Ik ook.quote:
en doodquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:08 schreef Sanderrrr het volgende:
[afbeelding]
Op de foto valt het eigenlijk wel mee..
edit: Heb ik hem geresized, opnieuw geupload, nieuwe link geplakt, is ie nog steeds groot.
voor ONZ mischien?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:22 schreef FredvZ het volgende:
Maar wel leuk
eej logitech 5500?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef Kamermans het volgende:
achter me beeldscerm en onder m;n bureau
[afbeelding]
Die telefoonquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:20 schreef bondage het volgende:
Wat een bende![]()
Bij mij valt het allemaal wel mee gelukkig:
[afbeelding]
[afbeelding]
nee de 5400 zelfde als jijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:18 schreef Marc H het volgende:
eej logitech 5500?
Nope, ik heb de Wireless achterspeakers, dus de 5450quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:17 schreef Keiichi het volgende:
Ik wacht er op tot iemand met deze pic of vergelijkbaars komt:
http://www.fukung.net/v/219/wires.jpg
Het gaat mij niet om je snoertjes, maar om je ART.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef Kamermans het volgende:
achter me beeldscerm en onder m;n bureau
[afbeelding]
Thanksquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om je snoertjes, maar om je ART.
Respect.
hoe computert dat nou eigelijk? zo met je neus in een kast?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef yosander het volgende:
Valt toch nog wel mee?
In de kast ja....
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07343/P1010124.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Klikbaar
Want bijna alle snoeren gaan achter de kast langs!
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07343/P1010129.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Klikbaar
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07343/P1010130.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Klikbaar
heb je speakers in je toilet hangen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:55 schreef FredvZ het volgende:
Owja, ik heb zelf natuurlijk ook snoertjes:
Bij de computers:
[afbeelding]
Het zenuwcentrum van home.FredvZ.net:
[afbeelding]
De multimediahoek:
[afbeelding]
Kabels van woonkamer naar computerkamer:
[afbeelding]
En last but not least; de kabels van de computerkamer naar speakers in gang, keuken, badkamer en toilet:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat viel mij ook opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:11 schreef Kamermans het volgende:
[..]
heb je speakers in je toilet hangen?![]()
Je kunt dat ding met het toetsenbord en de muis erop uitschuiven hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:23 schreef Kamermans het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
hoe computert dat nou eigelijk? zo met je neus in een kast?
Het is best tof maar je hebt het wel graflelijk afgewerkt, sorry dat ik het zegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:24 schreef FredvZ het volgende:
Ja.
Tering koop een paar kabelgootjesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:55 schreef FredvZ het volgende:
Owja, ik heb zelf natuurlijk ook snoertjes:
Bij de computers:
[afbeelding]
Het zenuwcentrum van home.FredvZ.net:
[afbeelding]
De multimediahoek:
[afbeelding]
Kabels van woonkamer naar computerkamer:
[afbeelding]
En last but not least; de kabels van de computerkamer naar speakers in gang, keuken, badkamer en toilet:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar je benen zijn toch wel langer dan dat uitschuifding. Lijkt me nogsteeds niet handig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Je kunt dat ding met het toetsenbord en de muis erop uitschuiven hoor.
Ja, maar hoezo onhandig?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar je benen zijn toch wel langer dan dat uitschuifding. Lijkt me nogsteeds niet handig.![]()
Nee dat ook weer niet, maar je zit zo altijd op dezelfde manier, je kan je benen niet strekken ofzoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, maar hoezo onhandig?
Wil je soms met je buik en al tegen de rand aanzitten?![]()
Ooh zo, als ik mijn benen wil streken ga ik gewoon een beetje schuin zitten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, maar je zit zo altijd op dezelfde manier, je kan je benen niet strekken ofzo![]()
eigenlijk zit ik wel zowat met m;n buik tegen de tafel aanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, maar hoezo onhandig?
Wil je soms met je buik en al tegen de rand aanzitten?![]()
Dat vroeg ik me ook al af ja!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Heb je kabelklemmetjes in je laminaat gespijkerd?
Oke.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:29 schreef Kamermans het volgende:
[..]
eigenlijk zit ik wel zowat met m;n buik tegen de tafel aan, ik wil m;n hele onderarm op de tafel kunnen leggen, mijn toetsebord ligt dus ook niet bij het randje van m;n tafel:
[afbeelding]
Woon 't leuk in Rotterdam?quote:
je hebt mij nog niet gezienquote:
wat? bedoel je die batterij?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waarom heb je je H600b op je bureau staan?
nee je kan ze ook verven met onzichtbaarheids verf nou goedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:46 schreef Flaccid het volgende:
Kabels kan je alleen wegwerken achter een plaat of niet?
Misschien had iemand zo'n goude tip?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:48 schreef ikJur het volgende:
[..]
nee je kan ze ook verven met onzichtbaarheids verf nou goed
joah kan niet meer bedenken als achter een plaat idd. of de boel samen binden en door buizen lijden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:54 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Misschien had iemand zo'n goude tip?
Ik heb vierkante buizen (quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:54 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Misschien had iemand zo'n goude tip?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:07 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik heb vierkante buizen () van dezelfde kleur als de muur in de hoeken van m'n bureau gemaakt, beetje lastig uit te leggen een paint helpt beter:
[afbeelding]
Klopt, maar ik woon hier ook maar tijdelijk. Over een paar maanden ligt het hier allemaal tegen de vlakte. Niet echt aanmoedigend om iets netjes weg te werkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is best tof maar je hebt het wel graflelijk afgewerkt, sorry dat ik het zeg
Zelfde bureau inderdaad en het zijn inderdaad kabelspijkers die in mn laminaat zijn gespijkerd, reden: zie reactie op quote van Slarioux.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Heb je hetzelfde bureau las mij FredvZ? (zwart/bruin Amon blad en Curry poten van Ikea?)
Heb je kabelklemmetjes in je laminaat gespijkerd?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:48 schreef Sjibble het volgende:
* Sjibble wacht op de helden met een Mac die komen pimpen met hun bende van 3 draadjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |