What he says enzo...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef GateWayX het volgende:
Of ze zijn juist rijk geworden door niets teveel uit te geven.
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef GateWayX het volgende:
Waarom maakt jou dat wat uit? Het is toch hun eigen geld en hun eigen leven, daar heb jij niks over te zeggen. Fascist!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:00 schreef hbc het volgende:
Je kent het wel..
Komt op je werk een stel aan met de duurste kleren aan dure bmw/merchedes.. Je bent de mensen aan het helpen je legt ze een goede prijs neer en vervolgens zeggen ze het is allemaal te duur en dat gaan we niet betalen hoor...
Veeels te duur..
Ja tuurlijk joh, grote villa/2 auto's/directeur van een groot bedrijf en alles is te duur.. Nou zulke mensen komen niet eerlijk aan hun centen en doen alles achter de rug van een ander..
Kortom: rijke mensen hebben het niet verdient om rijk te zijn en zijn achterbaks![]()
10 strippers en een barquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:09 schreef ASSpirine het volgende:
Als ze duidelijk worden afgezet, dan gaan ze het ook niet kopen/betalen. Ze zijn niet rijk geworden omdat ze dom zijn (sommigen dan weer wel...)
Wat wou je hen aansmeren?
Juist zeuren om 5 cent, scheelt heel veel geld per jaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:30 schreef dyzrz het volgende:
Hmmm zo ken ik er ook wel wat jaaaa
Miljoenen en met wisselgeld nog zeuren om 5 cent!!
Juist, en daarom wonen die mensen nog steeds in een volksbuurt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:39 schreef p.verheugt het volgende:
Vroeger ook zoiets dergelijks meegemaakt. Hoe meer geld hoe krenteriger....
Ik werkte destijds als 16 jarige bij een pizzaria (als bezorger) en deed dat natuurlijk ook voor de fooi.
Je kon beter bezorgen in een volksbuurt dan in een villawijk...
Dan moeten ze niet met een dikke mercedes rondtuffen. Hier zie je ze ook soms aan het benzinestation; met hun dikke S staan mevrouw met meneer te ruziën dat er maar 20¤ naft in hun dikke S600 mag omdat ze anders niet genoeg heeft om het eten verder te kopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef GateWayX het volgende:
Zo is het wel, maar ik wil wel kunnen zegggen dat ik geleefd heb, ipv 40 jaar de krent uithangen en uiteindelijk een dik huis kopen waar je maar 10 jaar woont, en dan doodgaan, en dat vervolgens je villa toch weer verkocht wordt door je kids.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef Birra het volgende:
[..]
Juist, en daarom wonen die mensen nog steeds in een volksbuurt.
Waarom ook een auto van 100k neerzetten als je een miljoen hebt? Met het verschil tussen die passat & die dikke bak (neem nu 75k) krijg je zo'n 2750¤ op jaarbasis extra intrest. Liever 230¤ per maand meer te besteden aan etentjes / reisjes dan een S klasse ipv een VW Passat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:45 schreef BossFight het volgende:
Mensen met meer dan een miljoen op hun bankrekening die in een VW Passat rijden!![]()
Ze zijn er echt!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |