Robben, Afellay en Van Bommel zijn er niet bij. Die kunnen we niet selecteren, maar dan nog.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik heb eindelijk eens het idee dat dit de sterkste selectie is die we kunnen selecteren. Dat is al heel wat.
Nkufo 10Xquote:Onze spits scoort niet alleen, hij is ook nog eens veel te aardig, hij speelt al jaren in het verkeerde shirt. Tegenover een Zwitserse zondagskrant liet hij onlangs weten dat zijn naam consequent verkeerd geschreven wordt. Het is ook niet zo dat Blaise het nooit gemeld heeft, er is gewoon nooit iets aan gedaan.
Het gevolg is dat er op shirts, sjaals, foto's en officiële websites van zowel FC Twente als de media altijd gesproken wordt van Blaise N'Kufo, terwijl Blaise van achteren Nkufo heet.
Vanaf nu zullen wij van FC Twente Online zijn naam dan ook met gepast respect behandelen, en schrijven zoals het bedoeld is. FC Twente heeft een nieuwe spits, Blaise Nkufo
Jij bent zeker voor PSVquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Robben, Afellay en Van Bommel zijn er niet bij. Die kunnen we niet selecteren, maar dan nog.
Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:18 schreef venomsnake het volgende:
2-0 Zwitserland.
Even quotenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op.![]()
0-3 Nederland.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vermoedelijke opstelling volgens het journaal vanochtend:
Stekelenburg
Melchiot-Heitinga-Bouma-Emanuelson
Van Persie-Sneijder-Gio
VDV-RVN-Babel
Ik hoop dat het een slechte grap..
Waarom staat van Persie rechtshalf en niet rechtsvoor?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vermoedelijke opstelling volgens het journaal vanochtend:
Stekelenburg
Van Persie-Sneijder-Gio
VDV-RVN-Babel
Ik hoop dat het een slechte grap is..
Quote ik hem ook even, ik denk dat je Zwitserland onderschat. Lopen aardig wat goede voetballers daar rond, en N'Kufo heeft voldoende aan een kleine kansje. Peper en zout erbij?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op.![]()
0-3 Nederland.
Ik wil Zwitserland niet onderschatten maar als je kijkt naar het kwaliteitsverschil tussen beide selecties zou het wel een schande zijn als Oranje verliest.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Quote ik hem ook even, ik denk dat je Zwitserland onderschat. Lopen aardig wat goede voetballers daar rond, en N'Kufo heeft voldoende aan een kleine kansje. Peper en zout erbij?
Op het WK thuis dus 0 tegendoelpunten en dit zijn hun thuisresultaten sinds het WK in vriendschappelijke wedstrijden:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik wil Zwitserland niet onderschatten maar als je kijkt naar het kwaliteitsverschil tussen beide selecties zou het wel een schande zijn als Oranje verliest.
Als wij bang moeten zijn van NKufo wat moet Zwitserland dan wel niet denken van Van Nistelrooy, Kuyt, Van Persie etcquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Quote ik hem ook even, ik denk dat je Zwitserland onderschat. Lopen aardig wat goede voetballers daar rond, en N'Kufo heeft voldoende aan een kleine kansje. Peper en zout erbij?
Correctie,quote:Vermoedelijke opstelling volgens het journaal vanochtend:
Stekelenburg
Nee, naar de BBC voor Engeland - Duitslandquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarschijnlijk tv aan en na een kwartier weer uit omdat de wedstrijd niet om aan te zien is.
Mensen die denken dat nederland wel even makkelijk gaat winnen en Zwitserland onderschattenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:26 schreef BonJovi het volgende:
Mensen die denken dat Zwitserland gaat winnen van Oranje
Hé, goede tip.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, naar de BBC voor Engeland - Duitsland
Das een lekkere wedstrijd idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:34 schreef WeebI het volgende:
Geef mij dan maar Engeland - Duitsland. Dat gaat zelfs voor een oefenpot van Spanje.
Wordt dat nog ergens uitgezonden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:34 schreef WeebI het volgende:
Geef mij dan maar Engeland - Duitsland. Dat gaat zelfs voor een oefenpot van Spanje.
Hoelaat?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:20 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Wordt dat nog ergens uitgezonden?
edit: Oh, BBC dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat de wedstrijd om 20:30 begint.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:22 schreef Zyggie het volgende:
Ik denk 0-4.
Wat zijn eigenlijk de precieze tijden, en niet de voorbeschouwingtijden?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef Jnk18 het volgende:
anders maak je even een topic over engeland - duitsland of kijk je in een tv -gids, hoelaat denk jezelf?Waarom zet je het in een spoiler. Mag iemand het niet weten dat het om half 9 begintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
nee want jij bent zoo lui, je moet dan toch nog even die spoiler aanklikken!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom zet je het in een spoiler. Mag iemand het niet weten dat het om half 9 begint![]()
20.30 plaatselijke tijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:48 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd eigenlijk ?
Niet te vergeten de SMS-spelletjes.quote:
Hoeveel voeten heeft Ruud v. Nistelrooyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet te vergeten de SMS-spelletjes.
Verder zitten er wisselspelers van Wigan en Birmingham en een mislukte hardloper van Feyenoord.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:10 schreef tong80 het volgende:
Bij Nederland spelen de ster van de Bundesliga en van de Premier leaque. De topscorer van Spanje. De grootste europese aankoop van deze zomer. Verder zit er een 5voudige EC-1 winnaar op de bank en is de tot beste speler van Bayern München gekozen speler niet eens geselecteerd.
Die penalty serie was wel erg apart.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:10 schreef Zero2Nine het volgende:
Zwitserland - Oekraine die wedstrijd staat nog in mijn geheugen als de saaiste die ik ooit heb gezienheel wat dat ie zich überhaupt nog in mijn geheugen bevindt.
Die doet niet meequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoop dat N'Kufo scoort.
Edje geblesseerd, Ooijer ook en Robben ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Doe mij maar:
Edje - Melchiot, Ooijer, Boulahrouz, Bouma - Seedorf,Heitinga, Sneijder - Van Persie, Van Nistelrooy, Robben.
Mensen die denken dat het een leuke wedstrijd wordtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mensen die denken dat nederland wel even makkelijk gaat winnen en Zwitserland onderschatten![]()
En dan zie je beelden van een Van Nistelrooij met twee voeten. Hoe duidelijk kan je het krijgen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hoeveel voeten heeft Ruud v. Nistelrooy
A. Geen, het is een strikvraag
B. 3
C. 2
SMS het goede antwoord naar 1234 en maak kans op een auto![]()
Welke spelers zijn wisselspelers van Wigan en Birmingham dan? En wie is die mislukte hardloper van Feyenoord?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Verder zitten er wisselspelers van Wigan en Birmingham en een mislukte hardloper van Feyenoord.
Jaliens was na Alex meest constante verdediger van de Eredivisie afgelopen seizoen.quote:
Nee, 0-0quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:52 schreef Dos37 het volgende:
is het al begonnen
en zo ja hoeveel staat het?
Precies, niets lachwekkends aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jaliens was na Alex meest constante verdediger van de Eredivisie afgelopen seizoen.
De Zeeuw imponeerde op het middenveld van AZ in de competitie maar vooral ook Europees.
Lachen joh.
Vorig jaar in Azie speelde hij ook al op het middenveld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:52 schreef J.Herrer het volgende:
Bouma in de verdediging
Leeft die gast ook nog?
van Bronkhorst, heeft altijd linksback gestaan. Feyenoord haalde hem voor het middenveld en kijk, hij staat op het middenveld
nee, hoe kunnen ze dan die prijzen ophoesten?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef mroijjoijoi het volgende:
Heeeerlijk wat een vraag.... hoe dom ook weer he...... maar zullen wel weer ontzetten veel lui gaan smsen..
En toen in het oostblok, tegen Slovenië meen ik ook al.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vorig jaar in Azie speelde hij ook al op het middenveld.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook leuk
Euro 2008 - Group A (qualifiers)
August 22
Armenia 1 - 1 Portugal
je kan zien waar de reclamelui van Tien naartoe zijn geplaatstquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef De_Postbode het volgende:
Is zo'n shitload reclame na elke vijf minuten voorbeschouwing uberhaupt wel toegestaan? Tering zeg...
Dat is appels met peren vergelijken tong, Zwitserland heeft geen onderlinge haat jegens de kaaskoppen, de moffen wel, die zouden de Zwitsers en de kaaskoppen uitfluitenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef tong80 het volgende:
Zwitserland is echt geen voetballand. Ze fluiten niet eens bij het volkslied van de tegenstander
Ben je soms een verkapte Duitser ofzo, mijn god.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
van der verrat.
Was maar een geintje hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je soms een verkapte Duitser ofzo, mijn god.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
van der verrat.
uit het netquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:38 schreef Loserkid het volgende:
Maarten pakt m
Dat dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Timmerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Daarom heb ik liever van der Sar of Timmer in de goal
die had een fenomenale redding van de doellijn ok! beetje respectquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef pascalheister het volgende:
Die Heitinga weer zeker?
Steek keeped de laatste tijd juist heel goed. Ik weet niet hoevaak jij een wedstrijd van Ajax ziet maar hij speelt vrijwel nooit slecht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Stekelenburg. Waar is hij mee bezig? Hij blijft een koekenbakker die telkens maar weer in de basis staat bij Ajax bij gebrek aan beter.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Steek keeped de laatste tijd juist heel goed. Ik weet niet hoevaak jij een wedstrijd van Ajax ziet maar hij speelt vrijwel nooit slecht.
Van der sar staat ook niet echt bekend als penalty killer.. of naja stond..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Daarom heb ik liever van der Sar of Timmer in de goal
Community Shield. Hield 3 penalties tegen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:41 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Van der sar staat ook niet echt bekend als penalty killer.. of naja stond..
Ik zei toch stond?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Charity Shield. Hield 3 penalties tegen.
dan nog is ie irritantquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Steek keeped de laatste tijd juist heel goed. Ik weet niet hoevaak jij een wedstrijd van Ajax ziet maar hij speelt vrijwel nooit slecht.
Hij zegt toch "stond".quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Community Shield. Hield 3 penalties tegen.
Da's het nadeel van wedstrijden van 't Nederlands Elftal he? Er komen altijd malloten op af die niets over voetbal weten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan nog is ie irritant
weg met die gozer
1-0
wat een mongolen
van Basten
Bedankt voor deze intelligente bijdrage..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan nog is ie irritant
weg met die gozer
1-0
wat een mongolen
van Basten
Vroeger? Oh ja, da's die periode toen Cruijff nog geloofwaardig was, eh Tong?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
De Zeeuw, Jaliens, Bouma. Mijn god. Vroeger stond er Koeman de Boer en Rijkaard.
Groot verschil inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
De Zeeuw, Jaliens, Bouma. Mijn god. Vroeger stond er Koeman de Boer en Rijkaard.
Tsja, ik denk dat de namen die er nu staan het er beter af zouden brengen dan die oude namen op hun huidige leeftijdquote:
Gewoon geen Ajacieden meer opstellen..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
Oh gaan we de jongste weer de schuld geven ? Urby is idd een aanfluiting weet niet waar ie zijn reputatie aan te danken heeft. Maar de rest is net zo bagger
Ja de Cler in Oranje dan hadden we nu met 4-0 voorgestaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:42 schreef Edenoniphobic het volgende:
Fout begint alweer met die domme Oerbie en die corner die die slome weggeeft. Wat een Emmen-materiaal is hij toch met zijn structurele fouten. De Cler is tien keer degelijker.
Zeker als de tegenstander zo'n back heeft die constant opkomt, dan is zo'n halve middenvelder als Urby helemaal een drama.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind zelfs de Cler (op dit moment) beter dan Urby.
Urby komt er nog wel, maar dan als linkshalf denk ik.
Op de BANKquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef BonJovi het volgende:
JEzus man zitten ze een beetje te kutten achterinwaar zijn de killers zoals Boulahrouz
Ook geen oud Ajacieden dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon geen Ajacieden meer opstellen..
Ok, brand me maar af...
Vind ik wel een expiriment waard.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tsja, ik denk dat de namen die er nu staan het er beter af zouden brengen dan die oude namen op hun huidige leeftijd
Je weet toch!!!!!!! Drenthe moet spelen! Drenthe moet spelen! Die ene jongen, zo spontaan, met die paar bewegingen! Real Madrid zal hem niet voor niks voor een miljard hebben gekocht!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
Oh gaan we de jongste weer de schuld geven ? Urby is idd een aanfluiting weet niet waar ie zijn reputatie aan te danken heeft. Maar de rest is net zo bagger
Zonde van mijn luciferquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ok, brand me maar af...
Ex-ajacieden dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ok, brand me maar af...
Ik heb er nog genoegquote:
waar heb jij nou een lucifer voor nodig?quote:
mispoesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:46 schreef NoizEkick het volgende:
Let op, 2-0...
Eh, moeilijke vraag.quote:
Hij kiest gewoon voor opbouwende kwaliteiten, wat ie zeker heeft, maar defensief is dat joch zo irritant consistent zwak met zijn bijna wekelijkse blunders, dat het beschamend is dat ie steeds maar weer de voorkeur krijgt. Je kan wel blind blijven kiezen voor aanvallende eigenschappen maar als het defensief niet klopt en degelijk is, wordt het noit niks. dat is en blijft de basis van een elftal. Jaliens en Bouma is defensief gewoon degelijk. Urby totaal niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
Leuk een Zwitser op Fokquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Met dit team gaan we het EK winnen jongens![]()
Je ziet voor het eerst een vrouw?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef BonJovi het volgende:
LOL DIE VROUW
en een geniale coach..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig hebben we een geniaal middenveld!
Dat is andere koek dan Daniel de Ridder he!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef BonJovi het volgende:
LOL DIE VROUW
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Je ziet voor het eerst een vrouw?
ik denk niet dat hij zin heeft in zon wedstrijd na de Copa van spanjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef J.Herrer het volgende:
Ik denk dat het 3-1 wordt
Waarom is Drenthe eigenlijk niet opgeroepen?
Die is de vierde man. Zag je toch net ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef J.Herrer het volgende:
Ik denk dat het 3-1 wordt
Waarom is Drenthe eigenlijk niet opgeroepen?
Die speelde vandaag toch met jong oranje?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij zin heeft in zon wedstrijd na de Copa van spanje
idd, Sneijder speelt namelijk ook niet mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
En van nistelrooij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
idd, Sneijder speelt namelijk ook niet mee.![]()
Hij speelde gisteren met Oranje onder 21 in Skopje, en maakte het winnende doelpunt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zo Nederlands is dit, zeuren over iemand z'n kapselquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat moet Jaliens in hemelsnaam met zijn Kluivertkapsel?
ow, netjesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hij speelde met gisteren Oranje onder 21 in Skopje, en maakte het winnende doelpunt.![]()
Dat was toch vandaag?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hij speelde met gisteren Oranje onder 21 in Skopje, en maakte het winnende doelpunt.![]()
Die wordt doorgegeven als je je 5de interland speeltquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat moet Jaliens in hemelsnaam met zijn Kluivertkapsel?
Sneijder en van Nistelrooy wel?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Waar speelt die gisteren?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
ach, is wat anders dan zeuren over van Basten, zoals de helft van Fok! doetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:52 schreef Chivu het volgende:
[..]
Zo Nederlands is dit, zeuren over iemand z'n kapsel
moet je mij niet vragen, vraag het Marco maarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Sneijder en van Nistelrooy wel?
WTFquote:
Zwitserland is neutraal dus dat telt niet mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe kan dat nou buitenspel zijn!!! Die Zwitser kopt em door GVD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |