en ze spreken er Limburgs...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:16 schreef ATuin-hek het volgende:
nederlands?
Hij kijkt vast waar z´n speeltje had kunnen landen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:45 schreef qonmann het volgende:
Times atlas ..de man heeft smaak !
Geen rus maar een vormalig Hongaar. 1908-2003. Heeft ook meegewerkt aan het Manhattan project. Samen met de ideeen van Stanislaw Ulam heeft hij het eerste praktische ontwerp voor een waterstofbom op papier gezet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef PhysicsRules het volgende:
Een Rus?
Ik ken d´r ook redelijk wat, maar een Hongaar die in aanmerking komt kan ik niet bedenkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Opgezocht en nog nooit van gehoord. En ik ben toch redelijk goed bekend met natuurkundigen
Voor de duidelijkheid, hij is wel naar Amerika geemigreerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik ken d´r ook redelijk wat, maar een Hongaar die in aanmerking komt kan ik niet bedenken
Liever niet zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:04 schreef RoofingBurner het volgende:
in een bijenkorf?
Ik lees net dat ie in Noorderlicht geweest is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, hij is wel naar Amerika geemigreerd.
Het zit wel in de buurt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Farenji het volgende:
Zit het wel in de buurt? Een van je ballen (de grootste)?
http://en.wikipedia.org/wiki/Trinity_and_Beyondquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik lees net dat ie in Noorderlicht geweest is.
Blijkbaar deze gemist, wel een aparte man als ik de website lees.
Kan me wel voorstellen dat je dacht dat er wel iemand het zou weten.
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/14062019/
Juistemquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef NanKing het volgende:
Zijn 't de billen oid?
hehe, ja daar dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Wil je dan horen ´roggel´...
Yup die wilde ik horenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:21 schreef ATuin-hek het volgende:
longslijm
Slijm en speeksel zijn niet 't zelfdequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Wil je dan horen ´roggel´...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Bugel
Ow, een kennerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
Ik wil nog even antwoord geven op de vraag over Jonathan kellerman. Die schrijft voornamelijk over Alex Delaware, en Alex is een kinderspycholoog. Alex lost moorden op, meestal samen met Milo Stigis zijn beste vriend, die toevallig detective is bij de Los Angeles police department. Hij heeft een hond, een buldog geloof ik, Spike genaamd. De naam van zijn knipperlicht vriendin ben ik even kwijt.
En het zijn goeie boeken!
Goeienavond iedereen!!
Bijna goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
Ow ja, Robin Castagnette ofzoiets!!
Mjah, ik vind haar niet zo interessant eigenlijk, vind haar meer een storende factor telkens. Vandaar dat ik die naam niet onthoud en er inderdaad overheen leesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bijna goed
Ik lees in de snelheid ook vaak Castagnette, maar het is Castagna volgens mij.
Dat was toereikend om de bugel te kunnen identificerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Heb een blauwe maandag trompet-lessen gehad... Spelen.
Storend vind ik haar niet, maar ook niet interessant. In de latere boeken, nadat het een tijd uit is geweest en hij iets met die Allison had, begint ze nu weer een beetje terug te komen, en ze lijkt nu wel wat interessanter te worden. Die Allison vond ik nog minder interessant, die paste niet bij hemquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjah, ik vind haar niet zo interessant eigenlijk, vind haar meer een storende factor telkens. Vandaar dat ik die naam niet onthoud en er inderdaad overheen lees
Klopt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef qonmann het volgende:
lijkt meer op Winterspelen btw
Ongeveer zelfde hoogte (uit mijn hoofd)...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef qonmann het volgende:
grenobl;e ?
Ow, ik allemaal, ben een beetje verslaafd. Zo gauw ik zie dat het nieuwe boek uit is, bestel ik het en lees ik hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb er niet zoveel van gelezen hoor, een boek of 6
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef miss_sly het volgende:
Albertville
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |