Robben, Afellay en Van Bommel zijn er niet bij. Die kunnen we niet selecteren, maar dan nog.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik heb eindelijk eens het idee dat dit de sterkste selectie is die we kunnen selecteren. Dat is al heel wat.
Nkufo 10Xquote:Onze spits scoort niet alleen, hij is ook nog eens veel te aardig, hij speelt al jaren in het verkeerde shirt. Tegenover een Zwitserse zondagskrant liet hij onlangs weten dat zijn naam consequent verkeerd geschreven wordt. Het is ook niet zo dat Blaise het nooit gemeld heeft, er is gewoon nooit iets aan gedaan.
Het gevolg is dat er op shirts, sjaals, foto's en officiële websites van zowel FC Twente als de media altijd gesproken wordt van Blaise N'Kufo, terwijl Blaise van achteren Nkufo heet.
Vanaf nu zullen wij van FC Twente Online zijn naam dan ook met gepast respect behandelen, en schrijven zoals het bedoeld is. FC Twente heeft een nieuwe spits, Blaise Nkufo
Jij bent zeker voor PSVquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Robben, Afellay en Van Bommel zijn er niet bij. Die kunnen we niet selecteren, maar dan nog.
Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:18 schreef venomsnake het volgende:
2-0 Zwitserland.
Even quotenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op.![]()
0-3 Nederland.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vermoedelijke opstelling volgens het journaal vanochtend:
Stekelenburg
Melchiot-Heitinga-Bouma-Emanuelson
Van Persie-Sneijder-Gio
VDV-RVN-Babel
Ik hoop dat het een slechte grap..
Waarom staat van Persie rechtshalf en niet rechtsvoor?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vermoedelijke opstelling volgens het journaal vanochtend:
Stekelenburg
Van Persie-Sneijder-Gio
VDV-RVN-Babel
Ik hoop dat het een slechte grap is..
Quote ik hem ook even, ik denk dat je Zwitserland onderschat. Lopen aardig wat goede voetballers daar rond, en N'Kufo heeft voldoende aan een kleine kansje. Peper en zout erbij?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op.![]()
0-3 Nederland.
Ik wil Zwitserland niet onderschatten maar als je kijkt naar het kwaliteitsverschil tussen beide selecties zou het wel een schande zijn als Oranje verliest.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Quote ik hem ook even, ik denk dat je Zwitserland onderschat. Lopen aardig wat goede voetballers daar rond, en N'Kufo heeft voldoende aan een kleine kansje. Peper en zout erbij?
Op het WK thuis dus 0 tegendoelpunten en dit zijn hun thuisresultaten sinds het WK in vriendschappelijke wedstrijden:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik wil Zwitserland niet onderschatten maar als je kijkt naar het kwaliteitsverschil tussen beide selecties zou het wel een schande zijn als Oranje verliest.
Als wij bang moeten zijn van NKufo wat moet Zwitserland dan wel niet denken van Van Nistelrooy, Kuyt, Van Persie etcquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Quote ik hem ook even, ik denk dat je Zwitserland onderschat. Lopen aardig wat goede voetballers daar rond, en N'Kufo heeft voldoende aan een kleine kansje. Peper en zout erbij?
Correctie,quote:Vermoedelijke opstelling volgens het journaal vanochtend:
Stekelenburg
Nee, naar de BBC voor Engeland - Duitslandquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarschijnlijk tv aan en na een kwartier weer uit omdat de wedstrijd niet om aan te zien is.
Mensen die denken dat nederland wel even makkelijk gaat winnen en Zwitserland onderschattenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:26 schreef BonJovi het volgende:
Mensen die denken dat Zwitserland gaat winnen van Oranje
Hé, goede tip.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, naar de BBC voor Engeland - Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |