Wat een lelijk, identiteitloos ding zeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:28 schreef Schnabbeltje het volgende:
Ik keek zo net naar Hart van Nederland. Daar hadden ze over een Lada. Er schijnt dus een nieuwe Lada op de markt te komen. Gingen ze vervolgens een liefhebber van de Lada interviewen. Die sukkel vond zo'n Lada dus helemaal te gek.
Opeens zegt die kerel iets van:
"Ja het is jammer dat ze niet meer van die oude modellen maken. Maar het is opzich ook wel logisch. Ze moeten eenmaal met de tijd meegaan."
Klacht:
Wat lult die kerel nou. Hij noemt onderstaande model "met de tijd meegaan"? Dan ben ik wel benieuwd welke tijd hij bedoelt, 2007 voor Christus ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Het was TE sterk voor je he? Je MOEST een nieuw topic openen........quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:28 schreef Schnabbeltje het volgende:
Ik keek zo net naar Hart van Nederland. Daar hadden ze over een Lada. Er schijnt dus een nieuwe Lada op de markt te komen. Gingen ze vervolgens een liefhebber van de Lada interviewen. Die sukkel vond zo'n Lada dus helemaal te gek.
Opeens zegt die kerel iets van:
"Ja het is jammer dat ze niet meer van die oude modellen maken. Maar het is opzich ook wel logisch. Ze moeten eenmaal met de tijd meegaan."
Klacht:
Wat lult die kerel nou. Hij noemt onderstaande model "met de tijd meegaan"? Dan ben ik wel benieuwd welke tijd hij bedoelt, 2007 voor Christus ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik snap 'm.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef Nemesish3d het volgende:
wat is een Lada op een berg?
een wonder![]()
Dus jij was die Lada liefhebberquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:32 schreef Noorseviking het volgende:
TS heeft gewoon geen smaak.
Wat als ik ja zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dus jij was die Lada liefhebber![]()
dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef bear87 het volgende:
Gewoon een Opel corsa
10k ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef Roi het volgende:
hoeveel patas moet dat spange ding kosten ?
Sukkelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef Roi het volgende:
hoeveel patas moet dat spange ding kosten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een Lada en een Lada Sport?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
gr gr
10.000 schoenenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |