ik ook ,daarom zeg ik maar watquote:
Ja, en?quote:
Daar zijn al genoeg topics over in WFLquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik wil met geen een religie iets te maken hebben... En daar heb ik heel wat redenene voor... Kunnen we bestin een apart topic doen...
Kijk daar kom ik dus nooitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Daar zijn al genoeg topics over in WFL
Neem eens een kijkje dan, best interessant soms.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Kijk daar kom ik dus nooit
Dat klopt maar dit is niet volledig, er ontbreekt een essentieel deel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:35 schreef miss_sly het volgende:
Geloven in Allah?
Dat doen ze al 5 keer per dag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:36 schreef erkel het volgende:
De moskee bezoeken?
Neuj, als dat over geloof gaat heb ik er geen behoefte aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje dan, best interessant soms.
In WFL wordt veel besproken, ook zaken als geloof en er zitten heel diverse mensen, neit alleen maar gelovigen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Neuj, als dat over geloof gaat heb ik er geen behoefte aan
Iets completer maar de andere helft mist nog.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Geloven dat Allah de enige God is?
Geloof als sociologisch verschijnsel is (imo) soms best interessantquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In WFL wordt veel besproken, ook zaken als geloof en er zitten heel diverse mensen, neit alleen maar gelovigen.
Dat is em.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:42 schreef miss_sly het volgende:
en mohammed zijn profeet was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |