Pardon? Dit is geweldig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:49 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Geef dit topic een slotje, alstublieft.
Rudolph Johann dus, hè. Niet zijn neef Ricardo-Julio.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:02 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
-Drs. R. J. van Langewael.
Dat is waarschijnlijk de beste.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:02 schreef Ringo het volgende:
Hij werd geboren en ging dood.
je vergeet "nou".quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Kijk toch eens een kanarie.
-bosbeetle
klik
Die van de babyschoentjes uit de OP heeft basically dezelfde strekking, maar doet het alleen veel briljanter en subtieler. En is dus automatisch beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:22 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de beste.
Deze is harder, hou ik van, directheid.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Die van de babyschoentjes uit de OP heeft basically dezelfde strekking, maar doet het alleen veel briljanter en subtieler. En is dus automatisch beter..
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef Schanulleke het volgende:
Jongens het bier is op. Jongens?
Hij was dood en werd geboren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:02 schreef Ringo het volgende:
Ik doe überhaupt niet aan seks.quote:Op donderdag 17 april 2008 02:50 schreef JAM het volgende:
JAM vindt masturberen een stuk interessanter.
Privacy en vrijheid een ''Slecht verhaaltje?.''quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:55 schreef Scaurus het volgende:
Kutkick. Slecht verhaaltje, grammaticaal gezien incorrect.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:18 schreef Feldhofer het volgende:
Privacy en vrijheid een ''Slecht verhaaltje?.''
Ga lekker Wouter Bos knuffelen domme sukkel.
Ik ontken alles.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:16 schreef Scaurus het volgende:
Jouw verhaaltje bestond ook uit meer dan zes woorden voordat je hem bewerkte!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:02 schreef Ringo het volgende:
Hij mist elke emotie die die van Hemingway wel heeft. Er is geen binding met het onderwerp, het is gewoon een statement. Bij Hemingway zit een heel ongeschreven verhaal van drama achter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:09 schreef Feldhofer het volgende:
Deze is harder, hou ik van, directheid.
Mijn keuze dus.
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:43 schreef L.Denninger het volgende:
"Veel te krap, misschien met vaseline ?"
Drama is voor dichters en boekjesschrijvers, de strekking is hetzelfde.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:23 schreef Lod het volgende:
Wist niet dat deze vorm van verhalen bestond, vind het wel wat hebben.
[..]
[..]
Hij mist elke emotie die die van Hemingway wel heeft. Er is geen binding met het onderwerp, het is gewoon een statement. Bij Hemingway zit een heel ongeschreven verhaal van drama achter.
Was getekend, Steven Meretzky. Handig, bronvermelding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:23 schreef Marble het volgende:
He read his obituary with confusion.
Luie trut, gewoon erbij zetten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:13 schreef Marble het volgende:
/Care, elke mongool kan Googlen. Daar ben jij het levende bewijs van.
HERMAN IN DE ZON OP EEN TERRAS, LEEST IN HET AD DAT'IE NIET MEER IN LEVEN WAS!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:23 schreef Marble het volgende:
He read his obituary with confusion.
Dat zijn maar 5 woordenquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |