je hebt mij nog niet gezienquote:
wat? bedoel je die batterij?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waarom heb je je H600b op je bureau staan?
nee je kan ze ook verven met onzichtbaarheids verf nou goedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:46 schreef Flaccid het volgende:
Kabels kan je alleen wegwerken achter een plaat of niet?
Misschien had iemand zo'n goude tip?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:48 schreef ikJur het volgende:
[..]
nee je kan ze ook verven met onzichtbaarheids verf nou goed
joah kan niet meer bedenken als achter een plaat idd. of de boel samen binden en door buizen lijden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:54 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Misschien had iemand zo'n goude tip?
Ik heb vierkante buizen (quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:54 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Misschien had iemand zo'n goude tip?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:07 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik heb vierkante buizen () van dezelfde kleur als de muur in de hoeken van m'n bureau gemaakt, beetje lastig uit te leggen een paint helpt beter:
[afbeelding]
Klopt, maar ik woon hier ook maar tijdelijk. Over een paar maanden ligt het hier allemaal tegen de vlakte. Niet echt aanmoedigend om iets netjes weg te werkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is best tof maar je hebt het wel graflelijk afgewerkt, sorry dat ik het zeg
Zelfde bureau inderdaad en het zijn inderdaad kabelspijkers die in mn laminaat zijn gespijkerd, reden: zie reactie op quote van Slarioux.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Heb je hetzelfde bureau las mij FredvZ? (zwart/bruin Amon blad en Curry poten van Ikea?)
Heb je kabelklemmetjes in je laminaat gespijkerd?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:48 schreef Sjibble het volgende:
* Sjibble wacht op de helden met een Mac die komen pimpen met hun bende van 3 draadjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |