op dak welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:57 schreef covie het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee dat je geen dakraam hebt![]()
Lijkt me een puick idee, want ik moet die weken op de fiets naar m'n werk....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:59 schreef covie het volgende:
[..]
Jawel, vanaf volgende week woensdag tot 17 september![]()
Ik ook op het dak... maar niet van de schuine ramen. Dakkapel ftw!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
op dak wel
maar in mijn auto niet![]()
ik heb wel een dak, maar waarom zou ik die dichtdoen als het lekker weer isquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:58 schreef OA het volgende:
Paupers.... mensen die geen auto mét dak kunnen betalen....![]()
hongerquote:
Ik heb even in mijn agenda gekeken...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
toevaliig als jij vakantie hebt zeker...![]()
[KSC #414] Tijdens de regen is er gelukkig Koffie...!!!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owww ja....iedereen begroeten behalve de eerste die jou begroette.....![]()
![]()
je auto heeft ook een schuin raamquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook op het dak... maar niet van de schuine ramen. Dakkapel ftw!!![]()
Dan ga je thuis wat eten zoeken of elders, maar niet bij MacDquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb wel een dak, maar waarom zou ik die dichtdoen als het lekker weer is
[..]
honger
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Maar die kunnen niet open...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je auto heeft ook een schuin raam
Een lekkere McBreakfastquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ga je thuis wat eten zoeken of elders, maar niet bij MacD![]()
dus....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
[KSC #414] Tijdens de regen is er gelukkig Koffie...!!!!!
toeval bestaat niet he....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:00 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb even in mijn agenda gekeken...
Maar goh... heel toevallig heb ik dan inderdaad vakantie!![afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja.. ik lees niet goed... dacht dat je het tegen mij had...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dus......mijn begroet ze echt niet hoor...
...maar net wel dus dat schelt..
![]()
ik reed er langs ja!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ga je thuis wat eten zoeken of elders, maar niet bij MacD![]()
Al goed!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik reed er langs ja!
Was niet in de buurt van huis
Maar ik zal het nooit meer doen ok?
ook goedemorgen OA....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.. ik lees niet goed... dacht dat je het tegen mij had...![]()
Niet op een manier dat ze daarna nog steeds in dezelfde vorm zijn...quote:
quote:
mja..eerst zien dan geloven....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:05 schreef Frutsel het volgende:
Zou wel vet zijn, want ik loop al maanden te verkondigen dat september een mooie maand wordt
moet jij eens oplettenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Niet op een manier dat ze daarna nog steeds in dezelfde vorm zijn...![]()
en die daarna kwam ook niequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
ftwquote:
Show me!quote:
Iddquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tis idd echt klote weer...![]()
Ik heb nog een foto op me telefoon die je moet zienquote:
brabantquote:
Lekker weer is voor mietjesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, zuid holland
want hier is het lekker weer
Wheheh!!quote:
Immer!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, zuid holland
want hier is het lekker weer
Ik het tegenovergesteldequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:10 schreef JortK het volgende:
Ik heb me voorgenomen om te gaan werken vandaag en weinig te gaan fokken
tuurlijk schat....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:10 schreef JortK het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:10 schreef JortK het volgende:
nieuwe layout.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:11 schreef OA het volgende:
Ik zie steeds vaker dat men bijv. "" of "
" als PI heeft....
![]()
Hoe werkt dat?![]()
posten die foto danquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd![]()
[..]
Ik heb nog een foto op me telefoon die je moet zien
[..]
brabant
en ik mis 2 smilies is het rijtje....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:11 schreef OA het volgende:
Ik zie steeds vaker dat men bijv. "" of "
" als PI heeft....
![]()
Hoe werkt dat?![]()
En waarom kunnen wij die niet kiezen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nieuwe layout.
Die kunnen wij nog niet kiezen
mocht effe durenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:11 schreef covie het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
en dan gelijk eer-ik ook maar!![]()
![]()
[afbeelding]
en vdv ook goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat het nog een beta is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
En waarom kunnen wij die niet kiezen?![]()
Ja het moet toch een keer komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:05 schreef Frutsel het volgende:
Zou wel vet zijn, want ik loop al maanden te verkondigen dat september een mooie maand wordt
VW T1 kan ook z'n voorruiten open klappen.quote:
En wie bepaalt dan wie daar wel mee mag spelen?quote:
maar met vuur buiten kan je het gehele jaar buiten zittenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef covie het volgende:
[..]
Ja het moet toch een keer komen.
Hoewel ik me herinner dat ik vorig jaar in december nog een keer een hele avond bij een vuur buiten heb gezeten![]()
Dat had ik vorige week ook omdat mijn collega er weer is, nou je ziet hetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:10 schreef JortK het volgende:
http://img223.imageshack.us/img223/1874/martint1qh0.jpgquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
VW T1 kan ook z'n voorruiten open klappen.
Maar daar kan ik geen fatsoenlijk plaatje van vinden
cross heeft 'm idd ook, omdat ie mod is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef OA het volgende:
[..]
En wie bepaalt dan wie daar wel mee mag spelen?
Ik zag Cross gister... en net Veldmuis...![]()
En lukt dat al een beetje?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:10 schreef JortK het volgende:
Vragen naar bekende weg enzo..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En lukt dat al een beetje?![]()
ik let er niet eens op.. op die PI's...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef OA het volgende:
[..]
En wie bepaalt dan wie daar wel mee mag spelen?
Ik zag Cross gister... en net Veldmuis...![]()
Waarom kan ik bij de nieuwe fqr eigenlijk nog steeds geen nieuwe smileys toevoegen???quote:
Pokke veldmuisch...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
maar veldmuis is geen mod.
Hmm, eensch denken...
Aantal toe te voegen smilies zal wel gelimiteerd zijn...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:15 schreef covie het volgende:
[..]
Waarom kan ik bij de nieuwe fqr eigenlijk nog steeds geen nieuwe smileys toevoegen???
Weet jij dat toevallig ook?
Wie maakt fqr?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Aantal toe te voegen smilies zal wel gelimiteerd zijn...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |