Is het je te ingewikkeld als je je niet kunt vastklampen aan een norm? Wat heb jij ermee te maken wat een ander voor auto koopt? Wie denk je dat je bent?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Exorbitant is de norm?
Wat een treurnis!
Ik was niet degene die afhaakte (zei af te haken, maar daar toch op terugkwam!)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is het je te ingewikkeld als je je niet kunt vastklampen aan een norm?
Niks. Zolang dat kreng mij maar niet voor de voeten rijdt! En betaalt voor de aangerichte schade!quote:Wat heb jij ermee te maken wat een ander voor auto koopt?
I'm just a soul who's intentions are good!quote:Wie denk je dat je bent?![]()
Je negeert mijn punt. Het is belachelijk om een norm te willen voor het soort auto's.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik was niet degene die afhaakte (zei af te haken, maar daar toch op terugkwam!)
Spreekt voor zich, maar wat heeft dat met het topic te maken? Het gaat hier over parkeren.quote:Niks. Zolang dat kreng mij maar niet voor de voeten rijdt! En betaalt voor de aangerichte schade!
Goede bedoelingen... houd ze maar voor jezelf!quote:I'm just a soul who's intentions are good!
Oh lord
please don't let me be misunderstood.
Wat gaat er precies kapot dan? En wat zou er kapot gaan als ik een grote auto zou hebben (en een rijbewijs).quote:En jij dan? Mag je alles zo maar kapot maken?
Heel veel mensen kunnen niet goed om gaan met een amorfe omgeving, dat verklaart denk ik ook goed waarom sommige mensen zo graag een overheid willen. Ik ben het overigens helemaal met je eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:53 schreef heiden6 het volgende:
Is het je te ingewikkeld als je je niet kunt vastklampen aan een norm? Wat heb jij ermee te maken wat een ander voor auto koopt? Wie denk je dat je bent?![]()
Wij lachen Kiev uberhaupt al uit. wtf heeft kiev hiermee te maken btwquote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:00 schreef Aanvoerder het volgende:
In Kiev lachen ze je uit als je met zoiets aan komt zetten
Ik ben niet zo zeker dat alles goed gaat. Omdat het rapport toevallig jou welgevallig is is het gelijk correct. Ik wil graag zien hoe iets tot stand komt en of het ook echt klopt. Zal niet de eerste keer zijn dat een rapport incorrect is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:15 schreef Tarantallegra het volgende:
[..]
Wat een kansloos figuur ben jij. BPM zit erin, 'rare belastingen op electra' ook. En de berekening? Ze hebben het opgeteld en daarna gedeeld... wat denk je zelf? flapdrol.
Inderdaad, echt onzin dat ik via belasting meebetaal aan dijken enzo. Laat het maar lekker overstromen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:25 schreef dyslexie_man het volgende:
Die stink SUV's moeten gewoon extra betalen, dat kunnen die kapitalistische schurken wel. Ik ben nog steeds van mening dat het principe van "de vervuiler/gebruiker betaalt" veel meer toegepast moet worden.
De treinreiziger zou extra gaan betalen als ie uitstapt op een "prime" locatie. Als hij of zij zo graag op Amsterdam Centraal en niet in Almelo de Riet wil uitstappen, tja dan betaal je ook maar extra. Dat station in Amsterdam staat toch op een plek die veel gewilder is, dus betalen maar!
Ook wil ik dat mensen in de gebieden die lastig te verdedigen zijn, dwz de grenzen, maar extra voor defensie gaan betalen. Dat is toch eerlijk? En dijkbewaking en zo, ja dat betalen de mensen uit Almere, Amsterdam en Rotterdam maar mooi. Daar heeft de gemiddelde Drent toch niks mee te maken? Die komt echt niet met natte voeten te zitten als het niet gebeurt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:25 schreef dyslexie_man het volgende:
Die stink SUV's moeten gewoon extra betalen, dat kunnen die kapitalistische schurken wel. Ik ben nog steeds van mening dat het principe van "de vervuiler/gebruiker betaalt" veel meer toegepast moet worden.
De treinreiziger zou extra gaan betalen als ie uitstapt op een "prime" locatie. Als hij of zij zo graag op Amsterdam Centraal en niet in Almelo de Riet wil uitstappen, tja dan betaal je ook maar extra. Dat station in Amsterdam staat toch op een plek die veel gewilder is, dus betalen maar!
Ook wil ik dat mensen in de gebieden die lastig te verdedigen zijn, dwz de grenzen, maar extra voor defensie gaan betalen. Dat is toch eerlijk? En dijkbewaking en zo, ja dat betalen de mensen uit Almere, Amsterdam en Rotterdam maar mooi. Daar heeft de gemiddelde Drent toch niks mee te maken? Die komt echt niet met natte voeten te zitten als het niet gebeurt.
Maar meid toch, nog steeds de oogarts geen bezoek gebracht? Accijnzen en andere 'verborgen' (quote:Op woensdag 22 augustus 2007 06:14 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ik ben niet zo zeker dat alles goed gaat. Omdat het rapport toevallig jou welgevallig is is het gelijk correct. Ik wil graag zien hoe iets tot stand komt en of het ook echt klopt. Zal niet de eerste keer zijn dat een rapport incorrect is.
In Nederland heb je heel veel belastingen die verborgen zijn zoals millieuheffingen op bijvoorbeeld electra. Ik zie ook niet of accijnzen op tabak en alcohol meegenomen worden. Denk ook eens even aan de OZB allemaal belastingen de vraag is of het cijfer correct is. Door de definitie van armoede te veranderen kan je ook meer of minder armen krijgen.
jawel, al die gemeentelijke belastingen, zoals de ozb, zitten er ook in.quote:Definition of government
The data relate to the general government sector of the economy, as defined in ESA95, comprising the sub-sectors central government, state government, local government, and social security funds.
maar meid toch, waarom doe je dat dan niet ook even?quote:Ik vind het helemaal niet zo vreemd om kritisch naar rapporten te kijken tenzij je uitgaat dat de overheid je nooit verkeerd voolicht en mensen objectief zijn.
In Kiev rijden duizenden SUV's.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wij lachen Kiev uberhaupt al uit. wtf heeft kiev hiermee te maken btw
-edit- Nutteloos.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:25 schreef dyslexie_man het volgende:
Die stink SUV's moeten gewoon extra betalen, dat kunnen die kapitalistische schurken wel. Ik ben nog steeds van mening dat het principe van "de vervuiler/gebruiker betaalt" veel meer toegepast moet worden.
De treinreiziger zou extra gaan betalen als ie uitstapt op een "prime" locatie. Als hij of zij zo graag op Amsterdam Centraal en niet in Almelo de Riet wil uitstappen, tja dan betaal je ook maar extra. Dat station in Amsterdam staat toch op een plek die veel gewilder is, dus betalen maar!
Ook wil ik dat mensen in de gebieden die lastig te verdedigen zijn, dwz de grenzen, maar extra voor defensie gaan betalen. Dat is toch eerlijk? En dijkbewaking en zo, ja dat betalen de mensen uit Almere, Amsterdam en Rotterdam maar mooi. Daar heeft de gemiddelde Drent toch niks mee te maken? Die komt echt niet met natte voeten te zitten als het niet gebeurt.
Ik denk dat zijn post sarcastisch bedoeld isquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
-edit-Maar laten we het dan ook omkeren: de overheidsbudgetten halveren in Drenthe. Wat hebben mensen in de Randstad, waar het geld verdiend wordt, te maken met Drenthe?
Ten tweede: waarom is iemand een schurk als hij een mooie auto wilt?
Ik wist niet dat dyslexie en infantiliteit met elkaar verbonden waren. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:25 schreef dyslexie_man het volgende:
Die stink SUV's moeten gewoon extra betalen, dat kunnen die kapitalistische schurken wel. Ik ben nog steeds van mening dat het principe van "de vervuiler/gebruiker betaalt" veel meer toegepast moet worden.
De treinreiziger zou extra gaan betalen als ie uitstapt op een "prime" locatie. Als hij of zij zo graag op Amsterdam Centraal en niet in Almelo de Riet wil uitstappen, tja dan betaal je ook maar extra. Dat station in Amsterdam staat toch op een plek die veel gewilder is, dus betalen maar!
Ook wil ik dat mensen in de gebieden die lastig te verdedigen zijn, dwz de grenzen, maar extra voor defensie gaan betalen. Dat is toch eerlijk? En dijkbewaking en zo, ja dat betalen de mensen uit Almere, Amsterdam en Rotterdam maar mooi. Daar heeft de gemiddelde Drent toch niks mee te maken? Die komt echt niet met natte voeten te zitten als het niet gebeurt.
Het kan inderdaad altijd nog net iets erger, maar het totaalpakket maakt de SUV een belachelijke auto (om mee in de binnenstad te rijden). Bijvoorbeeld: een botsing met een SUV is een groot gevaar voor voetgangers/fietsers/andere automobilisten, veel groter dan bij een andere auto (bron). And guess what? De kans dat zo'n botsing plaatsvindt is ook nog eens een stuk groter bij een SUV, want SUV-bestuurders overtreden vaker de verkeersregels (bron) en SUV's zijn onhandelbaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:09 schreef Parabol het volgende:
[..]
Op welke manier zorgt een SUV voor meer overlast? Qua geluid heb je meer last van Golfjes die zijn uitgerust met stortkokers in plaats van standaard uitlaten en die veelal oudere visueel gemodificeerde occasions zijn ook de minst vervuilende niet. Uiterlijk is uiteraard subjectief, maar een Porsche Cayenne, BMW X5 en Audi Q7 worden toch meestal hoger ingeschat dan dat eerder genoemde Golfje van ruim een decenium geleden.
Echter, dit is allemaal irrelevant. We weten allemaal dat dit puur een financieel gemotiveerde maatregel is dat onder het mom van het milieu wordt ingevoerd. Dat het niet effectief is maakt daarbij niet uit, als die mensen die het lef hebben zich te vertonen in een SUV maar gestraft worden en de overheid meer geld heeft om het gat in de gebrekkige begroting te vullen. Iedereen blij, toch?
Het gaat hier over auto's niet over wapens. Echt kom eens naar de realiteit waar een SUV een auto is en geen kernbom.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:37 schreef Tarantallegra het volgende:
zijn mensen die (andere) wapens willen verbieden ook afgunstig en jaloers?
Ik heb nog nooit zo'n bullshitverhaal gehoord zeg.quote:
Of dat mensen ze gewoon mooi vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n bullshitverhaal gehoord zeg.heeft die dorpsgek er ooit wel eens bij stilgestaan dat die auto ook zijn practische kanten heeft en dat vanwege die voordelen sommige mensen hem gebruiken? Ooit wel eens geprobeerd een hoogwerker, of een aanhanger vol met zware ladders te trekken met een doorsnee Japans of Koreaans gezinsautootje? Nee, zou je voor de grap eens moeten proberen, kijken of je daarna nog zo zeikt over SUV's, die hebben daar namelijk totaal geen problemen mee. De laadruimte van zo'n auto is ook ideaal als je elke dag op de weg zit met een karrevracht aan werkmateriaal, daar valt met een normale personenauto niet tegen op te boksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |