uit het netquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:38 schreef Loserkid het volgende:
Maarten pakt m
Dat dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Timmerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Daarom heb ik liever van der Sar of Timmer in de goal
die had een fenomenale redding van de doellijn ok! beetje respectquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef pascalheister het volgende:
Die Heitinga weer zeker?
Steek keeped de laatste tijd juist heel goed. Ik weet niet hoevaak jij een wedstrijd van Ajax ziet maar hij speelt vrijwel nooit slecht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Stekelenburg. Waar is hij mee bezig? Hij blijft een koekenbakker die telkens maar weer in de basis staat bij Ajax bij gebrek aan beter.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Steek keeped de laatste tijd juist heel goed. Ik weet niet hoevaak jij een wedstrijd van Ajax ziet maar hij speelt vrijwel nooit slecht.
Van der sar staat ook niet echt bekend als penalty killer.. of naja stond..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Daarom heb ik liever van der Sar of Timmer in de goal
Community Shield. Hield 3 penalties tegen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:41 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Van der sar staat ook niet echt bekend als penalty killer.. of naja stond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |