abonnement Unibet Coolblue
pi_96616808
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

pssst ,
Ja ik had al een halve making off gezien van 20 min :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_96643379
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:07 schreef Beach het volgende:
Ja was een geweldig raceweekend weer.
Goed van Laverty zeg. Zo uit de supersport en dan telkens vooraan meedoen.

Volgen er hier trouwens mensen het British Superbike kampioenschap?
Dat is ook erg leuk, met mensen zoals John Hopkins, Kiyonari, Shakey Byrne, Michael en James Laverty en ook mannen die meedoen aan de straatraces van Man of de NW200 (Rutter, Kennaugh) en de tweelingbroer van Sam Lows van de WSS, namelijk Alex.
Toffe circuits daar ook in GB; kom daar maar eens om in Nederland.

British Eurosport 2 w/
Ja inderdaad geweldige klasse en altijd wel spannend. Veel britse coureurs uit WSKB komen uit de BSB.
pi_96697269
Alex Lowes doet het uitstekend. Hij rijdt nu nog op een Evo-Bike, een proto-chassis met normaal blok en standaard ecu, maar als je ziet hoelang hij de toppers tot last was in Oulton Park, dan zouden de topteams als HM Plant, Swan of Worx toch eens na moeten gaan denken.

Superbikes in Monza waren ook wel leuk. Hoeveel kansen moet Biaggi nog hebben? Snelste motor, meer dan 20km/h sneller dan Checa, bijna een verbetering van het baanrecord ZONDER chicanes, alles gedomineerd, maar in de 1e race laat hij zich toch door Laverty foppen omdat hij de druk niet aankan. Van de tweede race begrijp ik nog minder eigenlijk, al houdt Laverty er een mooie dubbel aan over.

Bij de Supersports heeft Luca Scassa trouwens een schorsing van een race, zou illegaal getest hebben op Misano.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_101582230
Gekkenwerk gisteren in race 2 met al die regen en wat jammer dat Haga met 8 seconde voorsprong onderuit ging...
pi_108388711
Nieuw seizoen. Helaas al een dodelijk ongeluk in de trainingen op Phillip Island van een superstock rijder (17 jarige Oscar McIntyre).

Sykes met de kawa op pole, ik gun het hem en kawa zeer!

Vannacht vroeg uit de veren ?
pi_108468003
Die 2e race van Biaggi _O_ na bocht 1 op de laatste plaats en alsnog 2e worden.
pi_108474028
Ja _O_ en Kenan weer terug ook en meteen winnen :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 27 februari 2012 @ 19:30:10 #258
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108474378
Ik was toch wakker dus heb alle races gezien :@ :').

Gaat een mooi seizoen worden, hoewel Biaggi wel heel erg sterk lijkt. Checa ook maar vergeet niet dat dit circuit min of meer perfect is voor de Ducati. Mooi om te zien dat BMW (Melandri blijft gewoon goed) en Kawasaki ook meedoen voor de podiumplaatsen. En Rea op de Honda blijft altijd een kanshebber.

Supersport wordt nog veel mooier, ik tel zo 5 man die die race hadden kunnen winnen. Als Kawasaki fan hoop ik dat Kenan de titel pakt, maar de anderen mogen het hem wel zo moeilijk mogelijk maken :P.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108474601
Welke Nederlanders doen er eigenlijk dit jaar mee in de Superstock klassen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_108814143
Ik meen in ieder geval Vd Mark en Covena in de 600. Roy ten Napel is er helaas niet meer bij in de 1000. Ten Kate zet een motor voor een Italiaan in: Fabio Massei
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_110614543
Sykes op pole in Assen, meer dan 1 seconde sneller als de nr 2 Rea :) Hopen dat hij het in de race kan volhouden met de banden en zijn tamelijk wilde rijstijl !!
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:50:05 #262
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110614631
Heb Tom Sykes nog even de hand geschud en succes gewenst in de pitbox, ik geloof maar al te graag dat dat heeft geholpen 8-).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110649212
Helaas technische problemen voor Tom in race 1 en verkeerde setting in race 2.

Mooie races zeg !! (en wat een vreemde gok van Checa om full wets te kiezen)
pi_110682971
Ook een mooie overwinning van v.d Mark zaterdag bij het Ek Superstock 600, 5 seconden los van de nummer 2 in 12 rondjes tijd. Zou mooi zijn als hij het kampioenschap weet te winnen, dan kan hij via Ten Kate door naar het WK Supersport of wellicht moto2 als Ten Kate daar nog iets in wil gaan doen.
pi_110696266
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 17:59 schreef M.Melandri het volgende:
Ook een mooie overwinning van v.d Mark zaterdag bij het Ek Superstock 600, 5 seconden los van de nummer 2 in 12 rondjes tijd. Zou mooi zijn als hij het kampioenschap weet te winnen, dan kan hij via Ten Kate door naar het WK Supersport of wellicht moto2 als Ten Kate daar nog iets in wil gaan doen.
Het word wel weer eens tijd voor nederlandse vertegenwoordiging in WSS of WSBK.
pi_111504013
wow race 2 op donington in de laatste bocht, wat een rare actie. zonde voor BMW

  zondag 13 mei 2012 @ 19:58:21 #267
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111504083
Rea komt er weer mee weg. Wat een dwazenactie weer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_111504323
quote:
13s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:58 schreef Fir3fly het volgende:
Rea komt er weer mee weg. Wat een dwazenactie weer.
Ik dacht eerst ook wat een gek maar na de herhalingen is Melandri toch ook een beetje fout door van veel te grote afstand proberen binnendoor te gaan, hij houd Haslam op en daarop wil Rea ook weer binnendoor. De hele race was eigenlijk hard tegen hard.
pi_111549657
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:02 schreef m1155 het volgende:

[..]

Ik dacht eerst ook wat een gek maar na de herhalingen is Melandri toch ook een beetje fout door van veel te grote afstand proberen binnendoor te gaan, hij houd Haslam op en daarop wil Rea ook weer binnendoor. De hele race was eigenlijk hard tegen hard.
Topraces allebei!
Heb sinds kort eigenlijk suberbike ontdekt en volg nu de WSB, probeer British ook zoveel mogelijk te volgen alleen is dat nogal eens lastig met Eurosport die zomaar uitzendingen laten uitlopen of inkorten of eerder beginnen ... En op MotorsTV is de Amerikaanse Superbike te volgen, ook geniale races op ECHTE circuits.
En dan kijk je weer MotoGP op Estoril... Hopelijk komt dat seizoen ook op gang qua races, Quatar was nog aardig maar de andere 2 waren toch ronduit saai, zeker vergeleken met de spectaculaire superbike races.
pi_111555008
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef Marks het volgende:

[..]

Topraces allebei!
Heb sinds kort eigenlijk suberbike ontdekt en volg nu de WSB, probeer British ook zoveel mogelijk te volgen alleen is dat nogal eens lastig met Eurosport die zomaar uitzendingen laten uitlopen of inkorten of eerder beginnen ... En op MotorsTV is de Amerikaanse Superbike te volgen, ook geniale races op ECHTE circuits.
En dan kijk je weer MotoGP op Estoril... Hopelijk komt dat seizoen ook op gang qua races, Quatar was nog aardig maar de andere 2 waren toch ronduit saai, zeker vergeleken met de spectaculaire superbike races.
Brits superbike kan je wel downloaden via torrent sites, voor sommige moet je een invite krijgen, helaas mijne zijn op anders had ik je er een gegeven...
pi_111803802
Marks heeft een manier gevonden om te downloaden ;)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_112137347
Vanavond op Eurosport:

quote:
22:44

SUPERBIKE: WK in Salt Lake City (VS) - 1e race

23:25

SUPERBIKE: WK in Salt Lake City (VS) - 2e race live
Feel free to ignore my comments.
pi_112147566
o is de race op maandag, kon het al nergens vinden...
pi_112153402
Hoop dat race 2 straks eindelijk van start gaat :{
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:45:37 #275
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_112153449
James en Jack hebben gewoon een uur gevuld met dom lullen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')