abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:25:51 #241
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52583358
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:18 schreef BoNi het volgende:
Met dit spelersmateriaal moet je gewoon 4-4-2 spelen.
Je mist de mandekkers op de backpositie, een 'tien' en echte buitenspelers om 3-4-3 / 4-3-3- te spelen.
Daarnaast denk ik dat zowel Suarez, Kennedy, Leonardo als zelfs Huntelaar beter uit de verf komen in een variant van 4-4-2.
Klaas Jan Huntelaar en Luis Suarez waren een genot voor het oog, toen Kennedy Bakircioglü mocht gaan zwerven zondag. Ze wisten elkaar zó makkelijk te vinden, daarbij is Suarez op zijn best als de vrijheid heeft om zowel links als rechts van KJH op te duiken. Verder kan Johnny Heitinga in 4-1-2-1-2 op de positie van defensieve middenvelder blijven staan en is ook Gabri geknipt voor dit systeem, beide backs moeten het veld breed houden en laat dat nou ook net de specialiteit zijn van George Ogararu en Urby Emanuelson. Zoals al eerder hardop afgevraagd, wat moet er nog meer gebeuren om voor dit systeem (waarmee we o.a. uit van FCT en PSV wonnen) te kiezen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:26:17 #242
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52583368
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:24 schreef Rumille het volgende:

[..]

Sneijder zei dat hij zou blijven
Huntelaar zei dat hij wilt blijven.

Verschil.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:28:29 #243
53851 BoNi
pi_52583412
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klaas Jan Huntelaar en Luis Suarez waren een genot voor het oog, toen Kennedy Bakircioglü mocht gaan zwerven zondag. Ze wisten elkaar zó makkelijk te vinden, daarbij is Suarez op zijn best als de vrijheid heeft om zowel links als rechts van KJH op te duiken. Verder kan Johnny Heitinga in 4-1-2-1-2 op de positie van defensieve middenvelder blijven staan en is ook Gabri geknipt voor dit systeem, beide backs moeten het veld breed houden en laat dat nou ook net de specialiteit zijn van George Ogararu en Urby Emanuelson. Zoals al eerder hardop afgevraagd, wat moet er nog meer gebeuren om voor dit systeem (waarmee we o.a. uit van FCT en PSV wonnen) te kiezen?
'El Salvador' moet komen te overlijden......
Dit is absoluut geen doodsverwensing
Schitterend!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:30:45 #244
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52583460
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar voor een buitenspeler waren het belachelijk weinig assists, Markus Rosenberg produceerde er het seizoen daarvoor zelfs meer! Persoonlijk zie ik niet in waarom we achteruit gegaan zijn met Kennedy Bakircioglü en Dennis Rommedahl in plaats van Mauro Rosales en Tom de Mul, ik denk zelfs dat we vooruit gegaan zijn!
Rosenberg had het seizoen daarvoor 7 assists. De Mul had 8 assists afgelopen seizoen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:34:09 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52583527
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:28 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dan nog, het is niet tegen een fokker, geen probleem dus .

Maar nee, Ajax moet of 100% met Johan in zee gaan ( niet dat hij dat zal doen/willen) of niet. Niet wel zijn advies mbt speelwijze aanhouden en er vervolgens ongeschikte spelers voor kopen.

Op deze manier hou je vast aan de Ajax traditie terwijl je spelers in dat systeem niet optimaal rederen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:35:17 #246
53851 BoNi
pi_52583543
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan nog, het is niet tegen een fokker, geen probleem dus .

Maar nee, Ajax moet of 100% met Johan in zee gaan ( niet dat hij dat zal doen/willen) of niet. Niet wel zijn advies mbt speelwijze aanhouden en er vervolgens ongeschikte spelers voor kopen.

Op deze manier hou je vast aan de Ajax traditie terwijl je spelers in dat systeem niet optimaal rederen.
100% mee eens!

Ging me trouwens ook niet om de gevolgen die mijn opmerking op Fok zou hebben hoor, maar heb gewoon teveel respect voor de voetballer en persoon Cruijff om hem dood te wensen
Schitterend!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:39:17 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52583621
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:30 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Rosenberg had het seizoen daarvoor 7 assists. De Mul had 8 assists afgelopen seizoen.
Excuses dan, ook al zegt het genoeg. Een 4-4-2-spits die als linksbuiten wordt gebruikt en bijna evenveel assist produceert dan een échte, klassieke rechtsbuiten! Daarbij was het rendement van Markus Rosenberg natuurlijk veel hoger dan van Tom de Mul, zie ook de vele treffers.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:39:21 #248
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52583623
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:28 schreef BoNi het volgende:

[..]

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_52584603
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik denk dat Henk gewoon een optie wilt hebben om zowel dit bovengenomende systeem te spelen als het standaard 4-3-3 met de buitenspelers ECHT op de flanken.. Het voordeel van dit systeem, vind ik persoonlijk, is dat je balans over het hele veld gewoon een stuk beter is..

Een normaal 4-4-2 zal ajax niet snel spelen.. gaan de buitenste 2 middenvelders namelijk mee naar voren dan creeer je een 4-2-4 situatie.. bedoeling is dan dat er iemand van uit de verdedediging inschuift om de balans gelijk te maken tussen de verdedigende linie en het middenveld..
pi_52584759
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ben geen fan van RvN, maar dit vind ik dan wel weer een klasse uitspraak.
Net terug en nu alweer openlijk "kritiek" geven. .
KJH had er ook moeten zijn ipv Vennegoor...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:01:31 #251
53851 BoNi
pi_52585860
Bestaat er eigenlijk iets van een e-mail/SMS service vanuit Ajax die je een bericht stuurt bijvoorbeeld twee dagen voor de start van de verkoop van kaarten voor Europese of uitwedstrijden?
Schitterend!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:09:42 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52586081
Ik vind het wel best dat KJH er niet bij is, zal je zien dat hij er ook 4 inramt, komt real weer langs .
Get woke, go broke!
pi_52586141
ook voordelig voor blessures e.d, die oefenduels boeien toch niet
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:16:15 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52586259
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:11 schreef ericajax het volgende:
ook voordelig voor blessures e.d, die oefenduels boeien toch niet
Idd, hoe minder Ajacieden voor dit soort ongein hoe beter.
Get woke, go broke!
pi_52586324
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zeker voor dit soort ongelooflijke kutwedstrijden die nergens over gaan. Ben blij dat ik moet werken vanavond.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52586325
Volgende week gewoon 0-3 in Praag!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52586338
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

zoveel spelen er toch niett? Steek, Heitinga...
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_52586414
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:18 schreef ericajax het volgende:

[..]

Urby
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:21:29 #259
52871 Blight
Supersized.
pi_52586430
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:18 schreef ericajax het volgende:

[..]

Gelukkig niet. De club is duizend maal belangrijker dan Oranje.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52586513
Ok, de hoop op versterkingen heb ik inmiddels laten varen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')