Bedenk je wel dat jouw fietspad gefinancierd is door de automobilist.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:01 schreef Kees22 het volgende:
Ik snap het probleem niet: je kunt toch gewoon op de fiets naar het winkelcentrum? Of naar de theatervoorsteliling of de film?
Zoals ik eerder al aangaf kán je in veel situaties amper zonder de auto...quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:13 schreef NewOrder het volgende:
Dat is aan een ieder zelf om te bepalen.
Ik zit eerlijk gezegd te wachten op massale alcoholcontroles onder fietsers. Verwacht dat die goudmijn ergens in de zomer van 2008 wordt ontdektquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:13 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dat is aan een ieder zelf om te bepalen. Overigens zie je nu al dat het centrum van steden op drukke tijden uitpuilt van de gestalde fietsen. Het is een kwestie van tijd tot ook de fietser wordt verbannen.
Ik begrijp dat ze er zal komen, maar ik zit er niet op te wachten... elke keer als ik uitgeweest ben de taxi nemen komt best duur uit namelijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:12 schreef Fastmatti het volgende:
Ik zit eerlijk gezegd te wachten op massale alcoholcontroles onder fietsers.
Nee. Fietsen bedreigen de verkeersveiligheid. Fietsers zijn heel kwetsbaar op hun tweewielertje maar zijn door de wetgeving in hoge mate beschermd en vele fietsers gedragen zich daarnaar: ze wanen zich onkwetsbaar en doen zo een grote aanslag op de (met name hun eigen) verkeersveiligheid.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja verkeersveiligheid. Grotere auto's bedreigen de verkeersveiligheid. Dat was al zo, natuurlijk. Maar nu die kregne als apare klasse herkenbaar zijn, kan er ook nderzoek naargedaan worden.
[..]
laptob ? Mooi woord.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:07 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En als je een paar tassen e.d. nodig hebt en je woont er? Wat dacht je van een zooi boeken plus laptob en een ander pak? Of ga je die ook achterop knopen. En what about boodschappen? Even boodschappen doen voor een gezin met 3 kids op de fiets![]()
Ja, dan wil je indruk maken op je vriendin. Dat ze denkt dat je een grotere pik hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:23 schreef Athmozz het volgende:
[..]
het kŕn ja, maar als ik met de vriedin naar de film ga, dan ga ik sowieso met de wagen. Als het regent kom je daar anders als een verzopen kat toe... Voor die 4km dat ik met de auto moet rijden doe ik het wel hoor (en de cinema's zelf hebben hier altijd een mooie parking)
Ja, daar heb je gelijk in, maar dan moet je ook niet klagen dat je daar voor moet betalen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:13 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dat is aan een ieder zelf om te bepalen. Overigens zie je nu al dat het centrum van steden op drukke tijden uitpuilt van de gestalde fietsen. Het is een kwestie van tijd tot ook de fietser wordt verbannen.
Ja, die ene kilometer verder, maar niet naar de andere kant van de stad...quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
laptob ? Mooi woord.
Jawel hoor: gewoon stevige fietstassen en desnoods voor ook nog. Gaat heel goed. Een van mijn zussen is alleenstaand moeder met vier kinderen en nog een pleegkind. Heeft nooit een auto gehad.
Al kon het wel, waarom zou je je moeten verantwoorden voor het gebruik van een auto? Al breng ik twee eierkoeken één straat verder met een 3,2 liter Audi, dan behoort niemand over zulk soort dingen te zeiken. Tenzij je Kees22 heet natuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, die ene kilometer verder, maar niet naar de andere kant van de stad...
Alle stedelingen hier hebben een mond vol over fietsen met een tasje. Leuk hoor, maar ik heb jaren lang 16 kilometer heen (en weer terug) kunnen fietsen en als je dingen mee moet nemen kán dat gewoon niet. En als er 's nachts nou nog fatsoenlijk openbaar vervoer was, maar nee hoor, om 1 uur in de grootste stad van het land kom ik al nergens meer...Leuk hoor, met regenpak en al richting de kroeg en bezweet aankomen![]()
Wel als je daarmee een hoop overlast veroorzaakt. Je moet immers wegen, parkeerplaatsen hebben enzo. Maargoed, die noodzaak is er wel degelijk (alleen hebben onze geitenwollensokkers die nog bij moeders thuis zitten dat nog niet geheel door) dus die discussie is overbodigquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Al kon het wel, waarom zou je je moeten verantwoorden voor het gebruik van een auto? Al breng ik twee eierkoeken één straat verder met een 3,2 liter Audi, dan behoort niemand over zulk soort dingen te zeiken. Tenzij je Kees22 heet natuurlijk.
OK, ik woonde maar zes km buiten de stad en heb geen kinderen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, die ene kilometer verder, maar niet naar de andere kant van de stad...
Alle stedelingen hier hebben een mond vol over fietsen met een tasje. Leuk hoor, maar ik heb jaren lang 16 kilometer heen (en weer terug) kunnen fietsen en als je dingen mee moet nemen kán dat gewoon niet. En als er 's nachts nou nog fatsoenlijk openbaar vervoer was, maar nee hoor, om 1 uur in de grootste stad van het land kom ik al nergens meer...Leuk hoor, met regenpak en al richting de kroeg en bezweet aankomen![]()
Zo he, zelfstandig denkende, intelligente geest ben jij! Koop je je arm om mij te pesten!quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:03 schreef TC03 het volgende:
Als ik ooit naast Kees22 kom te wonen, koop ik de grootste en meest vervuilende SUV die er is. Ik ben volgens hem toch al asociaal, dus waarom er geen pleziertje uit halen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zo he, zelfstandig denkende, intelligente geest ben jij! Koop je je arm om mij te pesten!
Dat is inderdaad een probleem met aso's: spreek je ze aan op hun gedrag, doen ze er nog een schepje bovenop. Om te laten zien dat ze echt schijt hebben aan iedereen. Dat is bijna antisociaal!
Hoezo veroorzaak je overlast als je enorm veel belasting betaalt en je gewoon aan de verkeersregels houdt, in een auto goedgekeurd door de EU, ANWB en VVN?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wel als je daarmee een hoop overlast veroorzaakt. Je moet immers wegen, parkeerplaatsen hebben enzo. Maargoed, die noodzaak is er wel degelijk (alleen hebben onze geitenwollensokkers die nog bij moeders thuis zitten dat nog niet geheel door) dus die discussie is overbodig![]()
Dus als je maar veel belasting betaalt, veroorzaak je geen overlast? En, buurman, kijk me nou eens in de ogen: houd jij je echt aan de verkeersregels? Dan zou je namelijk een uitzondering onder de grote-bakken-rijders zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef TC03 het volgende:
[..]Grapjas.
[..]
Hoezo veroorzaak je overlast als je enorm veel belasting betaalt en je gewoon aan de verkeersregels houdt, in een auto goedgekeurd door de EU, ANWB en VVN?
Omdat er zure linkse azijnpissers zijn die het absoluut niet kunnen accepteren als iemand zich anders gedraagt dan zij graag zien. Je kunt het nooit goed doen als je hun toch vrij cynische visie op de wereld niet deelt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef TC03 het volgende:
Hoezo veroorzaak je overlast als je enorm veel belasting betaalt en je gewoon aan de verkeersregels houdt, in een auto goedgekeurd door de EU, ANWB en VVN?
Nee, dan veroorzaak je geen overlast. Waarom zou je wel overlast veroorzaken? Je houdt je prima aan de regels, je gebruikt wegen waarvoor je betaald hebt, dik de helft van je volle tank gaat naar de regering, welke overlast wordt er precies veroorzaakt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dus als je maar veel belasting betaalt, veroorzaak je geen overlast? En, buurman, kijk me nou eens in de ogen: houd jij je echt aan de verkeersregels? Dan zou je namelijk een uitzondering onder de grote-bakken-rijders zijn.
Ja, dat is ook het enige antwoord sluitende en juiste antwoord wat ik kon bedenken. Triest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Omdat er zure linkse azijnpissers zijn die het absoluut niet kunnen accepteren als iemand zich anders gedraagt dan zij graag zien. Je kunt het nooit goed doen als je hun toch vrij cynische visie op de wereld niet deelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |