Wat ik begrepen heb, was Debs 15, haar vriendje 16 en Amanda was 13, die mocht mee van Mamanda,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je op je 14e alleen naar Spanje mag van Mamanda, schiet het natuurlijk aardig op.
Van dit soort ouders zijn er heel veel, en daarom gaat het zo goed met de jeugd in Nederlandquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb, was Debs 15, haar vriendje 16 en Amanda was 13, die mocht mee van Mamanda,
dan ben je wat mij betreft als moeder niet goed bij je hoofd!![]()
We zijn er inmiddels wel achter dat Mananda flink wat steken heeft laten vallen als het gaat om het opvoeden van haar dochters. Ze zijn alle 3 onopgevoed en totaal de weg kwijt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb, was Debs 15, haar vriendje 16 en Amanda was 13, die mocht mee van Mamanda,
dan ben je wat mij betreft als moeder niet goed bij je hoofd!![]()
Omdat hij niks is...helemaal niks...een drol van mijn hond Puma is nog beter dan dennixquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:52 schreef Edwinuss het volgende:
waarom noemen jullie hem Dennix?
Smaakt die ook naar frambozen dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Omdat hij niks is...helemaal niks...een drol van mijn hond Puma is nog beter dan dennix
Volgens nadia welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:34 schreef demins het volgende:
[..]
Smaakt die ook naar frambozen dan?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:34 schreef demins het volgende:
[..]
Smaakt die ook naar frambozen dan?
Denk dat ik ook maar fout moet wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:44 schreef Vandaag... het volgende:
de dames zeggen dat ze op foute mannen vallen en dennis probeert aan de hand van een kansloze anacdote te doen of hij ook heel fout is. Echt hoor, 100%, zeker weten![]()
als je meisjes als amanda en nada wil ..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Denk dat ik ook maar fout moet worden![]()
Wel als je op types als Amanda en Nadia valt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Denk dat ik ook maar fout moet worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |