abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52557118
Je kent het wel..

Komt op je werk een stel aan met de duurste kleren aan dure bmw/merchedes.. Je bent de mensen aan het helpen je legt ze een goede prijs neer en vervolgens zeggen ze het is allemaal te duur en dat gaan we niet betalen hoor...

Veeels te duur..

Ja tuurlijk joh, grote villa/2 auto's/directeur van een groot bedrijf en alles is te duur.. Nou zulke mensen komen niet eerlijk aan hun centen en doen alles achter de rug van een ander..

Kortom: rijke mensen hebben het niet verdient om rijk te zijn en zijn achterbaks
I Rule
pi_52557145
Ach gossie, geen bonus gekregen omdat ze niets hebben gekocht?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:01:21 #3
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_52557148
Of ze zijn juist rijk geworden door niets teveel uit te geven.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:02:31 #4
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_52557175
Alsof mensen opeens anders beslissingen moeten nemen zodra ze rijk zijn... Als iets te duur is, is het te duur. Rijk of niet.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:02:49 #5
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_52557179
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef GateWayX het volgende:
What he says enzo...
pi_52557186
quote:
Je haalt me de woorden uit de mond!
pi_52557193
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:00 schreef hbc het volgende:
Je kent het wel..

Komt op je werk een stel aan met de duurste kleren aan dure bmw/merchedes.. Je bent de mensen aan het helpen je legt ze een goede prijs neer en vervolgens zeggen ze het is allemaal te duur en dat gaan we niet betalen hoor...

Veeels te duur..

Ja tuurlijk joh, grote villa/2 auto's/directeur van een groot bedrijf en alles is te duur.. Nou zulke mensen komen niet eerlijk aan hun centen en doen alles achter de rug van een ander..

Kortom: rijke mensen hebben het niet verdient om rijk te zijn en zijn achterbaks
Waarom maakt jou dat wat uit? Het is toch hun eigen geld en hun eigen leven, daar heb jij niks over te zeggen. Fascist!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:03:25 #8
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_52557202
"You don't get rich by what you earn, you get rich by what you don't spend."
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:04:29 #9
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_52557227
Misschien dat die mensen rijk zijn geworden omdat ze zakelijk inzicht hebben. En niet meteen op het eerste beste te dure aanbod ingaan.
pi_52557367
Als ze duidelijk worden afgezet, dan gaan ze het ook niet kopen/betalen. Ze zijn niet rijk geworden omdat ze dom zijn (sommigen dan weer wel...)

Wat wou je hen aansmeren?
pi_52557389
misschien wel waar, maar bij de meesten straalt het er gewoon af..

De ergsten willen altijd het onderste uit de kan hebben..
I Rule
pi_52557396
zucht
pi_52557410
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:09 schreef ASSpirine het volgende:
Als ze duidelijk worden afgezet, dan gaan ze het ook niet kopen/betalen. Ze zijn niet rijk geworden omdat ze dom zijn (sommigen dan weer wel...)

Wat wou je hen aansmeren?
10 strippers en een bar
I Rule
pi_52557412
Rijk word je door krenterig te zijn. Daarom ben ik niet rijk.
pi_52557430
Je topic titel en je openingspost spreken elkaar tegen. Rijke mensen die niets teveel willen uitgeven, maar tegerlijkertijd een goede prijs krijgen? Ofwel, je probeerde ze te flessen, en ze hebben het juiste besluit genomen door niet te kopen
verdediger in Jong AC Fok! United !!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:18:33 #16
18552 WiXX
Kijk uit maloot...
pi_52557615
Geeft niet elke verkoper altijd een "goede prijs?"

Trouwens misschien zijn die mensen niet eens rijk. Hij/zij zou wel meer verdienen dan modaal inkomen maar een BMW/Mercedes leasen met een laag aantal kilometers per jaar valt nog mee. Dit kan ie natuurlijk doen omdat ie 2 auto's heeft, kilometers spreiden. Dure kleren is ook maar een eenmalige uitgave en misschien is het huis waarin hij woont ook wel het bedrijfspand.

Mensen denken te snel dat iedereen maar geld heeft, terwijl het vaak het geld is van het bedrijf of geleend. Hoeveel dure Diesels zie je tegenwoordig rondrijden?, bijna allemaal lease bakken.
pi_52557918
Hmmm zo ken ik er ook wel wat jaaaa
Miljoenen en met wisselgeld nog zeuren om 5 cent!!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:34:52 #18
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_52558053
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:30 schreef dyzrz het volgende:
Hmmm zo ken ik er ook wel wat jaaaa
Miljoenen en met wisselgeld nog zeuren om 5 cent!!
Juist zeuren om 5 cent, scheelt heel veel geld per jaar. .
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_52558205
Vroeger ook zoiets dergelijks meegemaakt. Hoe meer geld hoe krenteriger....
Ik werkte destijds als 16 jarige bij een pizzaria (als bezorger) en deed dat natuurlijk ook voor de fooi.
Je kon beter bezorgen in een volksbuurt dan in een villawijk...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:40:29 #20
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_52558247
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:39 schreef p.verheugt het volgende:
Vroeger ook zoiets dergelijks meegemaakt. Hoe meer geld hoe krenteriger....
Ik werkte destijds als 16 jarige bij een pizzaria (als bezorger) en deed dat natuurlijk ook voor de fooi.
Je kon beter bezorgen in een volksbuurt dan in een villawijk...
Juist, en daarom wonen die mensen nog steeds in een volksbuurt.
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_52558312
verkapt ik-bena-jaloers-en-woon-in-een-doos-topic
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_52558345
quote:
Dan moeten ze niet met een dikke mercedes rondtuffen. Hier zie je ze ook soms aan het benzinestation; met hun dikke S staan mevrouw met meneer te ruziën dat er maar 20¤ naft in hun dikke S600 mag omdat ze anders niet genoeg heeft om het eten verder te kopen.

Als je het geld niet hebt, koop je dan een normale auto. Vaak zijn het die mensen die dan achteraf op vanalles lopen beknibbelen die gewoon te hoog gesprongen zijn en achteraf niet willen toegeven dat die auto te duur is & hem weg doen.

(verder is het rijk worden een groter probleem dan het rijk blijven. Als je een aardig bedrag opzij hebt kan je zelfs van je intresten al redelijk acceptabel leven, leg daar je loon bij & je kan makkelijk rijkelijk leven.)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52558421
Mensen met meer dan een miljoen op hun bankrekening die in een VW Passat rijden!
Ze zijn er echt!
I am the Alpha and the Omega
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:47:31 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52558493
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef Birra het volgende:

[..]

Juist, en daarom wonen die mensen nog steeds in een volksbuurt.
Zo is het wel, maar ik wil wel kunnen zegggen dat ik geleefd heb, ipv 40 jaar de krent uithangen en uiteindelijk een dik huis kopen waar je maar 10 jaar woont, en dan doodgaan, en dat vervolgens je villa toch weer verkocht wordt door je kids.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_52558510
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:45 schreef BossFight het volgende:
Mensen met meer dan een miljoen op hun bankrekening die in een VW Passat rijden!
Ze zijn er echt!
Waarom ook een auto van 100k neerzetten als je een miljoen hebt? Met het verschil tussen die passat & die dikke bak (neem nu 75k) krijg je zo'n 2750¤ op jaarbasis extra intrest. Liever 230¤ per maand meer te besteden aan etentjes / reisjes dan een S klasse ipv een VW Passat.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:48:11 #26
150083 Barcaconia
şş [[[[] []]]] şş
pi_52558521
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:43 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Dan moeten ze niet met een dikke mercedes rondtuffen. Hier zie je ze ook soms aan het benzinestation; met hun dikke S staan mevrouw met meneer te ruziën dat er maar 20¤ naft in hun dikke S600 mag omdat ze anders niet genoeg heeft om het eten verder te kopen.

Als je het geld niet hebt, koop je dan een normale auto. Vaak zijn het die mensen die dan achteraf op vanalles lopen beknibbelen die gewoon te hoog gesprongen zijn en achteraf niet willen toegeven dat die auto te duur is & hem weg doen.

(verder is het rijk worden een groter probleem dan het rijk blijven. Als je een aardig bedrag opzij hebt kan je zelfs van je intresten al redelijk acceptabel leven, leg daar je loon bij & je kan makkelijk rijkelijk leven.)
Dan zijn het geen rijke mensen, maar arme mensen die graag doen of ze rijk zijn.

Degenen uit de OP zijn heel anders, logisch dat je elke cent in je zak wilt houden, als je zo handelt met alles wat je doet word je juist rijk. Als je al je geld maar weggooit als fooi ofzo, dan zul je nooit rijk worden. En als je dan geld genoeg hebt kun je ook niet meer omschakelen, je zit gewoon zo in elkaar.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_52558558
Hoe denk je dat die mensen rijk zijn geworden?
pi_52558574
quote:
Ze zijn er echt!
Volkswagen Passat W8 4Motion

nieuwprijs ¤ 61.270

pi_52558586
Albrecht (baas van aldi-nord, networth 20 miljard) stopt met zn colonne ook gewoon langs de kant van de weg om goedkoop een broodje en een blikje cola te halen
#winning
pi_52558634
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef Fastmatti het volgende:
Drugs/vastgoed/afpersing
pi_52558680
quote:
Ze zijn er echt!
Kennis van mijn vader heeft zijn bedrijf verkocht voor iets van 35 miljoen. Hij woont nog steeds in hetzelfde rijtjeshuis waar die 20 jaar geleden ook al woonde
  Redactie Games dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:53:43 #32
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_52558728
quote:
Je kent het wel..

Veeels te duur..

Waarom denk je dat die mensen ook elke week bij de Aldi boodschappen staan te doen?
Rijk worden door veel te besparen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_52558859
behind every great fortune there's a killers confession.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:57:17 #34
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52558863
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:47 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Waarom ook een auto van 100k neerzetten als je een miljoen hebt? Met het verschil tussen die passat & die dikke bak (neem nu 75k) krijg je zo'n 2750¤ op jaarbasis extra intrest. Liever 230¤ per maand meer te besteden aan etentjes / reisjes dan een S klasse ipv een VW Passat.
Uitgaande van 15% afschrijving per jaar scheelt een auto van 25K ipv eentje van 100K alleen al aan afschrijving ¤ 940 in de maand

Een dure auto kopen is zo'n beetje de stomste aankoop die je kunt doen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52558869
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:43 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Dan moeten ze niet met een dikke mercedes rondtuffen.
Wie ben jij om dit voor hen uit te maken? Get a life.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_52558877
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef Fastmatti het volgende:
Erfenissen & giften van grootouders, en in België de couponnekestrein uit de jaren 70. Schitterende tijden als ik het zo van mijn oma hoor; 50.000¤ inzetten (uiteraard in frankskes toen) en 12 jaar later 240.000¤ gaan afhalen... 12 tot 14% intrest op jaarbasis op ordinaire kasbons, en dat combineren met de roerende voorheffing ontduiken door naar Luxemburg te gaan. De kleine zelfstandigen van toen hebben het bijna allemaal op die manier gemaakt.

Veel van de mensen die nu rijk zijn, hebben dat te danken aan spaargeld van hun ouders. Bij mij thuis hebben ze ook nooit met 2 gewerkt, terwijl mijn vader een normale functie heeft, en toch heb ik zowat altijd alles gekregen wat ik wou, en wordt ik nu (juist gelijk hen) weer gelanceerd. Zolang er niemand in de lijn is die het kapitaal opdoet, maar er enkel nuttige beleggingen mee doet (& laat groeien a rato vd inflatie) blijf je aan dergelijke bedrage héél lang geniete hebben. 250.000¤ staan hebben levert je al 9000¤ op jaarbasis op, wat bijna een half loon is dat je er zomaar bij te besteden hebt.
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Uitgaande van 15% afschrijving per jaar scheelt een auto van 25K ipv eentje van 100K alleen al aan afschrijving ¤ 940 in de maand
ik laat de auto niet kapot gaan
pi_52558947
Het was een retorische vraag. Bovendien denk ik dat wij een andere definitie van rijk hebben.
pi_52558977
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Een dure auto kopen is zo'n beetje de stomste aankoop die je kunt doen
Die auto van 100k schrijft nog even een stukje harder af. Niemand wil ze tweedehands hebben.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:00:39 #39
187474 iruub
It is never too late to learn
pi_52558983
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Misschien dat die mensen rijk zijn geworden omdat ze zakelijk inzicht hebben. En niet meteen op het eerste beste te dure aanbod ingaan.
Kijk jij begrijpt hoe het werk.
"A true friend is the greatest of all blessings, and that which we take the least care of all to acquire."
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:00:39 #40
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52558984
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef Athmozz het volgende:
ik laat de auto niet kapot gaan

Ookal sloop je hem niet, een auto wordt toch minder waard...
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52559030
250.000¤ is inderdaad nog geen bedrag om al 'rijk' te noemen, maar als je ziet dat het met dergelijke bedragen al zo hard gaat... Mij maak je niet wijs dat de meesten die meer dan 1 miljoen euro staan hebben dat zélf zo bijeengespaard hebben van niets te beginnen (een paar misschien, maar dat zullen uitzonderingen zijn), of dat ze niet via de criminele manier eraan raken (en belastingsontduiking ed noem ik niet crimineel, hier is dat sociaal aanvaard.)
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ookal sloop je hem niet, een auto wordt toch minder waard...
Hij wordt minder waard, maar van een bak zoals een S verwacht ik dat die makkelijk 25 jaar rijden zonder dat ze kapot gaan. De oude S'jes was dat in ieder geval zo. Ze worden minder waard, maar je kan er in blijven rijden als je dat zou willen.
pi_52561246
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Waarom denk je dat die mensen ook elke week bij de Aldi boodschappen staan te doen?
Rijk worden door veel te besparen..
Kan zou zijn, maar ik bedoel meer de mensen die dan bij de aldi komen en ook nog denken dat ze veel beter zijn dan die andere man/vrouw die in de rij staat..

bij sommigen hangt er zo'n air omheen van arrogantie, en daar doel ik ook vooral op
I Rule
pi_52564819
Als TS nou eens gaat werken wordt hij misschien ook nog eens rijk
pi_52565407
Een bekende van me heeft echt miljoenen dat kun je niet in een leven opmaken (overdreven maar tog tientallen milj)

Maar bij bijvoorbeeld elk gebakje dat hij haalt probeert hij nog te pingelen.
Is echt erg.
Zoveel geld en dan zo doen
Vind 't niet normaal, maar toch... zo word je wel rijk
pi_52565458
quote:

Wat een pauperstelling.
pi_52565520
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:32 schreef dyzrz het volgende:
Een bekende van me heeft echt miljoenen dat kun je niet in een leven opmaken (overdreven maar tog tientallen milj)

Maar bij bijvoorbeeld elk gebakje dat hij haalt probeert hij nog te pingelen.
Is echt erg.
Zoveel geld en dan zo doen
Vind 't niet normaal, maar toch... zo word je wel rijk
als je dagelijks 25¤ kan afpingelen raak je op 50 jaar nog maar aan een half miljoen, dus als hij tientallen miljoen euro's heeft zal hij het wel op een andere manier halen dan afpingelen, want het lijkt me niet dat je dagelijks 25¤ kan gaan pingelen...
pi_52565584
quote:
Je kent het wel..

Veeels te duur..

armzalige communist dat je bent

Waarom denk je dat die mensen zo rijk zijn, die gaan gewoon slim met geld om, en verdienen het om rijk te zijn
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_52565591
Het heeft niets met krenterigheid te maken, lekker boeiend dat ze iedere 5 cent omdraaien, maar jij koopt toch ook liever bij de buren een computer die 10 euro goedkoper is dan als de winkel waar je nu staat, als je er maar 10 stappen voor hoeft te zetten? Gore jaloerse gedoe meteen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_52565674
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:36 schreef Athmozz het volgende:

[..]

als je dagelijks 25¤ kan afpingelen raak je op 50 jaar nog maar aan een half miljoen, dus als hij tientallen miljoen euro's heeft zal hij het wel op een andere manier halen dan afpingelen, want het lijkt me niet dat je dagelijks 25¤ kan gaan pingelen...
Klopt. Hij verdiend zijn geld ergens anders mee.
Maar waarom pingelt hij dan nog zoveel??????

Geld verdiend hij toch wel genoeg!
pi_52566723
Hoe wordt je rijk?

Hand op de knip houden afdingen nooit te veel betalen en lekker verdienen een erfenis of loterij kan ook helpen
pi_52582453
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:25 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoe wordt je rijk?

Hand op de knip houden afdingen nooit te veel betalen en lekker verdienen een erfenis of loterij kan ook helpen
Of een succsesvolle bedrijf hebben?
pi_52582597
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:25 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoe wordt je rijk?
Word. Niet wordt.
pi_52582623
Ach, als ik 10 miljoen op m'n rekening had zou ik ook echt niet decadent gaan leven hoor, daarom niet. Maar krenterig zijn en over lijken lopen voor een euro? Echt niet.

Heb zelf een paar keer vrienden en vriendinnen gehad die er meer dan warmpjes bij zaten. Wanneer je eens met ze een terrasje gaat pikken of iets dergelijks merk je dat wel hoor. Elke keer een heel verhaal wie de Bob is want benzine is duur, een heel gedoe om tentjes te zoeken ongeacht hoe het er uit ziet en hoe de sfeer is, als de drankjes maar goedkoop zijn, in de meest verre, afgelegen uithoeken van de stad moeten parkeren zodat ze geen parkeergeld kwijt zijn. Enzovoorts.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tuvai.net op 22-08-2007 09:55:56 ]
pi_52582737
Als je 10 miljoen hebt krijg je 500.000 euro rente - inkomste belasting 260.000 euro

20.000 netto per maand
pi_52582748
en we dromen nog even verder
pi_52582795
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:56 schreef LekkerWijf het volgende:
Als je 10 miljoen hebt krijg je 500.000 euro rente - inkomste belasting 260.000 euro

20.000 netto per maand
Zo erg is de belasting dienst nou ook weer niet hoor. Ik geloof dat je 30% over 4% van je kapitaal betaalt oid.
Ladies, form a line to my left for makeouts. Dudes, form a line to my right for high-fives.
I envision a future where the brains of briliant men can be kept alive in the bodies of dumb people.
pi_52582936
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:59 schreef Strong_Bad het volgende:

[..]

Zo erg is de belasting dienst nou ook weer niet hoor. Ik geloof dat je 30% over 4% van je kapitaal betaalt oid.
Volgens mij heb je dan een belastbaar inkomen van 500.000 euro en pakken ze makkelijk de helft vanaf.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:09:43 #58
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52582997
ik heb gisterenbesloten om topics van hbc nooi tserieus te nemen

en wat blijkt, ik had gelijk
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:43:19 #59
152531 Vincenski
Je Maintiendrai
pi_52583690
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:06 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dan een belastbaar inkomen van 500.000 euro en pakken ze makkelijk de helft vanaf.
Het is idd 1,2% (30% van 4%) van je gemiddeld vermogen. Dus als je uitgaat van 500000 rente is je gemiddeld vermogen in een jaar (10.000.000+10.500.000)/2=10.250.000

Daar 1,2% van= 123000 belasting. Is dus 31416 euro netto per maand
pi_52583782
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:59 schreef Strong_Bad het volgende:

[..]

Belgische Belastingsdienst is op dat vlak niet zo leuk.

15% van je intresten ben je altijd kwijt (roerende voorheffing) en vanaf een bedrag van 1630¤ intrest verlies jaar daar nog eens je persoonsbelasting op (voor zo'n rijk iemand is dat de hoogste schaal en dus nog eens 50% van je intrest weg, waardoor je eigenlijk maar 42.5% van je intrest in handen krijgt. Verder is er nog sprake geweest van een kapitaalsbelasting van 1% als je meer dan 500.000¤ hebt, maar dat is er gelukkig niet doorgekomen.
pi_53057918
ts is arm
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_53067198
quote:
Je kent het wel..

Veeels te duur..

Door dit soort gedrag zijn ze juist zo rijk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53067274
Rijken zijn rijk geworden door te zeuren, niet te kopen als ze het duur vinden en natuurlijk iedere knijpstuiver in hun broekzak te houden ipv het aan een zwerver te geven....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 10 september 2007 @ 14:04:34 #64
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_53072594
quote:
Maar wel een BMW of Mercedes rijden.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_53072636
Je begrijpt het niet...
Alleen zuinige mensen worden rijk en blijven rijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_53072715
quote:
Op maandag 10 september 2007 14:04 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Maar wel een BMW of Mercedes rijden.
Dat zijn juist degenen die willen doen alsof ze rijk zijn, maar waarschijnlijk nog een dikke lening lopen hebben om toch maar met die auto te kunnen rijden. Zoals je ze soms tegenkomt aan het tankstation dat ze er eventjes 10l in gieten . Als je gaat tanken, gooi hem dan tenminste direct vol
  maandag 10 september 2007 @ 14:26:40 #67
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53073115
Nou ja, misschien komt er vanavond een nieuwe miljonair bij. Ik hoop dat ik het ben...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')