Dat is de Krakatau inderdaad, maar dat was later.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:22 schreef wyccie het volgende:
Oh, er zijn films van gemaakt. Waarbij het Engels verkeerd is gespeld. Of was dat Krakatau?
Iets met een 'kind' van de grote berg ofzo.
quote:
nopequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:32 schreef PhysicsRules het volgende:
spirit of saint Louis?
Geen idee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:28 schreef PhysicsRules het volgende:
Is het die vulkaan die weer aan het rommelen is nu?
Nope.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
de eerste fokker?
Orville Wright heeft idd aan dit vliegtuigje meegewerkt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:37 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
wright?
Nopequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:42 schreef SaskiaR het volgende:
spider?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:08 schreef Farenji het volgende:
De orchidee
Nee, maar ik ben vorig jaar 2 maanden in Madagascar geweest dus ik legde de link heel snel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:14 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik neem aan dat farenji niet naar wildmadagascar.org is gegaan?!
ik ook ,daarom zeg ik maar watquote:
Ja, en?quote:
Daar zijn al genoeg topics over in WFLquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik wil met geen een religie iets te maken hebben... En daar heb ik heel wat redenene voor... Kunnen we bestin een apart topic doen...
Kijk daar kom ik dus nooitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Daar zijn al genoeg topics over in WFL
Neem eens een kijkje dan, best interessant soms.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Kijk daar kom ik dus nooit
Dat klopt maar dit is niet volledig, er ontbreekt een essentieel deel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:35 schreef miss_sly het volgende:
Geloven in Allah?
Dat doen ze al 5 keer per dag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:36 schreef erkel het volgende:
De moskee bezoeken?
Neuj, als dat over geloof gaat heb ik er geen behoefte aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje dan, best interessant soms.
In WFL wordt veel besproken, ook zaken als geloof en er zitten heel diverse mensen, neit alleen maar gelovigen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Neuj, als dat over geloof gaat heb ik er geen behoefte aan
Iets completer maar de andere helft mist nog.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Geloven dat Allah de enige God is?
Geloof als sociologisch verschijnsel is (imo) soms best interessantquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In WFL wordt veel besproken, ook zaken als geloof en er zitten heel diverse mensen, neit alleen maar gelovigen.
Dat is em.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:42 schreef miss_sly het volgende:
en mohammed zijn profeet was
Inderdaad, zitten juist veel atheïsten heb ik het idee. Als het over het geloof gaat, wordt er juist inhoudelijk op ingegaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In WFL wordt veel besproken, ook zaken als geloof en er zitten heel diverse mensen, neit alleen maar gelovigen.
Ik ben op Fok terecht gekomen door de verschillende interessante discussies in WFL.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geloof als sociologisch verschijnsel is (imo) soms best interessant
Zelfde hierquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben op Fok terecht gekomen door de verschillende interessante discussies in WFL.
Er zijn daar echt hele mooie, interessante, leuke topics geweest.
Op zich is dat eigenlijk net zo dogmatisch als de opstelling van veel gelovigenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Heb niet eens de behoefte het te discussieren
Misschien ben ik dan wel een aanhanger van het "Jeroen"-ismequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich is dat eigenlijk net zo dogmatisch als de opstelling van veel gelovigen
Uiteindelijk is het allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan wel een aanhanger van het "Jeroen"-isme
ik ook niet, dit vraagje moet ik laten passeren..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:52 schreef Farenji het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Jonathan Kellerman gelezen trouwens.
Is het de moeite waard?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:57 schreef miss_sly het volgende:
nee, het beroep van de hoofdpersoon, uiteraard
Niemand iets van Kellerman gelezen?
Ik zal er een leuk midi muziekje in verwerken en een zwaailicht inbouwen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:04 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Farenjie. Je veranderd je Icoontje steeds op de een of andre manier...
Als ik nu F5, lijkt het net alsof er iemand nieuw gepost heeft....
Kun je'm misschien gewoon laten knipperen ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |