Al goed!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik reed er langs ja!
Was niet in de buurt van huis
Maar ik zal het nooit meer doen ok?
ook goedemorgen OA....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.. ik lees niet goed... dacht dat je het tegen mij had...![]()
Niet op een manier dat ze daarna nog steeds in dezelfde vorm zijn...quote:
quote:
mja..eerst zien dan geloven....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:05 schreef Frutsel het volgende:
Zou wel vet zijn, want ik loop al maanden te verkondigen dat september een mooie maand wordt
moet jij eens oplettenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Niet op een manier dat ze daarna nog steeds in dezelfde vorm zijn...![]()
en die daarna kwam ook niequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owww ja....iedereen begroeten behalve de eerste die jou begroette.....![]()
![]()
ftwquote:
Show me!quote:
Iddquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tis idd echt klote weer...![]()
Ik heb nog een foto op me telefoon die je moet zienquote:
brabantquote:
Lekker weer is voor mietjesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, zuid holland
want hier is het lekker weer
Wheheh!!quote:
Immer!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, zuid holland
want hier is het lekker weer
Ik het tegenovergesteldequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:10 schreef JortK het volgende:
Ik heb me voorgenomen om te gaan werken vandaag en weinig te gaan fokken
tuurlijk schat....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:10 schreef JortK het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:10 schreef JortK het volgende:
nieuwe layout.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:11 schreef OA het volgende:
Ik zie steeds vaker dat men bijv. "" of "
" als PI heeft....
![]()
Hoe werkt dat?![]()
posten die foto danquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd![]()
[..]
Ik heb nog een foto op me telefoon die je moet zien
[..]
brabant
en ik mis 2 smilies is het rijtje....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:11 schreef OA het volgende:
Ik zie steeds vaker dat men bijv. "" of "
" als PI heeft....
![]()
Hoe werkt dat?![]()
En waarom kunnen wij die niet kiezen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nieuwe layout.
Die kunnen wij nog niet kiezen
mocht effe durenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:11 schreef covie het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
en dan gelijk eer-ik ook maar!![]()
![]()
[afbeelding]
en vdv ook goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat het nog een beta is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
En waarom kunnen wij die niet kiezen?![]()
Ja het moet toch een keer komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:05 schreef Frutsel het volgende:
Zou wel vet zijn, want ik loop al maanden te verkondigen dat september een mooie maand wordt
VW T1 kan ook z'n voorruiten open klappen.quote:
En wie bepaalt dan wie daar wel mee mag spelen?quote:
maar met vuur buiten kan je het gehele jaar buiten zittenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef covie het volgende:
[..]
Ja het moet toch een keer komen.
Hoewel ik me herinner dat ik vorig jaar in december nog een keer een hele avond bij een vuur buiten heb gezeten![]()
Dat had ik vorige week ook omdat mijn collega er weer is, nou je ziet hetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:10 schreef JortK het volgende:
http://img223.imageshack.us/img223/1874/martint1qh0.jpgquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
VW T1 kan ook z'n voorruiten open klappen.
Maar daar kan ik geen fatsoenlijk plaatje van vinden
cross heeft 'm idd ook, omdat ie mod is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef OA het volgende:
[..]
En wie bepaalt dan wie daar wel mee mag spelen?
Ik zag Cross gister... en net Veldmuis...![]()
En lukt dat al een beetje?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:10 schreef JortK het volgende:
Vragen naar bekende weg enzo..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En lukt dat al een beetje?![]()
ik let er niet eens op.. op die PI's...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef OA het volgende:
[..]
En wie bepaalt dan wie daar wel mee mag spelen?
Ik zag Cross gister... en net Veldmuis...![]()
Waarom kan ik bij de nieuwe fqr eigenlijk nog steeds geen nieuwe smileys toevoegen???quote:
Pokke veldmuisch...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
maar veldmuis is geen mod.
Hmm, eensch denken...
Aantal toe te voegen smilies zal wel gelimiteerd zijn...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:15 schreef covie het volgende:
[..]
Waarom kan ik bij de nieuwe fqr eigenlijk nog steeds geen nieuwe smileys toevoegen???
Weet jij dat toevallig ook?
Wie maakt fqr?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Aantal toe te voegen smilies zal wel gelimiteerd zijn...![]()
quote:
Nog geen chicks aan je desk?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je even in de KSC wiki kijken.
daaar staat een linkje in.
geen idee, het is sinds de update.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:15 schreef covie het volgende:
[..]
Waarom kan ik bij de nieuwe fqr eigenlijk nog steeds geen nieuwe smileys toevoegen???
Weet jij dat toevallig ook?
linkje naar wiki?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je even in de KSC wiki kijken.
daaar staat een linkje in.
Ziet den OP!!quote:
Whehe idem!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen idee, het is sinds de update.
Maar er staat ook een hoop rommel in mijn usersmilielijst, maar ik heb gewoon geen zin om het uit te werken
jo0lzquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
En goedemorgen, uiteraard.
yoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
lui..quote:
Ja dat is wel waar maar soms dan is er en smiley die ik graag wil hebben en nu sinds de update kan dat niet meerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen idee, het is sinds de update.
Maar er staat ook een hoop rommel in mijn usersmilielijst, maar ik heb gewoon geen zin om het uit te werken
Uiteraard!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
ik weet het niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:22 schreef covie het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar maar soms dan is er en smiley die ik graag wil hebben en nu sinds de update kan dat niet meer![]()
Lijkt me niet dat het gelimiteerd is
de site van fqr doet het neit voor mij, dan maar niet. Volgens mij wil ik de update toch niet zo te horenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weet ik, daarom mag je het ook zelf uitzoeken
autoupdatequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:25 schreef shifto het volgende:
[..]
de site van fqr doet het neit voor mij, dan maar niet. Volgens mij wil ik de update toch niet zo te horen
Het is een complot!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet het niet.
Ik weet enkel dat er veel te veel smilies in mijn lijst staan, die ik sowieso nooit gebruik, maar ik heb geen zin om ze eruit te halen.
FQR is naar wat ik begrepen heb verboden eigenlijk, of laat ik 't zo zeggen: ze hebben het liever niet
Waarom weet ik ook niet, maar de topics over FQR zijn ook weg.
je zou het haast denkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een complot!![]()
Beetje zielig gedoe van de admins...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet het niet.
Ik weet enkel dat er veel te veel smilies in mijn lijst staan, die ik sowieso nooit gebruik, maar ik heb geen zin om ze eruit te halen.
FQR is naar wat ik begrepen heb verboden eigenlijk, of laat ik 't zo zeggen: ze hebben het liever niet
Waarom weet ik ook niet, maar de topics over FQR zijn ook weg.
B2quote:
iddquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Beetje zielig gedoe van de admins...![]()
Volgens mij is de enige reden dat men fqr niet wenst, dat het niet een eigen bedenksel is....![]()
Hijackquote:
Hey PPquote:
Mogequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Hey PP![]()
Nieuw en meteen in de topposterslijst!![]()
whehe, iddquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Hey PP![]()
Nieuw en meteen in de topposterslijst!![]()
Mogge!quote:
Mogguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |