quote:Heerenveen heeft Paulo Henrique binnen
21 augustus 2007
Heerenveen heeft het Braziliaanse talent Paulo Henrique Corneiro Filho van Atletico Mineiro. Binnen. De jonge aanvaller tekende aan het begin van de avond een contract dat hem voor drie seizoenen aan Heerenveen verbindt.
Heerenveen en Paulo Henrique, zijn volledige naam luidt Paulo Henrique Corneiro Filho, bereikten eerder al een akkoord, maar omdat de Braziliaan nog financiële zaken af moest handelen met zijn oude club. Heerenveen heeft bovendien een optie voor twee jaar op het jonge Braziliaanse talent bedongen.
Paulo Henrique wordt gezien als een groot talent. De aanvaller is tweebenig en komt het best tot recht in een tweespitsensysteem. Paulo Henrique kan op meerdere posities in de aanval uit de voeten. Heerenveen ontdekte de aanvaller tijdens het internationaal jeugdtoernooi van Terborg.
Paulo Henrique is dit jaar doorgebroken in het eerste elftal van Atletico Mineiro. De spits kwam in dertien duels, waarvan vijf invalbeurten, drie keer tot scoren. Paulo Henrique vertrekt morgen weer richting Brazilië om de benodigde vergunningen te regelen. Heerenveen hoopt dat de aanvaller begin september bij de selectie aan kan sluiten.
quote:Heerenveen is ook nog met een andere spits bezig namelijk Pools international Radoslaw Matusiak. Er schijnt al een akkoord te zijn met Palermo over een transfersom van 3miljoen euro.
Waarom?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:17 schreef cultheld het volgende:
Gaat Heerenveen nog een goede verdediger halen?
Goed idee, maar wij scouten liever zelf dan spelers bij de mindere clubs weg te halenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:15 schreef Grimm het volgende:
Kan Heerenveen Maduro niet ophalen? dan is Heerenveen in 1 keer klaar!
Ik denk dat de achterhoede de zwakste linie van Heerenveen is.quote:
Het is de enige linie waar geen enkele Heerenveensupporter zich zorgen over maakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat de achterhoede de zwakste linie van Heerenveen is.
haha, dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het is de enige linie waar geen enkele Heerenveensupporter zich zorgen over maakt.![]()
Wel tevreden met Breuer en Dingsdag dus? De backs zijn wel goed bij Heerenveenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het is de enige linie waar geen enkele Heerenveensupporter zich zorgen over maakt.![]()
ja en mister jong a pingpong komt ook zo weer terug van blesurequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel tevreden met Breuer en Dingsdag dus? De backs zijn wel goed bij Heerenveen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef MaxPower het volgende:
SCH, dat verhaal zou ik geschreven kunnen hebben.
Wanbeleid. Tarva gaat het uiteindelijk niet redden, en ik ben persoonlijk geen fan van het type Friend. Maar dat je dan Sibon haalt... althans, die kwam aanwaaien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef SCH het volgende:
Maar wat vind je van die passage over Tarva en Friend. Dat heeft dus niet zoveel met die salarissen te maken neem ik aan?
Dingsdag is een topper en in plaats van Breuer zie ik liever Bak Nielsen. Maar een nieuwe verdediger hoeft er dus waarschijnlijk niet te komen. Verbeek moet alleen nog even de juiste spelers opstellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel tevreden met Breuer en Dingsdag dus? De backs zijn wel goed bij Heerenveen.
Al die clubs die meer betalen dan Heerenveen, hebben "vreemd genoeg" nu geen cent te makken. Hoe zou dat nou toch komen? En volgens mij doen wij genoeg "dure" aankopen hoor, meer dan onze concurrenten in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef SCH het volgende:
We kunnen toch ook prima meer betalen? Ik snap die krenterigheid niet.
We doen nauwelijks echt dure aankopen, we verdienen veel aan transfers en volgens mij zitten we qua recette en sponsoring in de kopgroep.
Best prima om niet volledig met die gekte mee te gaan maar iets meer realisme kan geen kwaad.
Dat van Ari is volgens mij gewoon een domme fout geweest, die hadden we echt binnen kunnen hebben maar ze wilden geen 2e AfonsoStraks heb je er geen 1 meer
Hij kreeg de kans niet van de (inmiddels ontslagen) trainer. In Polen zien ze hem als favoriete spits in het nationale team. Op basis van dat youtube filmpje zie ik hem graag komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ken die beste Pool niet, maar zou dat wat zijn als hij vorig seizoen maar 3 wedstrijden voor een club als Palermo heeft gespeeld?
= veel laadtijd. Een mooi gephotoshopped plaatje met een aantal helden door de jaren heen zou wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
edit: OPMisschien toch nog iets meer plaatjes (Abe) er in verwerken??
Probleem: Verbeek heeft het manco om zulke dingen pas te zien als er een halve competitie is gespeeld - of later. Klopt opzich wel wat je zegt, maar Bak Nielsen is wat ik tot dusver heb gezien wel eenzelfde type als Dingsdag en dat is dan toch zonde. Beide zijn opbouwend en balvaardig erg sterk, terwijl een laatste man alleen maar defensief écht sterk moet zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:14 schreef MaxPower het volgende:
Het is onzin om een nieuwe verdediger te halen. Verbeek hoeft alleen maar tot inzicht te komen dat Bak Nielsen daar moet staan. Koop dan een echte verdedigende middenvelder. Al ben ik zelf van mening dat we nu onze jeugd een kans moeten geven (Bradley, Prager, Loohuis, Roorda), ook al zou dat een aantal puntjes kosten.
Bak Nielsen rendeert centraal achterin naast Dingsdag als je het mij vraagt stukken beter dan ingeval hij als verdedigende middenvelder geposteerd wordt. En ten opzichte van een 'defensief écht sterke' verdediger doet 'ie volgens mij weinig onder. Ook afgelopen vrijdag kon je zien dat je 'm gewoon 5x voorbij moet, hij blijft maar gaan. Die verdedigende kwaliteiten zijn zonder meer aanwezig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:20 schreef Jurruh het volgende:
[..]
Probleem: Verbeek heeft het manco om zulke dingen pas te zien als er een halve competitie is gespeeld - of later. Klopt opzich wel wat je zegt, maar Bak Nielsen is wat ik tot dusver heb gezien wel eenzelfde type als Dingsdag en dat is dan toch zonde. Beide zijn opbouwend en balvaardig erg sterk, terwijl een laatste man alleen maar defensief écht sterk moet zijn.
Weet ik. Ik vind 'm echt de ideale 12e man als inhij is overal inzetbaar. Gezien de huidige bezetting van de linksback-positie mag hij van mij echter zelfs wel in de basis spelen. Klinkt inderdaad wat dubbel, maar inmho wel logischquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:39 schreef Jurruh het volgende:
Je spreekt jezelf nu wel gedeeltelijk tegen. Eerst is Breuer de ideale 12e man en vervolgens geef je'm een basisplaats. Ik ben het met je eerste stelling eens: hij is de perfecte stand-in voor de verdediging, maar niet goed genoeg voor een basisplaats.
Zijn imho toch niet de spelers die we op het middenveld nodig hebben. Misschien dat Edwin de Graaf het zou kunnen, de overige spelers komen vrees ik ófwel kwaliteit ófwel leiderschap/ervaring tekort. Wie dan wel is inderdaad een lastige vraag. Een blessurevrije Theo Janssen zou het moeten kunnen doen (zal echter van Vitesse wel niet mogen vertrekken), datzelfde geldt voor spelers als Engelaar en Maduro. Misschien nog dat Tom Caluwé (FC Utrecht) een optie is, maar in Nederland houdt het dan ook snel op..quote:Bak Nielsen naast Dingsdag zou zeker niet verkeerd zijn, maar ik pleit er dan wel absoluut voor om een ervaren speler voor het middenveld te halen, zodat hij de lijntjes uit kan zetten. Een ervaren speler op het middenveld is zo ontzettend belangrijk. Een optie heb ik echter zo snel niet..
-knip- Feher, De Graaf, Molhoek, Lindenbergh, Onur Kaya, Ibrahim Kargbo -knip-
Vooral Engelaar en Maduro zijn onhaalbaar, de andere twee denk ik ook. Utrecht zal één van haar sterkhouders niet willen laten gaan, Janssen is misschien het proberen waard.quote:Zijn imho toch niet de spelers die we op het middenveld nodig hebben. Misschien dat Edwin de Graaf het zou kunnen, de overige spelers komen vrees ik ófwel kwaliteit ófwel leiderschap/ervaring tekort. Wie dan wel is inderdaad een lastige vraag. Een blessurevrije Theo Janssen zou het moeten kunnen doen (zal echter van Vitesse wel niet mogen vertrekken), datzelfde geldt voor spelers als Engelaar en Maduro. Misschien nog dat Tom Caluwé (FC Utrecht) een optie is, maar in Nederland houdt het dan ook snel op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |