wel meevallen denk ik zo. Ofwel: lekker belangrijk!
  Moderator woensdag 22 augustus 2007 @ 13:44:46 #71
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52588831
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat probleem zou ik toch echt bij de meeste mensen laten liggen hoor.
Zoals je zei hebben je kinderen gevoel voor hun medemens en zijn ze beleefd, ik denk dat je daarmee een hele goede basis hebt neer gezet.
En spelen, rennen, lachen, schreeuwen.. daar zijn het ook kinderen voor hoor, als mensen zich daaraan storen moeten ze maar een hutje op de hei nemen
pi_52588839
moedwillig dingen kapot maken is "not done"
pi_52589020
Ik erger me meer aan hoe ouders soms met hun kinderen omgaan dan hoe de kinderen zijn. Tenslotte ligt het vaak aan de opvoeding. Als een kind hier op de banken gaat springen, dan verwacht ik dat de ouders er wat van zeggen (ook al mogen ze het thuis misschien wel). Je kan dan op zijn minst zeggen dat ze het aan mij moeten vragen of ze op de bank mogen springen of ze gewoon vertellen dat ze het niet mogen. Hetzelfde voor ongevraagd dingen uit laden en kasten pakken of gewoon de laden te gaan doorzoeken om te kijken of er iets inligt. Dat soort dingen doe je gewoon niet. Maarja, mijn tijd zal nog wel komen
  Moderator woensdag 22 augustus 2007 @ 13:52:42 #74
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52589067
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:51 schreef Pruk het volgende:
Ik erger me meer aan hoe ouders soms met hun kinderen omgaan dan hoe de kinderen zijn. Tenslotte ligt het vaak aan de opvoeding. Als een kind hier op de banken gaat springen, dan verwacht ik dat de ouders er wat van zeggen (ook al mogen ze het thuis misschien wel). Je kan dan op zijn minst zeggen dat ze het aan mij moeten vragen of ze op de bank mogen springen of ze gewoon vertellen dat ze het niet mogen. Hetzelfde voor ongevraagd dingen uit laden en kasten pakken of gewoon de laden te gaan doorzoeken om te kijken of er iets inligt. Dat soort dingen doe je gewoon niet. Maarja, mijn tijd zal nog wel komen
Dat mogen mijn kinderen ook absoluut niet hoor
pi_52589111
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:44 schreef lily het volgende:
moedwillig dingen kapot maken is "not done"
het lullige is dat ik dan zowat een "hekel" aan dat joch krijg, terwijl hij er in feite niets aan kan doen, het wordt nooit echt 'afgestraft" door papa en mama , meestal volgt er "nu ja, je kan van een kind niet verwachten dat hij daar en daar vanaf blijft" .... uh ja, dat kan je wel dus, wel van een kind van 5.

als ik dan van te voren al zeg " ik vind je een schat, maar heb toch liever dat je op een meter afstand blijft van 'datgene wat wel stuk kan, maar niet stuk mag' " dan ben ik de overdreven zeur die geen kindvriendelijk huis heeft en had ik het maar weg moeten zetten, hoor, want je weet hoe hij is
pi_52589262
Maar goed, het is mij in dit topic duidelijk geworden waarom mensen zich ergeren aan kinderen van anderen, maar niet aan die van zichzelf.

Eigen kinderen zijn immers duidelijk, als anderen zich daar aan ergeren, dan zijn ze maar zielig en onverdraagzaam.

Triest.
pi_52589332
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, het is mij in dit topic duidelijk geworden waarom mensen zich ergeren aan kinderen van anderen, maar niet aan die van zichzelf.

Eigen kinderen zijn immers duidelijk, als anderen zich daar aan ergeren, dan zijn ze maar zielig en onverdraagzaam.

Triest.

dit topic gaat toch over "kinderen van anderen" ?

ik erger me ook wel aan mijn eigen kinderen, hoor, als die vervelend zijn.
het verschil is alleen dat je eigen kinderen makkelijker 'aanpakt' dan die van een ander, dan krijg je toch vaak "waar bemoei je je mee" .... wat ik ook wel weer begrijp ergens.. er is tenslotte maar 1 die Harko slaat en dat is Pa
pi_52589372
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
...omdat dit topic daar ook niet over gaat. .
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2007 @ 14:07:40 #79
7074 moussy
kuttekop
pi_52589450
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef phileine het volgende:
Het is geloof ik echt wel heel Nederlands om je te ergeren aan anderen.

en je doet het ook nooit goed in de supermarkt. Als je je kind zijn gang laat gaan kijken ze je geirriteerd aan, als je het stevig aanpakt dan krijg je ook kritische blikken. You can't win, en dat weet zo'n kind ook en gaat dan dus extra onmogelijk doen.
krijsen en janken, en als je ze dan laat staan en doorloopt gaan mensen zich er juist mee bemoeien en ben je een slechte ouder dat zn kind gewoon over de zeik laat gaan

Een wellus-nietus spelletje spelen met een kind midden in een supermarkt heeft dus ook geen zin. Ik ga gewoon alleen boodschappend oen, probleem opgelost
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_52589464
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:54 schreef milagro het volgende:
als ik dan van te voren al zeg " ik vind je een schat, maar heb toch liever dat je op een meter afstand blijft van 'datgene wat wel stuk kan, maar niet stuk mag' " dan ben ik de overdreven zeur die geen kindvriendelijk huis heeft en had ik het maar weg moeten zetten, hoor, want je weet hoe hij is
een kind is een kind en ik vind dat je (men) dat wel in het achterhoofd moet houden maar dit is de omgedraaide wereld natuurlijk

sowieso; als je kind overlast bezorgt bij anderen moet je er als ouder voor zorgen dat het ophoudt (ookal vindt je het nog zo'n onzin); alleen; wanneer is het overlast?
Als een kind aan andermans spullen komt is het (voor mij althans) duidelijk maar voor sommigen is het al overlast als ze in een wachtkamer heen en weer lopen of met elkaar lachen bijvoorbeeld.
pi_52589636
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:03 schreef milagro het volgende:

dit topic gaat toch over "kinderen van anderen" ?
Het topic gaat volgens mij ook over de eigen koters.
Het stuit mij gewoon een beetje tegen de borst dat sommige kinderverwekkers niet helemaal door lijken te hebben dat andere mensen zich misschien kunnen ergeren aan hun voortbrengsels.
pi_52589725
Kinderen die "moeilijk doen" in een supermarkt.

Als het mijn eigen kinderen betreft erger ik me kapot, als het om andermans kinderen gaat heb ik nergens last van en doe ik fluitend mijn boodschappen
pi_52589741
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:08 schreef lily het volgende:

[..]

een kind is een kind en ik vind dat je (men) dat wel in het achterhoofd moet houden maar dit is de omgedraaide wereld natuurlijk

sowieso; als je kind overlast bezorgt bij anderen moet je er als ouder voor zorgen dat het ophoudt (ookal vindt je het nog zo'n onzin); alleen; wanneer is het overlast?
Als een kind aan andermans spullen komt is het (voor mij althans) duidelijk maar voor sommigen is het al overlast als ze in een wachtkamer heen en weer lopen of met elkaar lachen bijvoorbeeld.
ja, daar erger ik me dan ook niet aan, en als ik het doe, dan zal ik er niets van zeggen, omdat ik weet dat mijn kinderen toen ze klein waren ook wel eens 'druk' waren ws voor anderen.
meestal ben ik op die momenten gewoon zelf moe, of heb hoofdpijn en kan dan weinig hebben.

echt kleine kinderen, babies en peuters, daar verwacht ik niet zoveel van, van kleuters verwacht ik wel al bepaalde dingen en dat is toch wel luisteren als ik zeg 'niet doen' .

van de bijbehorende ouders verwacht ik een heleboel, en dus dat ze mij voor zijn met dat 'niet doen' zeggen, maar ja, helaas

ik vond en vind het nog steeds zelf rete vervelend als mijn kinderen zich bij anderen onhebbelijk gedragen... snap werkelijk niet dat sommige ouders dan gewoon niet ingrijpen, verbaal, maar enkel beetje onhandig schaapachtig lachen erbij of het wegwuiven met "ach, nu ja, was het duur? "
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:19:05 #84
153506 Captain_Fabulous
pi_52589787
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:38 schreef senesta het volgende:

[..]

Eens, wat je ook doet met je kind in het openbaar, het is zelden goed. Maar dan denk ik maar, liever als te streng gezien dan een slappe ouder zijn omdat je bang bent voor wat de omgeving denkt/zegt.
pi_52589830
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:17 schreef milagro het volgende:
ik vond en vind het nog steeds zelf rete vervelend als mijn kinderen zich bij anderen onhebbelijk gedragen... snap werkelijk niet dat sommige ouders dan gewoon niet ingrijpen, verbaal, maar enkel beetje onhandig schaapachtig lachen erbij of het wegwuiven met "ach, nu ja, was het duur? "
helemaal mee eens, maar ik maak dat niet zoveel mee eigenlijk (dat ouders niet ingrijpen en doen alsof hun neus bloedt....

(soms...)
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2007 @ 14:23:15 #86
7074 moussy
kuttekop
pi_52589899
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Eens, wat je ook doet met je kind in het openbaar, het is zelden goed. Maar dan denk ik maar, liever als te streng gezien dan een slappe ouder zijn omdat je bang bent voor wat de omgeving denkt/zegt.
In een kledingwinkel werd ik eens boos op mijn dochter die alle gordijnen van de pashokjes open aan het trekken was. Ze moest van naast me blijven staan, vond ik niet eens zó gek ik stond nota bene spullen voor haar uit te zoeken. Op een gegeven moment staat er een vrouw naast me, ze zei tegen haar dochter: Kijk nou eens, wees maar blij dat je niet bij zo'n moeder terecht bent gekomen, want dan mocht je echt nooit iets. Op zo'n moment baal ik toch wel héél even dat deze vrouw geen ondergoed aan het passen was in 1 van de hokjes......
pi_52589902
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:17 schreef milagro het volgende:
van de bijbehorende ouders verwacht ik een heleboel
Dit vind ik eigenlijk wel een goeie..

eigenlijk zou het topic moeten heten;

Driekwart ouders ergert zich aan ouders van andermans kinderen
pi_52590041
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:20 schreef lily het volgende:

[..]

helemaal mee eens, maar ik maak dat niet zoveel mee eigenlijk (dat ouders niet ingrijpen en doen alsof hun neus bloedt....

(soms...)
ik ook niet, hoor, het is meestal dus bij een en dezelfde, en ja, dat is dus familie, dus die zie je wat vaker dan anderen ( ik ken niet zoveel mensen met echt kleine kinderen verder) .
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:37:53 #89
153506 Captain_Fabulous
pi_52590355
In 90% van de gevallen is het probleem inderdaad de ouder, niet het kind.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:41:19 #90
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52590461
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Het topic gaat volgens mij ook over de eigen koters.
Het stuit mij gewoon een beetje tegen de borst dat sommige kinderverwekkers niet helemaal door lijken te hebben dat andere mensen zich misschien kunnen ergeren aan hun voortbrengsels.
Ik weet wel zeker dat er mensen zijn doie zich aan mijn dochter ergeren, sterker nog, ik erger me zelfs soms aan haar.
Maar als je met iedereen rekening moet houden dan kan je kind niet meer buiten komen, er zijn mensen die ergeren zich er al aan als 2 kinderen aan het spelen zijn.

Mensen die compleet een hekel hebben aan kinderen kunnen natuurlijk veel minder hebben dan de mensen die kinderen wel leuk vinden,
en kinderen afsluiten van de buitenwereld omdat ze wel eens iemand tot last kunen zijn gaat me toch ook wat ver.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:48:24 #91
14746 k_i_m
pi_52590691
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:23 schreef moussy het volgende:

[..]

In een kledingwinkel werd ik eens boos op mijn dochter die alle gordijnen van de pashokjes open aan het trekken was. Ze moest van naast me blijven staan, vond ik niet eens zó gek ik stond nota bene spullen voor haar uit te zoeken. Op een gegeven moment staat er een vrouw naast me, ze zei tegen haar dochter: Kijk nou eens, wees maar blij dat je niet bij zo'n moeder terecht bent gekomen, want dan mocht je echt nooit iets. Op zo'n moment baal ik toch wel héél even dat deze vrouw geen ondergoed aan het passen was in 1 van de hokjes......
Dat vind ik dus echt volslagen belachelijk. Maar het lijkt er wel op alsof het niemand meer wat kan schelen wat hun kinderen uitvreten. Kinderen behandelen als gelijke enzo Ja, prima, als je 18 bent! . Volgens mij zegt zo'n vrouw dat ook alleen maar omdat d'r kind normaal niet naar haar luistert .
In my life
Why do I smile
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 14:49:50 #92
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52590730
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:23 schreef moussy het volgende:

[..]

pi_52591186

No Dukes of Hazzard in the classroom
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:44:23 #94
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52592153
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Heel herkenbaar .
I'm getting too old for this....
pi_52593462
quote:
Driekwart ouders ergert zich aan andermans kind

RIJSWIJK - Ruim driekwart van de ouders ergert zich aan kinderen van andere mensen. Ze vinden ze brutaal, asociaal en ongehoorzaam. Dat blijkt woensdag uit een onderzoek dat J/M, een maandblad voor ouders met kinderen op de basisschool.

Het blad liet het onderzoek uitvoeren ter gelegenheid van zijn 10-jarig jubileum. Ouders hebben vooral kritiek op andere ouders. Ze vinden dat ze het zelf prima doen, al laat ruim 80 procent weten zelf ook wel eens een steek te laten vallen. Twee derde van de ouders wil dat kinderen steviger worden aangepakt. Van bijna negen op de tien vaders en moeders kan het wel wat strenger en gedisciplineerder op school.

Vier op de vijf ouders zijn van mening dat de maatschappij verloedert. Daarom vinden ze het belangrijk dat kinderen verantwoordelijkheidsgevoel wordt bijgebracht en dat ze leren rekening te houden met anderen.

Ouders meldden dat het hebben van kinderen een goede uitwerking heeft op hun welzijn. Wel klagen veel mensen erover dat ze weinig tijd overhouden voor zichzelf. Twintig procent bekent wel eens jaloers te zijn op mensen zonder kinderen.
Hier ligt een geweldige taak voor de overheid om met therapeuten (en een heleboel belastinggeld) kinderen van een betere opvoeding te voorzien.

Nee serieus, Nederlandse kinderen zijn monstertjes. Als je wel eens in het buitenland komt, dan merk je hoe rustig en vriendelijk kinderen kunnen zijn. Alleen Duitse kinderen doen het IMHO slechter dan Nederlandse kinderen. Of beter, alleen Duitse ouders doen het nog slechter dan Nederlandse ouders.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_52593889
Tja, je mag er niets over zeggen in Nederland.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:41:40 #97
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52593972
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52594411
Vind het een veel duidelijker beeld geven over de achterlijke schele blik die ouders op hun eigen kind hebben. Verblind door wat ze graag zouden zien, zien ze niet hoe hun kind werkelijk is.
pi_52594941
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:38 schreef Bijsmaak het volgende:
Tja, je mag er niets over zeggen in Nederland.
Maar natuurlijk wel.

Ik ben het helemaal eens met de driekwart ouders, laat die ene kwart ouders dus maar eens wat beter z'n best doen Scholen mogen wat mij betreft wat meer invloed, en heel belangrijk, de corrigerende tik moet weer terug en misschien zelfs gepromoot worden. De psych moet voortaan alleen toegankelijk zijn voor kids boven de 18 jaar (en daaronder slechts bij zeer traumatische ervaringen, en dan heb ik het dus niet over een docent die kinderen een tik op de billen geeft, of een moeder die nooit voor leest, of 'n kind dat toch wel rare verschijnselen vertoont als het doktertje spelen met een vriendje of vriendinnetje of snel naar de snoeppot grijpt) en we houden op met dat trauma-aanpratende-gelul waarbij een kind direct op het ruggetje moet liggen huilen als de gymleraar ook maar 1 seconde te lang kijkt naar het kind wat op de bok klimt. Verders mogen mannen en vrouwen best met hun kinderen knuffelen en is het helemaal niet erg als het kind een keer zonder eten naar bed gaat, mocht het over de schreef zijn gegaan.
Ik ben voor een boek 'eten wat de pot schaft' geschreven door Rita Verdonk dat exact dezelfde aandacht en promotie krijgt als een willekeurig kinderboek van Daphne Dekkers.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:39:58 #100
189571 ihugster
The journey is the reward
pi_52595670
Grappig dit artikel als blijkt dat ze het zelf dus niet zo nauw nemen met de opvoeding van hun eigen kind.
Beetje Pot-Ketel geval...
"People say that life is the thing, but I prefer reading "
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:50:10 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52595956
2 ouders die werken om rond te komen vanwege de euro + kind opgevoed door de straat = bovenstaand probleem.

Politiek kan en zal hier niks aan doen, je moet je eigen zaakjes maar eens leren opknappen en dat geld ook voor de samenleving in zijn geheel.
Als je een kind iets ziet uithalen pak je dat schorem gewoon bij zijn/haar oorlel en sleep je het krijsend mormel naar het politiebureau, zo simpel is dat.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:52:28 #102
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_52596016

[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 22-08-2007 17:52:45 ]
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:55:16 #103
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_52596083
Juist. De TS heeft verscheidene landen bezocht en daar de kinderrijke omgevingen opgezocht om kinderen te bestuderen. Wat een zinloos geijl. 'De Duitsers zijn nog erger'. !
Zyggie.
pi_52596158
Tenslotte doen je eigen kinderen nooit gekke dingen he
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:05:17 #105
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52596344
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:58 schreef longinus het volgende:
Tenslotte doen je eigen kinderen nooit gekke dingen he
Als mijn kinderen gekke dingen zouden doen trapte ik ze een wervel uit.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:07:23 #106
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_52596399
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Gelukkig bestaat er seksuele selectie.
Zyggie.
pi_52596408
quote:

[..]

En dat is nou exact de reden waarom ze zich bij jou wel gedragen, maar uit het zicht van de ouders niet.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:08:10 #108
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52596422
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:07 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Gelukkig bestaat er seksuele selectie.
Gelukkig bestaat er revolutie.
pi_52596432
quote:

[..]

het lullige is dat ik dan zowat een "hekel" aan dat joch krijg, terwijl hij er in feite niets aan kan doen, het wordt nooit echt 'afgestraft" door papa en mama , meestal volgt er "nu ja, je kan van een kind niet verwachten dat hij daar en daar vanaf blijft" .... uh ja, dat kan je wel dus, wel van een kind van 5.

Zielsverwante! Bijna altijd ben ik het met jou eens
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:28:15 #110
3542 Gia
User under construction
pi_52596948
quote:

[..]

Ik ken het. Ouders die het schattig vinden als hun kleine spruit 'kattekwaad' uithaalt.
Gewoon niet ingrijpen, maar alles maar weglachen. Oh wat is het toch ook een boefje!! Haha!

En als ze 13 zijn de politie op de stoep en je dan afvragen waar dat toch aan ligt! En dan de schuld leggen bij 'foute vriendjes' zich niet realiserend dat dit soort kinderen gewoon elkaar opzoekt, en de ouders van het andere kind(eren) ook de schuld bij jouw kind leggen.

Sorry, maar ik heb het al in meerdere topics gezegd: Ik ben echt voor een veel strengere opvoeding en meer discipline op school en bij clubs. Niks vrijblijvendheid. Als je bij een club bent, ga je erheen, of je meldt je af, maar niet zomaar wegblijven omdat je geen zin hebt. Op school de leerkracht netjes met twee woorden aanspreken. Wmb mag het grut weer gewoon in de rij als de bel gaat en je vinger opsteken als je een vraag hebt of naar de wc moet. Enz......
pi_52597221
kinderen, die hier niet echt kind aan huis zijn, maar wel zo mijn slaapkamer inlopen, om te kijken "wat ik heb" ...

kinderen, die hiet niet echt kind aan huis zijn, waaraan je vraagt of ze iets willen drinken, en dan zeggen wat heb je, en dan noem je op wat je hebt, en dan zeggen ze "heb je geen .....? oh, nou, geef dan maar...".

kinderen die hier voor het eerst zijn, en mij eigenlijk compleet negeren, meteen doorlopen naar de kamer van zoon 1 of 2, en waar van je alleen een Hoi krijgt, omdat ík hen gedag zeg.
een hand geven wordt altijd gewaardeerd, maar zo niet, dan toch echt wel een fatsoenlijk hallo, dag mevrouw, mijn voornaam, voor mijn part noemen ze me Kees, maar zeg me gedag, verdomme

zou ik horen dat mijn kinderen bij anderen zo zijn, zou ik dat echt niet prettig vinden, en er meteen wat van zeggen "jongens, denk eraan, stel je voor, zeg gedag, ook als je weggaat, en bedank voor het eten (als je er gegeten hebt uiteraard )

geen rampen, geen grote ergenissen echt, maar wel verbazing toch, en nee, ik ben zelf echt vrij makkelijk maar hecht wel aan bepaalde , ja, uh bescheidenheid zeg maar en ja, "normen" toch wel.

spontane kinderen zijn leuk, de mijne zijn, net als ik, niet echt spontaan, maar afwachtend en verlegen als ze iemand niet goed kennen en dat kan ms soms wat eenkennig of ongezellig overkomen, maar als spontaan vrijpostig wordt, dan vind ik dat toch wat minder.
pi_52597384
Je moet er maar voor willen kiezen, kids....

Het is zo heerlijk om er geen te hebben, je krijgt er zoveel voor terug.
pi_52597423

woensdag 22 augustus 2007 @ 18:52:34 #114
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_52597557
Natuurlijk. Iedereen denkt dat zijn eigen kind een engel is. Maar als het kind uit het zicht van het ouders is, neemt het zich heel wat meer vrijheid toe.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:53:47 #115
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52597590
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ken het. Ouders die het schattig vinden als hun kleine spruit 'kattekwaad' uithaalt.
Gewoon niet ingrijpen, maar alles maar weglachen. Oh wat is het toch ook een boefje!! Haha!
Vreselijk.
Ik heb er wel eens eentje in groep 7 gehad. Op zich, in zijn hart aeg maar, een leuk menneke, maar hij vond zichzelf zoooo grappig, want immers, iedereen vond hem altijd grappig. Mijn hemel, wat kon dat jong irritant zijn.
Toen ik later voor lagere groepen stond, heb ik regelmatig ouders 'gewaarschuwd' voor het weglachen van irritant gedrag.
quote:
Op school de leerkracht netjes met twee woorden aanspreken. Wmb mag het grut weer gewoon in de rij als de bel gaat en je vinger opsteken als je een vraag hebt of naar de wc moet. Enz......
Ik denk dat het hem niet zo zeer zit in twee woorden, al dan niet voornaam, of vinger opsteken (kinderen mogen van mij naar het toilet als ze moeten, behalve tijdens iets klassikaals of een toets), maar in duidelijkheid, respect (wat imo dus losstaat van u-zeggen), rekening leren houden met elkaar.

Overigens. écht niet dat mijn zoon later gaat rennen door de supermarkt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52597619
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:39 schreef milagro het volgende:
kinderen, die hier niet echt kind aan huis zijn, maar wel zo mijn slaapkamer inlopen, om te kijken "wat ik heb" ...

kinderen, die hiet niet echt kind aan huis zijn, waaraan je vraagt of ze iets willen drinken, en dan zeggen wat heb je, en dan noem je op wat je hebt, en dan zeggen ze "heb je geen .....? oh, nou, geef dan maar...".

kinderen die hier voor het eerst zijn, en mij eigenlijk compleet negeren, meteen doorlopen naar de kamer van zoon 1 of 2, en waar van je alleen een Hoi krijgt, omdat ík hen gedag zeg.
een hand geven wordt altijd gewaardeerd, maar zo niet, dan toch echt wel een fatsoenlijk hallo, dag mevrouw, mijn voornaam, voor mijn part noemen ze me Kees, maar zeg me gedag, verdomme

zou ik horen dat mijn kinderen bij anderen zo zijn, zou ik dat echt niet prettig vinden, en er meteen wat van zeggen "jongens, denk eraan, stel je voor, zeg gedag, ook als je weggaat, en bedank voor het eten (als je er gegeten hebt uiteraard )

geen rampen, geen grote ergenissen echt, maar wel verbazing toch, en nee, ik ben zelf echt vrij makkelijk maar hecht wel aan bepaalde , ja, uh bescheidenheid zeg maar en ja, "normen" toch wel.

spontane kinderen zijn leuk, de mijne zijn, net als ik, niet echt spontaan, maar afwachtend en verlegen als ze iemand niet goed kennen en dat kan ms soms wat eenkennig of ongezellig overkomen, maar als spontaan vrijpostig wordt, dan vind ik dat toch wat minder.
Ik zei altijd hoi tegen de familieleden enz .... en ook drinken/eten pakken zonder het eerst te vragen ( of meestal kreeg ik het vane "wat wil je drinken") was uit den boze
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:25:31 #117
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_52598412
Dat is juist niet waar, de meeste kinderen zijn moeilijker bij hun eigen ouders dan bij andere ouders.
Er zijn ook wel kinderen waar ik me aan stoor trouwens, ik geloof best dat het klopt, maar ik denk wel dat er ook mensen zijn die zich aan hun eigen kinderen storen(is dat niet gevraagd?)

Overigens heb ik ECHT heel leuke, lieve kinderen die goed luisteren!

Ik zag ook een stukje dat 64 % van de mensen vindt dat ze strenger zouden moeten zijn voor hun kinderen. Ik ben streng genoeg vind ik zelf, maar papa mag af en toe wat strenger zijn van mij.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:28:04 #118
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52598483
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:47 schreef BretsiG het volgende:

Is dat niet met alles, de voor en nadelen?
Ik heb bv ook 4 katten, waarvan er 1tje chronisch ziek is, tja, kots ruimen is ook niet mijn hobby maar ik heb het er voor over, zoals ook met kinderen.
Niet dat ik vind dat kinderen zo zaligmakend zijn hoor en als iemand geen kinderen wil zeker niet doen maar kinderen zijn echt niet alleen maar negatief (voor de meeste dan).
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:47:50 #119
153506 Captain_Fabulous
pi_52603935
Punt is dat je soms een kind moet hebben om te begrijpen, dat het eigenlik heel leuk is...zal wel iets hormonaals zijn of zo.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:44:40 #120
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52609873
Kinderen zijn van nature niet negatief, maar ze in een indoctrinerende corrupte verhoerende wereld zetten, no thanks.
pi_52610202
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Kinderen zijn van nature niet negatief, maar ze in een indoctrinerende corrupte verhoerende wereld zetten, no thanks.
je moeder dacht er anders over, helaas hè
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:13:07 #122
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52610317
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat ben jij lekker positief ingesteld.

gelukkig heb ik geen hekel aan mijn leven.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:18:20 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52610397
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:13 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]

Wat ben jij lekker positief ingesteld.

gelukkig heb ik geen hekel aan mijn leven.
Ik heb geen hekel aan mijn leven al heb ik meer doorgemaakt dan de meesten, ik heb een hekel aan de corrupte fascisten die kinderen indoctrineren en tot consumentenslaaf maken.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:35:49 #124
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52610622
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb geen hekel aan mijn leven al heb ik meer doorgemaakt dan de meesten, ik heb een hekel aan de corrupte fascisten die kinderen indoctrineren en tot consumentenslaaf maken.
tja, ik heb ook meer meegemaakt van de meeste.
Denk dat de meeste meer hebben meegemaakt dan de meeste, denken ze tenminste.

Maar toch wel prettig dat je zo positief bent ingesteld over ouders en opvoeding.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 06:51:10 #125
3542 Gia
User under construction
pi_52612143
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Overigens heb ik ECHT heel leuke, lieve kinderen die goed luisteren!
Ja, ik ook. Behalve thuis niet altijd.

De grootste ergernis die andere ouders hebben wat mijn kinderen betreft is dat die vrijwel nooit straf krijgen en die van hun wel. Dat die van ons hun best doen op school en hun huiswerk laten overhoren en die van hun niet. Kan ook behoorlijk ergerlijk zijn, toch?

Maar mijn jongste zit nu in de 2de klas en één van de leerkrachten noemde hem nieuwkomer. Toen hij zei dat hij toch al een jaartje rondliep, zei de man dat het dan gunstig was dat hij hem nog niet kende en dat hij dat zo maar moet zien te houden. Volgens mijn zoon noemt de man alleen kinderen bij de voornaam die al eens straf van hem hebben gehad.

Ach, het zijn niet altijd engeltjes, hoor, maar ze weten zich wel te gedragen op een ander.
Of ze overal wel altijd goedendag zeggen, weet ik niet, ik denk een gemompeld en verlegen 'hoi' van de jongste. De oudste is wat extraverter en spontaner. Denk dat hij wel gewoon gedag zegt.
pi_52612435
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

(sorry, maar:)

HAHAHAHAHA
pi_52613316
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
ja, kinderen die rennen en schreeuwen. Kinderen die zeg maar... spelen.... The horror.
Nou bagataliseer je de boel ook wel weer een beetje erg de andere kant op hoor. Nu ik ook vader ben geworden hebben we veel meer kraamvisites enzo achter de rug en ik merk toch echt wel wie hun kinderen goed opvoedt en wie niet. En met goed bedoel ik, maatschappelijk aanvaard gedrag in bepaalde situaties.

Zo krijgt iedereen beschuit met muisjes, zo hoort dat bij kraamvisite, maar er zijn dus ouders die hun kinderen (kleuters)met beschuit en al door mijn huis laten rennen, met straatschoenen, waar allemaal troep aan zit. Nou dit vind ik niet meer normaal gedrag vertonen en getuigd van een slechte opvoeding. Dit is een voorbeeld van hoe ik vind dat het niet moet. Mijn kind doet op bezoek gewoon de straatschoenen uit en doet andere schoenen aan. Structuur en verwachtingspatroon inbakken bij kinderen vind ik ook erg belangrijk.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_52613383
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:19 schreef hassanjassan het volgende:
Mijn kind doet op bezoek gewoon de straatschoenen uit en doet andere schoenen aan.
Is dat in Nederland de gewoonte & wie voorziet die andere schoenen? Hier (België) vraag je dat & als ze liever hebben dat je niet schoenen rondspringt, dan loop je gewoon op je kousen verder.

Verder; kinderen die jengelen op restaurant . Ga er dan mee naar de pizzahut, maar op restaurant ga je om sfeervol & rustig iets lekkers te gaan eten, niet om daar een paar kinderen te horen lawaai maken...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52613946
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:23 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Is dat in Nederland de gewoonte & wie voorziet die andere schoenen? Hier (België) vraag je dat & als ze liever hebben dat je niet schoenen rondspringt, dan loop je gewoon op je kousen verder.

Verder; kinderen die jengelen op restaurant . Ga er dan mee naar de pizzahut, maar op restaurant ga je om sfeervol & rustig iets lekkers te gaan eten, niet om daar een paar kinderen te horen lawaai maken...
Voor mij kind (alstie kan lopen) neem ik eigen binnenschoene/slofjes mee).

In nederland is het normaal dat je met je straatschoenen gewoon iemands huis in loopt. Ik zelf heb een bordje opgehangen dat iedereen z'n schoenen moet uitdoen. Ik vind het zooo ranzig..naast dat mijn tapijt anders om de 5 jaar vernieuwd kan gaan worden. Nee dankje de koekoek

Ik zal je nog sterker vertellen. Bij mijn schoonfamilie is het normaal dat je met je straatschoenen tot naast je bed gaat staan. De eerste keer dat ik bij schoonmama ging slapen liep ik op blote voeten, nu doe ik minstens 1 paar sokken aan, maar heb ik sinds kort een paar slippers van mijzelf daar staan.

Voor gasten heb ik overigens wel slippers gekocht.

Over jengelende kinderen, dit hangt allemaal samen met opvoeding en leren je kinderen zich aan te passen aan de situatie. Kijk trhuis mogen ze van mijn part de boel afbreken en in de fik steken, maar ergens anders hoor je je behoorlijk te gedragen. En met behoorlijk daar bedoel ik mee maatsch. geaccepteerd gedrag.
pi_52614066
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:54 schreef hassanjassan het volgende:

In nederland is het normaal dat je met je straatschoenen gewoon iemands huis in loopt. Ik zelf heb een bordje opgehangen dat iedereen z'n schoenen moet uitdoen. Ik vind het zooo ranzig..naast dat mijn tapijt anders om de 5 jaar vernieuwd kan gaan worden. Nee dankje de koekoek
Ik dacht het al, schoenen meenemen als je bij een ander gaat...

Wij lopen thuis alleen beneden op buitenschoenen, maar wij hebben dan ook geen tapijt liggen, & beneden lopen we nooit op blote voeten.
Voor boven hebben we ook apparte schoenen (die we ook wel beneden dragen)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52614395
wij trekken hier ook de schoenen uit, de meeste kinderen die hier komen ook, bij de voordeur, in het halletje.
maar volwassenen doen dat niet en hoeft van mij ook niet.
wij trekken de schoenen uit vanwege het gemak, niet vanwege mijn angst voor vuil.

ik ga echt niet aan iemand die mijn geiser komt schoonmaken vragen zijn schoenen uit te trekken, niemand die gewoon even naar binnenloopt zonder de intentie uren te blijven of zo.

er ligt een goeie deurmat buiten de deur, een binnenmat , als ik vrees voor mijjn vloerbedekking, omdat ze eruit zien alsof ze door het plaatselijke moeras wadend tot mijn huis gekomen zijn , kan ik ze vragen hun voeten te vegen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:09:10 #132
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52615718
quote:

[..]

Ik zal je nog sterker vertellen. Bij mijn schoonfamilie is het normaal dat je met je straatschoenen tot naast je bed gaat staan. De eerste keer dat ik bij schoonmama ging slapen liep ik op blote voeten, nu doe ik minstens 1 paar sokken aan, maar heb ik sinds kort een paar slippers van mijzelf daar staan.

Over jengelende kinderen, dit hangt allemaal samen met opvoeding en leren je kinderen zich aan te passen aan de situatie. Kijk trhuis mogen ze van mijn part de boel afbreken en in de fik steken, maar ergens anders hoor je je behoorlijk te gedragen. En met behoorlijk daar bedoel ik mee maatsch. geaccepteerd gedrag.
Damn wat een control freak met vleugje smetvrees ben jij zeg
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 11:11:18 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52615772
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef Havoc het volgende:

[..]

En van die keurige kindjes die met een vies gezicht in je huis rond kijken als ze op visite zijn vind ik persoonlijk ook wel ergerlijk.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:13:01 #134
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52615816
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En van die keurige kindjes die met een vies gezicht in je huis rond kijken als ze op visite zijn vind ik persoonlijk ook wel ergerlijk.
Die flikkeren we er dan ook met kop en kont zo weer uit mocht het voorkomen.
pi_52615843
als ik vroeger bij mijn vriendinnetje thuis kwam, en haar moeder een koekje bij de thee gaf, kreeg ik er een schoteltje bij en zat haar moeder echt met argusogen te kijken of ik dat schoteltje wel onder het koekje hield
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 11:15:15 #136
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52615864
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef milagro het volgende:
als ik vroeger bij mijn vriendinnetje thuis kwam, en haar moeder een koekje bij de thee gaf, kreeg ik er een schoteltje bij en zat haar moeder echt met argusogen te kijken of ik dat schoteltje wel onder het koekje hield
. Zei je de volgende keer niet dat je geen trek in een koekje had?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:20:05 #137
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52615987
quote:
Extra kruimelen. Als ik dat soort dingen in mijn familie tegenkom neem ik abrupt zelf een koekje om het dan lekker door de hele kamer te verkruimelen.
pi_52616082
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

. Zei je de volgende keer niet dat je geen trek in een koekje had?
oh ik was op een gegeven moment niet echt meer welkom vanwege mijn ...... hou je vast : "pin up haar" serieus.

dat ik nog zo groen als gras was, nog niet eens gezoend had zelfs met jongens , en mijn vriendin al de halve Kamasutra afgewerkt had , laten we maar even voor het wat het was

ook hilarisch was het moment dat ik vroeg of ik haar vaders modelspoorbaan mocht zien, in de tuinkamer tegen het plafond getakeld... vriendin liet het platform vieren en daar lag het overigens prachtige traject........ en nog wat porno tijdschriftjes

toen mijn moeder mijn broer had opgedragen mijn vriendin thuis te brengen, want al donker en eenmeisje alleen op de fiets en zo.... hing haar vader een uurtje later aan de telefoon, hoe mijn moeder het in haar hoofd gehaald had om die womanizer alleen met zijn dochter te laten...

okay, daar had hij een punt, mijn broer was en is een mega womanizer, maar niet met meisjes van 14 , ook niet toen hij zelf 18 was

ergo, mijn broer en ik waren zelf ooit ook een grote ergenis , hij door zijn gedrag, ik door mijn haar
pi_52616511
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef Havoc het volgende:

[..]

Wat voor een bomenknuffelde dolfijnzwemmer ben jij dan? Ga effe snel de zonnedans doen in een paddestoelenkring in het bos zeg , pfff.... ik word zo moe van mensen die dit soort opmerkingen maken.

Kijk als jij in een sociale huurwoning zit en je totaal geen respect hebt voor andermans spullen, dan moet je met je kinderen vooral bij mij uit de buurt blijven. Ik voed mijn kinderen wel op zodat ze veel vriendjes hebben en welkom zijn bij anderen en dat het een genot is om ze succesvol in de maatschappij te zien opgroeien.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:45:30 #140
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52616729
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Wat voor een bomenknuffelde dolfijnzwemmer ben jij dan? Ga effe snel de zonnedans doen in een paddestoelenkring in het bos zeg , pfff.... ik word zo moe van mensen die dit soort opmerkingen maken.
Ga fietsen gek. Je schoenen goed afvegen of op je sokken lopen is toch meer dan voldoende. Jij wast ook je handen zeker een keer of 20 per dag om bacterieen geen kans te geven.
quote:
Kijk als jij in een sociale huurwoning zit en je totaal geen respect hebt voor andermans spullen, dan moet je met je kinderen vooral bij mij uit de buurt blijven. Ik voed mijn kinderen wel op zodat ze veel vriendjes hebben en welkom zijn bij anderen en dat het een genot is om ze succesvol in de maatschappij te zien opgroeien.
Gezien je gedachtenpatronen zal het een zegen zijn om jou niet te hoeven ontmoeten. Mijn kinderen worden geleerd de voeten te vegen en de schoenen uit te doen als ze vies zijn. Meer niet, ze hoeven van mij geen half uur ritueel uit te voeren om maar vooral te zorgen dat de steriele omgeving steriel blijft. Mijn kind mag namelijk best weerstand opbouwen tegen bacterieen.

En voor mij is het enige genot dat mijn dochter gelukkig, content en tevreden is. Succes hebben betekent niet automatisch gelukkig zijn.

Oh ff ter info, ik ben de broer van Leah hier op Fok! Weet je ook meteen met wie je te maken hebt .
pi_52616773
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Dude. .
pi_52616801
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:45 schreef Havoc het volgende:

En voor mij is het enige genot dat mijn dochter gelukkig, content en tevreden is. Succes hebben betekent niet automatisch gelukkig zijn.
pi_52617073
ik krijg een mental image van een MKZ ontsmettingsbak bij de voordeur
pi_52617138
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:20 schreef Havoc het volgende:

[..]

Extra kruimelen. Als ik dat soort dingen in mijn familie tegenkom neem ik abrupt zelf een koekje om het dan lekker door de hele kamer te verkruimelen.
Dit is echt zo'n opmerking, van oeh kijk mij eens stoer doen op internet.....maar ondertussen zit je bij je schoonmama wel als een mak hondje op een ikeastoel in een kring met die hema tom pouce op schoot en je kopje thee op tafel.

hahahaha....ik zou zeggen put your money where your mouth is. Of ben je ondertussen al door heel je familie uitgekafferd en onterfd? Je bent zeker nergens meer welkom, behalve in het bos....die bomen zullen wel naar je luisteren hoor...

Kan je wel, die arme bomen kunnen nergens naartoe....

Pffff....ga buiten spelen ofzo man....met die opruiende opmerkingen van je.
pi_52617161
Variety is the spice of life
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 12:00:06 #146
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52617174
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef milagro het volgende:
En zo'n sticky mat
pi_52617180
quote:
Ja waar kan je die kopen en dan mag je er nog met je hoofd ook nog es in, sterker nog....ik schaf dan een hele douche aan voor dat soort stoere mensen, meteen alle vlooien weg...en als toetje mag je gorgelen met hetzelfde spul.

Zo dat is pas een mentaal plaatje...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:01:22 #148
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52617214
quote:
Hassanjassan slaapt dan zelf ook in een zuurstof tent, wel eerst medicinaal ontsmet natuurlijk. En ja tijdens de luizen tijd is het natuurlijk meteen de kinderen kaal scheren en oh wee als ze een luis meer naar huis nemen! Dan worden ze meteen van top tot teen ontsmet met dettol.

'Welkom in ons huisje, willen jullie zo vriendelijk zijn alle kleren uit te trekken. Hier heeft u een ziekenhuis hemd, (rukt verpakking open van schoenen) hier heeft u de klompen, wel graag de hoezen er om heen laten. Oh laten we het mondkapje niet vergeten want u ziet er wat moe uit, dat levert een verlaagde weerstand op en dat is funest voor de bacteriele aanwas. Meneer u heeft wat roos zo te zien, wilt u even dit O.K. mutsje op doen? Alvast bedankt."

"Zo! Gezellig he!"
pi_52617216
ik heb net overal nieuwe luxaflex opgehangen en kwam plaatsen tegen waar ik dus nog niet meer geweest was sinds de vorige 'ophanging'

en dat geef je dan mee aan je kids... they are dooooooooooomed
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:02:13 #150
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52617230
Alsof ik em aanzag komen .
pi_52617303
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:01 schreef Havoc het volgende:

[..]

Hassanjassan slaapt dan zelf ook in een zuurstof tent, wel eerst medicinaal ontsmet natuurlijk. En ja tijdens de luizen tijd is het natuurlijk meteen de kinderen kaal scheren en oh wee als ze een luis meer naar huis nemen! Dan worden ze meteen van top tot teen ontsmet met dettol.

'Welkom in ons huisje, willen jullie zo vriendelijk zijn alle kleren uit te trekken. Hier heeft u een ziekenhuis hemd, (rukt verpakking open van schoenen) hier heeft u de klompen, wel graag de hoezen er om heen laten. Oh laten we het mondkapje niet vergeten want u ziet er wat moe uit, dat levert een verlaagde weerstand op en dat is funest voor de bacteriele aanwas. Meneer u heeft wat roos zo te zien, wilt u even dit O.K. mutsje op doen? Alvast bedankt."

"Zo! Gezellig he!"
hahaha, dat zou je denken he? Nee ik voed mijn kinderen gewoon op zodat ze weten hoe ze zich netjes kunnen gedragen bij anderen. Dat was wat ik stelde en niet nu ineens het tij proberen te keren door te trachten mij hetzelfde toe te schuiven, want jij begon met opruiende opmerkingen en allerlei hele harde stellingen. Nou probeer je ineens van het onderwerp af te gaan?

Of durf je ineens niet meer met je grote mond kruimelbeschuit bij al je familie door het hele huis te gaan?
pi_52617349
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:00 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Ja waar kan je die kopen en dan mag je er nog met je hoofd ook nog es in, sterker nog....ik schaf dan een hele douche aan voor dat soort stoere mensen, meteen alle vlooien weg...en als toetje mag je gorgelen met hetzelfde spul.

Zo dat is pas een mentaal plaatje...
ben je verplaatst naar paviljoen C, dat je al langer dan een halfuur kunt internetten?

gefeli
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:06:44 #153
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52617358
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef hassanjassan het volgende:
Dit is echt zo'n opmerking, van oeh kijk mij eens stoer doen op internet.....maar ondertussen zit je bij je schoonmama wel als een mak hondje op een ikeastoel in een kring met die hema tom pouce op schoot en je kopje thee op tafel.
Ik blief geen tompouce, en thee komt alleen mijn keeltje door als ik ziek ben.
quote:
hahahaha....ik zou zeggen put your money where your mouth is. Of ben je ondertussen al door heel je familie uitgekafferd en onterfd? Je bent zeker nergens meer welkom, behalve in het bos....die bomen zullen wel naar je luisteren hoor...
Ja, ze zijn namelijk allemaal zoals jij bent Hassanjassan. Zelfs mijn zus heeft mij de deur gewezen nadat ik per ongeluk een wimperhaar op de grond liet vallen . Mijn ouders willen me niet meer zien omdat ik me maar 1 keer per dag douche. Ik ben zo alleen
quote:
Kan je wel, die arme bomen kunnen nergens naartoe....

Pffff....ga buiten spelen ofzo man....met die opruiende opmerkingen van je.
Nee ik durf niet naar buiten, zelfs de bomen zijn gemeen tegen me .
pi_52617367
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:01 schreef milagro het volgende:
ik heb net overal nieuwe luxaflex opgehangen en kwam plaatsen tegen waar ik dus nog niet meer geweest was sinds de vorige 'ophanging'

en dat geef je dan mee aan je kids... they are dooooooooooomed
Waar HEB je het in vredesnaam over Milagro? Of ben ik niet zo esoterisch begaafd en verziekt door geurentherapie dat ik de link tussen luxaflex en kinderergenis niet meer zie?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:07:51 #155
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52617395
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Waar HEB je het in vredesnaam over Milagro? Of ben ik niet zo esoterisch begaafd en verziekt door geurentherapie dat ik de link tussen luxaflex en kinderergenis niet meer zie?
Meer door het feit, dat IQ niet gekocht kan worden .
pi_52617477
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

opvoeding, hè, wat je mee geeft.

jij geeft je kinderen mee dat je tapijt absoluut niet vuil mag worden, ik geef mee dat hoe lang je ook ergens woont, er valt altijd wat te ontdekken , het leven is een groot avontuur.

denk je aan je tijd?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:10:38 #157
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52617481
hassan, mogen je kinderen wel spelen of zitten ze de gehele dag stil op een stoel?

Sorry hoor maar het is een beetje overdreven, je hebt kinderen en dus is het risico groot dat er wel eens wat vies wordt, had je maar een kwantumkliklaminaatvloer neer moet leggen inplaats van dure vloerbedekking, dan is die angst ook meteen een stuk minder.

Blote voeten lopen is overigens enorm gezond voor opgroeiende kinderen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:12:27 #158
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52617538
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef KD-fotografie het volgende:
Een hapje zand is ook zo achter de kiezen voor je het in de gaten hebt .

hassan denkt nu 'Oh! THE HORROR!'
pi_52617545
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:06 schreef Havoc het volgende:
Ja, ze zijn namelijk allemaal zoals jij bent Hassanjassan. Zelfs mijn zus heeft mij de deur gewezen nadat ik per ongeluk een wimperhaar op de grond liet vallen . Mijn ouders willen me niet meer zien omdat ik me maar 1 keer per dag douche. Ik ben zo alleen
[..]

Nee ik durf niet naar buiten, zelfs de bomen zijn gemeen tegen me .
Ja dat krijg je ervan he, met je hippiegedrag. We leven in een samenleving, waaraan jij je je zult moeten aanpassen. Klinkt misschien erg totalitair, dictatoriaal voor je, maar tegenwoordig is er ook zoiets als sociaal wenselijk gedrag en empathie voor de medemens. Ja dat is raar voor je als je alleen gewend bent om via klankschalen met je voorouders te praten. Ik besteed mijn tijd liever aan een goede opvoeding van mijn kinderen, waarin ze een goede balans hebben tussen structuur, regels, vrijheid, liefde en plezier.

En je in de sloot wassen is geen douche. Ik herhaal, de sloot is geen douche. einde bericht.
pi_52617591
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef Havoc het volgende:

[..]

Meer door het feit, dat IQ niet gekocht kan worden .
Toen jij kwam was zeker alles uitverkocht of oh nee...ze wilden je niet eens als klant hebben....hahahaha....ja havoc, als je gaat flamen en bashen dan doe ik mee hoor...of ben je al een beetje uitgeluld?

FLAME ON !!!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:15:21 #161
3542 Gia
User under construction
pi_52617616
quote:
Aaaarghhh. Daar is toch een stofzuiger voor uitgevonden. Wij hebben parkieten, dat zou wat zijn voor de moeder van je vroegere vriendinnetje!!

Overigens, ken ik ook mensen wiens kinderen, toen ze nog kleiner waren, nooit op een verjaardag een stukje stokbrood met salade mochten pakken. Want dat was voor de grote mensen. De kinderen kregen chips!! Ook leuk natuurlijk dat alle andere kinderen dat van hun ouders wel mochten, met dien verstande, wat je pakt, eet je ook op.
Tegenwoordig zijn dat allemaal tieners en eet dat gezin alles achter elkaar op, alsof ze thuis nog niks gehad hebben.

Tja, heel keurig!!
pi_52617650
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef milagro het volgende:

[..]

opvoeding, hè, wat je mee geeft.

jij geeft je kinderen mee dat je tapijt absoluut niet vuil mag worden, ik geef mee dat hoe lang je ook ergens woont, er valt altijd wat te ontdekken , het leven is een groot avontuur.

denk je aan je tijd?
Tijd zat, zelfs voor hippies, want ieder mens is gelijk, toch? Dus jij ook. Daarom verwijs ik je met liefde naar wat ik eerder heb geschreven voor je iets post wat niet klopt. Nou ik lees wel wat zinnigs als je het gelezen hebt ok, gaat dat lukken of heb je wat hulp nodig?
pi_52617683
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef KD-fotografie het volgende:
hassan, mogen je kinderen wel spelen of zitten ze de gehele dag stil op een stoel?

Sorry hoor maar het is een beetje overdreven, je hebt kinderen en dus is het risico groot dat er wel eens wat vies wordt, had je maar een kwantumkliklaminaatvloer neer moet leggen inplaats van dure vloerbedekking, dan is die angst ook meteen een stuk minder.

euh, jij komt er net in, maar ik had het dus over dat mijn kinderen zich moeten beseffen hoe te gedragen bij anderen thuis. NIET hoe ze bij hun eigen thuis gedragen. Dus dat is het verhaal.
pi_52617765
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:12 schreef Havoc het volgende:

[..]

Een hapje zand is ook zo achter de kiezen voor je het in de gaten hebt .

hassan denkt nu 'Oh! THE HORROR!'
hassan denkt nu...ach zielig, havoc heeft geen geld om echt eten te kopen, maar moet het doen met zandtaartjes.

Wakker worden havoc!!! Er bestaan mensen zoals boeren enzo en dat zijn mensen die het mogelijk maken dat anderen hun eten daar kunnen kopen of in supermarkt kunnen halen.

Je hoeft niet alles zelf te bakken of te plukken in het bos hoor. Maar ben je al bij al je familie langsgeweest met je kids en overal kruimels in hun huis neerpletteren? Je was toch zo stoer daarmee, of ben je erop teruggekomen?

Ik durf te wedden dat je dat NIET zou durven.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:23:16 #165
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52617829
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:12 schreef Havoc het volgende:
hassan denkt
Oh wacht...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:24:11 #166
3542 Gia
User under construction
pi_52617853
quote:
Schoenenverhaal.
Als mijn oudste bij jou op bezoek zou komen, zou je alleen de eerste keer vragen of hij zijn schoenen uit wil doen. De volgende keer vraag je of hij a.u.b. zijn schoenen aan wil houden!!
pi_52617966
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Aaaarghhh. Daar is toch een stofzuiger voor uitgevonden. Wij hebben parkieten, dat zou wat zijn voor de moeder van je vroegere vriendinnetje!!

Overigens, ken ik ook mensen wiens kinderen, toen ze nog kleiner waren, nooit op een verjaardag een stukje stokbrood met salade mochten pakken. Want dat was voor de grote mensen. De kinderen kregen chips!! Ook leuk natuurlijk dat alle andere kinderen dat van hun ouders wel mochten, met dien verstande, wat je pakt, eet je ook op.
Tegenwoordig zijn dat allemaal tieners en eet dat gezin alles achter elkaar op, alsof ze thuis nog niks gehad hebben.

Tja, heel keurig!!
Ja en toch is het wel eens handig om je kinderen zo op te voeden dat ze niet overal met hun vette klauwen overal aanzitten, TV, tafels, deuren, etc...je wilt als je op bezoek bent toch rusitg met de ouders kunne kletsen of zie ik dat nou verkeerd? Of vind je het normaal dat als je op bezoek komt, je je gastheer/vrouw nog effe met wat extra poets en schoonmaakwerk bezorgd? Dat doe jij zelf toch ook niet als je op bezoek gaat?

En de reden van wat je pakt eet je op, vind ik wel een hele goede regel. Zo leer je nl. iemand zich te beheersen en een goede keus te maken. Erg belangrijke vaardigheden kan ik je zeggen in het leven.

Alleen de uitvoering, tja...da's wat anders....ik vind nl. ook dat ze dingen mogen ontdekken, dus iets nieuws mogen ze van mij altijd proeven en hoeft niet op, maar dan weten ze wel wat het is en hoe het smaakt.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:27:36 #168
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52617970
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:21 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

hassan denkt nu...ach zielig, havoc heeft geen geld om echt eten te kopen, maar moet het doen met zandtaartjes.

Wakker worden havoc!!! Er bestaan mensen zoals boeren enzo en dat zijn mensen die het mogelijk maken dat anderen hun eten daar kunnen kopen of in supermarkt kunnen halen.

Je hoeft niet alles zelf te bakken of te plukken in het bos hoor. Maar ben je al bij al je familie langsgeweest met je kids en overal kruimels in hun huis neerpletteren? Je was toch zo stoer daarmee, of ben je erop teruggekomen?

Ik durf te wedden dat je dat NIET zou durven.
Hmmm je zit wel op je hippie stokpaardje he. Wat is er met je aan de hand jongen? Ben jij zo'n snelle rakker in zijn snelle auto op weg naar zijn snelle en flitsende baan, waar hij 'succes' heeft maar nooit echt liefde heeft gekregen van zijn ouders? Is dat het hassannetje? Ben je vroeger te weinig geknuffeld of zijn jouw ouders hippie mensen waar je je nu heel hard tegen af probeert te zetten?

Klap van de molenwiek heb je wel degelijk gehad, nu is het uitvinden wat er precies allemaal in je jeugd is misgegaan beste hassannetje. Misschien wel een verdrongen traumaatje of zo.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:28:54 #169
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52618003
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Ja en toch is het wel eens handig om je kinderen zo op te voeden dat ze niet overal met hun vette klauwen overal aanzitten, TV, tafels, deuren, etc...je wilt als je op bezoek bent toch rusitg met de ouders kunne kletsen of zie ik dat nou verkeerd? Of vind je het normaal dat als je op bezoek komt, je je gastheer/vrouw nog effe met wat extra poets en schoonmaakwerk bezorgd? Dat doe jij zelf toch ook niet als je op bezoek gaat?

En de reden van wat je pakt eet je op, vind ik wel een hele goede regel. Zo leer je nl. iemand zich te beheersen en een goede keus te maken. Erg belangrijke vaardigheden kan ik je zeggen in het leven.

Alleen de uitvoering, tja...da's wat anders....ik vind nl. ook dat ze dingen mogen ontdekken, dus iets nieuws mogen ze van mij altijd proeven en hoeft niet op, maar dan weten ze wel wat het is en hoe het smaakt.
Ik heb nu al serieus medelijden met je kind. Wat een verknipt wezen gaat dat worden met jouw houding in het leven.
pi_52618038
genoeg aandacht voor deze relkloon toch nu wel weer of niet?

hoe reageren jullie als andere ouders klagen over jullie kinderen?
schiet je eerst toch in de verdediging, heb je de neiging om te zeggen "waar bemoei jij je mee".

ik heb het niet over situaties waar je zelf bij was en je dus ingrijpt voor dat de andere ouder kan gaan klagen evt, maar over klachten naderhand, ouders die verhaal komen halen en zo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:32:13 #171
3542 Gia
User under construction
pi_52618084
quote:

Voor elke gast die ooit bij jou komt een paar, of moet ik slippers aan die al door een ander gedragen zijn?

Hé, ik wil geen voetschimmel van een ander krijgen!!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:32:15 #172
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52618086
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:30 schreef milagro het volgende:

schiet je eerst toch in de verdediging, heb je de neiging om te zeggen "waar bemoei jij je mee".

ik heb het niet over situaties waar je zelf bij was en je dus ingrijpt voor dat de andere ouder kan gaan klagen evt, maar over klachten naderhand, ouders die verhaal komen halen en zo
Geen idee eigenlijk. Mijn dochter wordt door iedereen schattig en lief gevonden. Is een makkelijk meisje en luistert prima. Maar ik ben heel verdedigend al naar haar toe, dus als ik me moet proberen in die situatie te verplaatsen dan schiet ik zeker de verdediging in.
pi_52618098
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Als mijn oudste bij jou op bezoek zou komen, zou je alleen de eerste keer vragen of hij zijn schoenen uit wil doen. De volgende keer vraag je of hij a.u.b. zijn schoenen aan wil houden!!
hahahaha....heo oud is je oudste? Maar dat kan ik wel begrijpen hoor...enne toen ik tiener was waren mijn vriendjes het ook niet gewend om schoenen uit te doen, maar langzamerhand kwamen ze er toch ook wel achter dat het handig is om minstens 1x per week je sokken te verwisselen. Of ze kregen van mij een deo ter bescherming, niks erg hoor, stinkvoetjes....
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:35:56 #174
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52618175
hey psst kindertjes in een rolstoel flikekr je die ook eruit? of heb je daarvoor een paar extra reserve binnewielen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:36:47 #175
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52618192
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:35 schreef _evenstar_ het volgende:
hey psst kindertjes in een rolstoel flikekr je die ook eruit? of heb je daarvoor een paar extra reserve binnewielen
, , .
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:39:36 #176
3542 Gia
User under construction
pi_52618269
quote:

Als ik mensen aan de deur zou krijgen die zouden zeggen dat één van mijn kinderen iets uitgevreten hebben, wat niet hoort, dan bedank ik ze vriendelijk en beloof ze mijn kind te straffen, wat ik ook doe.

Nu zijn hier op de hoek mensen echt jarenlang bezig geweest een huis te verbouwen en daar stond zo'n bouwhek omheen. Komt op een bepaald moment dat vrouwke aan de deur met een hoop gekijf dat mijn zoon aan dat hek had staan rukken en dat ze daar niet van gediend was. Ik zeg haar dat ik me dat bijna niet voor kan stellen maar dat ik het na zal vragen en hem er op aan zal spreken. Zij nog kijven: Straks vernielen ze mijn nieuwe poort nog enz...... daar ben ik niet van gediend!
Echt helemaal over de rooie!

Bij navraag bleek dat mijn zoon, zittend op de fiets, zich vast had gehouden aan dat hek voor evenwicht, terwijl hij nog even met een jongen uit z'n klas stond te kletsen. Dat hek stond dus ook deels langs de brandgang. Mijn zoon vertelde dat op een bepaald moment dat hek aan de onderkant van de betonbalk afschoot (heeft dus niet goed bevestigd gezeten of zo) en dat hij dat meteen weer terug had gezet. Dat was alles!

Ik heb hem gezegd dat hij er maar vooral niet meer mag aankomen, liefst ook niet meer naar wijzen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:41:51 #177
3542 Gia
User under construction
pi_52618330
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:32 schreef hassanjassan het volgende:
niks erg hoor, stinkvoetjes....
Nou, die van hem wel. En hij trekt elke dag schone sokken aan.
Heb laatst op de pasar malam inlegzooltjes gekocht met kaneelgeur. Dat helpt redelijk moet ik zeggen. Nu stinken zijn zweetvoeten naar kaneel.

Hij is overigens 15, jongste 13.
pi_52618360
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef Havoc het volgende:

[..]

Hmmm je zit wel op je hippie stokpaardje he. Wat is er met je aan de hand jongen? Ben jij zo'n snelle rakker in zijn snelle auto op weg naar zijn snelle en flitsende baan, waar hij 'succes' heeft maar nooit echt liefde heeft gekregen van zijn ouders? Is dat het hassannetje? Ben je vroeger te weinig geknuffeld of zijn jouw ouders hippie mensen waar je je nu heel hard tegen af probeert te zetten?

Klap van de molenwiek heb je wel degelijk gehad, nu is het uitvinden wat er precies allemaal in je jeugd is misgegaan beste hassannetje. Misschien wel een verdrongen traumaatje of zo.
Hee havoc, als je klaar bent met je slechte trip van je bedorven paddo's en beschimmelde skunk, misshcien kan je dan eens een normale reactie geven. Tot die tijd negeer ik je gewoon, want je begint nu wel persoonlijke aanvallen te doen. Vooral heel erg lage trappen begin je nu te maken over mijn ouders enzo. Dat slaat namelijk nergens op, je geeft nu al geen antwoord meer op de vragen, omdat je blijkbaar helemaal uitgeluld bent. Ik ga het ook maar eventjes rapporteren denk ik.
pi_52618401
quote:

goed idee milagro, ik heb havoc ook maar eventjes gemeld bij de mods vanwege flaming enzo.
pi_52618447
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Als ik mensen aan de deur zou krijgen die zouden zeggen dat één van mijn kinderen iets uitgevreten hebben, wat niet hoort, dan bedank ik ze vriendelijk en beloof ze mijn kind te straffen, wat ik ook doe.
Kijk dat is toch netjes opgelost zo?
quote:
Ik heb hem gezegd dat hij er maar vooral niet meer mag aankomen, liefst ook niet meer naar wijzen.
duidelijke straf dus...en vooral het vingertje dan he....foei foei !!
pi_52618501
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Nou, die van hem wel. En hij trekt elke dag schone sokken aan.
Heb laatst op de pasar malam inlegzooltjes gekocht met kaneelgeur. Dat helpt redelijk moet ik zeggen. Nu stinken zijn zweetvoeten naar kaneel.

Hij is overigens 15, jongste 13.
Lekker, kaneelvoetjes...maar klopt ook wel, kids zijn gewoon erg actief en zweten ook veel op 1 of andere manier. Ik zweette als een otter vroeger...nu niet meer gelukkig.

Maar goed, je kan maar een bepaald niveau dingen doen en je kind weerhouden van andere huizen is ook zo wat.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 12:50:38 #182
7074 moussy
kuttekop
pi_52618567
HORROR!!!!

donderdag 23 augustus 2007 @ 12:56:31 #183
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52618715
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

goed idee milagro, ik heb havoc ook maar eventjes gemeld bij de mods vanwege flaming enzo.
Ja dat gaat ook werken . Succes met klagen bij de mods he .
pi_52618749
En dan zeggen ze dat die wijven erg zijn, in OUD. .
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:58:56 #185
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52618773
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:57 schreef Jarno het volgende:
En dan zeggen ze dat die wijven erg zijn, in OUD. .
Verschrikkelijk he, ik sta perplex .
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:04:28 #186
3542 Gia
User under construction
pi_52618922
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:46 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Kijk dat is toch netjes opgelost zo?
[..]

duidelijke straf dus...en vooral het vingertje dan he....foei foei !!
Hé, als hij niets fouts gedaan heeft, hoef ik hem niet te straffen. Dat mens spoorde gewoon niet.
Als hier iemand aan de deur komt met het verhaal dat hij een spiegel heeft omgebogen of zo, dan reken maar dat hij straf krijgt. Maar ik ken mijn kinderen en die halen dat soort geintjes niet uit. Daarom kon ik ook nauwelijks geloven dat hij aan dat hek had staan rukken. Dat was dus ook schromelijk overdreven, hij had het hek vastgehouden. Daarbij, het was een bouwhek, nota bene!! Als het nou een houten tuinhekje was!!
pi_52618959
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:04 schreef Gia het volgende:

Maar ik ken mijn kinderen en die halen dat soort geintjes niet uit.
Dat vind ik wel een heel gevaarlijke (en naieve) uitspraak hoor.
pi_52619019
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:05 schreef Jarno het volgende:

[..]

weet je wat leuk is, als volwassene bepaald kattekwaad uit je jeugd opbiechten aan je moeder

de verbazing, de verwarring "moet ik nu alsnog boos worden op mijn dochter" , heerlijk
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:12:36 #189
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52619152
Ah, ik zie dat de honneurs al waargenomen zijn . Ik was nl even in de supermarkt, trachtend mijn kinderen in het gareel te houden.

En OT, toen mijn broer ging trouwen, wilden hij en zijn vrouw Freek er graag bij hebben. Het was de periode dat Freek op zijn hyperactiefst was (en daar kun je ook wel wat aan opvoeden, het duurt alleen wat langer ), en dus heb ik kort van te voren nog gebeld, of ze het ècht zeker wisten, want dat ik met liefde een oppas voor Freek zocht. Ik heb ook verteld dat het ws niet zou lukken om hem de hele tijd in het gareel te houden.

Ze wisten hoe Freek was, en wilden hem er toch erg graag bij.
Ik denk dat iedereen zich wezenloos geeergerd heeft aan Freek, behalve het bruidspaar .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:27:38 #190
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52619627
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:12 schreef Leah het volgende:
Ze wisten hoe Freek was, en wilden hem er toch erg graag bij.
Ik denk dat iedereen zich wezenloos geeergerd heeft aan Freek, behalve het bruidspaar .
Wij niet inderdaad .
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:35:47 #191
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52619857
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:43 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Hee havoc, als je klaar bent met je slechte trip van je bedorven paddo's en beschimmelde skunk, misshcien kan je dan eens een normale reactie geven. Tot die tijd negeer ik je gewoon, want je begint nu wel persoonlijke aanvallen te doen. Vooral heel erg lage trappen begin je nu te maken over mijn ouders enzo.
OMFG . lage trappen omdat ik je ouders hippies noem en me afvraag of je wel genoeg liefde van je ouders hebt gekregen . Een echt lage trap zou zijn 'Hey hassanjassan, je ouders hebben je alleen maar verwerkt omdat de hond dood was gegaan en ze hadden nog 250 kilo aan vreetvoer over' . Maar die maak ik niet.
quote:
Dat slaat namelijk nergens op, je geeft nu al geen antwoord meer op de vragen, omdat je blijkbaar helemaal uitgeluld bent. Ik ga het ook maar eventjes rapporteren denk ik.
Jouw vragen zijn zo doorspekt met haat naar de hippiegemeenschap toe, dat ik moeite heb de vragen er uit te filteren die daadwerkelijk het beantwoorden waard zijn. Maar ik heb een poging gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat de vragen die jij stelt niet voor verrijking van de eigen kennis zijn, maar puur alleen om je eigen frustraties, opgebouwd door nare jeugd, een plaats te geven. Sorry maar ik ben je psycholoog niet en als ik het zou wezen, zou ik toch ten zeerste euthenasie overwegen.
  Milf donderdag 23 augustus 2007 @ 13:35:47 #192
16000 nikky
pi_52619858
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Ik zie anders een vermakelijk topic. Niets aan de hand en je doet zelf net zo leuk mee.
En dit is niet de eerste keer dat het bij jou uit de hand loopt met andere users dan de keer ervoor.

Typerend.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:36:21 #193
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52619880
quote:

Ik heb nog nooit klachten gehad maar ze is dan ook nog geen 2.5 jaar.
Maar als ze op mij lijkt dan zal ik wel zeggen, 'dat zal die van mij wel gedaan hebben.'

Nee, ik ben iniedergeval geen moeder die kritiek weg zal wuiven en ik zal wel degelijk een gesprek aangaan om te kijken wat er rieel is aan de klacht en desnoods een oplossing zoeken.
Natuurlijk zal mijn ego wel gekrenkt zijn.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:38:47 #194
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52619958
Ik zal de klacht altijd serieus nemen, maar ik zal daarbij ook melden dat ik eerst zal verifieren of mijn kind daadwerkelijk gedaan heeft wat er geclaimd wordt. En lichamelijke straffen worden hier in huis niet uitgevoerd, dus zal het neerkomen op een stevig gesprek, mits schuldig .
pi_52620011
Ik zal de klacht zeker serieus nemen.

(maar ik heb ook de neiging, let wel neiging om in de verdediging te schieten)
pi_52620015
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:35 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik zie anders een vermakelijk topic. Niets aan de hand en je doet zelf net zo leuk mee.
En dit is niet de eerste keer dat het bij jou uit de hand loopt met andere users dan de keer ervoor.

Typerend.
Ok dan is het goed...dus bij deze hebben we toestemming om door te gaan. Dank je.....GAME ON HAVOC.....
  Milf donderdag 23 augustus 2007 @ 13:42:13 #197
16000 nikky
pi_52620053
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:40 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Ok dan is het goed...dus bij deze hebben we toestemming om door te gaan. Dank je.....GAME ON HAVOC.....
We gaan wel gewoon ontopic en inhoudelijk posten. Gewoon flamen doen we niet aan.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:42:48 #198
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52620073
ff edit dan maar. Je was me voor Nikky.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:44:35 #199
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52620132
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:08 schreef milagro het volgende:

[..]

weet je wat leuk is, als volwassene bepaald kattekwaad uit je jeugd opbiechten aan je moeder

de verbazing, de verwarring "moet ik nu alsnog boos worden op mijn dochter" , heerlijk
Mijn moeder was/is gelukkig wel realistisch.
Weet nog een voorval met een vriendin.

We zaten in de bus naar school, we hadden de eerste 2 uur gym en daar hadden we totaal geen zin in.
Deze 2 dames besloten even lekker naar de stad te gaan.

De school miste ons uiteraard en belde dus onze ouders op dat we nog niet op school waren.
De moeder van mijn vriendin helemaal overstuur naar mijn moeder, ze had de ergste scenario's in haar hoofd gehaald.
Misschien waren we ontvoerd of hadden we een ernstig ongeluk gehad, mijn moeder kon haar nog net tegen houden om politie en ziekenhuizen te bellen.
Dus mijn moeder zei ook, die zitten gewoon in de stad.
Maar dat kon niet voldens de moeder van mijn vriendin, haar dochter doet zoiets niet!!!

Uiteindelijk was het volgende haar moeder dus ook mijn schuld, ik had mijn vriendin overgehaald.
En dat terwijl het allemaal haar idee was en ik daar alleen maar gewillig in mee ging.

Ik hoop zo dat Demi niet op mij lijkt.....
pi_52620136
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:35 schreef Havoc het volgende:

[..]

OMFG . lage trappen omdat ik je ouders hippies noem en me afvraag of je wel genoeg liefde van je ouders hebt gekregen . Een echt lage trap zou zijn 'Hey hassanjassan, je ouders hebben je alleen maar verwerkt omdat de hond dood was gegaan en ze hadden nog 250 kilo aan vreetvoer over' . Maar die maak ik niet.
[..]
Nee ik zou ook graag jouw houding helemaal verbaal de grond in willen trappen, omdat je te schijterig bent om daad bij woord te voegen of zelfs in te gaan op een vraag over je eigen stelling. Getuigt eerder van zwakte in psyche en fysiologie. Maar dat doe ik niet, want je snapt het toch niet, immers de IQ winkel wilde je niet als klant hebben....misschien is dat een cadeautip voor je?
quote:
Jouw vragen zijn zo doorspekt met haat naar de hippiegemeenschap toe, dat ik moeite heb de vragen er uit te filteren die daadwerkelijk het beantwoorden waard zijn. Maar ik heb een poging gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat de vragen die jij stelt niet voor verrijking van de eigen kennis zijn, maar puur alleen om je eigen frustraties, opgebouwd door nare jeugd, een plaats te geven. Sorry maar ik ben je psycholoog niet en als ik het zou wezen, zou ik toch ten zeerste euthenasie overwegen.
Daarom, IQ is best een handig iets om te hebben, dan kan je enigzins begrijpen wat er gezegd wordt, maar wellicht leef je in je eigen wereld...blijkt ook wel, gezien je uitlatingen en uitspraken.
pi_52620179
Hey nou nokken in mijn topic, godverredomme!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:46:31 #202
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52620185
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:35 schreef nikky het volgende:

[..]
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:47:18 #203
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52620205
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:44 schreef hassanjassan het volgende:
IQ.
Zeg.. wat begreep jij niet aan de waarschuwing van Nikky?
pi_52620216
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:46 schreef Jarno het volgende:
Hey nou nokken in mijn topic, godverredomme!
Ik zou echt een puike mod zijn he/
pi_52620233
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:40 schreef lily het volgende:
Ik zal de klacht zeker serieus nemen.

(maar ik heb ook de neiging, let wel neiging om in de verdediging te schieten)
In de verdediging schieten is een natuurlijke reactie (lees: bescherm je kroost), maar ondertussen heeft een verhaal altijd 2 kanten, dat weet je ook wel. Dus het is heel moeilijk om dan maar zomaar ervan uit te gaan dat jouw kind feilloos is. Het getuigt van volwassenheid en grote innerlijke kracht dat je kan beseffen dat je eigen kind ook wel eens rotzooi uithaalt.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:48:46 #206
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52620256
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Echt, ik zou op jou stemmen mochten het er ooit van komen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:48:55 #207
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52620260
quote:

[..]

Ja maar dan moet je wel een iets andere nick nemen. Een beetje catchy. Iets van Mario of zo. En dan een Mario Bros. icoontje oid. Lijkt me wel tof .
  Jubileum moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 13:49:13 #208
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52620271
quote:

[..]

Zal ik mijn kleurtje aan jou geven? Mag jij OUD een tijdje modden
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:50:06 #209
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52620298
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef hassanjassan het volgende:
Het getuigt van volwassenheid en grote innerlijke kracht dat je kan beseffen dat je eigen kind ook wel eens rotzooi uithaalt.
Beetje overdreven, dat heet gewoon gezond verstand.

Grote innerlijke kracht , , .
pi_52620300
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef Havoc het volgende:

[..]

Ja maar dan moet je wel een iets andere nick nemen. Een beetje catchy. Iets van Mario of zo. En dan een Mario Bros. icoontje oid. Lijkt me wel tof .
Mario is wel een beetje corny. Hoe heette die broer van 'm ook alweer? .
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:50:52 #211
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52620323
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mario is wel een beetje corny. Hoe heette die broer van 'm ook alweer? .
Luigi
pi_52620350
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]

Luigi
Ooooooooohja! .
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:57:05 #213
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52620511
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef Lois het volgende:

[..]

Zal ik mijn kleurtje aan jou geven? Mag jij OUD een tijdje modden
Geef mij die van BE maar dan, die moet straks toch eerst met zwangerschaps verlof, dan een jaartje moederen en dan lever ik em weer in bij haar.
pi_52620563
En we zullen er echt heus heel erg zuinig op zijn heur! .
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 13:59:37 #215
37843 lady-wrb
kortaf
pi_52620574
quote:

[..]

als ik ga zeggen hoe ik over deze opmerking denk, heb ik in no time een ban wegens doodsverwensing, vrees ik.

kinderen zijn in staat de meest idiote fratsen uit te halen. daar moet je een beetje doorheen kijken vind ik, het zijn nou eenmaal kinderen.
het wordt een ander verhaal als er onwenselijk gedrag plaatsvindt zoals slopen, elkaar pijn doen of pesten of a-sociale grote bekken opzetten. dat accepteer ik niet van mijn kind en zeker niet van een kind van een ander.

maar wat me heel hoog zit is hetvolgende:
ik heb een kind met pdd-nos. er is niets aan hem te zien uiterlijk, maar hij kan qua gedrag enorm afwijken. hij kijkt je niet aan bijvoorbeeld, kan mensen straal negeren en geeft ook vaak geen antwoord op direkte vragen.
ik ben constant met hem bezig om hem dat maar aan te leren, maar echt vorderingen maak ik niet helaas, het blijft bij een enkele keer dat het goed gaat.
hij wordt heel vaak voor arrogant, a-sociaal, irritant kutkind uitgemaakt, terwijl hij er eigenlijk helemaal niets aan kan doen dat hij zo is.
geluk bij een ongeluk is dat dat ook langs hem heen gaat, maar men moest eens weten wat een pijn ze MIJ daar mee doen.
gelukkig nemen zijn vriendjes hem wel zoals hij is. daar kunnen veel volwassenen nog wat van leren.

dat wou ik even kwijt
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:02:22 #216
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52620648
Lady-wrb, ik herken wel een beetje wat je typt ibm mijn neefje die autistisch is, aan zijn uiterlijk zie je namenlijk ook niks.
Zijn moeder heeft ook al een gezegd, had hij maar een uiterlijke kenmerk zoals met down syndroom, dan wisten mensen tenminste dat hij er niks aan kan doen en kunnen ze er rekening mee houden.
pi_52620768
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

als ik ga zeggen hoe ik over deze opmerking denk, heb ik in no time een ban wegens doodsverwensing, vrees ik.

kinderen zijn in staat de meest idiote fratsen uit te halen. daar moet je een beetje doorheen kijken vind ik, het zijn nou eenmaal kinderen.
het wordt een ander verhaal als er onwenselijk gedrag plaatsvindt zoals slopen, elkaar pijn doen of pesten of a-sociale grote bekken opzetten. dat accepteer ik niet van mijn kind en zeker niet van een kind van een ander.

ik heb een kind met pdd-nos. er is niets aan hem te zien uiterlijk, maar hij kan qua gedrag enorm afwijken. hij kijkt je niet aan bijvoorbeeld, kan mensen straal negeren en geeft ook vaak geen antwoord op direkte vragen.
ik ben constant met hem bezig om hem dat maar aan te leren, maar echt vorderingen maak ik niet helaas, het blijft bij een enkele keer dat het goed gaat.
hij wordt heel vaak voor arrogant, a-sociaal, irritant kutkind uitgemaakt, terwijl hij er eigenlijk helemaal niets aan kan doen dat hij zo is.
geluk bij een ongeluk is dat dat ook langs hem heen gaat, maar men moest eens weten wat een pijn ze MIJ daar mee doen.
gelukkig nemen zijn vriendjes hem wel zoals hij is. daar kunnen veel volwassenen nog wat van leren.

dat wou ik even kwijt
dat is zeker naar, zou me ook intens verdrietig maken, zo oneerlijk.

aan de andere kant is het nu ook weer niet raar dat niet iedereen meteen aan een aandoening denkt, doe ik zelf ook niet als ik geconfronteerd wordt met onhebbelijk gedrag en reageer ik dus minder taktvol ws dan het kind verdient.

en zelfs als je weet dat het een aandoening is, kan ms niet iedereen daar goed mee omgaan, niet iedereen heeft dat geduld of begrip (maar als dat het geval is, zal je je kind daar vanuit jou uit al niet meer naar toe hoeven/mogen/willen)

blijft oneerlijk echter, en heel verdrietig omdat het je ook zo machteloos maakt, zulke reacties zullen er altijd zijn namelijk helaas.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:08:11 #218
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52620803
quote:
dat wou ik even kwijt
Zou ik ook heel verschrikkelijk vinden als dat allemaal naar het hoofd van mijn kind geslingerd werd. Maar houd er wel rekening mee dat de opmerking van de Fok! rasmongool afkomt. BaajGuardian heeft nooit gespoort en zijn posts moet je derhalve ook in dat daglicht zien.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 14:08:31 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_52620812
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:02 schreef KD-fotografie het volgende:
Lady-wrb, ik herken wel een beetje wat je typt ibm mijn neefje die autistisch is, aan zijn uiterlijk zie je namenlijk ook niks.
Zijn moeder heeft ook al een gezegd, had hij maar een uiterlijke kenmerk zoals met down syndroom, dan wisten mensen tenminste dat hij er niks aan kan doen en kunnen ze er rekening mee houden.
ach rekening mee houden vind ik een groot woord en van mij hoeft het ook niet.
maar mijn kind is echt woordelijk voor retard, achterlijk, idioot, autist, a-sociaal kutkind (en ik kan er nog wel een rij aanplakken) uitgemaakt.
dat doet pijn.
pi_52620875
Ik herken ook dingen uit je verhaal, Lady-wrb en ik weet; het breekt je hart

Maar inderdaad zoals Milgaro zegt kun je moeilijk van anderen verwachten dat ze meteen aan een aandoening denken .
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:11:14 #221
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52620884
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef Havoc het volgende:

[..]

Zou ik ook heel verschrikkelijk vinden als dat allemaal naar het hoofd van mijn kind geslingerd werd. Maar houd er wel rekening mee dat de opmerking van de Fok! rasmongool afkomt. BaajGuardian heeft nooit gespoort en zijn posts moet je derhalve ook in dat daglicht zien.
Ik heb zelf de stempel pddnos gekregen dus pleur lekker van een kruk ofzo.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:12:24 #222
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52620914
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Doe maar even inscannen en uploaden dan.
pi_52620917
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef lady-wrb het volgende:
maar mijn kind is echt woordelijk voor retard, achterlijk, idioot, autist, a-sociaal kutkind (en ik kan er nog wel een rij aanplakken) uitgemaakt.

dat is weer andere koek
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 14:12:31 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_52620920
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef Havoc het volgende:

[..]

alleen het eerste was aan baajguardian gericht, ik vind het hoe dan ook gewoon geen opmerking

en natuurlijk weet niemand dat er in het hoofd van mijn zoon wat mis is en ik heb er geen enkel probleem mee dat hij erop aangesproken wordt. maar wel graag op een normale manier.
pi_52620981
quote:

En dat is ook precies de reden dat ik altijd enorm voorzichtig ben irl om snel te oordelen over dit soort zaken. En me dus ook niet te snel te ergeren aan anderen. Je schiet er toch niks mee op, behalve dat je weer 3 hartslagen dichterbij een hartaanval of maagzweer bent en je kent de situatie van anderen toch niet.
pi_52621002
quote:

[..]

Het is nu maar goed dat ik geen kleurtje heb ook. .
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:15:05 #227
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52621005
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:12 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

alleen het eerste was aan baajguardian gericht, ik vind het hoe dan ook gewoon geen opmerking

en natuurlijk weet niemand dat er in het hoofd van mijn zoon wat mis is en ik heb er geen enkel probleem mee dat hij erop aangesproken wordt. maar wel graag op een normale manier.
Het probleem daarin ligt vaak niet eens bij alle ouders. Kinderen vormen groepjes. Groepsintimidatie is de ergste vorm van intimidatie naar mensen toe. Er hoeft maar 1 kind in dat groepje te zitten wat niet geleerd is om op een normale manier te communiceren en de rest neemt het bijna automatisch over. Als ik ooit van een ouder te horen krijgt dat mijn kind op die manier met andere kinderen om gaat, dan zal daar heel rap een halt aan toe geroepen worden.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:15:14 #228
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52621012
Trouwens natuurlijk zou ik nooit serieus een kind schade aanrichten, maar reken maar als iemand iets uitvreet ik hem/haar rustig aan haar oorlel naar de ouders toe sleep.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:15:55 #229
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52621038
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja want anders verwijderde je mijn post wat erg.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:16:03 #230
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52621041
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat denk je dat er eerder zal zijn J.? Wij mods van OUD of de oldbie tag?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:16:48 #231
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52621068
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Trouwens natuurlijk zou ik nooit serieus een kind schade aanrichten, maar reken maar als iemand iets uitvreet ik hem/haar rustig aan haar oorlel naar de ouders toe sleep.
Prima, maar zeg dat dan ipv ik schop em wervel uit zijn rug. Beetje minder impulsief gedrag zou je sieren.
pi_52621089
quote:

[..]

Als je toch zo weinig waarde aan je eigen woorden hecht, kan het wel weg ook kennelijk.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 14:17:45 #233
37843 lady-wrb
kortaf
pi_52621101
quote:

[..]

wat mij betreft verwijderen ze je hele account, maar ja, IK heb het hier niet voor het zeggen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:18:45 #234
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52621152
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:12 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Die opmerking over het wervel uittrappen was ten eerste aan niemand gericht ten tweede enkel een grap van zwarte humor, en nee niet bedoeld om de lachers op de hand te krijgen, het is juist de pret mensen die hun eigen beleving kapot nuanceren en daar dan zo gevoelig als een zenuw van worden mild te shokeren.

Natuurlijk zou ik dat nooit een kind aandoen, kom op zeg.. kinderen kun je zo optillen en naar hun ouders gooien, die hoef je niet half te vermoorden.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:20:02 #235
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52621216
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat mij betreft verwijderen ze je hele account, maar ja, IK heb het hier niet voor het zeggen.
niemand begrijpt mensen met pddnos. (tja hadden ze mij die stempel ooit maar moeten geven, grappig dat ik nu juist zo rustig en introvert ben als de pest, vroeger was ik absurd druk)
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:20:23 #236
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52621227
Zeg Baaj, wie is nu het vrouwtje binnen jouw relatie?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:21:30 #237
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52621274
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:16 schreef Havoc het volgende:

[..]

Prima, maar zeg dat dan ipv ik schop em wervel uit zijn rug. Beetje minder impulsief gedrag zou je sieren.
Omdat die opmerking niet serieus te nemen is zo absurd, ik ben zelf een beetje geschokt nu eigenlijk dat mensen dat serieus namen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:21:56 #238
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52621293
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef Havoc het volgende:
Zeg Baaj, wie is nu het vrouwtje binnen jouw relatie?
Sunchaser van fok.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 14:21:59 #239
37843 lady-wrb
kortaf
pi_52621295
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

niemand begrijpt mensen met pddnos. (tja hadden ze mij die stempel ooit maar moeten geven, grappig dat ik nu juist zo rustig en introvert ben als de pest, vroeger was ik absurd druk)
je moet idd wel ECHT pdd-nos hebben, anders had je geheid aangevoeld dat je met je opmerkingen mensen recht op het hart trapt.

en nu ben ik er klaar mee.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:23:12 #240
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52621344
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

je moet idd wel ECHT pdd-nos hebben, anders had je geheid aangevoeld dat je met je opmerkingen mensen recht op het hart trapt.

en nu ben ik er klaar mee.
Neem dan ook niet dingen persoonlijk en serieus die nieteens aan iemand gericht zijn (stond geen naam bij, quote ook niemand) en te absurd zijn om waar te zijn, als ik dat soort dingen werkelijk zou doen zat ik in de bak, niet achter mijn pc... raar mens..
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:25:15 #241
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52621433
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

je moet idd wel ECHT pdd-nos hebben,
Trouwens, dont worry pddnos gaat gewoon over. Is eerder een psyche fase dan een ziekte.
En nee, medicijnen werken niet en moet je je kind ook niet laten slikken.
Kinderen groeien er gewoon uit naar mate ze losgelaten worden de wereld zelf te ontdekken, wij kunnen niet in een vakje gestopt worden om geindoctrineerd te worden consument te zijn, wij willen er op uit, onze eigen kennis opdoen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:26:28 #242
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52621478
quote:

[..]

Ik bén juist impulsief, ik kan me niet voorstellen om alles in structuur te doen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:28:10 #243
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52621544
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik bén juist impulsief, ik kan me niet voorstellen om alles in structuur te doen.
Ik ook en soms zie ik situaties ontstaan waarin die impulsiviteit je juist nekt. Als je dat kan inschatten heb je het beste van beide werelden.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 14:29:16 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_52621595
wil je dan nu oprotten?
bye guardian
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:32:17 #245
3542 Gia
User under construction
pi_52621728
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:05 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze nooit iets doen wat niet mag, maar geen vernielzucht. Ik ken ze goed genoeg dat ik dat wel met zekerheid kan zeggen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:33:18 #246
3542 Gia
User under construction
pi_52621763
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:44 schreef KD-fotografie het volgende:

Ik hoop zo dat Demi niet op mij lijkt.....
Mijn moeder zegt altijd dat je ouwe schuld terug moet betalen. Oftewel, dat je zelf net zoveel moeite met je kinderen krijgt als je ouders vroeger met jou hebben gehad.
pi_52621887
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:47 schreef Havoc het volgende:

[..]

Zeg.. wat begreep jij niet aan de waarschuwing van Nikky?
Hmm.....moet ik het nou ook nog es aan je uitleggen havocje? Kom maar zitten bij bij Ome Hassan op schoot, wel je schoentjes uitdoen he en niet kwijlen op mijn mooie tapijt Want je begrijpt het niet anders stel je deze vraag niet.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:37:54 #248
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52621943
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef Havoc het volgende:

[..]

Ik ook en soms zie ik situaties ontstaan waarin die impulsiviteit je juist nekt. Als je dat kan inschatten heb je het beste van beide werelden.
Ik denk eerder dat mensen zichzelf nekken zo beknopt te zijn.
pi_52622079
quote:

[..]

dat klopt, maar je mag wel de fictieve suggestie geven, want dat deed Havoc ook al onder toezicht van forumadmin
quote:

dat wou ik even kwijt
Nou ik kan me enigzins wel wat voorstellen, want ik heb een achterneefje dat autistisch is (Asprger) en die heeft nu ook gewoon geleerd om te zeggen dat hij autistisch is. Ik heb dus gemerkt, dat kinderen dat veel en veel prettiger vinden en dat ouders daar dan veel makkelijker mee om kunnen gaan. niet richting het zielige, maar meer door inlevingsvermogen. Zo zal je altijd wel wat scheve blikken trekken, maar dat zijn dan mensen die het niet willen snappen ofzo
pi_52622148
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ach rekening mee houden vind ik een groot woord en van mij hoeft het ook niet.
dat doet pijn.
Doet pijn, zeer zeker, maar retard is eigenlijk een normaal woord, retarded, betekent achtergesteld en dat is hij dan ook. Ok daar ben je niet mee geholpen, maar leert je denk ik wel relativeren. En uitleggen aan anderen zou misschien ook wel schelen?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:43:45 #251
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52622166
pddnos vergelijken met asperger...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:44:11 #252
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52622182
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:36 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Hmm.....moet ik het nou ook nog es aan je uitleggen havocje? Kom maar zitten bij bij Ome Hassan op schoot, wel je schoentjes uitdoen he en niet kwijlen op mijn mooie tapijt Want je begrijpt het niet anders stel je deze vraag niet.
Retorisch dumbo.
pi_52622249
quote:

[..]

beetje een geval van wie de schoen past trekke hem aan Havocje? Lijkt wel heel erg als de pot die de ketel vewijt datie zwart ziet.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:47:29 #254
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52622294
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:46 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

beetje een geval van wie de schoen past trekke hem aan Havocje? Lijkt wel heel erg als de pot die de ketel vewijt datie zwart ziet.
Iemand een wervel uit zijn rug schoppen is heel iets anders dan jouw ouders hippies noemen ventje.

*gebrek aan relativerings vermogen 'check'
pi_52622329
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:47 schreef Havoc het volgende:

[..]

Iemand een wervel uit zijn rug schoppen is heel iets anders dan jouw ouders hippies noemen ventje.

gebrek aan IQ, check. Is er al subsidie voor je aangevraagd daarvoor? Er is een PGB voor wat je hebt he? Beetje normaal kunnen discussieren is ook een kunst hoor, daar moet je toch minstens 100 IQtjes voor hebben.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:48:56 #256
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52622340
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Mijn moeder zegt altijd dat je ouwe schuld terug moet betalen. Oftewel, dat je zelf net zoveel moeite met je kinderen krijgt als je ouders vroeger met jou hebben gehad.
Daar ben ik dan ook bang voor.

Ach, opzich valt het wel mee, ik heb gewoonweg een rotjeugdt gehad maar dat kwam door omstandigheden waar mijn moeder niks aan kon doen, juist haar omgang ermee heeft mij gemaakt tot hoe ik nu ben en daar ben ik blij mee.
Zolang Demi niet zal meemaken wat ik heb meegemaakt denk ik dat het allemal wel goed komt.

Maar toch hoop ik stiekem dat ze op mijn man lijkt, hij was een ideale puber en deed nooit iets verkeerd, netjes studie afgemaakt enz.
pi_52622437
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:48 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]

Daar ben ik dan ook bang voor.

Ach, opzich valt het wel mee, ik heb gewoonweg een rotpuberteit gehad maar dat kwam door omstandigheden waar mijn moeder niks aan kon doen, juist haar omgang ermee heeft mij gemaakt tot hoe ik nu ben en daar ben ik blij mee.
Zolang Demi niet zal meemaken wat ik heb meegemaakt denk ik dat het allemal wel goed komt.

Maar toch hoop ik stiekem dat ze op mijn man lijkt, hij was een ideale puber en deed nooit iets verkeerd, netjes studie afgemaakt enz.
Goede tip is dat, ik maak me er ook al klaar voor en de aanpak die ik hanteer o.a. mijn kids leren zich aan te passen in naar de situatie is iets wat bij mij goed is terecht gekomen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:54:20 #258
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52622509
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:47 schreef Havoc het volgende:

[..]

Een duidelijk niet serieuze post welk aan niemand gericht was persoonlijk nemen is iets heel anders dan een aanval op de persoon anders hoor.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:54:30 #259
153506 Captain_Fabulous
pi_52622514
quote:

[..]

Gevallen zoals jij zouden het verplicht op hun voorhoofd getatoueerd moeten hebben

Jij flirt net iets te vaak met je geestelijke problemen om ergens aanspraak op te maken, je geniet er gewoon van.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:57:05 #260
153506 Captain_Fabulous
pi_52622600
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

grappig dat ik nu juist zo rustig en introvert ben als de pest, vroeger was ik absurd druk)
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:57:36 #261
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52622622
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:48 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

gebrek aan IQ, check. Is er al subsidie voor je aangevraagd daarvoor? Er is een PGB voor wat je hebt he? Beetje normaal kunnen discussieren is ook een kunst hoor, daar moet je toch minstens 100 IQtjes voor hebben.
Wow je bent er bijna hassan, reflectie begint tot de mogelijkheden te behoren. Nog even en je kan jezelf beschouwen en verbeteren tot een mens ipv een zeer matige kopie.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:58:17 #262
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52622647
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:54 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Een duidelijk niet serieuze post welk aan niemand gericht was persoonlijk nemen is iets heel anders dan een aanval op de persoon anders hoor.
Als jouw ouders hippies noem baaj, ben je dan op je pik getrapt?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:59:13 #263
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52622686
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Gevallen zoals jij zouden het verplicht op hun voorhoofd getatoueerd moeten hebben

Jij flirt net iets te vaak met je geestelijke problemen om ergens aanspraak op te maken, je geniet er gewoon van.
Maar natuurlijk, "tevaak" volgens mij is dit toch echt voor het eerst dat ik het uberhaupt 'mention.
En vanwaar de goddelijke kennis te weten hoe ik denk?
pi_52622690
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef Havoc het volgende:

[..]

Wow je bent er bijna hassan, reflectie begint tot de mogelijkheden te behoren. Nog even en je kan jezelf beschouwen en verbeteren tot een mens ipv een zeer matige kopie.
Hee vergeet je niet te ademen met je beperkte IQ, ik voel me bijna vereerd van al die aandacht die je me geeft. Dank je wel lieverd !! (als je maar niet verliefd op me bent...ik ben al bezet. )
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:59:38 #265
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52622697
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:58 schreef Havoc het volgende:

[..]

Als jouw ouders hippies noem baaj, ben je dan op je pik getrapt?
Niet persé, hangt van de context af.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:59:56 #266
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52622712
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, "tevaak" volgens mij is dit toch echt voor het eerst dat ik het uberhaupt 'mention.
En vanwaar de goddelijke kennis te weten hoe ik denk?
Hij is een reptilian mindreader from another dimension, baaj .
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:00:39 #267
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52622729
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ga jij eens naar de kapper voordat je andere mensen uitlacht.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:00:46 #268
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52622737
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Hee vergeet je niet te ademen met je beperkte IQ, ik voel me bijna vereerd van al die aandacht die je me geeft. Dank je wel lieverd !! (als je maar niet verliefd op me bent...ik ben al bezet. )
Ik heb altijd een zwak voor de labielen en mentaal ontredderde medemens.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:01:17 #269
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52622751
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef Havoc het volgende:

[..]

Hij is een reptilian mindreader from another dimension, baaj .
Blijkbaar, en ik geloof daar natuurlijk in enzo..
pi_52622752
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:54 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

psst...havoc kan er niks aan doen...alleen positieve woorden, veel kusjes en knuffels helpen.

Hoi havoc, goed gedaan jochie...heel knap van je !!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:01:50 #271
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52622762
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef Havoc het volgende:

[..]

Wordt vrijwilligerswerker!
pi_52622763
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef Havoc het volgende:

[..]

zwak ben je zeker ja. Maar dat is niet erg. We betalen allemaal braaf belasting zodat jij goed verzorgd kan worden.
pi_52622790
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Wordt vrijwilligerswerker!
Klopt, die plekken heten: sociale werkplaats. Da's leuk joh havoc...kan je potten bakken, schilderijen maken, en muziek maken...en nog veeeeel meeer... moet je maar eens informeren, da's echt leuke joh !! kusjes !!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:03:23 #274
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52622815
Is dit nu de nieuwe diss battle?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:03:49 #275
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52622828
Hassan wees origineel en lift niet mee op mijn posts, alvast bedankt.
pi_52622864
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Is dit nu de nieuwe diss battle?
Nee hoor, we hebben het nog steeds over ouders die zich ergeren aan andermans kind. Nou Havoc is iemand kind en ik ben ouder, dus totaal ontopic !!

Leuk he al die aandacht Havoc? Kusje !
pi_52622890
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Hassan wees origineel en lift niet mee op mijn posts, alvast bedankt.
origineel...hmm.... ok !
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:06:08 #278
153506 Captain_Fabulous
pi_52622908
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Blijkbaar, en ik geloof daar natuurlijk in enzo..
Ik heb in genoeg topics gezeten waar jouw bijdrages in langskwamen, om er behoorlijk zeker van te zijn.
Oh ja, en m'n Borg implantaat helpt ook gigantisch om jouw brein te peilen. Dat het een nuttig formaat van een doperwtje heeft, maakt de zaken alleen maar makkelijk.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:06:14 #279
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52622913
Nou, ik heb iig geen zin in de "oeh ah ice killaah yo momma is fat" praat hier dus ik ga de deur uit
pi_52622920
[pre-OUD-mod mode aan]

Nou, een deeltje 2 hoeft ook niet meer he?

[/]
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:06:46 #281
153506 Captain_Fabulous
pi_52622926
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ga jij eens naar de kapper voordat je andere mensen uitlacht.
Kapper? Zelfs voor jou, is dat vaag.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:08:32 #282
153506 Captain_Fabulous
pi_52622972
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:06 schreef Jarno het volgende:
[pre-OUD-mod mode aan]

[/]
Als deel 2 gaat om wat je doet als je kind zich als een BG gedraagd, komt dat zo vol
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:32:38 #283
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_52623689
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:06 schreef Jarno het volgende:
[pre-OUD-mod mode aan]

[/]
Jammer, 't was best een leuk topic J.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:33:30 #284
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52623717
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

origineel...hmm.... ok !
Het lukt nog niet echt he hassan. Verder dan een beetje je als debiel gedragen kom je niet. Jammer, het had potentie.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:34:29 #285
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52623749
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:32 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Jammer, 't was best een leuk topic J.
Als ze J. en mij nou even Lois en BE laten vervangen willen we het wel even opschonen, een bannetje aanvragen voor hassan en dan weer verder gaan met J.'s topic.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:38:52 #286
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_52623887
Goed plan. Maar heb ik nou wat gemist, of bood Lois het nou zelf aan?
pi_52623911
ja doe eens, het was echt een leuk topic
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:42:52 #288
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52624006
milagro, wil jij trouwens mijn draagmoeder worden?
dan ben ik verzekerd van skone kinders meej een goeie dosis overredingskracht .
put
your
clothes
on!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:42:52 #289
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_52624007
Overigens, om toch maar even ontopic te gaan, een fijn voorbeeld van hou je een beetje een rottige indruk kunt krijgen:

onze kindjes kwamen op schiphol, op weg terug naar huis, heel toevallig onze buurkindjes bij de gate tegen. Feest natuurlijk, uitbundig elkaar begroeten, en wij lieten het lekker gaan. Onze theorie is namelijk: wat er maar uit is voordat ze 10 uur in een vliegtuig moeten zitten, zijn we mooi kwijt. Waarop zeer pinnig werd gereageerd door een grondstewardess-met-avondhumeur.

Aan het eind van die hele lange vlucht kwam de stewardess die de kinderen de hele vlucht had meegemaakt speciaal nog even langs om te vertellen hoe ze van ze had genoten, en hoe vaak ze dat anders ziet.

Soms schiet je met een beetje verdraagzaamheid veel meer op
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:44:38 #290
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_52624064
Oh hemel, sorry Jerruh, het was niet de bedoeling daartussen te komen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:46:31 #291
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52624110
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef Gaoxing het volgende:
Oh hemel, sorry Jerruh, het was niet de bedoeling daartussen te komen.
macht nichts . was toch offtopic .

overigens kan ik me soms wel ergeren aan van die gehaaide kinderen. mijn neefje is zo en die krijgt alles voor elkaar door bepaald gedrag te tonen wat ik niet zou tolereren als ik ouder was. maar goed, dat is dan ook weer deels de fout van de ouders die niet ingrijpen in dat soort situaties en het toelaten.
put
your
clothes
on!
pi_52624132
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef Jerruh het volgende:
milagro, wil jij trouwens mijn draagmoeder worden?
dan ben ik verzekerd van skone kinders meej een goeie dosis overredingskracht .
tien jaar geleden had ik ms nog wel erover nagedacht, schat, maar give me a fucking break, ik word 45 over een maand, mag ik rust, nu mijn kinderen 14 en 18 zijn, heel lang en donkerharig en knap, maar niet van de herenliefde, dus daar hoef je ook niet naar te vissen

ik wel wel je oppasmoeder worden, van jou of je kind
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:48:54 #293
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52624189
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef milagro het volgende:

[..]

tien jaar geleden had ik ms nog wel erover nagedacht, schat, maar give me a fucking break, ik word 45 over een maand, mag ik rust, nu mijn kinderen 14 en 18 zijn, heel lang en donkerharig en knap, maar niet van de herenliefde, dus daar hoef je ook niet naar te vissen

ik wel wel je oppasmoeder worden, van jou of je kind
ik aas alleen op mijn vriendje en die bijt gelukkig nog altijd .
maar je mag altijd op me komen passen, mits met wijn en goeie discussies! .
put
your
clothes
on!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:50:14 #294
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_52624227
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:46 schreef Jerruh het volgende:
overigens kan ik me soms wel ergeren aan van die gehaaide kinderen. mijn neefje is zo en die krijgt alles voor elkaar door bepaald gedrag te tonen wat ik niet zou tolereren als ik ouder was. maar goed, dat is dan ook weer deels de fout van de ouders die niet ingrijpen in dat soort situaties en het toelaten.
Ik zie dat soort gedrag in m'n dochter, maar dan bij haar oma. Ze weet zo vreselijk precies wat ze moet doen om haar om haar vinger te winden, en oma heeft het helemaal niet in de gaten. Schrikbarend als je kind (van 5) zoiets kan
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:51:40 #295
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52624263
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ik zie dat soort gedrag in m'n dochter, maar dan bij haar oma. Ze weet zo vreselijk precies wat ze moet doen om haar om haar vinger te winden, en oma heeft het helemaal niet in de gaten. Schrikbarend als je kind (van 5) zoiets kan
mijn neefje is er ook een ster in en die is ook nog es de afsluiter van de familie qua kleinkinderlijn van mijn oma, dus tja... die geniet vaak bescherming.
put
your
clothes
on!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:51:41 #296
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_52624265
Oh dem, nu was ik weer ontopic. Sorry
pi_52624630
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:33 schreef Havoc het volgende:

[..]

Het lukt nog niet echt he hassan. Verder dan een beetje je als debiel gedragen kom je niet. Jammer, het had potentie.
Ach lieverd toch....moet je niet gaan huilen zo onderhand, want je begint steeds kinderachtiger te worden. Kom maar hoor bij ome hassan, krijg je een lollie en een aai over je bolletje....je kan er ook niks aan doen dat je zo bent.... kusje !!
pi_52624711
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:34 schreef Havoc het volgende:

[..]

Als ze J. en mij nou even Lois en BE laten vervangen willen we het wel even opschonen, een bannetje aanvragen voor hassan en dan weer verder gaan met J.'s topic.
ach zou je dat nou wel lukken lieverd? die grote taak? Want wie is er nou begonnen met modder gooien jij toch? dus ga nou niet de onschuld uithangen, of ben je er niet toe in staat, om iets terug te lezen?

Maar je blijft een lieverd hoor, kusje !

oh ik kijk eventjes in je profiel schat, je bent een system engineer....een eufenisme voor computernerd zonder sociale vaardigheden....en blijkt ook wel, want ICQ is een instant messenger, dat is niet je IQ stand lieverd....maar goed, je kan het ook niet helpen he?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:06:07 #299
3542 Gia
User under construction
pi_52624723
Het aftellen kan beginnen, nog 4
pi_52624901
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:06 schreef Gia het volgende:
Het aftellen kan beginnen, nog 4
die zijn voor Havocje, want die lieve schat mag het laatste woord hebben, dat heeftie wel verdiend, hij doet zo zijn best, maar kan zich maar niet goed uitdrukken zonder te grijpen naar modder gooien....

Het is toch een schatje ook he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')