What he says enzo...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef GateWayX het volgende:
Of ze zijn juist rijk geworden door niets teveel uit te geven.
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef GateWayX het volgende:
Waarom maakt jou dat wat uit? Het is toch hun eigen geld en hun eigen leven, daar heb jij niks over te zeggen. Fascist!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:00 schreef hbc het volgende:
Je kent het wel..
Komt op je werk een stel aan met de duurste kleren aan dure bmw/merchedes.. Je bent de mensen aan het helpen je legt ze een goede prijs neer en vervolgens zeggen ze het is allemaal te duur en dat gaan we niet betalen hoor...
Veeels te duur..
Ja tuurlijk joh, grote villa/2 auto's/directeur van een groot bedrijf en alles is te duur.. Nou zulke mensen komen niet eerlijk aan hun centen en doen alles achter de rug van een ander..
Kortom: rijke mensen hebben het niet verdient om rijk te zijn en zijn achterbaks![]()
10 strippers en een barquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:09 schreef ASSpirine het volgende:
Als ze duidelijk worden afgezet, dan gaan ze het ook niet kopen/betalen. Ze zijn niet rijk geworden omdat ze dom zijn (sommigen dan weer wel...)
Wat wou je hen aansmeren?
Juist zeuren om 5 cent, scheelt heel veel geld per jaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:30 schreef dyzrz het volgende:
Hmmm zo ken ik er ook wel wat jaaaa
Miljoenen en met wisselgeld nog zeuren om 5 cent!!
Juist, en daarom wonen die mensen nog steeds in een volksbuurt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:39 schreef p.verheugt het volgende:
Vroeger ook zoiets dergelijks meegemaakt. Hoe meer geld hoe krenteriger....
Ik werkte destijds als 16 jarige bij een pizzaria (als bezorger) en deed dat natuurlijk ook voor de fooi.
Je kon beter bezorgen in een volksbuurt dan in een villawijk...
Dan moeten ze niet met een dikke mercedes rondtuffen. Hier zie je ze ook soms aan het benzinestation; met hun dikke S staan mevrouw met meneer te ruziën dat er maar 20¤ naft in hun dikke S600 mag omdat ze anders niet genoeg heeft om het eten verder te kopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef GateWayX het volgende:
Zo is het wel, maar ik wil wel kunnen zegggen dat ik geleefd heb, ipv 40 jaar de krent uithangen en uiteindelijk een dik huis kopen waar je maar 10 jaar woont, en dan doodgaan, en dat vervolgens je villa toch weer verkocht wordt door je kids.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef Birra het volgende:
[..]
Juist, en daarom wonen die mensen nog steeds in een volksbuurt.
Waarom ook een auto van 100k neerzetten als je een miljoen hebt? Met het verschil tussen die passat & die dikke bak (neem nu 75k) krijg je zo'n 2750¤ op jaarbasis extra intrest. Liever 230¤ per maand meer te besteden aan etentjes / reisjes dan een S klasse ipv een VW Passat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:45 schreef BossFight het volgende:
Mensen met meer dan een miljoen op hun bankrekening die in een VW Passat rijden!![]()
Ze zijn er echt!![]()
Dan zijn het geen rijke mensen, maar arme mensen die graag doen of ze rijk zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet met een dikke mercedes rondtuffen. Hier zie je ze ook soms aan het benzinestation; met hun dikke S staan mevrouw met meneer te ruziën dat er maar 20¤ naft in hun dikke S600 mag omdat ze anders niet genoeg heeft om het eten verder te kopen.
Als je het geld niet hebt, koop je dan een normale auto. Vaak zijn het die mensen die dan achteraf op vanalles lopen beknibbelen die gewoon te hoog gesprongen zijn en achteraf niet willen toegeven dat die auto te duur is & hem weg doen.
(verder is het rijk worden een groter probleem dan het rijk blijven. Als je een aardig bedrag opzij hebt kan je zelfs van je intresten al redelijk acceptabel leven, leg daar je loon bij & je kan makkelijk rijkelijk leven.)
Volkswagen Passat W8 4Motionquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:45 schreef BossFight het volgende:
Mensen met meer dan een miljoen op hun bankrekening die in een VW Passat rijden!![]()
Ze zijn er echt!![]()
Drugs/vastgoed/afpersingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef Fastmatti het volgende:
Hoe denk je dat die mensen rijk zijn geworden?
Kennis van mijn vader heeft zijn bedrijf verkocht voor iets van 35 miljoen. Hij woont nog steeds in hetzelfde rijtjeshuis waar die 20 jaar geleden ook al woondequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:45 schreef BossFight het volgende:
Ze zijn er echt!![]()
Waarom denk je dat die mensen ook elke week bij de Aldi boodschappen staan te doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:00 schreef hbc het volgende:
Je kent het wel..
Komt op je werk een stel aan met de duurste kleren aan dure bmw/merchedes.. Je bent de mensen aan het helpen je legt ze een goede prijs neer en vervolgens zeggen ze het is allemaal te duur en dat gaan we niet betalen hoor...
Veeels te duur..
Ja tuurlijk joh, grote villa/2 auto's/directeur van een groot bedrijf en alles is te duur.. Nou zulke mensen komen niet eerlijk aan hun centen en doen alles achter de rug van een ander..
Kortom: rijke mensen hebben het niet verdient om rijk te zijn en zijn achterbaks![]()
Uitgaande van 15% afschrijving per jaar scheelt een auto van 25K ipv eentje van 100K alleen al aan afschrijving ¤ 940 in de maandquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:47 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Waarom ook een auto van 100k neerzetten als je een miljoen hebt? Met het verschil tussen die passat & die dikke bak (neem nu 75k) krijg je zo'n 2750¤ op jaarbasis extra intrest. Liever 230¤ per maand meer te besteden aan etentjes / reisjes dan een S klasse ipv een VW Passat.
Wie ben jij om dit voor hen uit te maken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet met een dikke mercedes rondtuffen.
Erfenissen & giften van grootouders, en in België de couponnekestrein uit de jaren 70. Schitterende tijden als ik het zo van mijn oma hoor; 50.000¤ inzetten (uiteraard in frankskes toen) en 12 jaar later 240.000¤ gaan afhalen... 12 tot 14% intrest op jaarbasis op ordinaire kasbons, en dat combineren met de roerende voorheffing ontduiken door naar Luxemburg te gaan. De kleine zelfstandigen van toen hebben het bijna allemaal op die manier gemaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef Fastmatti het volgende:
Hoe denk je dat die mensen rijk zijn geworden?
ik laat de auto niet kapot gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Uitgaande van 15% afschrijving per jaar scheelt een auto van 25K ipv eentje van 100K alleen al aan afschrijving ¤ 940 in de maand
Die auto van 100k schrijft nog even een stukje harder af. Niemand wil ze tweedehands hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Uitgaande van 15% afschrijving per jaar scheelt een auto van 25K ipv eentje van 100K alleen al aan afschrijving ¤ 940 in de maand
Een dure auto kopen is zo'n beetje de stomste aankoop die je kunt doen
Kijk jij begrijpt hoe het werk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Misschien dat die mensen rijk zijn geworden omdat ze zakelijk inzicht hebben. En niet meteen op het eerste beste te dure aanbod ingaan.
quote:
Hij wordt minder waard, maar van een bak zoals een S verwacht ik dat die makkelijk 25 jaar rijden zonder dat ze kapot gaan. De oude S'jes was dat in ieder geval zo. Ze worden minder waard, maar je kan er in blijven rijden als je dat zou willen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ookal sloop je hem niet, een auto wordt toch minder waard...![]()
Kan zou zijn, maar ik bedoel meer de mensen die dan bij de aldi komen en ook nog denken dat ze veel beter zijn dan die andere man/vrouw die in de rij staat..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die mensen ook elke week bij de Aldi boodschappen staan te doen?
Rijk worden door veel te besparen..
Wat een pauperstelling.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:00 schreef hbc het volgende:
als je dagelijks 25¤ kan afpingelen raak je op 50 jaar nog maar aan een half miljoen, dus als hij tientallen miljoen euro's heeft zal hij het wel op een andere manier halen dan afpingelen, want het lijkt me niet dat je dagelijks 25¤ kan gaan pingelen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:32 schreef dyzrz het volgende:
Een bekende van me heeft echt miljoenen dat kun je niet in een leven opmaken (overdreven maar tog tientallen milj)
Maar bij bijvoorbeeld elk gebakje dat hij haalt probeert hij nog te pingelen.
Is echt erg.
Zoveel geld en dan zo doen
Vind 't niet normaal, maar toch... zo word je wel rijk
armzalige communist dat je bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:00 schreef hbc het volgende:
Je kent het wel..
Veeels te duur..
Klopt. Hij verdiend zijn geld ergens anders mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:36 schreef Athmozz het volgende:
[..]
als je dagelijks 25¤ kan afpingelen raak je op 50 jaar nog maar aan een half miljoen, dus als hij tientallen miljoen euro's heeft zal hij het wel op een andere manier halen dan afpingelen, want het lijkt me niet dat je dagelijks 25¤ kan gaan pingelen...
Of een succsesvolle bedrijf hebben?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:25 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoe wordt je rijk?
Hand op de knip houden afdingen nooit te veel betalen en lekker verdienen een erfenis of loterij kan ook helpen![]()
Word. Niet wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:25 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoe wordt je rijk?
Zo erg is de belasting dienst nou ook weer niet hoor. Ik geloof dat je 30% over 4% van je kapitaal betaalt oid.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:56 schreef LekkerWijf het volgende:
Als je 10 miljoen hebt krijg je 500.000 euro rente - inkomste belasting 260.000 euro
20.000 netto per maand![]()
Volgens mij heb je dan een belastbaar inkomen van 500.000 euro en pakken ze makkelijk de helft vanaf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:59 schreef Strong_Bad het volgende:
[..]
Zo erg is de belasting dienst nou ook weer niet hoor. Ik geloof dat je 30% over 4% van je kapitaal betaalt oid.
Het is idd 1,2% (30% van 4%) van je gemiddeld vermogen. Dus als je uitgaat van 500000 rente is je gemiddeld vermogen in een jaar (10.000.000+10.500.000)/2=10.250.000quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:06 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan een belastbaar inkomen van 500.000 euro en pakken ze makkelijk de helft vanaf.![]()
Belgische Belastingsdienst is op dat vlak niet zo leuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:59 schreef Strong_Bad het volgende:
[..]
Zo erg is de belasting dienst nou ook weer niet hoor. Ik geloof dat je 30% over 4% van je kapitaal betaalt oid.
Door dit soort gedrag zijn ze juist zo rijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:00 schreef hbc het volgende:
Je kent het wel..
Veeels te duur..
Maar wel een BMW of Mercedes rijden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef GateWayX het volgende:
Dat zijn juist degenen die willen doen alsof ze rijk zijn, maar waarschijnlijk nog een dikke lening lopen hebben om toch maar met die auto te kunnen rijden. Zoals je ze soms tegenkomt aan het tankstation dat ze er eventjes 10l in gietenquote:Op maandag 10 september 2007 14:04 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Maar wel een BMW of Mercedes rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |